Магістерські роботи кафедри Транспортна інфраструктура (КТІ)
Permanent URI for this collection
UK: Магістерські роботи кафедри Транспортна інфраструктура
EN: Master Thesis Transport infrastructure
Browse
Browsing Магістерські роботи кафедри Транспортна інфраструктура (КТІ) by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 41
Results Per Page
Sort Options
Item Розробка конструкцій сплетіння колії з різною шириною колії(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Сотник, Станіслав СергійовичUKR: Магістерська робота виконана на 49 сторінках, містить 17 рисунків, 6 таблиць та 4 використані джерела. Розвиток економіки України на сучасному етапі вимагає подальшого розвитку залізничних сполучень з країнами Європи, які мають залізничну колію шириною 1 435 мм. Для скорочення обертів вагонів перевагу надають безупинному перетину кордонів з використанням суміщених колій, на яких одночасно експлуатується два стандарти ширини колії –S =1520 мм та 1 435 мм. Для з’єднання двох колій в єдину створені сплетення рейкових сполучень, які можуть бути як з гостряками, так і без їх використання в тих випадках, коли для цього є відповідні умови.Item Обгрунтування основних параметрів траси при проєктуванні автомобільної дороги(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Прокопенко, Іван ДмитровичUKR: Магістерська робота виконана на 72 сторінках, містить 18 рисунків, 6 таблиць та 41 використаних джерел. В магістерській роботі було розглянуто норми проектування автомобільних доріг та проведено їх аналіз. Одним з ключових питань переходу національної транспортної інфраструктури є принципова відмінність підходу до проектування об’єктів інфраструктури. Було розглянуто відмінності між діючим приписувальним методом проектування і параметричною моделлю виконання проектних робіт, що використовується у європейських нормах та директивах. Мета дослідження полягає в дослідженні змін параметрів автомобільної дороги з розвитком нормативної документації та порівняння підходів до проектування автомобільних доріг. За результатами дослідження обґрунтувати доцільність переходу на параметричну модель проектування автомобільних доріг. Об’єкт дослідження – процес проектування автомобільної дороги.Item Дослідження ефективності усунення обмеження швидкості руху поїздів при реконструкції залізниці(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Бордюжа, Сергій ОлександровичUKR: Магістерська робота виконана на 79 сторінках, містить 28 ілюстрацій, 6 таблиць, 21 використане джерело та 3 додатки. Роботу виконано відповідно до головних напрямків, сформованих в Стратегії розвитку залізничного транспорту на період до 2030 року. Дослідження ґрунтуються на аналізі фактичних даних щодо обмежень швидкості, які закладено до графіка руху поїздів. Розрахунки виконано на ПЕОМ з застосуванням програм MoveRW, RWPlan, Microsoft Excel. В роботі проаналізовано причини обмеження швидкості руху поїздів на ділянці, що досліджується, визначена ефективність усунення обмежень швидкості руху поїздів за параметрами плану лінії, розроблено пропозиції щодо доцільності усунення обмежень швидкості руху в залежності від конкретних умов експлуатації залізниці. Досліджено раціональність параметрів. Розроблено заходи з охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Об’єкт досліджень – параметри кривих. Предмет досліджень – криві на існуючій трасі, що обмежують швидкість руху поїздів. Мета роботи – вибір раціональних заходів з перебудови плану для підвищення швидкості руху поїздів.Item Дослідження впливу технічного стану й параметрів кривих на рівень максимальної швидкості руху поїздів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Каменєв, Ігор ВалерійовичUKR: Магістерська робота виконана на 90 сторінках, містить 42 рисунків, 12 таблиць та 16 використаних джерел. У магістерській роботі було розглянуто питання впливу параметрів кривих на допустиму швидкість руху поїзда. Проведено аналіз інфраструктури, поздовжнього профілю і плану лінії, установлені причини, що стримують підвищення швидкостей руху до 160 км/год. Запропоновані заходи з перебудови кривих, що дозволяють підвищити швидкість руху поїздів. Дослідження ґрунтуються на аналізі фактичних даних поздовжніх профілів ділянки Київ – Фастів, обмежень швидкостей руху, які закладено до графіка руху поїздів. Розрахунки виконано на ПЕОМ з застосуванням програм MoveRW, RWPlan, Microsoft Excel.Item Обґрунтування заходів з підвищення швидкості руху пасажирських поїздів при реконструкції залізниці(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Розумний, Данило СергійовичUKR: Магістерська робота виконана на 102 сторінках, містить 45 рисунків, 12 таблиць та 17 використаних джерел. У магістерській роботі було розглянуто питання впливу параметрів кривих на допустиму швидкість руху поїзда. Проведено аналіз інфраструктури, поздовжнього профілю і плану лінії, установлені причини, що стримують підвищення швидкостей руху до 160 км/год. Запропоновані заходи з перебудови кривих, що дозволяють підвищити швидкість руху поїздів. Дослідження ґрунтуються на аналізі фактичних даних поздовжніх профілів ділянки Красне – Львів, обмежень швидкостей руху, які закладено до графіка руху поїздів. Розрахунки виконано на ПЕОМ з застосуванням програм MoveRW, RWPlan, Microsoft Excel.Item Дослідження роботи рейок в складних умовах(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Бастанжиєв, Павло ІвановичUKR: Магістерська робота виконана на 58 сторінках, містить 13 рисунків, 20 таблиць та 26 використаних джерел. У магістерській роботі досліджується робота рейок в складних умовах. Досліджується явище зносу рейок і визначається який фактор впливає на підвищений знос рейок в кривих малого радіусу. Актуальність теми обумовлена підвищеним зносом залізничної колії в місцях, де радіус кривої 450м та менше і поздовжні ухили 30‰ та більше. На підвищений знос рейок також можуть впливати такі фактори як: ширина колії, створені та введені в експлуатацію нові ремонтні профілі коліс рухомого складу, фізичний стан проміжних скріплень, вплив режимів гальмування рухомого складу. Досліджуючи та аналізуючи вплив різних факторів на знос рейок було з’ясовано, що найбільший вплив на знос рейок має вантажонапруженість. Але це стосується кривих малого радіусу. Якщо подивитись декілька досліджень зносу рейок в кривих при такій самій вантажонапруженості, але в кривих більшого радіусу, то приведений знос у них набагато менший. Тобто, вантажонапруженість має такий великий вплив на знос рейок лише у кривих малого радіусу. Радіус кривої впливає на приведений знос на 82,5% сильніше, ніж поздовжній ухил. Вирішенням цієї проблеми може бути перевлаштування кривих на криві більшого радіусу.Item Розробка заходів збільшення жорсткості земляного полотна при переході до мостів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Зелінський, Дмитро ВіталійовичUKR: Магістерська робота виконана на 73 сторінках, містить 25 рисунків, 4 таблиць та 11 використаних джерел. В магістерській роботі було розглянуто проблеми роботи перехідних ділянок на підході до мостів. Основна проблема по цьому питанню – різна жорсткість земляного полотна та мостового полотна. Розглянуті методи збільшення жорсткості земляного полотна па підходах до мостів. Проведено розрахунок напружень та переміщень в земляному полотні до та після підвищення жорсткості. Надані рекомендації но цьому питанню.Item Розробка заходів щодо збільшення несучої здатності грунтів насипів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Анікеєва, Анжеліка СергіївнаUKR: Магістерська робота виконана на 84 сторінках, містить 2 рисунків, 14 таблиць та 7 використаних джерел. В магістерській роботі розглядаються методи збільшення міцностних параметрів грунтів насипів за допомогою геотекстильних матеріалів. в роботі розглянуті експериментально-теоретичні передумови механіки ґрунтів. основні розрахункові моделі ґрунтів, основні вимоги до земляного полотна, надійність колії. приведені дефекти та деформації земляного полотна. виконані дослідження роботи геотекстильних Матеріалів як армуючого матеріла грунта а саме проведені випробування ґрунту на міцність.Item Дослідження впливу проектних рішень на навколишнє середовище при проектуванні високошвидкісної магістралі Одеса-Західний кордон України(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Чернов, Дмитро СергійовичUKR: Магістерська робота виконана на 160 сторінках, містить 53 рисунки, 7 таблиць та 36 використаних джерел. Автором роботи проведено огляд наукових досліджень з проблемних питань, що виникають при впровадження високошвидкісного транспорту. Показано, що актуальним завданням сьогодення є розробка теоретико-методологічних підходів і практичних рекомендацій щодо будівництва високошвидкісних магістралей в Україні. Для цього потрібно розробити технічні вимоги й норми проектування траси високошвидкісної магістралі, обґрунтувати максимально допустиму швидкість, раціональні конструкції колійної інфраструктури. В магістерській роботі проведені дослідження пов’язані з впливом проєктних рішень на навколишнє середовище. Наукова новизна роботи полягає в застосуванні системи САПР Autodesk AutoCAD Civil 3D при проектуванні траси ВШМ з використанням супутникової зйомки та цифрової моделі місцевості. Інтелектуальний зв'язок між профілем і планом лінії дозволяє динамічно оновлювати всі пов'язані об'єкти при внесенні змін до проектних рішень. Дослідження автора спрямоване на розробку методичних підходів щодо виявлення факторів, які впливають на вибір проєктних рішень з метою мінімізації впливу траси Одеса-Жмеринка на навколишнє середовище. На основі проведеного аналізу та виконаних в роботі досліджень показано що для більш повного задоволення попиту на ринку транспортних послуг необхідно впроваджувати в Україні високошвидкісний транспорт, який забезпечує безпеку, надійність і мінімальний негативний вплив на навколишнє середовище. Розв’язання окреслених в магістерській роботі завдань сприятиме підвищенню конкурентоспроможності залізничного транспорту, виведенню України на новий рівень економічної взаємодії з Європейським Союзом.Item Обґрунтування щитової проходки, що відбувається в слабкому масиві, із аналізом варіації оправи(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Агєєв, Антон ОлександровичUK: В магістерській роботі виконано аналіз інженерно-геологічних та гідрогеологічних умов будівництва. Проведене варіантне проєктування оправ перегінного тунелю та виконане техніко-економічне порівняння. Виконане дослідження міцності оправи перегінного тунелю методом скінченних елементів на основі модифікованого методу Метродіпротрансу. Виконаний аналіз варіації оправи із дослідженням силових факторів. Обґрунтовано технологію щитової проходки перегінного тунелю в слабкому масиві із застосуванням щита «Херренкнехт». Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях при щитовій проходці. Мета дослідження – обґрунтування щитової проходки, що відбувається в слабкому масиві, із аналізом варіації оправи. Об’єкт дослідження – перегінний тунель. Предмет дослідження – силові фактори в оправі перегінного тунелю із урахуванням її варіації. Метод дослідження – метод скінченних елементів на основі модифікованого методу Метродіпротрансу.Item Закономірності напружено-деформованого стану при підвищенні вантажопідйомності залізобетонних прогонових будов автомобільного мосту автодороги П’ятихатки – Жовті Води(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Вус, Денис МиколайовичUK: Магістерська робота виконана на 90 сторінках та містить 54 ілюстрації, 12 таблиць, 25 літературних джерел. В магістерській роботі виконано аналіз інженерно-геологічних та гідрогеологічних умов будівництва. Проведений розрахунок визначення вантажопідйомності прогонової будови. Проведений аналіз стану прогонової будови та її дефектів. Виконаний аналіз варіації способів підсилення балок прогонової будови мосту. Обґрунтовано техніко-економічні витрати вибраних варіантів підсилення балок прогонової будови. Виконано моделювання варіантів перерізів балки прогонової будови мосту. Проведений розрахунок визначення вантажопідйомності прогонової будови за варіантом підсилення балки . Розроблено розділ основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях при реконструкції прогонових будов. Мета дослідження – визначення закономірностей напружено-деформованого стану при підвищенні вантажопідйомності залізобетонної прогонової будови автодорожніх мостів. Об’єкт дослідження – прогонова будова мосту(Т-подібна залізобетонна балка). Предмет дослідження – пошук закономірності напружень при зміні вантажопідйомності прогонової будови мосту. Метод дослідження – аналітичний метод, метод скінченних елементів .Item Обґрунтування способу будівництва трьохсклепінчастої станції метрополітену з урахуванням напружено-деформованого стану ґрунтового масиву в процесі будівництва. Розрахунок параметрів напружено-деформованого стану (комплексна дипломна магістерська робота)(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Вотченко, Діана ЮріївнаUK: Магістерська робота виконана на 66 сторінках, містить 35 ілюстрацій, 1 таблиця та 37 використаних джерел. В магістерській роботі виконано аналіз інженерно-геологічних умов будівництва трьохсклепінчастої станції. Проведений розрахунок конструкції трьохсклепінчастої станції пілонного типу. Обґрунтовано спосіб проходки на суцільну виробку станційного тунелю з тимчасовим кріпленням та монтажем постійної оправи станційних тунелів з відставанням від забою. Виконаний аналіз напружено-деформованого стану тимчасового кріплення станційних тунелів в зоні їх взаємного впливу при будівництві з урахуванням послідовності зведення конструкцій трьохсклепінчастої станції метрополітену. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях при проведенні вибухових робіт та під час проходки тунелю. Мета дослідження – отримати закономірності напружено-деформованого стану ґрунтового масиву та тимчасового кріплення на проміжних етапах спорудження станційних тунелів, на які впливають будівельні процеси розробки ґрунту та зведення тимчасового кріплення. Об’єкт дослідження – трьохсклепінчаста станція пілонного типу глибокого закладення. Метод дослідження – моделювання напружено-деформованого стану тимчасового кріплення станційних тунелів та ґрунтового масиву на проміжних етапах будівництва методом скінченних елементів за допомогою програмного комплексу Lira for Windows.Item Розробка раціональних рішень при капітальному ремонті балкового залізобетонного автодорожнього шляхопроводу(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Алхімов, Олександр ОлександровичUK: Магістерська робота виконана на 125 сторінках, містить 63 ілюстрацій, 30 таблиць та 30 використаних джерел. В магістерській роботі розроблено проект «Розробка раціональних рішень при капітальному ремонті балкового залізобетонного автодорожнього шляхопроводу». Робота містить аналіз варіантів капітального ремонту та аналіз варіантів армування монолітної плити прогонової будови. Для аналізу армування монолітної плити прогонової будови виконується за допомогою програмного комплексу ПК «ЛІРА». Виходячи із досліджень, що були виконані, та навантажень, на які був розрахований шляхопровід, приймається оптимальне рішення по його капітальному ремонту. Об’єктом дослідження є капітальний ремонт шляхопроводу на перетині вул. М. Бойчука з залізницею станції «Київ-Московський». Предмет дослідження – зусилля в температурно-нерозрізній прогоновій будові. Метод дослідження – метод скінченних елементів.Item Дослідження впливу рівня максимальної швидкості руху поїздів на вартість перебудови кривих(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Стригальова, Маргарита ІгорівнаUKR: Магістерська робота виконана на 77 сторінках, містить 37 ілюстрацій, 12 таблиць, 20 використаних джерел та 3 додатки. В роботі був проведений аналіз поздовжнього профілю і плану лінії, загальний стан ділянки, розглянуто причини, за якими можливе обмеження швидкості руху поїздів. Запропоновані заходи, які дозволяють підвищити швидкість руху. Розглянуто питання охорони праці при виконанні перебудови кривих. Дослідження ґрунтуються на аналізі фактичних даних поздовжніх профілів ділянки Рудня-Почаївська – Здолбунів, обмежень швидкостей руху, які закладено до графіка руху поїздів. Розрахунки виконано з застосуванням програм MoveRW, RWPlan, Microsoft Excel. Об’єкт досліджень – дослідження впливу кривих на максимальну шквидкість. Предмет досліджень – параметри ділянки залізниці Рудня–Почаївська – Здолбунів. Мета роботи – дослідити питання збільшення швидкості на ділянці.Item Обгрунтування параметрів плану при реконструкції ділянки автомобільної дороги(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Авдієнко, Олена МиколаївнаUKR: Магістерська робота виконана на 62 сторінках, містить 8 рисунків, 14 таблиць та 27 використаних джерел. В магістерській роботі було розглянуто норми проектування автомобільних доріг та проведено їх аналіз. При проектуванні значна увага повинна приділятися реконструкції кривих. При цьому потрібно збільшувати радіуси кривих в плані та поздовжньому профілі, ліквідувати зайву звивистість траси, забезпечувати розрахункову видимість і зменшувати поздовжні ухили дороги. Всі ці заходи призводять до зміщення траси. Саме вдалий вибір просторового положення траси автомобільної дороги визначає безпеку руху і комфортність автомобільної дороги як для водіїв, так і для пасажирів, мінімізацію транспортно-експлуатаційних витрат, впливає на розвиток прилеглої території впродовж довгих років функціонування автомобільної дороги. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні параметрів плану при реконструкції ділянки автомобільної дороги. Об’єкт дослідження – параметри плану при реконструкції автомобільної дороги.Item Дослідження життєвого циклу рейок(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Мосесов, Владислав АраратовичUKR: Магістерська робота виконана на 93 сторінках, містить 20 рисунків, 18 таблиць та 57 використані джерела. У магістерській роботі досліджується життєвий цикл рейок. Досліджується явище зносу рейок і визначається який фактор впливає на підвищений зносу рейок. Також аналізуються дефекти рейок та способи ії усунення. Застосування гібридної технології виплавки/розливки рейкового металу, що поєднує переваги безперервного лиття та електрошлакового переплавлення, відкриває нові можливості для отримання високоякісного рейкового металу, зокрема й сучасних заевтектоїдних марок. Запропонована нова методика практичного визначення маси зношеного металу за допомогою штанген-циркуля. Похибка складає 10-15 %. Даний метод може бути використаний , як експрес метод в польових умовах без вилучення рейки з колії.Item Дослідження впливу структури поїздопотоку на вибір параметрів плану при реконструкції залізниці(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Войтович, Роман ВасильовичUKR: Мета роботи. Вибір раціональних заходів зі зменшення обмежень швидкості, зумовлених параметрами плану лінії для збільшення швидкості руху пасажирських і вантажних поїздів. Об'єкт дослідження – дослідження питань пов’язаних з вибором раціональних параметрів швидкісного руху, при яких забезпечуються плавність і комфортабельність їзди. Предмет дослідження – ділянки залізниці, що підлягають реконструкції з метою впровадження швидкісного руху поїздів. Методи досліджень. Актуальність впровадження в Україні швидкісного руху пасажирських поїздів з виходом на європейську мережу і країн СНД є об'єктивною необхідністю для вирішення комплексу соціальних, економічних і екологічних проблем. Але пропускна спроможність ділянки Підволочиськ – Хмельницький не задовольняє вимогам щодо обсягів та швидкості вантажних перевезень, а суміщений рух вантажних і пасажирських поїздів стримує впровадження прискореного руху. Магістерська робота виконана відповідно до головних напрямків, які сформульовані в Стратегії розвитку залізничного транспорту на період до 2030 року. Дослідження ґрунтуються на аналізі фактичних даних щодо обмежень швидкості, які закладено в графік руху поїздів. Розрахунки виконано на ЕОМ з застосуванням програм MoveRW, RWPlan, Microsoft Exсel.Item Розробка раціональних конструкцій автомобільного шляхопроводу по проїзду О. Гальченко у м. Дніпро(Український державний університет науки і технологій, 2021) Трусов, Сергій ОлеговичUK: Магістерська робота виконана на 90 сторінках, містить 5 ілюстрацій, 5 таблиць та 28 використаних джерел. В магістерській роботі виконано аналіз сучасного стану автомобільного шляхопроводу по проїзду О. Гальченко у місті Дніпро. Проведене варіантне проектування раціонального варіанту будівництва шляхпроводу. Виконано техніко-економічне порівняння варіантів будівництва, розроблені основи охорони праці та безпеки під час проведення будівництва. Мета роботи – розробка раціональних конструкцій автомобільного шляхопроводу по проїзду О. Гальченко у м. Дніпро. Об’єкт дослідження або розробки – автодорожній шляхопровід. Предмет дослідження – напружено-деформований стан споруди. Метод дослідження – аналітичний.Item Дослідження проблем бокового зносу рам та гостряків стрілочних переводів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Крістєв, Микола МиколайовичUKR: Магістерська робота виконана на 54 сторінках, містить 35 рисунків, 6 таблиць та 20 використаних джерел. В магістерській роботі досліджується проблема бокового зносу рам та гостряків стрілочних переводів. Розглядається проблема впливу рухомого складу на знос рейок, рам та гостряків стрілочних переводів. Надається пропозиція щодо зменшення бокового зносу рам та гостряків за допомогою змащування.Item Удосконалення рейкових скріплень(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Григоренко, Андрій ВалерійовичUKR: Дипломна робота складається із 63 сторінок, 4 таблиць, 35 рисунків та 36 літературних джерел. У даній магістерській роботі виконано: встановлені взаємозв'язки між експлуатаційними та конструктивними особливостями роботи проміжних рейкових скріплень вітчизняного та зарубіжного виробництва; створено та запропоновано конструкцію пружної клеми з підвищеною пружністю, з метою використання її у рейковому скріпленні типу КБ65 з одночасною можливістю її адаптації з метою використання у польському скріпленні типу SB-3 так і для вітчизняних клемно-болтових скріплень (СКД65-Б), яке є прототипом вищезгаданого вітчизняного скріплення; за допомогою математичного моделювання було досліджено та проаналізовано напружений стан удосконаленої конструкції вузла скріплення типу КБ65.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »