Інші праці КАТ
Permanent URI for this collection
RU: Другие труды
EN: Other Works
EN: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КАТ by Title
Now showing 1 - 20 of 216
Results Per Page
Sort Options
Item Cпосіб управління рухом на перегоні(ДП «Український інститут промислової власності», Київ, 2018) Романцев, Іван Олегович; Гаврилюк, Володимир ІллічUKR: Спосіб управління рухом на перегоні включає контроль стану рейкових кіл та блок-дільниць, на базі яких встановлюють сигнали максимальної дозволеної швидкості на світлофорах, на колії та рухомих одиницях. Отримують фактичну інформацію про вступ рухомої одиниці на дільницю за світлофором з додаткового колійного датчика біля прохідних світлофорів, далі включають подачу сигналу про максимальну можливу швидкість руху на рухому одиницю.Item Аварійний рятувальний засіб для покидання потенційно небезпечних об'єктів(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Радкевич, Анатолій Валентинович; Бондаренко, Борис МавровичUKR: Аварійний рятувальний засіб для покидання потенційно небезпечних об'єктів, що містить поворотний важіль, на кінці якого розміщений несучий гвинт, що складається з поворотної маточини з лопатями, і привід, який відрізняється тим, що привід містить твердопаливні реактивні двигуни і сопла, які розміщені в лопатях несучого гвинта, компенсатор реактивного моменту несучого гвинта та захисний кожух і аеродинамічний обтічник підвісного вантажу.Item Автоматизація аналізу електромагнітних завад в рейкових колах від електрорухомого складу(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Зубко, Андрій ВікторовичUK: Магістерська робота виконана на 46 сторінках, містить 24 рисунки, 3 додатків, 16 літературних джерел. В магістерській роботі виконано аналітичний огляд проблеми електромагнітної сумісності рейкових кіл з електрорухомим складом, сформульовано постановку задачі аналізу електромагнітної сумісності рухомого складу з рейковими колами; розглянуто методи частотно-часового аналізу сигналу; створено метод, який дозволяє автоматизувати аналіз електромагнітних завад в рейкових колах, які використовуються на залізницях України, а саме виявляти перевищення енергії заданого рівня впродовж заданого інтервалу часу в певних смугах частот, які містять сигнальні частоти СА. Розроблено відповідний програмний засіб з використанням середовища MATLAB, мови програмування Java.Item Автоматизація визначення поточного стану стрілочних переводів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Клюзов, Роман ГеоргійовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 21 сторінках, 4 таблиці, 5 рисунків та 12 джерел літератури. Дослідження в роботі присвячені визначенню способу автоматизованого дистанційного пошуку порушень у роботі централізованої стрілки в залежності від стану її складових елементів. Мета дослідження – розробка способу визначення поточного стану стрілочного переводу за струмом живлення двигуна. Об’єкт дослідження – вплив відхилення від встановлених норм функціонування робочих механізмів стрілочного переводу на часові та частотні характеристики струму електродвигуна. Предмет дослідження – вплив зміни характеру навантаження на струмову криву. Методи дослідження – аналіз відмов у роботі стрілочного переводу та аналіз впливу порушень у роботі стрілочних переводів на характеристики струму електродвигуна.Item Автоматизація визначення поточного стану стрілочних переводів (комплексна)(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Дехтяренко, Євгеній ОлеговичUKR: Бакалаврська робота виконана на 26 сторінках, 2 таблиці, 10 рисунків та 12 джерел літератури. Робота присвячена дослідженню та розробці способу дистанційного діагностування стану стрілочних переводів в автоматизованому режимі. Розглянуто устрій та досліджено причини відмов централізованих стрілок. Мета дослідження – визначення можливості та розробка підходу до дистанційного аналізу стану стрілочного переводу. Об’єкт дослідження – уніфікація алгоритму пошуку несправностей та їх узагальнення в автоматизованій системі. Предмет дослідження – відмови централізованих стрілок і способи їх визначення. Методи дослідження – аналіз впливу порушень у роботі стрілочних переводів на характеристики струму електродвигуна.Item