Випуск 41
Permanent URI for this collection
UK:
Зі статтями авторів, що не працюють в ДНУЗТ, можна ознайомитится на сайті Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського або на сайті журналу "Наука та прогрес транспорту."
EN:
Articles of authors who are not employees DNURT, is available online at Vernadsky National Library of Ukraine or on the website of the journal " Science and Transport Progress "
Browse
Browsing Випуск 41 by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 37
Results Per Page
Sort Options
Item Результати експериментальних досліджень режимів короткого замикання у тяговій мережі постійного струму(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Михаліченко, Павло ЄвгеновичUKR: У статті представлено результати, а саме, осцилограми перехідних фідерних електричних величин, отриманих експериментальними випробуваннями режимів короткого замикання при вимиканні різних типів підстанційних швидкодіючих вимикачів. Досліди було проведено на діючих електрифікованих ділянках ДП «Придніпровська залізниця».Item Шляхи підвищення ефективності енергетичних підрозділов залізничного транспорту(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Габрінець, Володимир Олексійович; Христян, Євген Васильович; Титаренко, Ігор ВалерійовичUK: У статті представлено обґрунтування подальшого впровадження теплонасосної та теплоакумулюючої техніки в системах теплопостачання на об’єктах залізничного транспорту. Показано значні переваги такої техніки перед існуючими системами, насамперед за рахунок значного скорочення потреб у дефіцитних видів палива та її екологічності.Item Повышение надежности систем автоматического регулирования напряжения електроподвижного состава(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Белухин, Дмитрий СергеевичRU: Рассчитано время безотказной работы современного электронного регулятора напряжения низковольтных цепей. Выполнен сравнительный анализ с типовыми регуляторами.Item Вип. 41 Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012)UK: У статтях наведені наукові дослідження, виконані авторами в Дніпропетровськом національному університеті залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна та інших організаціях. Статті присвячені вирішенню актуальних питань залізничного транспорту по наступних напрямках: автоматизовані системи керування, екологія на транспорті, економіка транспорту, електричний транспорт, залізнична колія, моделювання задач транспорту та екології, ремонт та експлуатація засобів транспорту, рухомий склад і тяга поїздів, транспортне будівництво. Вісник становить інтерес для працівників науково-дослідних організацій, викладачів вищих навчальних закладів, докторантів, аспірантів, магістрантів та інженерно-технічних працівників.Item Вдосконалення поверхневого захисту залізобетонних опор контактної мережі від корозії(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Сиченко, Віктор Григорович; Полях, Олександр Миколайович; Татарченко, Г. О.UKR: Проведено дослідження впливу різних гідрофобізуючих сполук для залізобетонних опор контактної мережі на зміну їх електричного опору та водопоглинання. Показано, що за цими показниками найкращі параметри має «Сілол» вітчизняного виробництва.Item Напрями розвитку транспортної інфраструктури України(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Копитко, Василь ІвановичUK: Розглядаються напрями розвитку транспортної інфраструктури як базового фактора національної безпеки, стійкого і динамічного зростання економіки, її інтеграції у європейський та світовий економічний простір. Найважливішим елементом транспортної інфраструктури в сучасній економіці стає мережа логістичних провайдерів, що знижують трансакційні витрати та підвищують якість транспортного обслуговування. А основним напрямом державної політики щодо інфраструктури повинен стати поступовий перехід діяльності зі створення й експлуатації об’єктів інфраструктури з витратної сфери, що є тягарем для держави, в ефективний бізнес на основі державно-приватного партнерства.Item Основні етапи розвитку систем обліку витрат(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Сначов, Микола Павлович; Корчаковська, М. В.; Ломтєва, Ірина МиколаївнаUK: Про важливість витрат свідчать ще історичні пам’ятки публічної звітності та обліку витрат первісного суспільства. Знання про витрати беруть свої витоки з теорії вартості. Основи сучасного бачення витрат були закладені в XIX столітті. Поштовхом до подальшого вивчення витрат були зростаючі потреби виробництва. Витрати є об’єктом управління та показником результативності господарської діяльності підприємства.Item Проблеми методики оцінки стану і рівня системи фінансової безпеки підприємств залізничного транспорту(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Почечун, Олена ІгорівнаUK: В статті на перший план для підприємств залізничного транспорту виходять питання ефективної методики оцінки стану і рівня системи фінансової безпеки підприємства залізничного транспорту. Таким чином, актуальність статті зумовлена саме цією проблемою. Недостатня увага до проблем розробки методики оцінки системи фінансової безпеки на транспорті може призвести до втрати фінансової стійкості та фінансової незалежності підприємства, що може спричинити банкрутство підприємства. Завданням є забезпечення високого рівня фінансової безпеки на підприємствах залізничного транспорту.Item Дослідження поздовжнього профілю жорстких хрестовин на залізобетонних брусах(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Орловський, Анатолій Миколайович; Каленик, Костянтин Леонідович; Ковальчук, Віталій ВолодимировичUK: У даній роботі досліджено вплив поздовжнього профілю жорстких хрестовин типу Р65 марки 1/11 на залізобетонних