2012
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2012 by Title
Now showing 1 - 20 of 25
Results Per Page
Sort Options
Item Автоматизація вимірювання контактного тиску в реле залізничної автоматики типу НМШ та РЭЛ(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Профатилов, Володимир ІвановичUK: В даній статті запропоновано метод автоматизованого вимірювання контактного тиску реле залізничної автоматики. Метод ґрунтується на особливостях конструкції електромагнітних реле залізничної автоматики, в яких відпадання якоря здійснюється під дією власної ваги якоря. Даний метод дозволяє вирішити комплексну задачу автоматизації вимірювання механічних параметрів електромагнітних реле залізничної автоматики без зняття кожуха відповідно до експлуатаційно-технічних вимог до реле першого класу надійності.Item Автоматизоване вимірювання параметрів рейкових кіл(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Сердюк, Татьяна НиколаевнаUK: Удосконалено метод автоматизованого технічного обслуговування рейкових кіл шляхом виміру параметрів рейкових кіл і кодів АЛС з вагону-лабораторії, включаючи дослідження гармонійного складу зворотного тягового струму і розрахунок ймовірностей розподілу амплітуд гармонійних завад в рейкових колах. Розроблені алгоритми для визначення типу кодових сигналів в рейкових колах, типу КПТШ, амплітудних та часових параметрів кодів і параметрів рейкових кіл. Контроль справності рейкового кола виконується на основі аналізу даних (ЕРС), записаних з приймальних котушок АЛС вагону-лабораторії.Item Автоматизований комплекс діагностування реле залізничної автоматики(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Бондаренко, Борис МавровичUK: Запропоновано вимірювальний діагностичний комплекс для автоматизованого діагностування електромагнітних реле залізничної автоматики першого класу надійності. Наведено способи визначення їх механічних параметрів, що дозволяє виключити людський фактор із контролю, підвищити надійність приладів залізничної автоматики й безпеку руху залізничного транспорту.Item Аналіз промислових показників статичних перетворювачів тягового електроприводу(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Муха, Андрій МиколайовичUKR: Проведено аналіз промислових показників перетворювачів тягового електроприводу для розробки рекомендацій по його раціональним конструктивним параметрам. Дослідження, проведені автором, дозволили встановити, що використання рідинного охолодження в тягових статичних перетворювачах дозволить зменшити приблизно на 7…8 % габаритні показники у порівняні з повітряним примусовим.Item Аппроксимация магнитных характеристик тяговых двигателей электроподвижного состава(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Афанасов, Андрей МихайловичRUS: Проанализированы графические способы определения параметров A и B аппроксимирующей функции кривой намагничивания тяговых двигателей подвижного состава e = A ⋅ arctg (BI), обеспечивающих наиболее корректное аналитическое описание магнитных характеристик известных серий тяговых электромашин. Установлено, что наиболее рациональным для описания кривой намагничивания на заданном отрезке изменения тока возбуждения является графический способ определения параметров аппроксимации, основанный на прохождении реальной кривой намагничивания и искомой e(I) через некоторую точку S, которая лежит в заданном диапазоне токов. Критерием степени корректности аппроксимации было выбран минимум среднего квадратического отклонения. Получена зависимость е. д. с. от коэффициента насыщения в часовом режиме. Данная зависимость позволяет определить коэффициенты аппроксимации A и B , используя только типовые параметры тяговой электромашины и значение коэффициента магнитного насыщения в часовом режиме. При этом наличия самой магнитной характеристики не требуется.Item Введення потокових даних ПК при вимірі сигналів тонального рейкового кола(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. академіка Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Романцев, Іван ОлеговичUK: В роботі приведений метод вводу потокових даних для включення вимірної апаратури з метою проведення електричних вимірів тонального рейкового кола за допомогою аналого-цифрового перетворювача в режимі реального часу.Item Вибір об’єктів діагностування та контролю електричної централізації з урахуванням впливу відмов на рух поїздів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Маловічко, Володимир Володимирович; Рибалка, Роман Володимирович; Маловічко, Наталія Валентинівна; Мелешко, В. В.UK: В роботі проведено розстановку пріоритетів при виборі об’єктів діагностування та контролю ЕЦ, з урахуванням статистики відмов та затримок у русі поїздівItem Вплив високочастотних складових на конденсатори ланки постійного струму частотного перетворювача серії SINAMICS S120 фірми Siemens(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Горпинич, Володимир Олександрович; Сердюк, Тетяна МиколаївнаUK: Виконано аналіз впливу високочастотних складових на втрати потужності, температуру та скорочення терміну служби конденсаторів ланки постійного струму частотного перетворювача серії SINAMICS S120 фірми Siemens, який використовується для приводу правильної машини прокатного стану. Показано, що відмови модулів двигуна частотно-регульованого електроприводу правильної машини через пробиття електролітичних конденсаторів ланки постійного струму, зареєстровані в період з травня 2012 р. по жовтень 2012 р., можливо були спричинені комбінованим негативним впливом високочастотних складових та підвищеної температури навколишнього середовища. Для покращення надійності модулів двигуна рекомендовані до використання у ланці постійного струму чотири плівкових конденсатори типу FFVE4I0227K фірми AVX замість дев'яти електролітичних конденсаторів типу В43564 фірми Epcos.Item Впровадження сигнальних тороїдальних трансформаторів СТ-4.ТА(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Сердюк, Тетяна Миколаївна; Євдокименко, А. Л.UK: В роботі дано обґрунтування впровадження модернізованого сигнального трансформатору типу СТ-4.ТА з тороїдальним сердечником, що дозволяє зменшити масу та габарити приблизно в 2 рази, знизити вплив електромагнітних завад, випромінюваних трансформатором, на суміжні пристрої, підвищити ККД. Дослідний зразок і лабораторні випробування трансформатору типу СТ-4.ТА було виконано підприємством ТОВ «НВО «Трансавтоматика», м. Дніпропетровська, Україна.Item Відеоконтроль зайнятості небезпечної зони залізничного переїзду(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Тіганов, О. С.; Рибалка, Роман Володимирович; Маловічко, Володимир Володимирович; Кізяков, Валер'ян ЯковичUK: Мета. Забезпечення безпеки руху на залізничних переїздах вимагає обладнання їх спеціальними пристроями. Сучасне обладнання залізничних переїздів, окрім інформації щодо зайнятості поїздом контрольованої ділянки, дозволяє використовувати інформацію щодо стану небезпечної зони залізничного переїзду, що може бути отримана системами відеоспостереження. Через вимоги щодо ширини смуги пропускання каналу передачі, використовується стиснення зображень з втратою якості. Метою роботи є удосконалення підсистеми відеоконтролю зайнятості небезпечної зони залізничного переїзду шляхом попередньої обробки його зображення, що покращує відношення між його якістю та розміром ві-дповідного файлу. Методика. Для досліджень обрана множина зображень залізничного переїзду біля ст. Нижньодніпровськ Вузол (у відтінках сірого, 8 біт/піксел). В результаті апріорного аналізу зображень виявлена їх структура: області з різною інформаційною вагою. В статті запропоновано використати відмічену інформативну неоднорідність шляхом встановлення областей інтересу, в яких степінь втрати якості обернено пропорційний їх інформативності. Розділення зображення на області за інформативністю виконане за допомогою системи нечіткого висновку. Видалення інформації за отриманим шаблоном виконане у вейвлетрозкладі аналізованих зображень. Оброблені в запропонований спосіб зображення порівняні із зображеннями, відновленими після відомого методу вейвлетстиснення. Результати. За інших рівних умов якість зображень, що оброблені в запропонований спосіб, не гірша за результат існуючих методів вейвлетстиснення. Наукова новизна. Запропоноване застосування системи нечіткого висновку для формування просторового шаблону визначення інформативності елементів зображення залізничного переїзду. Практична значимість. Використання запропонованої попередньої обробки в поєднанні з існуючими методами стиснення дозволить отримати додаткове стиснення зображення за рахунок видалення його малоінформативних елементів, та дозволить використовувати канали передачі даних з меншою смугою пропускання.Item Генератор манипулированных импульсов тональной рельсовой цепи(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта им. академика Лазаряна, Днепропетровск, 2012) Романцев, Иван Олегович; Гаврилюк, Владимир ИльичRU: Рассмотрены частотные характеристики приемной и передающей аппаратуры, предложены сигналы не синусоидальной формы, проанализированы их частотные характеристики, рассмотрены сигналы на выходе рельсовой линии, варианты схемной реализации генератора первичного сигнала.Item Дослідження електромагнітної сумісності тягових статичних перетворювачів електрорухомого складу з системами електрифікованих залізниць(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Бондаренко, Юрій СергійовичUK: Стаття містить опис експериментальної установки, що імітує роботу тягового асинхронного електроприводу, створеної для реалізації умов фізичного дослідження показників електромагнітної сумісності систем електрифікованих залізниць. Вимоги до експериментальної установки: забезпечення створення відповідного тягового зусилля; реалізація динаміки зміни навантаження електрорухомого кладу з урахуванням зміни профілів колії; реалізація процесу керування електрорухомого складу контролером машиніста в умовах зміни навантаження. З метою практичної перевірки відповідності створеної експериментальної установки визначеним до неї вимогам здійснено візуалізацію процесів, що супроводжують її функціонування, шляхом її запуску та контролю відповідних параметрів.Item Дослідження показників надійності та функційної безпеки мікропроцесорних систем ЕЦ(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Кусайко, А. ІUK: Однією з найскладніших проблем, які заважають широкому впровадженню мікроелектронних систем ЗАТ нового покоління, є відсутність чіткої стандартизованої нормативної бази, яка визначає експлуатаційно-технічні вимоги, порядок та процедури технічного контролю і доказу безпеки та проведення сертифікації таких систем. Проблема забезпечення функціональної безпечності мікропроцесорної пристроїв залізничної автоматики є комплексною і її вирішення можливо тільки при виконанні умов безпечності на всіх етапах життєвого циклу системи від розроблення до безпечної експлуатації. Автором проведено дослідження показників надійності МПЦ, запропоновано підвищення показників надійності шляхом резервування, розроблено критерії небезпечних відмов та сформульовано концепцію досягнення функційної безпечності МПЦ.Item Дослідження роботи асинхронних тягових двигунів при живленні від контактної мережі постійного струму(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені акдеміка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Муха, Андрій МиколайовичUKR: Автором запропонована структура уніфікованого перетворювача на базі трансформаторів підвищеної частоти, яка забезпечує можливість роботи багатосистемного електровозу при різних параметрах контактної мережі та різних видах тягових двигунів. Перетворювач включає в себе декілька функціональних вузлів перетворення енергії, що вимагає максимального збільшення коефіцієнта корисної дії (ККД) кожного з них, для забезпечення високого ККД електровоза у цілому. Мета роботи – провести дослідження з визначення коефіцієнту корисної дії перетворювача підвищеної частоти багатосистемного електровозу з асинхронними тяговими двигунам (АТД) при живлені від контактної мережі постійного струму. Наведені результати визначення коефіцієнта корисної дії перетворювача багатосистемного електровоза з асинхронними тяговими двигунами у режимі живлення від мережі постійного струму напругою 3 кВ. Проведені дослідження визначили енергетичну ефективність уніфікованого перетворювача підвищеної частоти тягової електропередачі багатосистемного електровозу з асинхронними тяговими двигунами при живлені від контактної мережі постійного струму. Реалізація відносно високого значення ККД, у порівнянні з існуючими перетворювачами, відбувається за рахунок використання трансформатора підвищеної частоти з підвищеним значенням ККД, на відміну від трансформаторів промислової частоти, та впровадження гібридних напівпровідникових ключів, які мають відносно низьке значення електричних втрат.Item Експериментальне дослідження аварійних реле залізничної автоматики(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені акдеміка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Куриленко, Олена ЯківнаUK: Одним з факторів, що визначають безпеку руху на залізницях України є стійка робота залізничної автоматики в умовах нестабільності напруги живлення. Аварійна схема живлення автоматики збирається під дією аварійних реле, які характеризуються різним часом спрацьовування і відключення при різній напрузі на котушці. Автором проведені експериментальні дослідження, метою яких є визначення мінімальної напруги спрацьовування аварійних реле. Представлені методи обробки отриманих експериментальних даних і доведено доцільність використання в подальших дослідженнях середнього значення параметру.Item Електромагнітна сумісність тягового перетворювача електровозу з колами залізничної автоматики(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені акдеміка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Муха, Андрій МиколайовичUKR: У статті представлені результати дослідження, за допомогою імітаційної моделі, впливу процесів у тяговому перетворювачі підвищеної частоти на системи автоматики електрифікованих змінним струмом ділянок залізниць.Item Захист двигуна компресора електропоїзда ЕР2(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Дубинець, Леонід Вікторович; Краснов, Роман Володимирович; Устименко, Дмитро ВолодимировичUKR: Описано систему захисту електродвигунів компресорів на електропоїздах серії ЕР2. Запропонована нова схема захисту двигуна ДК 409 (ДК 406) компресора (ЕК 7Б) на електропоїздах серії ЕР2, яка побудована на сучасній елементній базі. Така схема забезпечує чіткий і надійний захист електричної машини, поєднує в собі функції захисту при перевантажені тривалими струмами так і випадку К.З. Схема більш надійно захищає ізоляцію якірної обмотки двигуна від перегрівання при перевантаженнях у порівнянні із типовою схемою захисту на базі теплових електромагнітних реле. Працездатність і надійність функціонування уніфікованого блоку захисту перевірено в умовах експлуатації на електропоїзді ЕР2 приписаного до локомотивного депо ТЧ8 Придніпровської залізниці.Item Исследование электрических машин подвижного состава магистрального и промышленного транспорта в условиях тепловых нагрузок(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2014) Афанасов, Андрей МихайловичRUS: Приведены результаты анализа тепловых процессов, протекающих в обмотках тяговых электрических машин при их испытаниях на нагрев методом взаимной нагрузки. Получены аналитические выражения, позволяющие определить степень расхождения тепловых нагрузок обмоток якорей испытуемых электромашин по значениям их к.п.д., удельных потерь мощности и относительного отклонения их магнитных характеристик.Item Контроль схода изолирующих стыков в тональных рельсовых цепях(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта им. академика Лазаряна, Днепропетровск, 2012) Романцев, Иван Олегович; Гаврилюк, Владимир ИльичRU: В работе приведен существующий контроль схода стыков тональной рельсовой цепи, разработана схема защиты тональной рельсовой цепи с минимальным увеличением количества элементов, проведен расчет модели тональной рельсовой цепи с схемой защиты, определены частотные характеристики защитного контура.Item Моделирование оседания кислотного дождя, как последствие чрезвычайной ситуации в хранилище с твердым ракетным топливом(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Беляев, Николай Николаевич; Гунько, Елена Юрьевна; Берлов, Александр ВикторовичRU: Целью данной работы является разработка численной модели для расчета процесса формирования и оседания кислотного дождя при детонации твердого ракетного топлива РС-22.