Бакалаврські випускні роботи кафедри Транспортна інфраструктура (КТІ)
Permanent URI for this collection
ENG: Bachelor thesis "Transport infrastructure"
Browse
Browsing Бакалаврські випускні роботи кафедри Транспортна інфраструктура (КТІ) by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 47
Results Per Page
Sort Options
Item Односклепінчаста станція в міцних породах. Конструкція та спорудження (гірничий спосіб)(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Онук, Анатолій СергійовичUKR: В бакалаврській роботі виконано аналіз інженерно-геологічних та гідрогеологічних умов будівництва. Проведене варіантне проєктування односклепінчастої станції метрополітену та виконане техніко-економічне порівняння. Проведений розрахунок конструктивних елементів станційної конструкції методом скінченних елементів на основі модифікованого методу Метродіпротрансу. Обґрунтовано параметри міцності конструктивного елементу склепіння (залізобетонний блок). Обґрунтовано технологію спорудження односклепінчастої станції в міцних породах гірничим способом. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета роботи – конструкція та спорудження односклепінчастої станції в міцних породах гірничим способом. Об’єкт розробки – односклепінчаста станція в міцних породах. Метод дослідження – метод скінченних елементів на основі модифікованого методу Метродіпротрансу.Item Проект укріплення відкосів земляного полотна на ділянці К-Н(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Соболевський, Станіслав ОлеговичUKR: В бакалаврській роботі розглядаються методи укріплення відкосів земляного полотна на ділянці К-Н. Було проведено розрахунки коефіцієнтів стійкості укосу земляного полотна, дренажу, визначення параметрів розрахункової хвилі та вибір типу укріплення укосу. Коефіцієнт стійкості знаходиться в межах 1,12 – 1,151. За такими показниками насип вважається умовно стійким. Тому потрібно укріпити укоси та розрахувати дренаж. В роботі було прораховане кам’яне мощення, та розрахований двосторонній недосконалий дренаж.Item Проект капітального ремонту колії на ділянці А-Б(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Лубов, Сергій ЮрійовичUKR: В даній роботі розроблено два варіанти технологічного процесу капітального ремонту колії. Проведення капітального ремонту дозволяє отримати наступний ефект: підвищення швидкості руху поїздів, зниження витрат на поточне утримання верхньої будови колії, зменшення зносу рухомого складу, підвищення осьового навантаження і, відповідно, пропускної здатності даної ділянки. Всі перераховані фактори сприяють підвищенню продуктивності залізниць, зниження собівартості перевезень.Item Порівняльний аналіз роботи збірних та монолітних плит проїзної частини сталезалізобетонних залізничних мостів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Сторчеус, Ірина МиколаївнаUKR: В бакалаврській роботі виконано аналіз збірних та монолітних плит проїзної частини. Проведене варіантне проєктування сталезалізобетонного моста та виконане техніко-економічне порівняння. Проведений розрахунок прогонової будови та балатного корита. Обґрунтовано конструкційні характеристики залізобетонної балкової конструкції залізничних мостів. Обґрунтовано світовий досвід будівництва залізобетонних мостів. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета роботи – є порівняльний аналіз збірних та монолітних плит проїзної частини сталезалізобетонних мостів. Порівнюється використання збірної плити та монолітної, при яких умовах доцільніше використовувати ту чи іншу плиту. Метод дослідження – дослідження робляться теоретично та за допомогою програмного забезпечення ANSYS методом скінчених елементів. Аналітична перевірка конструктивних елементів за впровадженими в Україні Єврокодами (ДСТУ-Н Б EN) та Національним будівельним стандартом (ДБН).Item Обґрунтування параметрів реконструкції автодорожнього залізобетонного мосту(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Бутинський, Петро ПетровичUKR: В бакалаврській роботі виконано проєкт реконструкції автодорожнього мосту. В рамках роботи було виконано техніко-економічне порівняння варіантів реконструкції мосту, що передбачали незмінну довжину мосту та збільшення розрахункового навантаження. Серед варіантів розглянуто залізобетонні мости з балковими розрізними прогоновими будовами та сталезалізобетонний міст з балковими розрізними прогоновими будовами. Для варіанту, що було прийнято для подальшої розробки, запроєктовано монолітну залізобетонну плиту проїзду та головні балки прогонової будови. Для обох елементів прийнято геометричні розміри та розраховано необхідну арматуру, стрижневу ненапружувану та дротову напружувану з канатів К-7. Також для обраного варіанту ескізно виконано проєкт організації будівництва мосту. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета роботи – визначення оптимальної схеми реконструкції аварійного мосту.Item Обґрунтування конструкції та технологія спорудження станції пілонного типу в умовах Київського метрополітену(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Москвич, Олександр РомановичUKR: В бакалаврській роботі виконано аналіз інженерно-геологічних та гідрогеологічних умов будівництва. Проведене варіантне проєктування станції пілонного типу в умовах Київського метрополітену та виконане техніко-економічне порівняння. Проведений розрахунок конструктивних елементів станційної конструкції методом скінченних елементів на основі модифікованого методу Метродіпротрансу. Обґрунтовано параметри міцності конструктивного елементу бокового тунелю (чавунний тюбінг). Обґрунтовано технологію спорудження станції пілонного типу в умовах Київського метрополітену. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета роботи – обґрунтування конструкції та технологія спорудження станції пілонного типу в умовах Київського метрополітену. Об’єкт розробки – станція пілонного типу глибокого закладення. Метод дослідження – метод скінченних елементів на основі модифікованого методу Метродіпротрансу.Item Обґрунтування конструкції та технологія спорудження нерозрізної металевої прогонової будови під навантаження С14 прогоном 150 м(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Петрова, Дар’я ВасилівнаUKR: В бакалаврській роботі виконано складання варіантів металевого мосту та порівняння варіантів металевих ферм 150 м. Виконується розрахунок балок проїзної частини та головних ферм та в’язів між ними. Далі було розглянуто технологію спорудження опори та перевезення прогонових будов на плавучих опорах. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета роботи – обґрунтування конструкції та технологія спорудження нерозрізної металевої прогонової будови під навантаження С14 прогоном 150 м.Item Конструювання колонної станції метрополітену із обґрунтуванням технології її спорудження(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Наріченко, Анастасія ВасилівнаUKR: В бакалаврській роботі виконано аналіз інженерно-геологічних та гідрогеологічних умов будівництва. Проведене варіантне проєктування колонної станції глибокого закладення та виконане техніко-економічне порівняння. Проведений розрахунок конструктивних елементів станційної конструкції методом скінченних елементів на основі модифікованого методу Метродіпротрансу. Обґрунтовано параметри міцності конструктивного елементу тунелю (залізобетонний блок). Обґрунтовано технологію будівництва колонної станції глибокого закладення. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета роботи – конструювання колонної станції метрополітену із обґрунтуванням технології її спорудження. Об’єкт розробки – колонна станція метрополітену глибокого закладення. Метод дослідження – метод скінченних елементів на основі модифікованого методу Метродіпротрансу.Item Розробка раціональної балкової металевої прогонової будови під залізничне навантаження С14 прогоном 50 м(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Піддубний, Юрій ПавловичUKR: Бакалаврська робота виконана на 86 сторінках, містить 24 ілюстрацій, 8 таблиць та 11 використаних джерел. В бакалаврській роботі у першому розділі вихідні данні. У другому розділі виконується розробка 3 схем залізничного мосту. У третьому розділі виконано огляд типових проектів розрізних металевих прогонових споруд. У четвертому розділі виконується розрахунок двох варіантів балкової металевої прогонової будови під залізничне навантаження С14 прогоном 50 м та виявлено раціональну конструкцію. В п’ятому розділі описано технологію будівництва залізничного мосту та обрано варіант монтажу прогонової будови. У шостому розділі розглядається вимоги безпеки праці під час виконання робіт з улаштування руслової опори. Мета роботи – Розробка раціональної балкової металевої прогонової будови під залізничне навантаження С14 прогоном 50 м. Метод дослідження – аналітичні розрахунки. Об’єкт дослідження – металева балкова прогонова будова коробчастого перерізу.Item Проєкт проходки перегінного тунелю Київського метрополітену за допомогою щита «Херренкнехт»(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Лемеш, Вячеслав МаксимовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 46 сторінках, містить 4 ілюстрації, 2 таблиці та 14 використаних джерел. В бакалаврській роботі виконано аналіз інженерно-геологічних умов будівництва. Розроблені варіанти оправи перегінного тунелю та виконане техніко-економічне порівняння. Визначено навантаження на оправу перегінного тунелю. Проведений статичний розрахунок оправи перегінного тунелю як кільця, що вільно деформується. Обґрунтовано параметри міцності конструктивного елементу перегінного тунелю (залізобетонний блок). Розроблений проєкт проходки перегінного тунелю Київського метрополітену за допомогою щита «Херренкнехт». Розроблені положення спорудження розробки породи під час щитової проходки, циклу монтажу кілець і транспортування ґрунту та матеріалів. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета роботи – розробка проєкту проходки перегінного тунелю Київського метрополітену за допомогою щита «Херренкнехт». Об’єкт розробки – перегінний тунель. Метод дослідження – метод розрахунку оправи як кільця, що вільно деформується.Item Проект организації робіт з капітального ремонту на ділянці А(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Мельник, Данило МиколайовичUKR: Пояснювальна записка складається з 53 сторінок друкованого тексту, містить 11 рисунків, 1 таблиці та 11 літературних джерел. Об’єктом розробки – технологічний процес виконання капітального ремонту колії. Мета роботи – розробка проєкту виконання кпітального ремонту ділянки залізничної колії. Методи дослідження: аналітичні розрахунки та; адаптація технологічних процесів ремонту колії під заданій ділянці колії. Одержані результати полягають в тому, що на основі заданого потоку поїздів було обґрунтовано категорію і конструкції верхньої будови колії після ремонту, розроблено проект організації та технології ремонтних робіт, запропоновані заходи, щодо забезпечення безпеки руху поїздів під час виконання ремонту.Item Розробка проекту капітального ремонту ділянки колії(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Новиков, Ілля ІгоровичUKR: Бакалаврська робота виконана на 46 сторінках, містить 6 ілюстрацій, 1 таблицю та 7 використаних джерел. В проекті проаналізовано технічний стан ділянки колії. Розроблено два варіанти капітального ремонту колії з використання колійної техніки. Пророблені питання охорони праці.Item Розробка проекту реконструкції ділянки колії(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Мішук, Олександр АнатолійовичUKR: Пояснювальна записка до дипломного проекту має 51 с., 3 рис., 4 табл. В проекті проаналізовано технічний стан ділянки колії. Розроблено два варіанти капітального ремонту колії з використання колійної техніки. Пророблені питання охорони праці та вимог щодо зберігання навколишнього середовища.Item Ремонт ділянки колії з перевіркою стійкості насипу(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Житарюк, Владислав ПавловичUKR: Пояснювальна записка складається з 53 сторінок друкованого тексту, містить 7 рисунків, 2 таблиці та 8 літературних джерел. Об’єктом розробки – технологічний процес виконання реконструкції, технічного переоснащення ділянки залізничної колії з перевіркою стійкості насипу. Мета роботи – розробка проєкту виконання реконструкції, технічного переоснащення ділянки залізничної колії. Методи дослідження: аналітичні розрахунки елементів проєктування та утримання залізничної колії за існуючими методиками; адаптація технологічних процесів ремонту колії під задані умови. Одержані результати полягають в тому, що на основі заданого потоку поїздів було обґрунтовано категорію і конструкції верхньої будови колії після ремонту, розроблено проєкт організації та технології ремонтних робіт, перевірено стійкість укосу насипу, запропоновані заходи, щодо забезпечення безпеки руху поїздів під час виконання ремонту.Item Розробка раціональної нерозрізної залізобетонної прогонової будови під залізничне навантаження С14 річки 6 класу(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Козак, Богдан ЮрійовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 108 сторінках, містить 48 ілюстрацій, 24 таблиць та 15 використаних джерел. В бакалаврській роботі у першому розділі вихідні данні для проєкту та порівняння трьох варіантів моста і вибір раціональної конструкції споруди. У другому розділі виконується розрахунок плити баластового корита раціональної нерозрізної залізобетонної прогонової будови під залізничне навантаження. У третьому розділі виконано проектування прогонової будови, побудова ліній впливу нерозрізної споруди, завантаження ліній впливу та визначення зусиль. У четвертому розділі виконується розрахунок нерозрізної прогонової будови за першою групою граничних станів. В п’ятому розділі розрахунок нерозрізної прогонової будови за другою групою граничних станів. В шостому розділі пропонується технологія монтажу прогонової будови. В сьомому розділі описані вимоги безпеки праці під час будівництва моста. Мета роботи – Розробка раціональної нерозрізної залізобетонної прогонової будови під залізничне навантаження С14 річки 6 класу. Метод дослідження – аналітичні розрахунки. Об’єкт дослідження – залізобетонна нерозрізна прогонова будова.Item Розробка раціональної нерозрізної металевої прогонової будови під залізничне навантаження С14 річки 6 класу(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Звонарюк, Денис ВолодимировичUKR: Бакалаврська робота виконана на 87 сторінках, містить 75 ілюстрацій, 16 таблиць та 11 використаних джерел. В бакалаврській роботі запропоновано 3 варіанти раціональної нерозрізної металевої прогонової будови під залізничне навантаження С14. Після аналізу трьох типів конструкції, за побудованими лініями впливу та по меншим зусиллям обрано один варіант. Далі зроблено розрахунок методом скінчених елементів та виконано перевірки підібраного перерізу. Також було розроблено проект організації будівництва мосту. Робота складається із 6 розділів. У першому розділі вихідні данні для проєкту та розробка трьох варіантів моста. У другому розділі виконується порівняння конструкції раціональної нерозрізної металевої прогонової будови під залізничне навантаження С14 річки 6 класу по лініям впливу. У третьому розділі виконано розрахунок балок проїзної частини. У четвертому розділі виконується розрахунок нерозрізної металевої прогонової будови під залізничне навантаження. В