Інші праці КЕРС
Permanent URI for this collection
RU: Другие труды
EN: Other Works
EN: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КЕРС by Title
Now showing 1 - 20 of 69
Results Per Page
Sort Options
Item Автоматизація управління системою змащування гребенів коліс локомотивів(Дніпропетровський державний технічний університет залізничного транспорту, 1999) Афанасов, Андрій МихайловичUKR: В роботі розроблено і виготовлено ряд модифікацій систем автоматичного змащування гребенів для локомотивів. Запропоновано методику визначення раціональної величини ступеня зниження інтенсивності зносу гребенів, що забезпечує відсутність технологічного зносу бандажа локомотива.Item Автоматичний пристрій для включення пневматичних гальм при сході коліс вагона поїзда з рейок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2005) Євдомаха, Григорій Васильович; Михайленко, Віталій Михайлович; Оптовець, Світлана Петрівна; Сапарова, Лариса СергійовнаUK: Автоматичний пристрій для включення пневматичних гальм при сході коліс вагона поїзда з рейок містить стрижневий елемент. Стрижневий елемент жорстко закріплений з одного боку до рами візка, а з другого - закінчується порожнистим циліндром, виконаним з крихкого матеріалу, порожнина якого з'єднана гнучким шлангом з гальмівною магістраллю.Item Визначення витрат електроенергії на тягу поїздів для вантажних електровозів постійного струму(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Бідняк, Максим ОлександровичUKR: Роботу присвячено дослідженню методу визначення витрат електроенергії на тягу поїздів, що базується на використанні тягово-енергетичних характеристик. Для тягово-енергетичних характеристик вибирається математична модель та проводиться розрахунок її коефіцієнтів для електровоза 2ЕЛ4 методами покрокового регресійного аналізу. Здійснюється тяговий розрахунок з метою визначення витрат електроенергії на основі струмових характеристик й за допомогою тягово-енергетичних характеристик електровоза для однакових вихідних даних. Отримання близьких за величиною результатів свідчить про придатність запропонованого методу для використання в тягових розрахунках. В першому розділі проведено аналіз існуючих методів розрахунку витрати електроенергії на тягу поїздів з метою обґрунтування запропонованого методу. В другому розділі викладена методика визначення необхідних даних для розробки регресійної моделі тягово-енергетичної характеристики та наведено приклад розрахунку. На основі отриманих результатів визначаються параметри математичної моделі тягово-енергетичної характеристики електровоза постійного струму 2ЕЛ4 методами регресійного аналізу. У третьому розділі здійснюється тяговий розрахунок з метою визначення витрати електроенергії традиційним й розробленим методами за однакових вихідних даних та проводиться порівняння отриманих результатів для визначення придатності методу, що розробляється для використання в тягових розрахунках.Item Визначення раціонального ряду потужностей пасажирських електровозів для залізниць України(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Арпуль, Сергій ВікторовичUK: Дисертація присвячена підвищенню ефективності пасажирських перевезень на залізницях України. В результаті виконаних наукових досліджень в роботі отримано наступне: встановлено взаємозв’язок параметрів номінального режиму пасажирських електровозів з параметрами перевізного процесу; розроблено методику визначення керуючих параметрів в рівнянні руху пасажирського поїзда, причому маса електровоза і состава в дане рівняння не входять; розроблено методику визначення раціональної градації ряду потужностей пасажирських електровозів для випадку коли на зоні обслуговування використовуються електровози різних швидкісних категорій. Використання розроблених методик дало змогу визначити раціональний ряд потужностей пасажирських електровозів для залізниць України. Для забезпечення технічної швидкості руху поїздів на рівні 110 км/год потужність тягового модуля становить 4800 кВт, а ряд потужностей – одно- і двосекційні тягові зчепи потужністю 4800 і 9600 кВт. Для реалізації технічної швидкості 135 км/год потужність тягового модуля повинна становити 6400 кВт, а пасажирський рух буде забезпечуватися за рахунок вводу в експлуатацію одно- і двосекційних тягових зчепів потужністю 6400 і 12800 кВт. Запропонований в роботі ряд потужностей за попередніми оцінками забезпечить економію коштів на відновлення і утримання локомотивного парку до 8 %.Item Влияние износа колесных пар на боковые колебания четырехосных полувагонов(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1984-04-11) Михайленко, Виталий МихайловичRU: В работе проводится изучение зависимостей изменения показателей динамических качеств четырехосных полувагонов, определяемых боковыми колебаниями, от износа колесных пар при интенсивной эксплуатации. Дана оценка техническим решениям, реализуемым в конструкциях ходовых частей грузовых вагонов с улучшенными динамическими характеристиками.Item Вузол керування автономною електроенергетичною установкою(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Білухін, Дмитро СергійовичUK: Вузол керування автономною електроенергетичною установкою, що містить вимірники напруги та струму заряду акумуляторної батареї та послідовно з'єднані регулятор, що програмується, формувач імпульсів, силовий вузол, до виходу якого приєднано обмотку збудження генератора постійного струму, який відрізняється тим, що в регуляторі поєднано формувач опорного сигналу вихідної напруги та струму заряду акумуляторної батареї, порогові елементи порівняння та блок формувача релейних характеристик різного типу.Item Вузол керування автономною електроенергетичною установкою (патент 70623)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2012) Білухін, Дмитро СергійовичUK: Вузол керування автономною електроенергетичною установкою, в якому в регуляторі поєднано формувач опорного сигналу вихідної напруги та струму заряду акумуляторної батареї, порогові елементи порівняння, блок формувача релейних характеристик різного типу та імітації аперіодичної ланки першого порядку.Item Вузол керування генераторним джерелом живлення(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2016) Білухін, Дмитро СергійовичUKR: Вузол керування генераторним джерелом живлення містить послідовно з'єднані вимірник напруги, пороговий елемент та силовий вузол. Після порівняльного елемента на основі компаратора введено аперіодичну ланку першого порядку на пасивних елементах, другий компаратор, обидва компаратори використовуються за регенеративною схемою.Item Выбор рациональных параметров номинального режима пассажирских электровозов(Маковецкий Ю. В., Днепропетровск, 2012) Гетьман, Геннадий Кузьмич; Арпуль, Сергей Викторович; Кийко, Анатолий Иванович; Михайленко, Юрий ВладимировичRU: В монографии приведены основные результаты исследований по выбору рациональных параметров номинального режима пассажирских электровозов и мощностного ряда тяговых модулей для обеспечения заданного объема пассажирских перевозок. Книга рассчитана на студентов, обучающихся по специальности «Электрический транспорт», а также инженерно-технических работников предприятий, осуществляющих разработку, создание и эксплуатацию тяговых средств электрического транспорта.Item Датчик падіння колеса при сході вагона з рейок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2006) Блохін, Євген Петрович; Євдомаха, Григорій Васильович; Михайленко, Віталій Михайлович; Оптовець, Світлана ПетрівнаUK: Датчик падіння колеса при сході вагона з рейок містить масу та пружину, основу, на якій розміщений важіль, один кінець якого закріплений через шарнір до основи, а на другому кінці закріплена маса, що розташована між двома магнітами, які прикріплені до основи. Між основою та важелем встановлена пружина у стисненому стані. На основі розташовані також джерело оптичного випромінювання та приймач цього випромінювання таким чином, що маса у вихідному стані перекриває шлях променю світла. З основою також зв'язана кнопка повернення маси у вихідне положення.Item Исследование электромеханических процессов противобоксовочных систем электроподвижного состава(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1967-04) Петрович, Леонид ВикентьевичRU: Разработаны методы исследования электромеханических процессов при боксовании и действии противобоксвочных систем с использованием математических машин непрерывного действия, которые позволяют установить оптимальные параметры этих систем. Предложен и практически использован новый метод регистрации скольжения боксующей колёсной пары посредством измерения частоты перемагничивания якоря тяговой машины.Item Наукове обґрунтування відновлення деталей шаруватими покриттями при ремонті рухомого складу залізниць(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2012) Артемчук, Віктор ВасильовичUKR: Дисертаційна робота присвячена вирішенню наукової проблеми підвищення ресурсу та надійності експлуатації залізничного рухомого складу при ремонті. По-ставлена та розв’язана задача зі встановлення зв’язків між параметрами технологі-чних процесів відновлення деталей рухомого складу залізниці, структурою та вла-стивостями шаруватих покриттів. Розроблена та представлена в дисертаційній роботі математична модель із визначення раціональних параметрів відновлювального шаруватого покриття деталей рухомого складу при ремонті, яка дозволяє підприємству встановлюва-ти раціональні режими та технологію відновлення зношених деталей з враху-ванням вартісних показників процесу. Використовуючи інструменти векторної оптимізації, запропонований алгоритм оцінки якості відновлення деталей рухомого складу за декількома показниками. Роз-роблено рекомендації відносно вибору режимів, технології і техніки відновлен-ня зношених деталей рухомого складу шаруватими покриттями, що забезпечу-ють високу якість і надійність експлуатації обраних деталей. Запропонована методика оцінки надійності роботи деталей, відновлених шару-ватими покриттями, яка дозволяє визначати імовірність безвідмовної роботи цих деталі з врахуванням зносу матеріалу шарів, як випадкової величини.Item Наукове обґрунтування відновлення деталей шаруватими покриттями при ремонті рухомого складу залізниць (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2012) Артемчук, Віктор ВасильовичUKR: Дисертаційна робота присвячена вирішенню наукової проблеми підвищення ресурсу та надійності експлуатації залізничного рухомого складу при ремонті. Поставлена та розв’язана задача зі встановлення зв’язків між параметрами технологічних процесів відновлення деталей рухомого складу залізниці, структурою та властивостями шаруватих покриттів. Розроблена та представлена в дисертаційній роботі математична модель із визначення раціональних параметрів відновлювального шаруватого покриття деталей рухомого складу при ремонті, яка дозволяє підприємству встановлювати раціональні режими та технологію