Випуск 41
Permanent URI for this collection
UK:
Зі статтями авторів, що не працюють в ДНУЗТ, можна ознайомитится на сайті Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського або на сайті журналу "Наука та прогрес транспорту."
EN:
Articles of authors who are not employees DNURT, is available online at Vernadsky National Library of Ukraine or on the website of the journal " Science and Transport Progress "
Browse
Browsing Випуск 41 by Title
Now showing 1 - 20 of 37
Results Per Page
Sort Options
Item Анализ влияния условий сцепления на фактор износа гребней колесных пар локомотивов(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Афанасов, Андрей Михайлович; Кийко, Анатолий Иванович; Арпуль, Сергей ВикторовичRUS: Приведен анализ влияния различных факторов (значение направляющего усилия, угла набегания колеса на рельс, применение песка) на показатель износа гребней колесных пар локомотивов.Item Аналіз виникнення несправностей та зносу елементів шворневої балки піввагона(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Анофрієв, Василь Григорович; Донєв, Олександр Анатолійович; Мацюк, Антон Сергійович; Оберняк, Сергій МиколайовичUKR: Корозійному зносу в різному ступені піддаються всі елементи рами і кузова, але найбільш проблемним їх елементом є шворнева балка. Робота з технічного діагностування вагонів, які відпрацювали не менше 22 років, дала можливість отримати уявлення про частоту появи типових несправностей, місцях їх дислокації та величинах корозійних пошкоджень рами вагонів моделей 12-532 та 12-119 і може бути використана для прогнозування залишкового ресурсу і конструктивного доопрацювання вузлів.Item Вдосконалення поверхневого захисту залізобетонних опор контактної мережі від корозії(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Сиченко, Віктор Григорович; Полях, Олександр Миколайович; Татарченко, Г. О.UKR: Проведено дослідження впливу різних гідрофобізуючих сполук для залізобетонних опор контактної мережі на зміну їх електричного опору та водопоглинання. Показано, що за цими показниками найкращі параметри має «Сілол» вітчизняного виробництва.Item Визначення об’ємів робіт для зняття обмежень швидкості, пов’язаних з планом лінії(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Корженевич, Іван Петрович; Курган, Микола Борисович; Хмелевська, Неля ПетрівнаUK: Найбільша кількість обмежень пов'язане з параметрами і станом кривих ділянок колії. Для складних ділянок плану лінії розроблена методика визначення вартості перевлаштування кривих при введенні швидкісного руху. Встановлено закон зміни обсягів робіт залежно від методів перебудови кривої: розширення існуючого земляного полотна, присипка нового земляного полотна до існуючого або винесення земляного полотна на нову трасу.Item Визначення ступеня пошкоджень залізобетонних прогонових будов залізничних мостів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Пшінько, Олександр Миколайович; Сальнікова, Ірина ВалеріївнаUK: При поточному утриманні штучних споруд у надійному стані виникає важливе питання: визначення ступеня дефектності та пріоритетності виконання ремонтних робіт на залізобетонних прогонових будовах, що знаходяться в експлуатації. Основною метою роботи є мінімізація впливу людського фактору на визначення пріоритетності проведення ремонтних робіт на дефектних штучних спорудах за допомогою наведеної методики.Item Використання технології зварювання тертям з перемішуванням алюмінієвого сплаву(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Вакуленко, Ігор Олексійович; Плітченко, Сергій Олександрович; Надеждін, Юрій ЛьвовичUK: В роботі наведені експериментальні дані стосовно впливу режиму зварювання тертям з перемішуванням алюмінієвого сплаву на характер розподілу твердості по перетину зварного шву.Item Вип. 41 Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012)UK: У статтях наведені наукові дослідження, виконані авторами в Дніпропетровськом національному університеті залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна та інших організаціях. Статті присвячені вирішенню актуальних питань залізничного транспорту по наступних напрямках: автоматизовані системи керування, екологія на транспорті, економіка транспорту, електричний транспорт, залізнична колія, моделювання задач транспорту та екології, ремонт та експлуатація засобів транспорту, рухомий склад і тяга поїздів, транспортне будівництво. Вісник становить інтерес для працівників науково-дослідних організацій, викладачів вищих навчальних закладів, докторантів, аспірантів, магістрантів та інженерно-технічних працівників.Item Вплив довжини прямої вставки на безпеку руху вагонів суміжними переводами, укладеними за другою схемою(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Мойсеєнко, Костянтин Володимирович; Шатунов, Олександр ВасильовичUK: Наведено результати експериментального дослідження впливу довжини прямої вставки між суміжними стрілочними переводами, укладеними за другою схемою, на безпеку руху вагонів (за критерієм стійкості колеса від сходу з рейок).Item До питання прогнозування динаміки цін у процесі оцінки майна(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Гненний, Олег МиколайовичUK: Розглянуто питання короткострокового, середньострокового та довгострокового прогнозування динаміки цін. Запропоновано удосконалення методів короткострокового прогнозування на основі експоненціального згладжування. Розроблено модифіковану авторегресійну модель різниць першого порядку для середньострокового прогнозування. Запропоновано метод побудови апроксимуючої функції різниць першого порядку як лінійної комбінації тригонометричних функцій, яка може використовуватись для довгострокового прогнозування.Item Дослідження впливу швидкості розпуску составів на переробну спроможність сортувальних гірок(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Козаченко, Дмитро Миколайович; Левицький, Ілля Юхимович; Болвановська, Тетяна ВалентинівнаUKR: В статті виконано дослідження впливу швидкості розпуску составу на умови розділення відчепів та кількість вагонів, що потребують повторного сортування через нерозділення їх на розділових стрілках. Удосконалено методику розрахунку переробної спроможності сортувальних гірок.Item Дослідження поздовжнього профілю жорстких хрестовин на залізобетонних брусах(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Орловський, Анатолій Миколайович; Каленик, Костянтин Леонідович; Ковальчук, Віталій ВолодимировичUK: У даній роботі досліджено вплив поздовжнього профілю жорстких хрестовин типу Р65 марки 1/11 на залізобетонних брусах на взаємодію колії та рухомого складу в зоні нерівностей на поверхні кочення.Item Исследование параметров модернизированного земляного полотна(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Петренко, Владимир Дмитриевич; Алхдур, Ахмад Муса Махмуд; Тютькин, Алексей Леонидович; Ковалевич, В. В.RUS: В статье приведены результаты анализа напряженно-деформированного состояния земляного полотна при модернизации.Item К вопросу о вписывании подвижного состава в габарит(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Гаркави, Наум Яковлевич; Федоров, Евгений Федорович; Карпенко, Владимир Владимирович; Заболотный, Александр Николаевич; Клименко, Ирина Владимировна; Литвиненко, О. Н.RU: Статья посвящена трем вопросам. 1. В нормативной литературе по вписыванию в габарит подвижного состава имеются ошибки и трудно понимаемые высказывания. 2. При ходовых испытаниях подвижного состава необходимо проверять достаточность заложенных в габарит запасов на динамику экипажа. 3. Приведены алгоритмы проектирования облика разных типов подвижного состава по условию вписывания в габарит.Item К вопросу определения величины задаваемого абсолютного скольжения асинхронного тягового двигателя(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Напара, Юрий Борисович; Плитченко, Сергей АлександровичRU: Сделан расчет по предлагаемой авторами методике величин абсолютного скольжения, которые обеспечивают требуемый момент двигателя при различных законах регулирования напряжения. Проведен анализ полученных результатов.Item Комплексное исследование причин, влияющих на колебание времени выполнения работ при деповском ремонте полувагонов(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Мямлин, Владислав ВитальевичRUS: Исследованы различные факторы, которые оказывают случайное влияние на колебание времени выполнения ремонтных работ на полувагонах в депо, что не позволяет в полной мере использовать существующий поточный метод ремонта. Делается вывод, что поток ремонта вагонов представляет собой сложную человеко-машинно-вагонную систему, носящую вероятностный характер. Предлагается форма организации производства, позволяющая существенно снизить влияние случайных факторов и повысить производительность труда при ремонте вагонов.Item Конкурентоспроможність залізничного транспорту в умовах нового організаційно-господарського механізму функціонування інфраструктури(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Міщенко, Максим ІвановичUK: Досліджується транспортна інфраструктура залізниць країн ЄС-27 в умовах нового організаційно-господарського механізму функціонування, а також динаміка рівня конкурентоспроможності залізничного транспорту як результат реформування залізниць країн ЄС-27, за умов реалізації Європейського транспортного законодавства.Item Методи нерозбірного діагностування дизелів при експлуатації рухомого складу(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Боднар, Борис Євгенович; Очкасов, Олександр Борисович; Децюра, Олександр Якович; Черняєв, Дмитро ВікторовичUKR: Проводиться огляд методів безрозбірного діагностування тепловозного дизеля та аналіз методу діагностування за нерівномірністю частоти обертання колінчатого валу.Item Методы защиты тональных рельсовых цепей от влияния импульсных помех(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Гончаров, Константин ВикторовичRU: В работе проведен анализ различных методов подавления импульсных помех, исследованы особенности их применения в путевых приемниках тональных рельсовых цепей. Результаты имитационного моделирования показали высокую помехозащищенность системы «широкополосный фильтр – ограничитель – коррелятор».Item Можливість використання технології 100VG-anyLAN в інформаційних системах залізничного транспорту(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Пахомова, Вікторія Миколаївна; Скабалланович, Тетяна Іванівна; Ляхов, Д. А.UK: Представлений один із можливих варіантів об’єднання мереж різних технологій з використанням концентраторів та комутаторів 100VG-аnyLAN на рівні лінійних підприємств залізничного транспорту України. Розроблена відповідна імітаційна модель мережі з комутатором, в основу якої покладені діаграма станів порту комутатора за алгоритмом прозорого моста та діаграми станів концентратора та станції 100VG-аnyLAN для визначення характеристик мереж в пріоритетному та безпріоритетному режимах обробки даних. Встановлено, що на час реакції мережі 100VG-nyLAN найбільший вплив виявляє поріг очікування запитів в черзі.Item Напрями розвитку транспортної інфраструктури України(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Копитко, Василь ІвановичUK: Розглядаються напрями розвитку транспортної інфраструктури як базового фактора національної безпеки, стійкого і динамічного зростання економіки, її інтеграції у європейський та світовий економічний простір. Найважливішим елементом транспортної інфраструктури в сучасній економіці стає мережа логістичних провайдерів, що знижують трансакційні витрати та підвищують якість транспортного обслуговування. А основним напрямом державної політики щодо інфраструктури повинен стати поступовий перехід діяльності зі створення й експлуатації об’єктів інфраструктури з витратної сфери, що є тягарем для держави, в ефективний бізнес на основі державно-приватного партнерства.