Бакалаврські випускні роботи
Permanent URI for this community
ENG: Bachelor Thesis
Browse
Browsing Бакалаврські випускні роботи by Title
Now showing 1 - 20 of 347
Results Per Page
Sort Options
Item Автоматизація визначення поточного стану стрілочних переводів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Клюзов, Роман ГеоргійовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 21 сторінках, 4 таблиці, 5 рисунків та 12 джерел літератури. Дослідження в роботі присвячені визначенню способу автоматизованого дистанційного пошуку порушень у роботі централізованої стрілки в залежності від стану її складових елементів. Мета дослідження – розробка способу визначення поточного стану стрілочного переводу за струмом живлення двигуна. Об’єкт дослідження – вплив відхилення від встановлених норм функціонування робочих механізмів стрілочного переводу на часові та частотні характеристики струму електродвигуна. Предмет дослідження – вплив зміни характеру навантаження на струмову криву. Методи дослідження – аналіз відмов у роботі стрілочного переводу та аналіз впливу порушень у роботі стрілочних переводів на характеристики струму електродвигуна.Item Автоматизація визначення поточного стану стрілочних переводів (комплексна)(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Дехтяренко, Євгеній ОлеговичUKR: Бакалаврська робота виконана на 26 сторінках, 2 таблиці, 10 рисунків та 12 джерел літератури. Робота присвячена дослідженню та розробці способу дистанційного діагностування стану стрілочних переводів в автоматизованому режимі. Розглянуто устрій та досліджено причини відмов централізованих стрілок. Мета дослідження – визначення можливості та розробка підходу до дистанційного аналізу стану стрілочного переводу. Об’єкт дослідження – уніфікація алгоритму пошуку несправностей та їх узагальнення в автоматизованій системі. Предмет дослідження – відмови централізованих стрілок і способи їх визначення. Методи дослідження – аналіз впливу порушень у роботі стрілочних переводів на характеристики струму електродвигуна.Item Автоматизація вимірювання електричних та часових параметрів реле залізничної автоматики(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Савін, Кирило ВасильовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 39 сторінках, містить 14 рисунків, 1 таблицю та 10 джерел літератури. В бакалаврській роботі приведений аналіз методів перевірки електромагнітних реле залізничної автоматики, розглянули вимоги до реле першого класу надійності та розглянуто класифікацію електромагнітних реле. Розглянуто питання техніко- економічного обґрунтування впровадження вимірювального комплексу для перевірки параметрів реле залізничної автоматики, розроблено блок програмно – керованого джерела живлення, розглянуто переваги та недоліки кожного з елементів. Розроблено структура блоку вимірювання часових параметрів реле залізничної автоматики. Розглянуто та приведено схеми таймерів типу TMR. Висновок. Розроблений комплекс надає змогу суттєво скоротити час для перевірки та ремонту одного реле, збільшити точність вимірювань параметрів реле, збільшити продуктивність, підвищити безпеку руху потягів, зменшити та вартість обладнання.Item Аеродинамічний розрахунок елементів гальмівного обладнання тягового рухомого складу(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Жук, Олег ВасильовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 31 сторінці, містить 24 ілюстрації та 9 використаних джерел. В бакалаврській роботі проведені дослідження для визначення ряду особливостей поведінки аеродинамічних процесів, які мають місце при різних параметрах функціонування трубопроводів. Об’єкт розробки – технологія математичного моделювання аеродинамічних процесів, що мають місце у гальмівних системах рухомого складу. Мета роботи – розрахунок повітропроводів при різних їх параметрах функціонування. Методи дослідження – метод скінчених елементів аеродинамічних процесів.Item Аналіз взаємодії локомотивів типу ТЕ33А з рейковою колією на гірських ділянках(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Байда, Сергій АндрійовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 38 сторінках, містить 13 ілюстрацій, 1 таблицю та 19 використаних джерел. Об’єкт дослідження – сучасний тяговий рухомий склад, а саме тепловоз ТЕ33А. Мета роботи – дослідження силової взаємодії тепловоза ТЕ33А з рейковою колією під час руху в кривій ділянці колії та визначення максимально допустимих швидкостей руху. Методи дослідження – інженерні методи дослідження динаміки рухомого складу з використанням особливостей конструкції та силових в’язей між конструктивними елементами тягового рухомого складу. Визначено основні фактори, які обмежують рух екіпажу в кривій ділянці колії, побудовано залежності максимальної бази візка від радіуса кривої та зазору між колесом та головкою рейки. Встановлено допустиму швидкість руху тепловоза ТЕ33А від радіуса кривої ділянки колії, забезпечуючи при цьому динамічні показники та показники безпеки руху. Результати роботи можуть бути використані задля безпечної експлуатації тепловозів ТЕ33А в кривих ділянках залізничної колії.Item Аналіз