п’ятому розділі пропонується технологія спорудження опор та монтаж прогонової будови. В шостому розділі описані заходи щодо охорони праці й безпеки експлуатації спорудження. Мета роботи – розробка раціональної нерозрізної металевої прогонової будови під залізничне навантаження С14 річки 6 класу. Метод дослідження – метод скінченних елементів. Об’єкт дослідження – аркова нерозрізна прогонова будова.Item Проєкт спорудження перегінного тунелю глибокого закладення, що залягає в міцних породах(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Ксьондз, Григорій МихайловичUKR: Бакалаврська робота виконана на 46 сторінках, містить 3 ілюстрації, 0 таблиць та 14 використаних джерел. В бакалаврській роботі проведено аналіз інженерно-геологічних умов будівництва. Розроблені варіанти оправи перегінного тунелю в міцних породах та виконане їх порівняння. Визначено навантаження на оправу перегінного тунелю глибокого закладення, що залягає в міцних породах. Проведений розрахунок оправи перегінного тунелю в міцних породах за методом О. Ю. Бугаєвої. Обґрунтовано параметри міцності конструктивного елементу перегінного тунелю (чавунний тюбінг). Розроблений проєкт спорудження перегінного тунелю глибокого закладення, що залягає в міцних породах. Виконано спрощений розрахунок паспорту буровибухових робіт. Розроблені положення руйнування породи, монтажу оправи і її гідроізоляції. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета роботи – розробка проєкту спорудження перегінного тунелю глибокого закладення, що залягає в міцних породах. Об’єкт розробки – перегінний тунель глибокого закладення, що залягає в міцних породах. Метод дослідження – метод розрахунку оправи О. Ю. Бугаєвої.Item Проєкт будівництва тимчасового автомобільного мостового переходу з використанням інвентарних мостових конструкцій(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Єльшин, Ілля ЄвгенійовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 46 сторінках, містить 23 ілюстрації, 1 таблицю та 19 використаних джерел. В бакалаврській роботі виконано аналіз характеристик існуючого мосту та інженерно-геологічних умов будівництва. Визначено навантаження на палю методом скінчених елементі. Проведений розрахунок несучої здатності паль та розрахунок відмови палі. Розроблений план влаштування палевого фундаменту. Розроблений проєкт будівництва тимчасового автомобільного мостового переходу з використанням інвентарних конструкцій ИМИ-60 для влаштування тіла опори та зварних широкополочних двотавроврових балок типу МА Lр=18,53м в якості прогонових будов. Розроблена монтажна схема розкладки поперечних брусів дорожнього настилу по металевим балкам прогонових будов та схема розкладки дошок настилу мосту. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета роботи – розробка проєкту будівництва тимчасового автомобільного мостового переходу з використанням інвентарних мостових конструкцій. Об’єкт розробки – тимчасовий автомобільний мостовий перехід. Метод дослідження – чисельне моделювання в програмному комплексі ЛІРА-САПР.Item Проєкт реконструкції автодорожнього мосту через несудносплавну річку(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Пеленьо, Віталій ВолодимировичUKR: Бакалаврська робота виконана на 69 сторінках та містить 27 рисунків, 5 таблиць, 18 літературних джерел, 1 додаток. В бакалаврській роботі виконано проект реконструкції автодорожнього мосту. В рамках роботи було пророблено три варіанти ремонту мосту також, виконано техніко-економічне порівняння варіантів ремонту мосту. Далі був обраний на основі техніко-економічного порівняння один варіант мосту та прораховано його несучу здатність. Також для обраного варіанту ескізно виконано проект організації будівництва мосту. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета роботи – визначення оптимального варіанту ремонту та розробка визначеного варіанту.Item Проєкт капітального ремонту моста на км 73+641 автомобільної дороги державного значення Т-05-13 Лиман-Бахмут-Горлівка(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Сергієв, Тимур АртемовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 71 сторінках, містить 40 ілюстрацію, 4 таблиці та 17 використаних джерел. В бакалаврській роботі виконано аналіз технічного стану існуючого мосту, інженерно-геодезичних та інженерно-геологічних умов будівництва. Проведено техніко-економічне порівняння чотирьох варіантів капітального ремонту мосту та прийнято рішення по заміні малого автодорожнього мосту на водопропускну трубу. Розроблений проєкт будівництва двоочкової водопропускної труби із збірних залізобетонних труб ЗК 9.100, оголовків Cт 12 d1500 та відкрилків СТ 6 л(п). Розроблені креслення чотирьох варіантів капітального ремонту мосту та по влаштуванню двоочкової водопропускної труби. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета роботи – виконати техніко-економічне порівняння варіантів капітального ремонту мосту та розробити проєкт капітального ремонту. Об’єкт розробки – двоочкова водопропускна труба діаметром 1,5 м. Метод дослідження – чисельний метод порівняння основних об’ємів робіт.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »