Інші праці КТІ ДІІТ
Permanent URI for this collection
EN: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КТІ ДІІТ by Title
Now showing 1 - 20 of 164
Results Per Page
Sort Options
Item Адаптація параметрів залізничної колії на відповідність вимогам Європейських норм(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Бібко, Юлія ВікторівнаUKR: Метод дослідження – аналітичний. Головною метою цієї магістерської роботи є адаптація елементів верхньої будови колії (рейки) на залізницях України до нормативів країн Європейського Союзу. Об'єктом дослідження є рейки залізничної колії. Для досягнення поставленої мети в роботі проаналізовано наявні конструкції рейок і методи їхнього розрахунку в залізничній колії в країнах Європейського Союзу та Україні. Під час порівняння розрахункових напружень у голівці та підошві рейок із допустимими зроблено висновок, що розрахункові напруги не перевищують допустимих. Ґрунтуючись на розрахунках було запропоновано використовувати навантаження 25 т на залізницях України.Item Аналіз напружено-деформованого стану балок проїзної частини поверхового сполучення(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Дробниця, Іван ВадимовичUKR: Магістерська робота виконана на 73 сторінках та містить 54 ілюстрацій, 11 таблиць, 25 літературних джерел. В магістерській роботі описуються загальні дані мосту та результати обстеження моста. Проведений аналіз стану прогонової будови та її дефектів. Проведений розрахунок визначення вантажопідйомності балок проїзної частини прогонової будови. Визначено вплив дефектів на вантажопідйомність балок проїзної частини. Виконано моделювання дослідної прогонової будови та виявлено напружено-деформований стан балок проїзної частини. Мета дослідження – визначення напружено-деформованого стану балок проїзної частини поверхового сполучення залізничного мосту. Об’єкт дослідження – металева прогонова будова. Предмет дослідження – напружено-деформований стан балок проїзної частини поверхового сполучення. Метод дослідження – метод скінченних елементів, аналітичний метод.Item Аналіз появи дефектів балочної клітини металевого моста під суміщену їзду через р. Дніпро на 260/261 км дільниці Харків – Крюків(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Кучеренко, Євгеній ОлександровичUK: Магістерська робота виконана на 99 сторінках та містить 77 ілюстрації, 8 таблиць, 26 літературних джерел, 1 додаток. В магістерській роботі проведений аналіз стану прогонової будови та її дефектів. Виконано збір даних з натурного випробування та аналіз причин появи дефектів прогонової будови на основі обстеження та випробування. Змодельоване декілька розрахункових схем та порівняно результати з фактичними випробуваннями. Побудовано комп'ютерну модель фрагменту та проаналізовано його напружено-деформований стан. Підтверджено місця появи дефектів в кутиках по результатам аналітичної моделі. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета дослідження – дослідження причин появи дефектів (тріщин) балочної клітини металевого моста з застосуванням комп’ютерного моделювання методом скінчених елементів (МСЕ). Порівняння деформацій прогонової будови розрахункових схем та натурних випробувань. Аналіз НДС дефектних місць та способи їх вирішення. Об’єкт дослідження – міст під суміщену їзду. Предмет дослідження – напружено-деформований стан та аналіз дефектів елементів проїзної частини з поверховим розташуванням металевих прогонових будов у рівні автопроїзду. Метод дослідження – натурні випробування, метод скінченних елементів.Item Аналіз принципів підвищення екологічної ефективності експлуатації залізничної інфраструктури(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Сліпчук, Олександр ВіталійовичUKR: Дипломна магістерська робота складається з вступу, чотирьох розділів і висновків. Робота включає 9 рисунків і 2 таблиці. Загальний обсяг дипломного проекту становить 60 сторінок. Кількість використаних літературних джерел – 37. Об'єктом дослідження даної дипломної магістерської роботи є виробничо-господарська діяльність підприємств залізничного транспорту. В магістерській роботі наведено нові методичні підходи до економічної оцінки ефективності виробничо-господарської діяльності підприємств залізничного транспорту, з використанням побудови інноваційного сценарію її розвитку, що дозволить у стратегічній перспективі узгодити економічну вигоду підприємства залізничного транспорту, мети державної екологічної політики та корпоративних природоохоронних програм, знизити ризики