Інші праці КККГ
Permanent URI for this collection
EN: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КККГ by Title
Now showing 1 - 20 of 66
Results Per Page
Sort Options
Item Безболтове проміжне рейкове скріплення на залізобетонній основі з пружними клемами(ДП «Український інститут промислової власності», Київ, 2018) Алексеєнко, Дмитро Володимирович; Гончар, Тимур Сергійович; Губар, Олексій ВасильовичUKR: Безболтове проміжне рейкове скріплення на залізобетонній основі з пружними клемами містить два замонолічені анкери, електроізолюючу прокладку, дві ізолюючі втулки, дві пружні клеми, комплект регулюючих вкладишів.Item Вариационные методы граничных элементов и сплайнов в контактных задачах(Национальный горный университет, Днепропетровск, 2016) Шаповал, Владимир Григорьевич; Шаповал, Андрей Владимирович; Моркляник, Богдан Васильевич; Андреев, Владимир СергеевичRUS: В монографии изложены результаты теоретических исследований в области построения численных решений краевых задач механики сплошной среды с использованием метода граничных элементов. Рассмотрены модели упругого, стареющего, вязкого, пластического водонасыщенных оснований и их комбинации. Показаны техники построения решений с использованием процесса итерации и вариационного метода наименьших квадратов. Книга предназначена для научно-технических работников, студентов и аспирантов, занимающихся внедрением расчетом и проектированием оснований, фундаментов и надфундаментных строений гражданских, промышленных и гидротехнических сооружений.Item Вдосконалення системи контролю за поздовжніми напруженями в рейкових плітях безстикової колії(Дніпропетровськ: видавництво ДНУЗТ, 2010) Арбузов, Максим АнатолійовичUKR: Вдосконалення системи контролю за поздовжніми напруженнями в рейкових плітях безстикової колії. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.06 – залізнична колія, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010. Дисертація присвячена вдосконаленню системи контролю за температурно-напруженим станом рейкових плітей безстикової колії шляхом впровадження магнітного методу вимірювання поздовжніх механічних напружень. Виконано аналіз різних методів вимірювання механічних напружень та проведено комплексну оцінку щодо їх застосування у вимірюванні сумарних напружень рейкових плітей безстикової колії. Встановлено, що магнітний метод являється перспективним методом контролю. Встановлено характер впливу механічних напружень, температури металу, загартованості металу, хімічного складу та напруженості магнітного поля на магнітні властивості рейкової сталі. На основі цього стало можливим не лише визначати, але й прогнозувати коефіцієнт пропорційності між відносною магнітною проникністю рейкової сталі та напруженням. Розроблено математичну просторову модель роботи безстикової колії, яка дозволила в дисертації встановити раціональні місця вимірювання сумарних поздовжніх напружень, розробити методику вимірювання механічних напружень та методику вимірювання нейтральної температури в рейкових плітях безстикової колії. Отримані теоретичні й практичні результати використано в розробці приладу для вимірювання нейтральної температури рейкових плітей.Item Дослідження особливостей взаємодії колії і рухомого складу в зоні хрестовини стрілочного переводу з залізобетонними брусами(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. А. Лазаряна, 1998-04-20) Мойсеєнко, Костянтин ВолодимировичUK: Розроблена нова методика виміру поверхні кочення хрестовини і удосконалена методика розрахунку всього спектра вертикальних нерівностей в межах конкретної хрестовини. Одержано цифрові дані, що характеризують стан бандажів колісних пар піввагонів, які обертаються на мережі доріг України в сучасних умовах експлуатації.Item Елемент верхньої будови колії типу 53(ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2020) Валицька, Дар'я