впливу експлуатації нового типу локомотива на показники роботи депо «Ковель»(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Войтюк, Дмитро ВікторовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 64 сторінках, містить 0 ілюстрацій, 6 таблиць та 15 використаних джерел. Проаналізовано тягові плечі локомотивного депо Ковель у поєднанні з тенденціями розвитку залізничної мережі України. Ззапропоновано організувати подовжене тягове плече Ковель-Львів-Івано-Франківськ. Запропоновано впровадити у вантажному русі електровоз ДС3 (дві секції) замість тепловоза 2М62. Для запропонованого тягового плеча визначено кількісні та якісні показники використання локомотивів. Встановлено, що внаслідок запропонованих заходів показники використання локомотивів покращились.Item Аналіз впливу експлуатації нового типу локомотива на показники роботи депо «Львів-Захід»(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Барух, Владислав АндрійовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 52 сторінках, містить 3 ілюстрації, 5 таблиць та 25 використаних джерел. Проаналізовано вплив різних заходів на покращення показників використання локомотивів. Проаналізовано тягові плечі локомотивного депо Львів-Захід і запропоновано організувати подовжене тягове плече Рава-Руська – Львів – Чернівці. Запропоновано впровадити у пасажирському русі тепловоз ТЕП150 (дві секції) замість тепловоза 2М62. Для запропонованого тягового плеча визначено кількісні та якісні показники використання локомотивів. Встановлено, що внаслідок запропонованих заходів показники використання локомотивів покращились.Item Аналіз гальмівних характеристик дизель-поїзда ДПКр3(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Кіндзерський, Богдан АндрійовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 50 сторінках, містить 7 ілюстрацій, 0 таблиць та 25 використаних джерел. Визначено параметри гальмівної системи дизель-поїзда ДПКр-3 та проведено порівняння з найближчим аналогом – дизель-поїздом ДР1А. Встановлено числове значення основних параметрів, які необхідні для розрахунку гальмівного шляху: розрахункового натиснення на вісь та розрахункового гальмівного коефіцієнту. Результати роботи можуть стати основою для аналогічних досліджень інших типів рухомого складу, для яких показники гальмівної системи не визначені а також для продовження досліджень у напрямку уточнення інших показників, що використовуються при розрахунку гальмівного шляху: основного питомого опору та прискорення поїзда під дією одиничної прискорюючої сили.Item Аналіз екологічної ситуації на стрілочному заводі(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Петрушанко, Наталія ВікторівнаUKR: Дипломна робота виконана на 40 сторінок, містить 2 формули, 24 ілюстрації, 5 таблиць, 21використане джерело. Об’єктом дослідження є діяльність стрілочного заводу з точки зору його впливу на навколишнє природне середовище. Метою даної роботи є надання характеристики роботи стрілочного підприємства з точки зору впливу на довкілля. Методи дослідження: бібліографічний метод, для побудови графіків і діаграм використовували стандартний програмний пакет MS Office Excel. Одержані результати: отримана всебічна екологічна характеристика стрілочного заводу.Item Аналіз експлуатаційної надійності колісних пар рухомого складу при наявності приповерхневих концентраторів напружень(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Мичка, Богдан ВасильовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 35 сторінках, містить 7 ілюстрацій та 15 використаних джерел. В бакалаврській роботі проведені дослідження для визначення технологічних шляхів підвищення довговічності колісних пар із приповерхневими концентраторами напружень. Об’єкт розробки – колісні пари рухомого складу із наявністю концентраторів напружень. Мета роботи – встановлення оптимальних параметрів зміцнення поверхні кочення коліс, при яких забезпечуються сталий рівень параметрів міцності колісних пар. Методи дослідження – порівняльні та описові методи аналізу літературних джерел, методи комп’ютерної механіки (метод скінчених елементів), метод зважених нев’язок.Item Аналіз маневрової роботи на вузловій станції(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Брик, Андрій ІвановичUKR: Бакалаврська робота виконана на 55 сторінках, містить 9 ілюстрацій. 6 таблиць та 16 використаних джерел. Об’єкт дослідження – маневрова робота на вузловій станції. У дипломному прєкті досліджено маневрову роботу вузлової станції. Розглянуто вимоги нормативних документів та інстукцій, а також вимоги до проєктування сортувальних станцій. Досліджуючи тривалість окремих напіврейсів при перестановці вагонів, пропонується виконання маневрової роботи з максимально можливою кількістю вагонів, що дозволить зменшити час виконання маневрової роботи та ефективно використовувати тяговий рухомий склад. Підвищення паливної економічності маневрових тепловозів може бути досягнуто організаційними заходами по покращенню використання локомотивів, а також за рахунок технічних рішень, що дозволяють покращити витратні характеристики дизелів, їх використання і теплотехнічний стан. Мета