виникнення непродуктивних втрат та забезпечити суттєве прискорення темпів розвитку бізнес-суб'єктів галузі. Проведено систематизацію наукових знань у галузі прийняття управлінських рішень та існуючого методичного забезпечення оцінки економічної ефективності виробничо-господарської діяльності підприємств залізничної інфраструктури у сучасних умовах. Результати магістерської роботи рекомендовані для впровадження на об’єктах залізничної інфраструктури.Item Аналіз ризиків складачів поїздів на станції Львів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Кіндер, Дарія СергіївнаUKR: Дипломна магістерська робота складається з 4 розділів та загальних висновків. Робота включає 7 рисунків та 19 таблиць. Загальний обсяг дипломного проекту становить 77 сторінок. Кількість використаних літературних джерел – 26. Об'єктом досліджень є професія складача поїздів на станції Львів. В магістерській роботі визначено загальний стан проблеми безпеки у роботі складачів поїздів на основі сучасних напрацювань науковців та аналізу умов роботи складачів поїздів на станції; проаналізовано конкретний випадок травмування складача поїздів і визначити можливості його запобігання; з використанням методу FMEA та методу експертних оцінок визначено ризики у роботі складачів поїздів та їх пріоритетність; запропоновано технічні засоби для зниження ризиків травмування на основі визначеної пріоритетності ризиків. Визначено, що найвищу пріоритетність мають ризики травмування складача поїздів внаслідок падіння з рухомого складу та травмування рухомим складом.Item Аналіз роботи пантографів тягового рухомого складу залізниць України з позицій інтероперабельності(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Хома, Роман ВасильовичUKR: Дипломна магістерська робота складається з 4-х розділів та загальних висновків. Робота включає 11 рисунків та 6 таблиць. Загальний обсяг роботи становить 81 сторінку. Кількість використаних літературних джерел – 24. Об'єктом дослідження даної роботи є вимоги нормативних документів до роботи струмоз’ємних пристроїв, що діють на території країн ЄС та України. В магістерській роботі проведений аналіз технічної літератури, яка присвячена особливостям роботи систем струмознімання у тяговому рухомому складі як в Україні, так і в країнах ЄС. Встановлено, що в УЗ та ЄС вимоги до функціонування пантографів є дещо схожі, проте відрізняються вимогами до геометричних параметрів (габаритів) пантографів, матеріалу, статичних та динамічних навантажень. З метою уніфікації технічних рішень у сфері функціонування пантографів та їх удосконаленню в роботі, на основі підходів механіки твердого тіла та порошкової металургії, були запропоновані рішення, що дозволяють не тільки локально уніфікувати роботу пантографів, але й подовжити їх строк служби.Item АСУ в залізничному господарстві : методичні рекомендації до проведення практичних занять(Український державний університет науки і технологій, 2022) Арбузов, Максим Анатолійович; Патласов, Олександр Михайлович; Савицький, Віктор ВолодимировичUKR: У методичних рекомендаціях розглянуто основи роботи з програмними продуктами загального та спеціального призначення в колійному господарстві.Item Вдосконалення техніко-технологічних аспектів міжнародних перевезень вантажів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Маслюк, Ірина ВалеріївнаUKR: Дана кваліфікаційна робота другого магістерського рівня вищої освіти складається із пояснювальної записки, яка містить 93 сторінки основного тексту та включає у свій склад 6 розділів, 45 ілюстрацій, 6 таблиць і 6 додатків. Число джерел літератури, на які є коректні посилання в тексті роботи, становить 74. Об’єктом дослідження в даній роботі є технологія роботи прикордонної станції в умовах стикування залізничних мереж різної ширини колії. Предметом дослідження в магістерській кваліфікаційній роботі є технологічний процес міжнародних перевезень вантажів залізничним транспортом. В даній роботі виконано аналіз проблеми інтероперабельності міжнародних перевезень вантажів з урахуванням їх техніко-технологічних аспектів, які деталізовані з урахуванням стикування залізничних мереж різної ширини колії; наведено характеристику прикордонних станцій України в пунктах стикування різної ширини колії, зокрема техніко-експлуатаційну характеристику прикордонної станції М як об’єкта дослідження; виконано аналіз статистичних даних міжнародних вантажних перевезень за минулі роки, структуровано елементи технологічного процесу роботи прикордонної станції М, побудовано графо-аналітичну модель її роботи та визначені основні показники; розроблено заходи із вдосконалення інтероперабельності міжнародних вантажних перевезень в умовах стикування різної ширини колії за рахунок вдосконалення їх техніко-технологічних аспектів. Галуззю застосування результатів магістерської кваліфікаційної роботи є залізничний транспорт України.Item Вибір положення траси й основних параметрів високошвидкісної магістралі Одеса-Західний кордон України(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Янковий, Андрій СергійовичUKR: Магістерська робота виконана на 103 сторінках, містить 50 рисунки, 7 таблиць та 49 використаних джерел. Автором роботи проведено огляд наукових досліджень з проблемних питань, що виникають при впровадження високошвидкісного транспорту. Показано, що актуальним завданням сьогодення є розробка теоретико-методологічних підходів і практичних рекомендацій щодо будівництва високошвидкісних магістралей в Україні. При проєктуванні ВШМ, крім таких основних параметрів залізничної лінії як керівний ухил, кількість головних колій, вид тяги додатково обґрунтовують мінімальний радіус кривих, міжколійя, максимальну швидкість руху. В магістерській роботі досліджувались фактори, що впливають на вибір мінімального радіуса кривої для конкретної ділянки Львів-Жмеринка. Наукова новизна роботи полягає в застосуванні системи САПР Autodesk AutoCAD Civil 3D при проектуванні траси ВШМ з використанням супутникової зйомки та цифрової моделі місцевості. Інтелектуальний зв'язок між профілем і планом лінії дозволяє динамічно оновлювати всі пов'язані об'єкти при внесенні змін до проектних рішень. Дослідження автора спрямоване на розробку методичних підходів щодо виявлення факторів, які впливають на вибір положення траси Львів-Жмеринка і її основних параметрів. На основі проведеного аналізу та виконаних в роботі досліджень показано, що для більш повного задоволення попиту на ринку транспортних послуг необхідно впроваджувати в Україні високошвидкісний транспорт, який забезпечує безпеку, надійність і мінімальний негативний вплив на навколишнє середовище. Отримані результати в магістерській роботі сприятимуть підвищенню конкурентоспроможності залізничного транспорту, виведенню України на новий рівень економічної взаємодії з Європейським Союзом.Item Вплив розмірів складових ланок випробувального стенду для осей колісних пар на власні частоти коливань(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Ярковий, Дмитро МиколайовичUK: В магістерській роботі виконано огляд конструкцій для випробування осей колісних пар рухомого складу залізниць на витривалість. Дан опис методики побудови рівнянь рухів ланок стенду. Розраховані вихідні дані, що необхідні для визначення власних частот стенду. У пакеті Mathcad розроблений та налаштований алгоритм для визначення власних частот стенду. На математичній моделі виконані дослідження впливу на власні частоти розмірив важелів стенду. Побудовані графіки залежності власних частот стенда вид маси важелів, що пов’язана зі зміною розмірів їх перетину.Item Впровадження системи управління безпекою руху у регіональній філії «Львівська залізниця» відповідно до Директиви (ЄС) 2016/798(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Вельган, Тарас ВолодимировичUKR: Дипломна магістерська робота складається з 4 розділів та загальних висновків. Робота включає 9 рисунків та 7 таблиць. Загальний обсяг дипломного проекту становить 88 сторінок. Кількість використаних літературних джерел – 46. Об'єктом досліджень є система управління безпекою руху у регіональній філії «Львівська залізниця». В магістерській роботі проаналізовано сучасні досягнення науковців у галузі забезпечення безпеки руху, вимоги вітчизняного і європейського законодавства до системи управління безпекою руху на залізниці та випадок характерної для залізничниць транспортної пригоди – зіткнення на залізничному переїзді. Запропоновано заходи з приведення системи управління безпекою руху у регіональній філії «Львівська залізниця» вимогам Директиви (ЄС) 2016/798 а також технічні засоби з забезпечення безпеки руху на переїздах. Реалізація запропонованих пропозицій покращить стан безпеки на Українських залізницяхItem Дослідження впливу проектних рішень на навколишнє середовище при проектуванні високошвидкісної магістралі Одеса-Західний кордон України(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Чернов, Дмитро СергійовичUKR: Магістерська робота виконана на 160 сторінках, містить 53 рисунки, 7 таблиць та 36 використаних джерел. Автором роботи проведено огляд наукових досліджень з проблемних питань, що виникають при впровадження високошвидкісного транспорту. Показано, що актуальним завданням сьогодення є розробка теоретико-методологічних підходів і практичних рекомендацій щодо будівництва високошвидкісних магістралей в Україні. Для цього потрібно розробити технічні вимоги й норми проектування траси високошвидкісної магістралі, обґрунтувати максимально допустиму швидкість, раціональні конструкції колійної інфраструктури. В магістерській роботі проведені дослідження пов’язані з впливом проєктних рішень на навколишнє середовище. Наукова новизна роботи полягає в застосуванні системи САПР Autodesk AutoCAD Civil 3D при проектуванні траси ВШМ з використанням супутникової зйомки та цифрової моделі місцевості. Інтелектуальний зв'язок між профілем і планом лінії дозволяє динамічно оновлювати всі пов'язані об'єкти при внесенні змін до проектних рішень. Дослідження автора спрямоване на розробку методичних підходів щодо виявлення факторів, які впливають на вибір проєктних рішень з метою мінімізації впливу траси Одеса-Жмеринка на навколишнє середовище. На основі проведеного аналізу та виконаних в роботі досліджень показано що для більш повного задоволення попиту на ринку транспортних послуг необхідно впроваджувати в Україні високошвидкісний транспорт, який забезпечує безпеку, надійність і мінімальний негативний вплив на навколишнє середовище. Розв’язання окреслених в магістерській роботі завдань сприятиме підвищенню конкурентоспроможності залізничного транспорту, виведенню України на новий рівень економічної взаємодії з Європейським Союзом.Item Дослідження впливу профілю колеса на динамічні сили системи «колесо-рейка» відповідно до вимог інтероперабельності(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Дембіцький, Андрій АндрійовичUKR: Магістерська дипломна виконана на 69 сторінках, містить 37 ілюстрацій, 1 таблицю та 45 джерел. Магістерську роботу присвячено дослідженню впливу зміни профілю колеса, а саме конусності його обода на умови взаємодії з рейковою колією відповідно до вимог інтероперабельності. У роботі розглянуто теоретичні основи взаємодії колісної пари з рейковою колією, математичну модель знаходження сил взаємодії колісної пари з рейковою колією під час руху в прямій та кривій ділянці колії, для отримання достатньо точних даних про зміни форми профілів коліс та рейок в експлуатації рекомендується використовувати лазерні вимірювальні системи, встановлено, що у системі 1520 поняття еквівалентної конусності відсутнє, але є поняття взаємодія поверхні колісної пари та рейки, побудовано залежності різниці діаметрів середніх кіл кочення колісної пари від геометричних параметрів колісної пари та рейкової колії при різних значеннях конусності обода колеса; розглянуто функцію при взаємодії колісної пари з рейковою колією P65 та UIC 60.Item Дослідження впливу рівня максимальної швидкості руху поїздів на вартість перебудови кривих(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Стригальова, Маргарита ІгорівнаUKR: Магістерська робота виконана на 77 сторінках, містить 37 ілюстрацій, 12 таблиць, 20 використаних джерел та 3 додатки. В роботі був проведений аналіз поздовжнього профілю і плану лінії, загальний стан ділянки, розглянуто причини, за якими можливе обмеження швидкості руху поїздів. Запропоновані заходи, які дозволяють підвищити швидкість руху. Розглянуто питання охорони праці при виконанні перебудови кривих. Дослідження ґрунтуються на аналізі фактичних даних поздовжніх профілів ділянки Рудня-Почаївська – Здолбунів, обмежень швидкостей руху, які закладено до графіка руху поїздів. Розрахунки виконано з застосуванням програм MoveRW, RWPlan, Microsoft Excel. Об’єкт досліджень – дослідження впливу кривих на максимальну шквидкість. Предмет досліджень – параметри ділянки залізниці Рудня–Почаївська – Здолбунів. Мета роботи – дослідити питання збільшення швидкості на ділянці.Item Дослідження впливу структури поїздопотоку на вибір параметрів плану при реконструкції залізниці(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Войтович, Роман ВасильовичUKR: Мета роботи. Вибір раціональних заходів зі зменшення обмежень швидкості, зумовлених параметрами плану лінії для збільшення швидкості руху пасажирських і вантажних поїздів. Об'єкт дослідження – дослідження питань пов’язаних з вибором раціональних параметрів швидкісного руху, при яких забезпечуються плавність і комфортабельність їзди. Предмет дослідження – ділянки залізниці, що підлягають реконструкції з метою впровадження швидкісного руху поїздів. Методи досліджень. Актуальність впровадження в Україні швидкісного руху пасажирських поїздів з виходом на європейську мережу і країн СНД є об'єктивною необхідністю для вирішення комплексу соціальних, економічних і екологічних проблем. Але пропускна спроможність ділянки Підволочиськ – Хмельницький не задовольняє вимогам щодо обсягів та швидкості вантажних перевезень, а суміщений рух вантажних і пасажирських поїздів стримує впровадження прискореного руху. Магістерська робота виконана відповідно до головних напрямків, які сформульовані в Стратегії розвитку залізничного транспорту на період до 2030 року. Дослідження ґрунтуються на аналізі фактичних даних щодо обмежень швидкості, які закладено в графік руху поїздів. Розрахунки виконано на ЕОМ з застосуванням програм MoveRW, RWPlan, Microsoft Exсel.Item Дослідження впливу технічного стану й параметрів кривих на рівень максимальної швидкості руху поїздів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Каменєв, Ігор ВалерійовичUKR: Магістерська робота виконана на 90 сторінках, містить 42 рисунків, 12 таблиць та 16 використаних джерел. У магістерській роботі було розглянуто питання впливу параметрів кривих на допустиму швидкість руху поїзда. Проведено аналіз інфраструктури, поздовжнього профілю і плану лінії, установлені причини, що стримують підвищення швидкостей руху до 160 км/год. Запропоновані заходи з перебудови кривих, що дозволяють підвищити швидкість руху поїздів. Дослідження ґрунтуються на аналізі фактичних даних поздовжніх профілів ділянки Київ – Фастів, обмежень швидкостей руху, які закладено до графіка руху поїздів. Розрахунки виконано на ПЕОМ з застосуванням програм MoveRW, RWPlan, Microsoft Excel.Item Дослідження впливу європейських високопродуктивних колійних машин на розрахункову чисельність монтерів колії(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Сорочак, Юлія ВасилівнаUKR: Дипломна магістерська робота складається з 4 розділів та загальних висновків. Робота включає 14 таблиць. Загальний обсяг дипломного проекту становить 80 сторінок. Кількість використаних літературних джерел – 16. Об'єктом досліджень є вплив європейських високопродуктивних колійних машин на розрахункову чисельність монтерів колії. У магістерській роботі розглядається питання впливу застосування європейських високопродуктивних колійних машин на розрахункову чисельність монтерів колії з метою сприяння економному використанню робочого часу зниження витрат, зростанню продуктивності праці, підвищенню ефективності виробництва. Проведено аналіз видів ремонтних робіт, вивчено технології застосування високопродуктивних колійних машин, проведено порівняння застосування техніки та живої праці. У результаті досліджень встановлено, що Вартість машини RU 800 S складає 3,1 млн $. На кожному кілометрі ремонту колії виграється 7 год. часу та 50 монтерів колії, що складає біля 45 тис. грн./км. За сезон база КМС ремонтує біля 480 км. Тоді економічний ефект складає 570 тис. $ на рік. Термін окупності 5,4 роки, що менше нормативного строку 10 років. Застосування колійної машини RU 800 S на залізницях України призведе до підвищення продуктивності праці, а значить, частково вирішить проблему плинності кадрів та потребу в інших видах машин важкого типу та інструментах.Item Дослідження відповідності залізничного підприємства Локомотивного депо Львів-Захід відповідно вимогам встановлених в регламенті ЄС 2019/779(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Гадомська, Оксана ТарасівнаUKR: Дипломна магістерська робота складається з 4 розділів та загальних висновків. Робота включає 18 рисунків та 4 таблиці. Загальний обсяг дипломного проекту становить 63 сторінок. Кількість використаних літературних джерел – 19. Об’єкт розробки – залізничне підприємство, локомотивне депо «Львів-Захід». Мета роботи – дослідження відповідності залізничного підприємства Локомотивного депо «Львів-Захід» вимогам встановлених в Регламенті ЄС 2019/779. Метод дослідження – відповідність залізничного підприємства вимогам Регламенту ЄС 2019/779. В магістерській роботі виконано аналіз нормативних документів Європейського Союзу щодо вимог, які необхідно забезпечити для отримання сертифікату ЕСМ для суб’єктів технічного обслуговування. Приведено вимоги до процедури отримання сертифікату ЕСМ оскільки це дає можливість виконувати функції з технічного обслуговування на ринку ЄС, що для українських