Інші праці КККГ
Permanent URI for this collection
EN: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КККГ by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 66
Results Per Page
Sort Options
Item Исследование работы тупых крестовин под подвижной нагрузкой(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1963-12-20) Орловский, Анатолий НиколаевичRUS: Проведенные исследования показали, что при перекатывании колес подвижного состава по тупым крестовинам возникают большие дополнительные вертикальные динамические силы. Эти силы являются основной причиной быстрого износа тупых крестовин. Улучшение продольного профиля тупых крестовин можно добиться соответствующей проектировкой сердечника.Item Исследование влияния подуклонки на напряжения в рельсах и их деформации в кривых участках пути на железобетонных шпалах(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1968-11-10) Татуревич, Анатолий ПавловичRU: В диссертационной работе влияние подуклонки на работу рельсов под поездной нагрузкой исследуется комплексно как по внутренней, так и по наружной нитям кривой. Задача решается теоретическим и экспериментальным путем с использованием ЭЦВМ, а также современных средств тензометрии.Item Исследование некоторых вопросов работы пути на блочном железобетонном подрельсовом основании(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1970-02-21) Волошко, Юрий ДаниловичRUS: Исследованы статика и динамика перегонной конструкции пути. Разработана методика аналитического определения рациональных упругих параметров пути с железобетонными элементами основания. Изучено силовое взаимодействие пути с колесами подвижного состава.Item О местном упругом деформировании головки и шейки рельса(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1970-05-11) Шпак, Тарас МакаровичRUS: Проведено исследование верхнего строения пути. Изучено повышение эксплуатационной стойкости рельсов за счет совершенствования системы использования рельсов, конструкции профиля, норм устройства и содержания пути и подвижного состава.Item Дослідження особливостей взаємодії колії і рухомого складу в зоні хрестовини стрілочного переводу з залізобетонними брусами(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. А. Лазаряна, 1998-04-20) Мойсеєнко, Костянтин ВолодимировичUK: Розроблена нова методика виміру поверхні кочення хрестовини і удосконалена методика розрахунку всього спектра вертикальних нерівностей в межах конкретної хрестовини. Одержано цифрові дані, що характеризують стан бандажів колісних пар піввагонів, які обертаються на мережі доріг України в сучасних умовах експлуатації.Item Обгрунтування норм утримання колії в перехідних кривих по неспівпадінню відводів кривизни та підвищення(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна., 2002-09-18) Халіпова, Наталія ВолодимирівнаUK: Робота присвячена обгрунтуванню норм утримання колії та норм допустимих швидкостей руху в перехідних кривих з неспівпаданнями відводів кривизни і підвищення зовнішньої рейки. Отримані теоретичні та практичні результати використані при розробці норм утримання колії в процесі її експлуатації.Item Спосіб вимірювання відхилень ширини колії стрілочного переводу(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2004) Рибкін, Віктор Васильович; Парфьонов, Володимир ІвановичUK: Спосіб вимірювання відхилень ширини колії стрілочного переводу, при якому лінійні зміни номінальних розмірів перетворюють в електричні сигнали за допомогою трансформаторного датчика переміщення. Вказаний датчик виконують підпружиненим і постійно розпираючим колію, живлять напругою кодових сигналів рейкового кола, а відхилення розмірів ширини колії вимірюють приладом, підключеним до цього датчика.Item Спосіб визначення механічних напружень статичного характеру в рейці(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2005) Рибкін, Віктор Васильович; Арбузов, Максим АнатолійовичUKR: Спосіб визначення механічних напружень статичного характеру в рейці, при якому зразок рейки закріплюють в захоплювачі навантажувального пристрою, встановлюють на зразок магнітопружний датчик з ортогонально розміщеними намагнічувальним та вимірювальним магнітопроводами та обмотками на них, повертають магнітопружний датчик навколо осі, що перпендикулярна площині полюсів магнітопроводів, вимірюють вихідний сигнал на вимірювальній обмотці. Беруть зразок такої ж рейки, як і рейка колії, навантажують цей зразок, розміщують на поверхні головки магнітопружний датчик. Визначають коефіцієнт пропорційності між прикладеним напруженням та різницею вихідних сигналів. Безпосередньо на рейці в колії посередині поверхні головки розміщують магнітопружний датчик, вимірюють значення вихідного сигналу з вимірювальної обмотки і розраховують величину напружень статичного характеру в рейці.Item Пристрій для визначення механічних напружень статичного характеру в рейці(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2005) Рибкін, Віктор Васильович; Арбузов, Максим АнатолійовичUKR: Пристрій для визначення механічних напружень статичного характеру в рейці містить послідовно з'єднані генератор синусоїдних коливань та підсилювач низької частоти, магнітопружні датчики з намагнічувальними та вимірювальними обмотками, схему порівняння, схему встановлення нуля та нуль-індикатор. Крім того, він містить магнітопружні датчики трансформаторного типу, які обидва встановлюються на рейку при кутах між поздовжньою віссю рейки та вертикальною площиною вимірювальної обмотки, що дорівнюють 30° та 60°, допоміжні обмотки збудження магніпружних датчиків, підсилювачі низької частоти, до входу яких під'єднано вимірювальні обмотки магнітопружних датчиків, схему порівняння, яка по своїй конструкції дозволяє виконувати балансування.Item Підвищення якості оцінки працездатності залізничної колії за рахунок удосконалення розрахункових характеристик підрейкової основи(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2006-04-14) Бондаренко, Ірина ОлександрівнаUKR: У даній роботі дослідження виконані з використанням системного підходу, що враховує різноманітність існуючих конструкцій залізничної колії в межах України. Науково обгрунтована розробка нової розрахункової методики з визначення інтервалу значень модуля пружності колії у вертикальній площині для різних конструкцій колії.Item Спосіб визначення нейтральної температури рейкової пліті безстикової колії(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Рибкін, Віктор Васильович; Арбузов, Максим АнатолійовичUKR: Спосіб визначення нейтральної температури рейкової плити безстикової колії, при якому вимірюють температуру рейкової плити та визначають її напружений стан, причому вимірюють фактичну температуру tр рейкової плити, встановлюють магнітопружний датчик, за допомогою якого вимірюють сумарні поздовжні напруження σ, підраховують зміну температури рейкової плити відносно нейтральної температури.Item Проміжне рейкове скріплення(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Уманов, Марк Іонович; Довжик, Сергій МихайловичUK: Проміжне рейкове скріплення для колії на залізобетонній основі, що має підрейкову підкладку, на якій є реборди для розміщення між ними підошви рейки, причому по її краях симетрично розміщені отвори для втулок, що, в свою чергу, мають ексцентрично розташовані отвори для ізолюючих втулок із закладними болтами.Item Спосіб відновлення нормальної роботи безстикової пліті після деформації(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Уманов, Марк Іонович; Сокур, Анатолій ВасильовичUK: Спосіб відновлення нормальної роботи безстикової пліті після деформації, що включає виконання розрядки температурних напружень, а при досягненні необхідної температури проводять зварювання, який відрізняється тим, що для досягнення необхідної температури закріплення ділянку деформованої пліті піддають розтягуванню до появи визначеного показника температури з одночасним зварюванням для відновлення цілісності пліті.Item Підвищення ефективності ведення рейкового господарства за показниками надійності(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2008-02-05) Баль, Олена МиронівнаUKR: Виконана комплексна оцінка впливу експлуатаційних факторів на інтенсивність відмов рейок у колії, розроблена методика визначення зазначеної величини, на основі моделі відмов рейок за дефектами контактно-втомленого і втомленого характеру для дослідження оціночних критеріїв міцності рейок, проведених експериментів і теоретичних досліджень.Item Удосконалення конструкцій і технологій верхньої будови колії для сучасних умов експлуатації залізниць України(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2008-05-16) Костюк, Михайло ДмитровичUK: Метою даної дисертації є вирішення наукової задачі вдосконалення конструкції і технологій верхньої будови колії на залізобетонних шпалах для умов українських залізниць шляхом розробки, обґрунтування і впровадження менш щільної епюри розкладки шпал і застосування нових конструкцій рейкових скріплень. У роботі розглянуто стан колійного господарства Укрзалізниці і умови експлуатації колії на залізницях України, виконано наукове обґрунтовування і вибір раціональних конструкцій рейкових скріплень для сучасних умов експлуатації, виконано теоретичні розрахунки параметрів і міцності верхньої будови колії при різних конструкціях.Item Косий стик(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Уманов, Марк Іонович; Вердієва, Ельнара РамізкизиUK: Косий стик складається з рухомої рейки типу Р65, яка закріплена до рейкової пліті, та закріпленої гострякової рейки типу ОР65, що приварена до рамної чи до ходової рейки стрілочного переводу в залежності від місця розташування пліті. До кінця пліті приварена гострякова рейка типу ОР65, яка розміщена на тих самих подушках, що й закріплена гострякова рейка.Item Вдосконалення системи контролю за поздовжніми напруженями в рейкових плітях безстикової колії(Дніпропетровськ: видавництво ДНУЗТ, 2010) Арбузов, Максим АнатолійовичUKR: Вдосконалення системи контролю за поздовжніми напруженнями в рейкових плітях безстикової колії. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.06 – залізнична колія, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010. Дисертація присвячена вдосконаленню системи контролю за температурно-напруженим станом рейкових плітей безстикової колії шляхом впровадження магнітного методу вимірювання поздовжніх механічних напружень. Виконано аналіз різних методів вимірювання механічних напружень та проведено комплексну оцінку щодо їх застосування у вимірюванні сумарних напружень рейкових плітей безстикової колії. Встановлено, що магнітний метод являється перспективним методом контролю. Встановлено характер впливу механічних напружень, температури металу, загартованості металу, хімічного складу та напруженості магнітного поля на магнітні властивості рейкової сталі. На основі цього стало можливим не лише визначати, але й прогнозувати коефіцієнт пропорційності між відносною магнітною проникністю рейкової сталі та напруженням. Розроблено математичну просторову модель роботи безстикової колії, яка дозволила в дисертації встановити раціональні місця вимірювання сумарних поздовжніх напружень, розробити методику вимірювання механічних напружень та методику вимірювання нейтральної температури в рейкових плітях безстикової колії. Отримані теоретичні й практичні результати використано в розробці приладу для вимірювання нейтральної температури рейкових плітей.Item Обґрунтування норм улаштування та утримання колії для кривих з радіусами менше 350 метрів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2011) Губар, Олексій ВасильовичUKR: Дисертація присвячена обґрунтуванню норм улаштування та утримання колії для кривих з радіусами менше 350 м шляхом впровадження конструкції рейкових скріплень з можливістю складання та регулювання ширини колії у як в межах кругових, так і перехідних кривих для типових залізобетонних шпал. Розроблено математичну модель взаємодії рухомого складу і колії та програмне забезпечення, які дозволили в дисертації встановити раціональні обґрунтовані норми ширини колії та розробити технологію складання колії з залізобетонними шпалами. Надано методики суцільного і локального регулювання ширини колії зі скріпленням СКД65-Б. Отримані теоретичні й практичні результати використано в розробці конструкції колії на залізобетонних шпалах для кривих ділянок радіусом менше 350 м.Item Обґрунтування норм улаштування та утримання колії для кривих з радіусами менше 350 метрів (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2011) Губар, Олексій ВасильовичUKR: Дисертація присвячена обґрунтуванню норм улаштування та утримання колії для кривих з радіусами менше 350 м шляхом впровадження конструкції рейкових скріплень з можливістю складання та регулювання ширини колії у як в межах кругових, так і перехідних кривих для типових залізобетонних шпал. Розроблено математичну модель взаємодії рухомого складу і колії та програмне забезпечення, які дозволили в дисертації встановити раціональні обґрунтовані норми ширини колії та розробити технологію складання колії з залізобетонними шпалами. Надано методики суцільного і локального регулювання ширини колії зі скріпленням СКД65-Б. Отримані теоретичні й практичні результати використано в розробці конструкції колії на залізобетонних шпалах для кривих ділянок радіусом менше 350 м.Item Удосконалення нормативів утримання бокового напрямку стрілочних переводів за шириною колії та у плані (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2012) Каленик, Костянтин ЛеонідовичUKR: Дисертація присвячена удосконаленню нормативів утримання бокового напрямку стрілочних переводів за шириною колії та у плані шляхом врахування особливостей взаємодії колії та рухомого складу, які не враховані в чинних нормативах. Досліджено натурний стан бокового напрямку стрілочних переводів на залізобетонних брусах марки 1/11 та 1/9 за шириною колії, напрямком у плані і профілі. Розроблено методику моделювання динамічного вписування екіпажу в перевідні криві реального окреслення в плані. Визначено вплив стану бокового напрямку стрілочних переводів за шириною колії та у плані на взаємодію колії та рухомого складу в залежності від встановленої швидкості руху. Розроблено нормативи утримання бокового напрямку стрілочних переводів по ширині колії та у плані за критеріями безпеки руху та впливу на колію.