Дмитрівна; Губар, Олексій Васильович; Вострокнутова, Ірина ВалеріївнаUKR: Елемент верхньої будови колії типу 53 складається з головки. Елемент має збільшену потужність та вагу на один погонний метр, при цьому підошва відповідає геометричним розмірам підошви рейки Р65, а висота шийки зменшена на величину h.Item Елемент верхньої будови колії типу 56(ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2020) Валицька, Дар'я Дмитрівна; Губар, Олексій Васильович; Вострокнутова, Ірина Валеріївна; Курган, Дмитро МиколайовичUKR: Елемент верхньої будови колії типу 56 складається з головки, шийки та підошви, має зменшену вагу на один погонний метр за рахунок зменшення висоти шийки на розрахункову величину ΔΗ. При цьому підошва відповідає геометричним розмірам підошви рейки типу Р65.Item Залізнична колія. Проєктування звичайного стрілочного переводу(Український державний університет науки і технологій, 2022) Арбузов, Максим Анатолійович; Курган, Дмитро Миколайович; Губар, Олексій ВасильовичUKR: У методичних вказівках наведено порядок розрахунку та проєктування звичайного стрілочного переводу. Призначені для студентів денної та заочної форм навчання за освітньо-професійною програмою «Залізничні споруди та колійне господарство» спеціальності 273 «Залізничний транспорт».Item Залізнична рейка Р55(ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2019) Васильєв, Іван Володимирович; Губар, Олексій ВасильовичUKR: Залізнична рейка має головку з поверхнею кочення, шийку, та опорну підошву. Ширина опорної підошви складає 140 мм, висота рейки 160 мм.Item Залізничний переїзд(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2017) Карпенко, Олександр Олегович; Валицька, Дар'я Дмитрівна; Губар, Олексій Васильович; Хорошайло, Ігор Володимирович; Костін, Олексій Сергійович; Панасенко, Валерія ВалеріївнаUKR: Залізничний переїзд складається з плити, що спирається на балки, основа балок має отвори з похилими у горизонтальній і вертикальній площинах поверхнями у вигляді клинів, до бічних поверхонь плит з боку рейкової колії у міжпоперечних прольотах прикріплені елементи Lподібного перерізу, на які покладені пружні бруси. Залізобетонну плиту розміщено між дерев'яними брусами.Item Залізобетонна шпала(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2015) Арбузов, Максим Анатолійович; Поліщук, Артем ОлеговичUKR: Залізобетонна шпала містить чотири рейкові нитки та елементи стрілкового переводу. В кривій ділянці колії вкладається шпала, одне крайнє гніздо якої має підвищення, та дві стрілки на початку та вкінці кривої.Item Залізобетонна шпала (патент 125127)(ДП «Український інститут промислової власності», Київ, 2018) Гончар, Тимур Сергійович; Алексеєнко, Дмитро Володимирович; Губар, Олексій ВасильовичUKR: Залізобетонна шпала має брус з перемінним по довжині трапецеїдальним поперечним перерізом, чотири підрейкові гнізда. Підрейкове гніздо під зовнішньою рейковою ниткою для руху поїзда по боковому напрямку має підвищення відносно інших трьох підрейкових гнізд.Item Залізобетонна шпала (патент 125838)(ДП «Український інститут промислової власності», Київ, 2018) Алексеєнко, Дмитро Володимирович; Гончар, Тимур Сергійович; Губар, Олексій ВасильовичUKR: Залізобетонна шпала має на верхній поверхні підрейкові заглиблення, закладну шайбу, що впирається у внутрішній коробчастий елемент, упори. Виконують збільшений наскрізний канал, який розділений на верхню збільшену прямокутну частину і нижню збільшену циліндричну частину.Item Исследование влияния подуклонки на напряжения в рельсах и их деформации в кривых участках пути на железобетонных шпалах(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1968-11-10) Татуревич, Анатолий ПавловичRU: В диссертационной работе влияние подуклонки на работу рельсов под поездной нагрузкой исследуется комплексно как по внутренней, так и по наружной нитям кривой. Задача решается теоретическим и экспериментальным путем с использованием ЭЦВМ, а также современных средств тензометрии.Item Исследование некоторых вопросов работы пути на блочном железобетонном подрельсовом основании(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1970-02-21) Волошко, Юрий ДаниловичRUS: Исследованы статика и динамика перегонной конструкции пути. Разработана методика аналитического определения рациональных упругих параметров пути с железобетонными элементами основания. Изучено силовое взаимодействие пути с колесами подвижного состава.Item Исследование работы тупых крестовин под подвижной нагрузкой(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1963-12-20) Орловский, Анатолий НиколаевичRUS: Проведенные исследования показали, что при перекатывании колес подвижного состава по тупым крестовинам возникают большие дополнительные вертикальные динамические силы. Эти силы являются основной причиной быстрого износа тупых крестовин. Улучшение продольного профиля тупых крестовин можно добиться соответствующей проектировкой сердечника.Item Клемно-болтове безпідкладочне проміжне рейкове скріплення для залізобетонної основи з пружними клемами(ДП «Український інститут промислової власності», Київ, 2018) Алексеєнко, Дмитро Володимирович; Гончар, Тимур Сергійович; Губар, Олексій ВасильовичUKR: Клемно-болтове безпідкладочне проміжне рейкове скріплення для залізобетонної основи з пружними клемами, яке містить електроізолюючу прокладку, два ізолюючі вкладиші, дві пружні клеми, дві гайки, дві двовиткові шайби. Містить набір регулювальних карток, набір вкладишів та два закладні болти з подовженими підошвами.Item Комплект регулюючих елементів вузла рейкового скріплення(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2013) Губар, Олексій ВасильовичUKR: Комплект регулюючих елементів вузла рейкового скріплення, що складається з симетричних Гподібних вкладишів. Комплект складається з щонайменше 10 пар вкладишів. Товщина головки вкладишів у кожній подальшій парі відрізняється від товщини головки вкладишів у попередній парі на 1 мм, а сумарна товщина головок вкладишів в кожній парі залишається незмінною.Item Конструкція для переведення рухомого складу з однієї колії на іншу(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2017) Гончар, Тимур Сергійович; Алексеєнко, Дмитро Володимирович; Губар, Олексій ВасильовичUKR: Конструкція для переведення рухомого складу з однієї колії на іншу складається з двох вістряків, двох рамних рейок, контррейки, перевідного пристрою. З'єднувальна рейка влаштована з плавним підвищенням, яке забезпечено розкладкою спеціальних шпал.Item Конструкція для переведення рухомого складу з однієї колії на іншу (патент 124987)(ДП «Український інститут промислової власності», Київ, 2018) Гончар, Тимур Сергійович; Алексеєнко, Дмитро Володимирович; Губар, Олексій ВасильовичUKR: Конструкція для переведення рухомого складу з однієї колії на іншу, яка складається з перевідного механізму; прямолінійної рамної рейки, криволінійної рамної рейки, криволінійного вістряка; прямолінійного вістряка, прямих рейок, зовнішніх рейок, контррейки. Рух на бокову колію забезпечується випресованими рейками, з'єднувальна рейка виконана з плавним підвищенням, яке забезпечується розкладкою спеціальних шпал.Item Кореневе скріплення вкладишо - накладочного типу р(ДП «Український інститут промислової власності», Київ, 2018) Сидоренко, Володимир Сергійович; Мирка, Віктор Олександрович; Губар, Олексій Васильович; Надопта, Анжела Олександрівна; Мельник, Анна ОлександрівнаUKR: Кореневе скріплення вкладишо-накладочного типу Ρ містить кореневий міст, упорку, отвори для закладних болтів, отвори, які кріплять упорку до кореневого місту, та отвори для клемних болтів, які кріплять кореневий міст до рейок. Скріплення має вилиту реборду навпроти упорки з зовні, та вилиті реборди з середини колії, пластини для регулювання ширини колії.