Випуск 10
Permanent URI for this collection
UK:
Зі статтями авторів, що не працюють в ДНУЗТ, можна ознайомитится на сайті Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського або на сайті журналу "Наука та прогрес транспорту."
EN:
Articles of authors who are not employees DNURT, is available online at Vernadsky National Library of Ukraine or on the website of the journal " Science and Transport Progress "
Browse
Browsing Випуск 10 by Title
Now showing 1 - 20 of 32
Results Per Page
Sort Options
Item Cпіввідношення між силами тертя реборди і кочення колеса крана: експериментальна оцінка(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2006) Радкевич, Анатолій Валентинович; Яковлєв, Сергій Олександрович; Бондаренко, Леонід Миколайович; Степаненко, Олександр ОлексійовичUKR: Для визначення коефіцієнта тертя реборд запропоновано експериментально-аналітичний спосіб, який об’єднує аналітичну величину для коефіцієнта тертя кочення та його експериментальну величину, отриману згідно з законом затухання коливань при сухому терті. Кінцева експериментально-аналітична формула має шість параметрів і дозволяє робити висновок про їх вплив на величину тиску реборд на рейки і проводити заходи щодо його зниження.Item Безразмерная тяговая характеристика тепловозов(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2006) Босов, Аркадий Аркадьевич; Таран, А. В.RU: Построена безразмерная математическая модель тяговой характеристики тепловозов.Item Використання управлінського обліку на залізничному транспорті(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2006) Полішко, Тетяна ВалеріївнаUK: Розглянуто розподіл загальновиробничих витрат, що є важливим аспектом аналізу витрат для прийняття управлінських рішень.Item Вип. 10 Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2006)UK: У статтях наведені наукові дослідження, виконані авторами в Дніпропетровськом національному університеті залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна та інших організаціях. Статті присвячені вирішенню актуальних питань залізничного транспорту по наступних напрямках: автоматизовані системи керування, екологія на транспорті, економіка транспорту, електричний транспорт, залізнична колія, моделювання задач транспорту та екології, ремонт та експлуатація засобів транспорту, рухомий склад і тяга поїздів, транспортне будівництво. Вісник становить інтерес для працівників науково-дослідних організацій, викладачів вищих навчальних закладів, докторантів, аспірантів, магістрантів та інженерно-технічних працівників.Item Влияние государственного корпоративного управления на современную социально-классовую структуру общества Украины(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2006) Бобыль, Владимир Владимирович; Худенко, А. В.RU: Поднимается проблема становления современной социально-классовой структуры общества. Дана экономическая характеристика существующих классов. Отмечается, что данный процесс диалектически связан с государственным корпоративным управлением.Item Влияние на фондоотдачу изменений в фондовооруженности и производительности труда(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2006) Громова, Елена Вячеславовна; Задорожная, О. Н.; Романко, Владимир ИвановичRU: Рассматривается показатель фондоотдачи и эффективность использования основных производственных фондов железной дороги. Используются показатели исследуемой железной дороги, а также произведена оценка изменения фондоотдачи от приращения фондовооруженности труда как первичного фактора, влияющего на фондоотдачу и производительность труда. Количественная зависимость фондоотдачи исследовалась раздельно от каждого фактора, а затем совместно путем корреляционно-регрессионного анализа. При написании статьи были использованы основные показатели семилетней работы железной дороги и метод относительных чисел.Item Вплив структури відновлювальних шарів на міцність пресового з’єднання буксового вузла рухомого складу(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2006) Михаліченко, Павло Євгенович; Костін, Микола ОлександровичUKR: Викладено результати експериментальних досліджень міцності з’єднання з гарантованим натягом буксового вузла рухомого складу залізниць, внутрішня поверхня внутрішніх кілець підшипників яка була відновлена електролітичним цинкуванням на імпульсно-реверсивному струмі. Проведено порівняльний аналіз структури відновлювального шару та міцності нерухомого з’єднань, кільця яких були відновлені за запропонованою технологією з кільцями відновленими на постійному струмі, а також невідновленими взагалі.Item Динаміка економічного розвитку України та моделі економічного зростання(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2006) Головінова, Галина МиколаівнаUK: Розглянуті актуальні питання якості економічного зростання. В сучасних умовах процеси розвитку економіки потребують переходу від екстенсивних важелів реформування економіки та державного регулювання до інтенсивних, стимулюють приватну ініціативу й інвестиції.Item Дослідження карбомідних та епоксидних полімеррозчинів для ремонту конструкцій транспортних споруд(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2006) Краснюк, Андрій Віталійович; Кірейко, Олексій Леонідович; Харченко, Костянтин СергійовичUK: Наведено результати досліджень, що дозволили визначити оптимальні співвідношення складових полімеррозчинів на основі карбомідної смоли КФ-МТ-15 та епоксидної смоли ЕД-22 для отримання високоефективних матеріалів для ремонту транспортних споруд.Item Економічне дослідження оборотного капіталу(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2006) Мирошник, Наталія Володимірівна; Мінєєв, Андрій ОлексійовичUK: Визначено поняття «оборотний капітал». Досліджено, що в умовах ринкової економіки для ефективного управління необхідно формування нормативної бази, яка дозволить здійснювати контроль за матеріальними й фінансовими потоками. Це необхідно для оптимізації рівня запасів, мінімізації оборотного капіталу, вкладеного в ці запаси. Особливості економічного дослідження вказують на необхідність використання змінної й постійної частини оборотного капіталу, а їх витрати й доходи можна класифікувати по центрах відповідальності. Усі ці витрати регулюються на визначеному управлінському рівні.Item Загальні принципи формування розподільчих відносин в Україні на макроекономічному рівні(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2006) Алєксєєва, А. Ю.UK: Розглянуто проблеми розподілу доходів, а також пов’язану з цим проблему бідності, розглянуто проблему середнього класу. Стаття доповнена аналізом статистичних даних. Звернута увага на роль держави в системі розподілу доходів.Item К вопросу о совершенствовании системы управления государственными корпоративными правами(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2006) Радионова, Наталья ВикторовнаRU: Рассматриваются проблемы и основные направления совершенствования системы управления государственными корпоративными правами в современных рыночных условиях Украины.Item Моделирование затекания токсичного газа в вагон(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2006) Беляев, Николай Николаевич; Дуганов, Александр Георгиевич; Лисняк, Владимир МихайловичRU: Разработан метод прогноза токсичного поражения людей в вагоне, проходящем через облако отравляющих веществ. Метод основан на построении численной модели процесса. Миграция облака отравляющего вещества описывается двухмерным уравнением конвективно-диффузионного переноса примеси, динамика изменения концентрации отравляющего вещества в вагоне описывается балансовым соотношением. Предложен метод расчета процесса нейтрализации токсичного вещества в первичном облаке за счет подачи нейтрализатора от движущихся наземных струйных установок.Item О переводе в водогрейный режим парового котла Е-1/9-2Г(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2006) Горбуля, Петр Григорьевич; Кравец, Виктор Владимирович; Рева, Александр НиколаевичRU: Представлено одно из возможных направлений повышения экономичной эффективности котельной ДИИТа.Item Об оптимизации фазовой скорости распространения волн в транспортном потоке(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2006) Гасанов, Закария Муса-оглиRU: Предлагается алгоритм решения задачи синтеза оптимальной зависимости фазовой скорости распространения возмущений от плотности транспортных средств в транспортном потоке. Для этого используются методы теории оптимального управления.Item Организационно-экономические основы возведения и реконструкции объектов транспортного назначения при устройстве скоростных железнодорожных магистралей(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2006) Волков, Евгений Иванович; Чашин, Д. Ю.; Доценко, Р. А.RU: Работа имеет своей целью совершенствование методологических и методических основ разработки системы оценки и планирования, которая моделируется с помощью методов системного подхода, как неотъемлемая часть организационно-экономической подготовки строительства сооружений транспорта и скоростных железнодорожных магистралей.Item Організація приміських пасажирських перевезень в умовах реструктуризації залізничного транспорту України(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2006) Задоя, В’ячеслав Олександрович; Кучер, Л. О.UKR: Необхідність реформування структури управління приміськими пасажирськими перевезеннями викликана сукупністю причин, серед яких слід зазначити перш за все – складне фінансове становище, необхідність підвищення продуктивності праці, посилення конкуренції з боку інших видів транспорту. У статті наведено ряд умов, що визначають вибір тієї чи іншої організаційно-правової форми управління приміською пасажирською компанією (ППК). Створення приміських пасажирських компаній дозволить підвищити ефективність приміських перевезень, а значить поліпшити якість послуг і в остаточному підсумку вивести приміські перевезення зі статусу збиткових.Item Параметры привода передвижения мостового крана в период пуска с учетом трения качения колеса по рельсу(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2006) Бондаренко, Леонид Николаевич; Ракша, Сергей ВасильевичRUS: Предлагается аналитическая зависимость для определения коэффициента трения качения, с учетом общепринятых механических характеристик материала, а также геометрических параметров колеса и рельса. При этом появляется возможность уточнения значений времени пуска привода передвижения мостового крана и коэффициента сцепления ходовых колес с рельсом.Item Пэтч-тестовая модель слоистых грунтовых оснований мкэ(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2006) Петренко, Владимир Дмитриевич; Тютькин, Алексей ЛеонидовичRUS: Представлены практические рекомендации по применению пэтч-теста конечно-элементной модели слоистых грунтовых оснований.Item Розвиток конструктивних форм елементів мостів для роботи в умовах сейсмічних впливів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2006) Косяк, Вікторія МиколаївнаUK: Розглянуто напрямки розробки структурних форм інженерного забезпечення безпеки проектованих і експлуатованих залізничних мостів і зменшення витрат на їх відновлення після сейсмічного впливу, викликаного природними причинами або діяльністю людини