Інші праці КПММ
Permanent URI for this collection
RU: Другие труды
EN: Other Works
EN: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КПММ by Title
Now showing 1 - 20 of 97
Results Per Page
Sort Options
Item Fractographic Analysis of the Destroyed Side Frame of the Truck of a Wreight Wagon(ПОСВІТ, Дрогобич, 2020) Vakulenko, Ihor O.; Kuzin, Nickolai O.; Vakulenko, Leonid I.EN: The initial inspection of damaged frame in fracture revealed two sections with characteristic structural features. The area with traces of slight corrosion, representing a smooth surface, corresponds to the gradual movement of fatigue crack. The rest of fracture surface with signs of a dynamic destroy has a qualitatively different structure. The fatigue part occupies approximately 30% of the total cross-sectional area. The propagation front of fatigue crack, after reaching the outer and inner surfaces of vertical wall from the side of wheel, reaches half the length lower horizontal wall. The focus of origin fatigue crack, located in lower inner corner, when moving from vertical wall to horizontal part of the side frame, is difficult obtain access when visually inspecting the frame trolley.Item The Morphology Analysis of the Structure Aluminum Alloy at Friction Stir Welding(Посвит, Дрогобич, 2020) Plitchenko, Serhii; Vakulenko, Ihor O.EN: The main components of friction stir welding process of an aluminum-based alloy (AMg6) are considered. As a result of passage working tool along of connecting edges, formation a temperature gradient on their thickness determines development processes of structural changes. Based on this, in different layers of the weld, in accordance with the heating temperature, a different degree of plasticization alloy is achieved. Separate structural zones of the welded joint and their influence on the value of hardness are considered. The observed asymmetry of the weld is determined by the direction of rotation working surfaces of the tool. Based on the analysis of results of studies for the AMg6 alloy, an explanation is proposed for the formation gradient structures in the weld zone during friction stir welding.Item Автоматичний редуктор(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Главацький, Казимир Цезарович; Біневський, Микола Миколайович; Паєвський, Ярослав МиколайовичUK: Автоматичний редуктор, що містить корпус, ведучий та ведений вали, обгінну муфту та зубчасті колеса, який відрізняється тим, що він містить кулачкову муфту, півмуфти якої розміщені на ведучому валу та шестірні, а проміжний вал розташований співвісно з ведучим валом, на одному з кінців проміжного вала розміщена пружина, яка зв'язує проміжний вал з шестірнею.Item Важільний віброущільнювач стінок технологічних порожнин у ґрунті(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2012) Главацький, Казимир Цезарович; Паєвський, Ярослав Миколайович; Посмітюха, Олександр Петрович; Проскурня Віталій МиколайовичUK: Винахід належить до ґрунтоущільнючих машин вібростатичної дії. Важільний віброущільнювач стінок технологічних порожнин у ґрунті містить робочий орган з розпірними плитами та тягами і систему його приводу. Система приводу складається з рухомо закріплених на стрілі базової машини і з'єднаних з поліспастом двосторонньої дії вібраційної системи і багатоступеневого редуктора, з'єднаних між собою. Робочий орган з'єднаний з вихідними співвісними валами багатоступеневого редуктора муфтою і складається з центрального вала, на торці якого встановлений опорний фланець зі змінним оголовком, навколо якого співвісно розміщені пустотілі середній і зовнішній вали з ходовою різьбою на їх зовнішніх поверхнях, що контактують з нижньою і верхньою ходовими гайками, причому до нижньої ходової гайки шарнірно приєднані тяги, шарнірно з'єднані з верхнім краєм нижніх розпірних плит, нижній край яких шарніно з'єднаний з опорним фланцем, а до верхньої ходової гайки шарнірно приєднані тяги, шарнірно з'єднані з верхнім краєм верхніх розпірних плит, нижній край яких шарнірно з'єднаний з шарніром з'єднання нижніх розпірних плит і тяг. Використання винаходу дозволить розширити технологічні можливості та спростити конструкцію, підвищити надійність робочого обладнання ґрунтоущільнючої машини, виконуючої початкову технологічну порожнину і подальше ущільнення ґрунту за рахунок збільшення початкового об'єму вказаної порожнини двоконтурним важільно-різьбовим вібраційним робочим обладнанням.Item Визначення виливу форми та частоти обертання бурової головки на зусилля проколювання горизонтально направленої пілотної свердловини(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Благовірний, Владислав ВіталійовичUK: Магістерська робота виконана на 96 сторшках, містить 38 рисунюв, б таблиць та 77 використані джерела. В роботі проведено огляд варіантів отримання горизонтальних отворів у rрунті для прокладання комунікацій, проведено патентний огляд варіантів керування траєкторією пілотної свердловини, та форми наконечника пілотного робочого органу РО. В процесі досліджень пілотних робочих наконечників були отримані розміри, що дають змогу найбільш ефективно виконувати проколювання Т І К та керування траєкторією. Визначено зусилля занурення РО в залежності від габаритних розмірів та типу rрунту та величина бічного зміщення РО в процесі керування траєкторіє, та вплив ваги штанг на керованість процесом. Встановлена мінімальна частота обертання РО, що обмежена характеристиками локаційної системи та можливостями установки для статичного проколювання. Проведено експериментально дослідження на лабораторній установці кафедри. Проведено аналіз небезпечних і шкідливих факторів, що діють на оператора при роботі установки. Видані рекомендації щодо розмірів пілотних наконечників робочих органів.Item Визначення та порівняльний аналіз кінематичних характеристик автоматичних трансмісій вантажного автомобіля(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Хорольський, Владислав ОлександровичUK: Магістерська робота виконана на 62 сторінках, містить 30 ілюстрацій, та 27 використаних джерел. Виконано огляд конструкцій і головних параметрів автоматичних і роботизованих коробок передач вантажних автомобілей відомих світових корпорацій, що займаються їх розробкою і виробництвом. Розглянути конструкції планетарних рядів, що входять в АКПП автомобілів. Представлені формули за якими визначаються передавальні числа цих механізмів. За допомогою інструментів візуального програмування додатку Simulink системи Matlab створена і налагоджена S-модель розподілу передавальних чисел коробки передач за законом геометричної прогресії з корекцією результату за лінійним законом.Item Використання клиново-призматичних робочих органів для прокладання підземних комунікацій способом статичного проколу ґрунту(ХНАДУ, Харків, 2023) Посмітюха, Олександр ПетровичUKR: Будівництво нових ліній електромереж в умовах сьогодення вимагає використання безтраншейних технологій, що забезпечують мінімальне руйнування міської інфраструктури, та знижують собівартість проведення робіт. Групове прокладання комунікацій передбачає розміщення в одній технологічній порожнині від 2 до 9 захисних футлярів, а форма перетину отвору циліндрична, що зумовлює наявність пустот. Використання робочих органів запропонованої клиново-призматичної форми зменшує площу пустот до 15% в порівнянні з традиційними конічно-циліндричними робочими органами, що в свою чергу зменшує лобовий опір проколюванню до 1,2…1,76 рази.Item Влияние температуры и величины горячей деформации на размер зерна аустенита при изготовлении железнодорожных колес(Czestochowa University of Technology, 2015) Вакуленко, Игорь Алексеевич; Перков, Олег Николаевич; Страдомски, З.RUS: Снижение температуры деформации металла от 1250 до 1150÷1100 °С будет увеличивать значение в центральных объемах обода железнодорожного колеса и будет способствовать равномерности структуры аустенита на его область.Item Вплив конструктивних параметрів кранових гальм на динамічні навантаження під час гальмування(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Васильєв, Дмитро СергійовичUKR: Магістерська кваліфікаційна робота виконана на 58 сторінках, містить 23 ілюстрації, 2 таблиці та 25 використаних джерел. Метою роботи є аналіз впливу динамічних навантажень, що діють на привод і металеву конструкцію вантажопідйомних машин при гальмуванні механізму пересування крана, шляхом застосування пружинно-гідравлічного гальма. Для досягнення визначеної мети вирішені наступні задачі: 1. Провести аналіз класифікації існуючих кранових гальм та напрямки їх вдосконалення. 