Автоматизація вимірювання електричних та часових параметрів реле залізничної автоматики(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Савін, Кирило ВасильовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 39 сторінках, містить 14 рисунків, 1 таблицю та 10 джерел літератури. В бакалаврській роботі приведений аналіз методів перевірки електромагнітних реле залізничної автоматики, розглянули вимоги до реле першого класу надійності та розглянуто класифікацію електромагнітних реле. Розглянуто питання техніко- економічного обґрунтування впровадження вимірювального комплексу для перевірки параметрів реле залізничної автоматики, розроблено блок програмно – керованого джерела живлення, розглянуто переваги та недоліки кожного з елементів. Розроблено структура блоку вимірювання часових параметрів реле залізничної автоматики. Розглянуто та приведено схеми таймерів типу TMR. Висновок. Розроблений комплекс надає змогу суттєво скоротити час для перевірки та ремонту одного реле, збільшити точність вимірювань параметрів реле, збільшити продуктивність, підвищити безпеку руху потягів, зменшити та вартість обладнання.Item Автоматизація вимірювання механічних параметрів реле залізничної автоматики(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Гринь, Тетяна ПетрівнаUK: Магістерська робота виконана на 58 сторінці, містить 12 ілюстрації, 5 таблиць та 13 використаних джерел. В магістерській роботі проведено аналіз методів перевірки електромагнітних реле залізничної автоматики, перевірка їх механічних,часових та електричних параметрів. Існуюча технологія перевірки реле залізничної автоматики має ряд недоліків: низький клас точності, низька чутливість, нерівномірність шкали, обмеженість нижньої межі вимірювань. Розроблена структурна схема автоматизованого вимірювального комплексу для перевірки параметрів реле першого класу безпеки та принципові схеми його блоків. Завдяки автоматизованому вимірювальному комплексу можливо виміряти часові, електричні та механічні параметри реле залізничної автоматики. Розроблений комплекс надає змогу суттєво скоротити час для перевірки та ремонту одного реле, збільшити точність вимірювань параметрів реле, збільшити продуктивність, підвищити безпеку руху потягів, зменшити вагогабаритні показники та вартість обладнання. Об’єкт проектування: технологія перевірки механічних параметрів реле залізничної автоматики.Item Адаптивне тональне рейкове коло(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Гончаров, Костянтин ВікторовичUK: Адаптивне тональне рейкове коло містить рейкову лінію, колійний генератор, вихід якого через колійний фільтр, живильний кабель, пристрій захисту та узгодження підключений до живильного кінця рейкової лінії, колійний приймач, вхід якого через приймальний кабель, пристрій захисту та узгодження з'єднаний з приймальним кінцем рейкової лінії. Додатково введені високочастотні генератори, еталонні резистори, смугові високочастотні фільтри, блоки визначення опору баласту, блок коригування вихідної напруги колійного генератора, причому вихідне коло першого високочастотного фільтра, на вхід якого через перший еталонний резистор надходить вихідний сигнал першого високочастотного генератора, і вихідне коло колійного фільтра з'єднані між собою послідовно та підключені до живильного кабелю, вихідне коло другого високочастотного фільтра, на вхід якого через другий еталонний резистор надходить вихідний сигнал другого високочастотного генератора, і вхідне коло колійного приймача, а також вхідне коло приймача сусідньої колійної ділянки з'єднані між собою послідовно та підключені до приймального кабелю, керуючі входи високочастотних генераторів з'єднані з виходом колійного приймача, а також з виходами приймачів сусідніх колійних ділянок, входи блоків визначення опору баласту з'єднані з виходами високочастотних генераторів та еталонними резисторами, а виходи цих блоків та вихід блока визначення опору баласту суміжного рейкового кола підключені до входів блока коригування вихідної напруги, який з'єднаний з колійним генератором.Item Біокоректор(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2006) Парфьонов, Володимир Іванович; Кравченко, Павел Анатолійович; Кірюха, Леонід ФедоровичUK: Біокоректор містить циліндричний корпус з конусоподібним та прямими поздовжніми отворами, додатковий конусоподібний і поперечний отвори.Item Визначення раціональної періодичності технічного обслуговування елементів технологічного радіозв’язку(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Чернявський, Максим ОлеговичUKR: Кваліфікаційна робота виконана на 52 сторінках, містить 12 ілюстрацій, 3 таблиці, 20 використаних джерел. У роботі розглянуто визначення раціональної періодичності технічного обслуговування елементів технологічного радіозв’язку. Метою роботи є підвищення ефективності експлуатації елементів радіозв’язку шляхом використання отриманих рекомендацій про періодичність перевірок радіостанцій та ТО, після оцінки впливу помилок діагностування та умов експлуатації. Показана можливість визначення величини раціональної періодичності ТО виробів технологічного радіозв'язку на основі статичних даних імітаційного експерименту з моделлю, яка описує процес функціонування і ТО апаратури зв'язку у вигляді вкладеного ланцюга Маркова.Item Двоконтурний параметричний генератор з захистом навантаження від завад(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Разгонов, Адам Пантелійович; Журавльов, Антон Юрійович; Ящук, Катерина Іванівна; Разгонов, Сергій АдамовичUK: Двоконтурний параметричний генератор частоти з захистом навантаження від завад складається з феромагнітного осердя, на якому знаходяться ортогонально розміщені вхідна (накачки) та вихідна (контурна) обмотки, лінійної індуктивності, що послідовно з'єднана з виводом обмотки накачки, вихідного паралельного RC-контуру, з'єднаного з колом контурної обмотки. Пристрій додатково оснащений конденсатором, що підключений паралельно обмотці накачки та утворює з індуктивністю цієї обмотки нелінійний ферорезонанс струмів.Item Диспетчерський контроль систем автоматики на перегоні(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Салик, Михайло БогдановичUKR: Бакалаврська робота виконана на 54 сторінки, 15 рисунків, 3 таблиці та 13 джерел літератури. Завдання дипломної роботи: проаналізувати існуючі системи керування рухом поїздів і розробити цифрову системи диспетчерського контролю на перегоні. Мета роботи – розробити систему диспетчерського контролю залізничних пристроїв автоматики на перегоні. В першому розділі критичний аналіз сучасних релейний і мікропроцесорних систем диспетчерського керування руху на перегоні, виділено їх переваги і недоліки. В другому розділі дана порівняльна характеристика сучасним цифровим системам диспетчерського і з’ясовано властивості і характеристики, які необхідно врахувати при проектуванні системи диспетчерського контролю. В третьому розділі розроблена цифрова система диспетчерського контролю за заданими вихідними даними. Результати роботи можуть бути використані при проектуванні та дослідженні систем залізничної автоматики, в учбовому процесі університету в дисциплінах «Перегінні системи автоматики», «Системи диспетчерського керування», «Мікропроцесорні засоби автоматики».Item Дистанційна діагностика станційних рейкових кіл(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Мацкевич, Станіслав СергійовичUKR: Магістерський проект виконано на 59 сторінках, містить 9 рисунків, 1 таблицю та 19 джерел використаної літератури. В магістерському проекті проаналізовано існуючі сучасні системи діагностування, виконаний аналіз несправностей, які виникають у пристроях автоматики та у рейкових колах. Приведено перелік основних вимог до рейкових кіл, проведено процес вибору точок для контролювання параметрів сигнальних систем автоблокування. Розроблено математичну модель розрахунку рейкових кіл 50 Гц та оснований на її базі метод автоматизованого діагностування рейкових кіл. Розроблено структурну схему автоматизованої системи діагностування рейкових кіл, розроблено принципову схему лінійного контролера та показано алгоритм його роботи. Висновок: впровадження спроектованого методу автоматизованого діагностування рейкових кіл кодового автоблокування з частотою 50 Гц дозволить знизити експлуатаційні витрати, підвищити надійність роботи рейкових кіл та підвищити безпеку руху поїздів на перегонах.Item Дослiдження роботи iнвертора в схемi управлiння стрiлочним приводом (комплексна)(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Зашко, Ярослав МиколайовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 37 сторінках, містить 22 ілюстрації, 8 таблиць та 19 використані джерела. В бакалаврській роботі проведено аналіз проблем що існують в стрілочних електроприводах які експлуатуються на дорогах України. Розглянуто типи, переваги та недоліки, види електродвигунів що використовуються в електроприводах. Розглянуто проблеми які виникають з живленням двигунів в електроприводах що експлуатуються на малих станціях. Обґрунтовано доцільність встановлення трифазних асинхронних двигунів змінного струму без залучення для їх живлення додаткових жил кабелю. Розроблену схему живлення електродвигунів з використанням інверторів. Мета досліджень полягає в розробці раціональних рішень по встановленні асинхронних електродвигунів змінного струму в стрілочні електроприводи в яких встановлено двигуни постійного струму. Об’єкт досліджень – схема живлення трифазного асинхронного двигуна. Предмет досліджень – використання інверторів в живленні двигунів. Метод дослідження – комп’ютерне моделювання.Item Дослідження впливу зовнішніх факторів на протікання струму в тональних рейкових колах(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Нагорний, Іван АндрійовичUKR: Дипломна робота виконана на 31 сторінках, містить 8 рисунків, 18 формул та 15 використаних джерел. В дипломній роботі проведено аналітичний огляд літератури з питань підвищення надійності роботи рейкових кіл АБТЦ, - ТРЦ та безпеки руху. Відповідно до галузевих вимог необхідно провадити щоденний контроль напруг на рейкових колах. Відповідно до поставленої в роботі мети досліджено вплив параметрів елементів ТРК на сигнальний струм в рейкових колах. Описано загальні відомості про рейкові кола. Розглянуто тональні рейкові кола. Виконано математичний опис ТРК. Дослідження впливу електромагнітних завад та дестабілізуючих факторів на роботу тональних рейкових кіл. Вплив відхилення параметрів елементів тональних рейкових кіл від номінальних на режими роботи ТРК. Мета дослідження полягає в проведенні аналізу, при цьому видно, що параметри елементів ТРК можуть значно впливати на електричний струм в рейкових колах і приводити до збоїв в їх роботі.Item Дослідження застосування фільтрів низьких частот в системах залізничного зв’язку(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Дудурич, Олег ВікторовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 45 сторінки, 17 рисунків, 2 таблиць та 19 джерел літератури. В бакалаврській роботі приведені дослідження роботи систем поїзного радіозв’язку. Дослідження роботи фільтрів низьких частот в залежності від величини їх параметрів. Виконано аналіз системи поїзного радіозв’язку, вимоги до надійного функціонування і забезпечення електромагнітної сумісності, зібрана статистика відмов в системі поїзного радіозв’язку. Сформовано вимоги до пристроїв, що пригнічують електромагнітні завади на електрорухомому складі постійного і змінного струму. Дано результати експериментів з дослідження рівнів сигналів поїзного радіозв’язку і оцінено його електромагнітну сумісність.Item Дослідження мережевих фільтрів низьких частот(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Куліков, Денис СергійовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 49 сторінки, 27 рисунків, 1 таблиць та 16 джерел літератури. В бакалаврській роботі проведені дослідження роботи мережевих фільтрів. Завдання дипломної роботи дослідити роботу мережевих фільтрів і спектр електромагнітних завад при різних видах заземлення і якості монтажу. В першому розділі виконано аналіз існуючих типів фільтрів низьких частот. В другому розділі досліджено мережеві фільтри і кондуктивні електромагнітні завади високої частоти, які виникають в результаті роботи. В третьому розділі виконано моделювання і виміри залежності згасання фільтра від частоти. Результати роботи можуть бути використані при проектуванні та дослідженні систем залізничної автоматики, в учбовому процесі університету в дисциплінах «Електроживлення систем автоматики», «Електричні кола і лінії залізничної автоматики», «Теорія інформації і передачі сигналів».Item Дослідження режимів роботи автономного інвертора напруги для живлення асинхронного двигуна(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Кожушко, Владислав ВіталійовичUKR: У роботі була проаналізована робота асинхронних двигунів , а також різні методи регулювання швидкістю обертання вала. Розглянуто трифазний інвертор напруги, для регулювання швидкості обертання валу двигуна був застосований метод широтно-імпульсної модуляції, дія якого полягає у зміні ширини імпульсу постійної амплітуди та постійної частоти. Моделювання проведено в програмному середовищі Matlab/Simulink. В результаті моделювання отримано залежності і проведено аналіз змін струму двигуна, електромагнітного моменту і швидкості обертання валу двигуна в залежності від навантаженню на валу двигуна. Мета бакалаврської роботи: дослідити режими роботи автономного інвертора. Галузь застосування: автономний інвертор напруги для живлення асинхронного двигуна в силових ланцюгах пристроїв залізничної автоматики, зокрема електроприводи стрілок, шлагбаумів переїзної сигналізації, тощо. Висновок. Проаналізовано режими роботи і методи управління швидкістю обертання валу асинхронного двигуна, такі як зміна частоти напруги живлення, зміна ковзання, зміна числа пар полюсів, зміна живильної напруги за допомогою дроселів насичення, а також метод імпульсного регулювання швидкості асинхронних двигунів.Item Дослідження режимів роботи перетворювача напруги для акумуляторної батареї резервного живлення(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Сиваченко, Михайло ВолодимировичUKR: У роботі було проведено моделювання заряджання батареї. В процесі зарядження змінювали управляючу напругу на пристрої керування довільним образом, що приводило до зміни напруги на виході акумулятора. Це приводило до зміни струму заряду і, як наслідок, до зміни швидкості зарядження. Моделювання розряджання батареї. В процесі розрядження батареї після перехідного процесу напруга і струм батареї були практично незмінними. Визначено характер і швидкість зміни заряду акумулятора в процесі заряду і розряду. Моделювання проведено у програмному середовищі Matlab/Simulink. В результаті моделювання досліджено і проаналізовано часові залежності електричних параметрів батареї при розряджанні та заряджанні протягом заданого часу. Мета бакалаврської роботи: дослідити режими роботи перетворювача напруги для акумуляторної батареї резервного живлення Галузь застосування: системи резервного живлення пристроїв керування рухом поїздів. Висновок. Розглянуто основні відомості про літій іонні акумулятори. Їх структура та принцип дії. Проаналізовані особливості роботи літієвих акумуляторів, а також безпека літій-іонних акумуляторів та екологічні питання. Розроблено моделі роботи літієвої акумуляторної батареї в режимі зарядження і розрядження при живленні на трифазне навантаження. Проведено моделювання і отримано залежності струму, напруги на батареї і стану заряду батареї в процесі функціонування.Item Дослідження режимів роботи перетворювача напруги для сонячної батареї(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Дуленко, Нікіта ВолодимировичUKR: У роботі була проаналізована робота фото-електричних панелей сонячних електростанцій, їх параметри і характеристики. Сонячні електростанції використовуються для живлення споживачів електроенергії та заряду акумуляторної батареї в режимі опромінювання сонячним світом, для забезпечення безперервності живлення в режимі відсутності освітлення. Тому для роботи сонячних електростанцій використовують перетворювачі напруги. В роботі розглянуто різні схемні рішення для перетворювачів напруги. Моделювання перетворювача напруги для сонячної батареї проведено в програмному середовищі Matlab/Simulink. В результаті моделювання отримано залежності і проведено аналіз змін струму і напруги перетворювача в залежності від інтенсивності сонячного опромінювання та температури фотоелектричної панелі . Мета бакалаврської роботи: дослідити режими роботи перетворювача напруги для сонячної батареї. Галузь застосування: резервне живлення пристроїв залізничної автоматики. Висновок. Проаналізовано роботу перетворювача напруги для сонячної батареї в залежності від інтенсивності сонячного опромінювання та температури фотоелектричної панелі.