відновлення зношених деталей з врахуванням вартісних показників процесу. Використовуючи інструменти векторної оптимізації, запропонований алгоритм оцінки якості відновлення деталей рухомого складу за декількома показниками. Розроблено рекомендації відносно вибору режимів, технології і техніки відновлення зношених деталей рухомого складу шаруватими покриттями, що забезпечують високу якість і надійність експлуатації обраних деталей. Запропонована методика оцінки надійності роботи деталей, відновлених шаруватими покриттями, яка дозволяє визначати імовірність безвідмовної роботи цих деталі з врахуванням зносу матеріалу шарів, як випадкової величини.Item Наукові основи визначення раціонального ряду потужностей вантажних електровозів для залізниць України(Дніпропетровський державний технічний університет залізничного транспорту., 2001-05-11) Гетьман, Геннадій КузьмичUK: Розроблено методику визначення раціональної градації потужності вантажних електровозів. Як критерії оптимальності приймається мінімум надлишкової потужності і мінімум кратності тяги, необхідної для формування тягових зчепів необхідної потужності з тягових модулів.Item Научные основы определения рационального мощностного ряда тяговых средств железнодорожного транспорта(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2008) Гетьман, Геннадий КузьмичRU: В монографии приведены результаты исследований автора по разработке научно-методических основ и практических рекомендаций по выбору рационального мощностного ряда электровозов для железных дорог Украины и оптимальной стратегии перевода железных дорог на новый тяговый подвижной состав.Item Перетворювач постійної напруги(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Білухін, Дмитро СергійовичUK: Перетворювач постійної напруги містить трансформатор, первинна обмотка якого приєднана до джерела постійної напруги через трифазний керований інвертор, вхід якого з'єднаний з ємнісним фільтром, вторинна обмотка трансформатора з'єднана із навантаженням через трифазний мостовий випрямляч, індуктивно-ємнісний фільтр, демпфуюче коло. Первинна обмотка трифазного трансформатора приєднана до джерела постійної напруги через трифазний автономний інвертор напруги, вторинна обмотка трансформатора може бути з'єднана зіркою або трикутником та приєднана до навантаження через трифазний мостовий випрямляч.Item Перетворювач постійної напруги з напівмостовим випрямлячем(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Білухін, Дмитро СергійовичUK: Перетворювач постійної напруги з напівмостовим випрямлячем містить трифазний трансформатор, первинна обмотка якого приєднана до джерела постійного струму через ємнісний фільтр та трифазний керований інвертор, вторинна обмотка трансформатора з'єднана із навантаженням через трифазний напівмостовий випрямляч, індуктивно-ємнісний фільтр та демпфуюче коло. Первинна обмотка трифазного трансформатора приєднана до джерела постійного струму через трифазний автономний інвертор напруги, вторинна обмотка трансформатора з'єднана із навантаженням через трифазний напівмостовий випрямляч.Item Перетворювач трифазної змінної напруги(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2017) Афанасов, Андрій Михайлович; Друбецький, Антон ЮхимовичUKR: Перетворювач трифазної змінної напруги, який містить трифазний некерований випрямляч напруги, підключений входом до трифазної мережі з нейтральним проводом, до виходу якого підключено імпульсний регулятор напруги, причому імпульсний регулятор напруги містить два напівпровідникових ключі та два діоди, з'єднані в загальну схему таким чином, що до позитивного полюса виходу некерованого випрямляча підключено перший вивід першого напівпровідникового ключа, до негативного полюса виходу некерованого випрямляча підключено перший вивід другого напівпровідникового ключа, а другі виводи першого та другого напівпровідникових ключів є відповідно позитивним та негативним полюсами виходу перетворювача трифазної змінної напруги, причому до позитивного виходу перетворювача підключено катод першого діода, анод якого з'єднаний з нейтральним проводом трифазної мережі та катодом другого діода, анод якого з'єднаний з негативним полюсом виходу перетворювача.Item Пристрій аварійної зупинки поїзда при сході вагона з рейок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2005) Пшінько, Олександр Миколайович; Євдомаха, Григорій Васильович; Михайленко, Віталій Михайлович; Оптовець, Світлана ПетрівнаUK: Пристрій аварійної зупинки поїзда при сході вагона з рейок містить пневмоциліндр з отвором та порожнинами, пружину, масу, кришку з постійним магнітом та штоком-індикатором. У корпусі пневмоциліндра вмонтовані шток-клапан та фланець.Item Пристрій для автоматичного включення пневматичних гальм поїзда при сходженні коліс з рейок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2006) Євдомаха, Григорій Васильович; Михайленко, Віталій Михайлович; Оптовець, Світлана ПетрівнаUK: Пристрій для автоматичного включення пневматичних гальм поїзда при сходженні коліс з рейок містить пневмоциліндр з двома порожнинами з отворами, що з' єднують його з гальмівною магістраллю та атмосферою, пружину та індикатор сходження. Пневмоциліндр знаходиться у корпусі і містить клапан та шток клапана. У корпусі також знаходиться маса, що опирається на пружину, жорстко з'єднана із штоком маси, а також дві тяги, які з'єднані шарнірно, а їх другі кінці через шарніри з'єднуються з корпусом та штоком пневмоциліндра.