2. Розглянути конструкції кранових гальм та виконати аналіз їх переваг та недоліків. 3. Провести порівняльну характеристику під час використання пружинно-гідравлічного гальма з постійною та перемінною жорсткостями відповідно до традиційних фрикційних гальм. 4. Розробити вимоги щодо безпеки під час експлуатації вантажопідйомних машин та роботі у зоні підвищеної небезпеки.Item Вплив типу ходової частини вантажних автомобілів на динаміку їх руху(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Ладчук, Василь СергійовичUKR: Бакалаврська кваліфікаційна робота виконана на 91 сторінках, містить 92 ілюстрації, 6 таблиць та 44 використаних джерел. Актуальність роботи обумовлена необхідністю проведення досліджень для встановлення кращих параметрів ходових частин вантажівок на рівні сучасних зразків. У кваліфікаційній роботі представлені технічні пояснення до необхідності сучасного і майбутнього розкриття та дослідження поставленої задачі. На основі аналізу і порівняння обрано найбільш оптимальну конструкцію ходової частини з трьох представлених вантажівок. Наведені відомості із загальної теорії руху автомобіля і розглянуті чинники, які впливають на економічні і динамічні характеристики автомобіля. Розглянуті методи дослідження ходової частини автомобіля на прикладі несучої системи за допомогою методу кінцевих елементів, спосіб створення реалістичної математичної моделі. На основі матеріалів, що надаються у кваліфікаційній роботі, зроблено висновки і надано пропозиції, щодо подальшого напряму розвитку дослідження. Мета кваліфікаційної роботи - дослідження конструкцій ходових частин вантажівок з наступним виявленням найбільш гідних серед них для визначення напрямку, по якому йде загальна робота над оптимізацією і способів, якими цього досягають, під час дослідження сучасних ходових систем вантажівок.Item Втома металевих матеріалів в конструкціях рухомого складу(Видавництво Маковецький Ю. В., 2011) Вакуленко, Ігор ОлексійовичUK: В навчальному посібнику, з використанням основних положень дислокаційного механізму пластичної деформації, викладені питання стосовно поведінки металевих матеріалів при втомі. Наведений матеріал спрямований на розуміння особливостей поведінки металів при циклічному навантаженні та залежності процесів втоми від структурних змін в металах. Навчальний посібник призначений для студентів вищих технічних навчальних закладів для поглибленого вивчення впливу структурного стану металевих матеріалів на розвиток процесів втоми.Item Вібраційний коток-модуль(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Богомаз, Володимир Миколайович; Главацький, Казимир Цезарович; Посмітюха, Олександр Петрович; Проскурня, Віталій Миколайович; Середа, Оксана ВолодимирівнаUKR: У внутрішній порожнині корпуса вібраційного котка-модуля на водилах встановлені двигуни з керованою частотою і фазою обертання валів із закріпленими на їх консольних частинах валів дебалансами. Водила з'єднані з співвісними концентричними валами, до вихідних торців яких прикріплені циліндричні зубчасті колеса, які знаходяться в зачепленні з відповідними шестернями, встановленими на ведучих валах привідних двигунів. Причому на кожному зі співвісних концентричних валів встановлено одне або декілька водил, залежно від розмірів корпуса котка-модуля та від бажаних діапазонів вектора збурюючих сил, на кожній з консолей співвісних концентричних валів розміщені елементи незалежного керування двигунами, а корпус котка-модуля закріплений на допоміжній рамі. Технічний результат: створення можливості дистанційного регулювання вектора збурюючої сили за рахунок різної частоти і фази обертання дебалансів і валів та напрямку обертання дебалансів і водил.Item Вібраційний коток-модуль (патент 98359)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2012) Богомаз, Володимир Миколайович; Главацький, Казимир Цезарович; Паєвський, Ярослав Миколайович; Посмітюха, Олександр Петрович; Проскурня, Віталій МиколайовичUKR: Вібраційний коток-модуль містить корпус, вали, дебаланси, зубчасті колеса та водила. На внутрішній поверхні корпусу симетрично закріплені сонячні циліндричні зубчасті колеса, в зачепленні з якими попарно знаходяться циліндричні зубчасті колеса зі знімними симетрично встановленими дебалансами, встановлені на водилах, з'єднаних з співвісними концентричними валами, до вихідних торців котрих прикріплені циліндричні зубчасті колеса, які знаходяться в зачепленні з відповідними шестернями, встановленими на ведучих валах приводних двигунів, причому на кожному з співвісних концентричних валів може бути встановлено одне або кілька водил залежно від розмірів корпусу котка-модуля та від бажаних діапазонів вектора збуджуючих сил, а корпус котка-модуля закріплений на допоміжній рамі. Технічний результат: спрощення конструкції, підвищення надійності при роботі на вібраційних режимах, створення можливості регулювання вектора збурюючої сили за рахунок різної частоти обертання дебалансів та підвищення якості ущільнення ґрунту.Item Відмови й несправності вантажних транспортних засобів Scania та Man, оцінка та аналіз(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Іващенко, Антон ЮрійовичUKR: Магістерська кваліфікаційна робота виконана на 133 сторінках, містить 102 ілюстрації, 2 таблиці та 77 використаних джерел. Актуальність роботи полягає у тому, що аналіз несправностей та відмов вантажних транспортних засобів дозволить акцентувати увагу на конструктивному та технологічному поліпшенні проблемних вузлів та деталей автомобілів. У кваліфікаційній роботі наведені технічні рекомендації щодо доцільності конструктивного і технічного аналізу причин появи несправностей та відмов вантажних автомобілів на основі даних діючого підприємства «Дніпро-Скан-Сервіс» з оцінки технічного стану автомобілів, розглянуті питання технології усунення несправностей у вигляді класичних та новітніх технологічних процесів, надані авторські пропозиції з поліпшення проблемних вузлів вантажівок Scania та Man, що включають нові технічні рішення вузлів, застосування при конструюванні т а виробництві сучасних матеріалів і технологій, кібернетичного оновлення деталей та складальних одиниць автомобіля. В подальшому доцільно виконати поглиблений аналіз несправностей та відмов вантажних транспортних засобів. Мета роботи – встановлення причинно-наслідкового зв’язку між несправностями та відмовами елементів автомобільних транспортних засобів типу Scania і Man та причинами їх появи, а також дослідження конструктивних частин вантажівок і виявлення найбільш раціональних напрямків оптимізації майбутніх конструктивних рішень з цього напрямку.Item Гакова підвіска вантажопідйомних машин(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2012) Храмцов, Анатолій Миколайович; Щока, Ігор МиколайовичUKR: Гакова підвіска вантажопідйомних машин складається з блоків, закріплених за допомогою підшипників на жорстко закріпленому в корпусі валу. За допомогою шпонкового з'єднання блоки жорстко закріплені на валу, який обертається в корпусі на підшипниках.Item Гаситель коливань рейкового транспортного засобу(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2003) Главацький, Казимир Цезарович; Івін, Віталій Федорович; Козак, Володимир Володимирович; Мямлін, Сергій Віталійович; Радкевич, Анатолій Валентинович; Самарець, Григорій Кирилович; Стеценко, Іван Дмитрович; Яковлєв, Сергій ОлександровичUKR: Гаситель коливань рейкового транспортного засобу має пружини, розташовані між надресорною балкою та не обресореною частиною візка, і поглинач енергії коливань. Поглинач енергії коливань розташований у корпусі, прикріпленому до не обресореної частини візка, має ведучий і ведений вали, сполучені між собою спіральною пружиною, зовнішній кінець якої з'єднаний із чашею ведучого вала, а внутрішній - з веденим валом. При цьому на ведучому валу є обгінна та запобіжна муфти, храпове колесо з підпружиненою собачкою, шарнірно прикріпленою до корпусу, а ведуча частина обгінної муфти у вигляді зубчастого колеса вільно посаджена на вал і кінематично зв'язана із зубчастою рейкою, прикріпленою до надресорної балки. При цьому ведений вал, за допомогою сполучної муфти, з'єднаний з генератором електричного струму.Item Грунтоущільнювальна машина (патент 98823)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2012) Главацький, Казимир Цезарович; Небесний, Михайло Костянтинович; Проскурня, Віталій Миколайович; Черкудінов, Володимир ЕдуардовичUK: Грунтоущільнювальна машина містить базовий елемент, робочі органи віброкоткового типу, дебаланси вібраційної системи, пружини, амортизатори. Один з віброкотків шарнірно закріплений на вилкоподібній рамі, шарнірно прикріпленій до базового елемента, в середній частині якого встановлена віброплощадка з механізмом її переміщення відносно базового елемента, при цьому опорна частина осі віброкотка встановлена у прямокутному прорізі вилкоподібної рами між двома пружними елементами, вилкоподібна рама додатково шарнірно з'єднана з базовим елементом, гідроциліндрами, гідроамортизаторами з пружинними елементами, корпус віброплощадки за допомогою гідроциліндрів з'єднаний з базовим елементом, а за допомогою кривошипів і тяг, встановлених у сферичних підшипниках, - з робочим органом, кривошип і тяги шарнірно з'єднані, робочий орган віброплощадки і котки містять вібромодулі з керованим вектором збурюючої сили, між робочим органом віброплощадки і її корпусом та шарнірами тяг встановлені пружні елементи, а сферичні підшипники закріплені в корпусі віброплощадки. Технічний результат: підвищення ефективності використання ґрунтоущільнювальної машини при ущільненні зв'язних і незв'язних ґрунтів, збільшення загальної товщини їх ущільнення за один прохід, створення можливості переміщення машини з місця в будь-якому напрямку у площині поверхні ущільнюваного матеріалу та можливості зменшення відхилень поверхні ущільненого матеріалу від площинності.Item Гусеничне ходове обладнання(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Ракша, Сергій Васильович; Рухлов, Ігор ВалерійовичUKR: Гусеничне ходове обладнання містить опорну раму і ходові візки з гідравлічною підвіскою. Гусеничні ходові візки шарнірно прикріплені до важелів, які, у свою чергу, шарнірно закріплені на опорній рамі і з'єднані з опорною рамою за допомогою гідроциліндрів. При цьому рама ходового візка приєднана до важеля за допомогою пружних елементів, а на важелі закріплені упори.Item Двоканатна підвісна вантажна дорога з кільцевим рухом. Комплексний проект. Розробка приводу зі шківом змінного моменту інерції(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Шарапов, Микита ЮрійовичUKR: Обсяг кваліфікаційної роботи – 68 аркушів, кількість рисунків – 49. Об’єкт проектування – привід зі шківом змінного моменту інерції. Мета роботи – розробка приводу зі шківом змінного моменту інерції. Методи розробки – проектний розрахунок підвісної двоканатної дороги із шківом змінного моменту інерції з використанням програм для моделюван-ня SolidWorks та Компас-3D. Визначено основні силові та кінематичні параметри приводу. Розробле-но 3D-модель приводу для подальшого імітаційного моделювання динаміки приводу зі шківом змінного моменту інерції. Результати роботи можуть стати основою для модернізації приводів ка-натних доріг із поліпшеними характеристиками при неустановленому русі шківа.Item Двоканатна підвісна вантажна дорога з кільцевим рухом. Комплексний проект. Імітаційне моделювання динаміки приводу зі шківом змінного моменту інерції(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Гроза, Єгор СергійовичUKR: Обсяг кваліфікаційної роботи – 55 аркушів, кількість рисунків – 21. Метою кваліфікаційної роботи є виконати проектний розрахунок вантажної канатної дороги з кільцевим рухом; встановити діапазон зміни моменту інерції шківа під час перехідних процесів у роботі приводу канатної дороги. Для досягнення поставленої мети у кваліфікаційній роботі вирішений ряд завдань, основними з яких є наступні: виконаний огляд і аналіз відомих існуючих конструкцій канатних доріг, та виконаний аналіз відомих патентних рішень; виконаний проектний розрахунок приводу зі шківом змінного моменту інерції; виконаний імітаційне моделювання приводу зі шківом змінного моменту інерції за допомогою програми Solidworks із застосування додатку SW Motion; отримані графіки моменту інерції та власної частоти; зроблені висновки за результатами виконання роботи; виконаний ряд графічних матеріалів, що ілюструють дану роботу, а також підготовлена відповідна презентація.