брусах на взаємодію колії та рухомого складу в зоні нерівностей на поверхні кочення.Item Анализ влияния условий сцепления на фактор износа гребней колесных пар локомотивов(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Афанасов, Андрей Михайлович; Кийко, Анатолий Иванович; Арпуль, Сергей ВикторовичRUS: Приведен анализ влияния различных факторов (значение направляющего усилия, угла набегания колеса на рельс, применение песка) на показатель износа гребней колесных пар локомотивов.Item Комплексное исследование причин, влияющих на колебание времени выполнения работ при деповском ремонте полувагонов(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Мямлин, Владислав ВитальевичRUS: Исследованы различные факторы, которые оказывают случайное влияние на колебание времени выполнения ремонтных работ на полувагонах в депо, что не позволяет в полной мере использовать существующий поточный метод ремонта. Делается вывод, что поток ремонта вагонов представляет собой сложную человеко-машинно-вагонную систему, носящую вероятностный характер. Предлагается форма организации производства, позволяющая существенно снизить влияние случайных факторов и повысить производительность труда при ремонте вагонов.Item Теорія руйнування ортотропних матеріалів у вигляді залишків застиглого пеку в котлах залізничних цистерн(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Куліченко, Анатолій Якович; Мілянич, Андрій РомановичUK: Для визначення умов руйнування ізотропних матеріалів при тривісному напруженому стані запропоновано більшу кількість критеріїв та наведено припущення, що для визначення умов руйнування ортотропних матеріалів можна застосовувати енергію формозмінення.Item Исследование параметров модернизированного земляного полотна(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Петренко, Владимир Дмитриевич; Алхдур, Ахмад Муса Махмуд; Тютькин, Алексей Леонидович; Ковалевич, В. В.RUS: В статье приведены результаты анализа напряженно-деформированного состояния земляного полотна при модернизации.Item К вопросу определения величины задаваемого абсолютного скольжения асинхронного тягового двигателя(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Напара, Юрий Борисович; Плитченко, Сергей АлександровичRU: Сделан расчет по предлагаемой авторами методике величин абсолютного скольжения, которые обеспечивают требуемый момент двигателя при различных законах регулирования напряжения. Проведен анализ полученных результатов.Item Визначення об’ємів робіт для зняття обмежень швидкості, пов’язаних з планом лінії(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Корженевич, Іван Петрович; Курган, Микола Борисович; Хмелевська, Неля ПетрівнаUK: Найбільша кількість обмежень пов'язане з параметрами і станом кривих ділянок колії. Для складних ділянок плану лінії розроблена методика визначення вартості перевлаштування кривих при введенні швидкісного руху. Встановлено закон зміни обсягів робіт залежно від методів перебудови кривої: розширення існуючого земляного полотна, присипка нового земляного полотна до існуючого або винесення земляного полотна на нову трасу.Item Можливість використання технології 100VG-anyLAN в інформаційних системах залізничного транспорту(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Пахомова, Вікторія Миколаївна; Скабалланович, Тетяна Іванівна; Ляхов, Д. А.UK: Представлений один із можливих варіантів об’єднання мереж різних технологій з використанням концентраторів та комутаторів 100VG-аnyLAN на рівні лінійних підприємств залізничного транспорту України. Розроблена відповідна імітаційна модель мережі з комутатором, в основу якої покладені діаграма станів порту комутатора за алгоритмом прозорого моста та діаграми станів концентратора та станції 100VG-аnyLAN для визначення характеристик мереж в пріоритетному та безпріоритетному режимах обробки даних. Встановлено, що на час реакції мережі 100VG-nyLAN найбільший вплив виявляє поріг очікування запитів в черзі.Item Імовірнісний розрахунок залізничних залізобетонних шпал(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Савицький, Микола Васильович; Пшінько, Павло Олександрович; Зінкевич, Андрій МиколайовичUK: В статті представлено результати імовірнісного розрахунку залізничних залізобетонних шпал типу СБ3-0 та СБ3-1 та характеристики їх надійності.Item Методы защиты тональных рельсовых цепей от влияния импульсных помех(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Гончаров, Константин ВикторовичRU: В работе проведен анализ различных методов подавления импульсных помех, исследованы особенности их применения в путевых приемниках тональных рельсовых цепей. Результаты имитационного моделирования показали высокую помехозащищенность системы «широкополосный фильтр – ограничитель – коррелятор».Item Вплив довжини прямої вставки на безпеку руху вагонів суміжними переводами, укладеними за другою схемою(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Мойсеєнко, Костянтин Володимирович; Шатунов, Олександр ВасильовичUK: Наведено результати експериментального дослідження впливу довжини прямої вставки між суміжними стрілочними переводами, укладеними за другою схемою, на безпеку руху вагонів (за критерієм стійкості колеса від сходу з рейок).Item Показники якості електричної енергії в лініях зовнішнього електропостачання системи електричної тяги постійного струму(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Петров, Андрій Володимирович; Саблін, Олег ІгоровичUK: Викладено результати досліджень, в яких аналізуються чисельні значення деяких основних показників якості електроенергії в лініях зовнішнього електропостачання системи електричної тяги постійного струму. В якості доповнення приведені величини додаткових і основних втрат електроенергії в них.