підприємств є важливим напрямком розвитку. Приведено загальну характеристику депо та описано функціонування депо, як підприємства, що відповідає за утримання у технічно справному стані рухомого складу залізничного транспорту. Також проаналізовано методи та структури за якими розробляється система управління ризиками у ЄС на підприємстві, яке займається технічним обслуговуванням транспортних одиниць. Підхід до управління ризиками, спричиненими змінами, також стандартизований у всьому ЄС та має базуватися на принципах, що викладені у Загальному методі оцінки безпеки для аналізу та оцінки ризиків.Item Дослідження відповідності модернізації залізничної інфраструктури станції Мостиська ІІ вимогам інтероперабельності(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Радик, Марія ПетрівнаUKR: Дипломна магістерська робота складається з 4 розділів та загальних висновків. Робота включає 13 рисунків. Загальний обсяг дипломного проекту становить 60 сторінок. Кількість використаних літературних джерел – 20. Об’єкт розробки – інфраструктура існуючої прикордонної станції. Мета роботи – дослідження відповідності модернізації залізничної інфраструктури станції Мостиська ІІ вимогам інтероперабельності. Метод дослідження – відповідність залізничної інфраструктури існуючої станції вимогам інтероперабельності. В магістерській роботі виконано аналіз нормативних документів Європейського Союзу в галузі залізничного транспорту з визначенням показників та умов яким має відповідати інфраструктура залізниць для забезпечення сумісності. Приведено вимоги до інфраструктури в ЄС відповідно до TSI «Infrastructure» оскільки спільний ринок в ЄС вимагає, щоб залізничний транспорт був уніфікований, тобто будь-яка країна може використовувати залізничну продукцію з іншої країни, а рухомий склад може курсувати по коліях всіх країн єдиного простору ЄС. Проведено аналіз існуючої інфраструктури станції «Мостиська-ІІ». А також проведено порівняння вимог при влаштуванні «європейської колії» (колія шириною 1435 мм) та колії 1520 мм на відповіднсть елементів інфраструктури ТSI «Інфраструктура». Результати яких слід врахувати при будівництві колії шириною 1435 мм зі станції «Мостиська-ІІ» до станції «Скнилів» слід забезпечити.Item Дослідження відповідності проекту залізничного сполучення Рава-Руська – Брюховичі вимогам технічних специфікацій інтероперабельності для підсистеми інфраструктура(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Кондур, Ростислав РуслановичUKR: Магістерська робота складається з вступу, 3 розділів та висновків. Загальний обсяг тексту - 61 сторінка: основний текст - 53 сторінки, бібліографія, яка включає 16 найменувань - 1 сторінка, 18 рисунків, 18 таблиць. Об’єкт розробки –Залізничне сполучення Рава-Руська – Брюховичі. Мета роботи – Визначення відповідності проекту залізничного сполучення Рава-Руська – Брюховичі вимогам технічних специфікацій інтероперабельності для підсистеми інфраструктура з метою забезпечення безпеки, ефективності та сумісності з іншими елементами залізничної мережі. Метод дослідження – аудит технічних характеристик; вимірювання технічних параметрів; аналіз відповідності до стандартів; оцінка збігу інфраструктурних систем. Досліджено питання відповідності проекту капітального ремонту залізничної колії 1453 мм та штучних споруд на ділянці Рава-Руська-Держкордон та проекту реконструкції колії на перегонах та станціях залізничного сполучення Рава-Руська-Брюховичі технічним вимогам інтероперабельності для підсистеми інфраструктура. У ході дослідження було ретельно розглянуто технічні характеристики проекту, визначено ключові елементи інфраструктури, які впливають на його ефективність. Розроблено комплексний методологічний підхід до аналізу відповідності технічних параметрів проекту встановленим стандартам і вимогам інтероперабельності. Використовуючи цей підхід, було проведено аудит технічних характеристик, вимірювання необхідних параметрів та аналіз збігу інфраструктурних систем. На основі отриманих результатів було визначено рівень відповідності проекту технічним стандартам і вимогам інтероперабельності. Було обґрунтовано рекомендації з удосконалення та виправлення елементів інфраструктури для досягнення високого рівня ефективності та відповідності стандартам безпеки. Дослідження покликане сприяти подальшому розвитку та вдосконаленню залізничного сполучення між Держкордоном – Равою-Руською – Брюховичами та Львовом, забезпечуючи надійність, безпеку та відповідність міжнародним технічним стандартам.