роботи – дослідження технології маневрової роботи з підвищенням паливної економічності маневрових локомотивів.Item Аналіз поїзної роботи дирекції залізничних перевезень(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Барнінець, Юлія МиколаївнаUKR: Бакалаврська робота виконана на 68 сторінках, містить 15 ілюстрацій, 20 таблиць, та 10 використаних джерел. Об`єктом дослідження є графік руху поїздів. Мета роботи – проведення аналізу роботи ІІ дирекції залізничних перевезень, визначення об`єму вантажних перевезень та розрахувати показники графіку руху. Методи дослідження – шляхом побудови план-графіку місцевої роботи одноколійної дільниці Г-М по двох варіантах, розраховано показники місцевої роботи: по І варіанту середній простій місцевого вагону, середній простій під однією вантажною операцією, по ІІ варіанту середній простій місцевого вагону, середній простій під однією вантажною операцією, за допомогою розрахунків визначено коефіцієнт вантажних операцій. На основі середньодобової кореспонденції завантажених і порожніх вагонопотоків розраховано кількість поїздів на дільницях. Складено графік руху поїздів одноколійної дільниці Г-М та двоколійної дільниці Г-В. Розраховано показники графіку руху. Дільнична швидкість на дирекції та технічна швидкість. Розрахунок технічних норм експлуатаційної роботи дирекції залізничних перевезень та економічні розрахунки виконані на ЕОМ за допомогою комп’ютерних програм.Item Аналіз термічних методів переробки побутових відходів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Ярошенко, Віктор ОлександровичUKR: Бакалаврська робота виконана на 63 сторінках, містить 4 формули, 17 ілюстрацій, 9 таблиць, 56 використаних джерел. В бакалаврській роботі був проведений аналіз сучасного стану проблеми поводження з ТПВ. Виконано аналітичний огляд сучасного стану енергетичного використання твердих побутових відходів. Підібране газоочисне обладнання для досягнення норм на викиди забруднюючих речовин. Мета роботи – порівняння методів термічної утилізації ТПВ, визначення найраціональнішого з економічної та екологічної точки зору. Методологія та методи дослідження - аналіз світового досвіду термічної утилізації ТПВ, визначення основних негативних факторів процесів спалювання ТПВ згідно з довідниками.Item Багатопараметричні екстраполяційні моделі та алгоритми вибору та проектування(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Гаркуша, Антон ЛеонідовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 99 сторінках, містить 22 рисунків, 2 таблиць та 24 використані джерела. В бакалаврській роботі було розглянуто багатопараметричні екстраполяційні моделі, алгоритми та програмні засоби, виконано огляд предметної області, сформовано , спроектована структура програми, розроблені алгоритми та код, виконано тестування програми та її окремих частин. Виділені сильні та слабі сторони наших методів, Мета дослідження полягала у розвитку постановок завдань і розробці удосконаленого методу багатопараметричної лінійної екстраполяції (БЛЕ) для завдань з суттєво нерівними величинами областей варіювання параметрів моделей проектування та вибору, а також формуванні нової процедури застосування методу БЛЕ, призначеної для реалізації зворотних завдань вибору та проектування, створення програмного забезпечення щодо їх автоматизації. Об’єкт дослідження – багатопараметричні екстраполяційні моделі, алгоритми та програмні засоби.Item Вибір електропривода поворотного круга та дослідження його енергетичних показників(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Ліньов, Олександр ВолодимировичUKR: Дипломна бакалаврська робота виконана на 48 сторінках, містить 15 ілюстрацій, 3 таблиці та 18 використаних джерел. В роботі проведено аналіз можливих схемних та компонувальних рішень електроприводів поворотного кругу для розвороту локомотиву в умовах обмеженого простору. Конструкція поворотного круга виконана у вигляді платформи, яка центральною частиною опирається на стандартний крановий опорно-поворотний пристрій, краї платформи лежать на стандартних кранових візках з колесом діаметром 400 мм. Таке рішення дозволяє уніфікувати несучу конструкцію круга, що дозволяє суттєво зменшити капітальні затрати. Привод платформи редукторний і має два асинхронних двигуна, по одному на візок. Живлення двигунів забезпечує керований напівпровідниковий перетворювач, система керування якого тісно інтегрована в систему керування механізмом в цілому. Застосування сучасного контролера в купі з регульованим електроприводом та з безконтактними давачами положення платформи дозволило побудувати високоефективну, функціональну та надійну систему. Мета дослідження ‒ вибір електропривода поворотного круга та дослідження його енергетичних показників. Об’єкт розробки ‒ електропривод поворотного круга рейкового транспорту.Item Вибір та обґрунтування схемного рішення для стенду з випробування тягових двигунів рухомого складу метрополітену(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Гурбіч, Іван СергійовичUKR: Дипломна бакалаврська робота виконана на 51 сторінці, містить 16 ілюстрацій, 10 таблиць та 16 використаних джерел. В роботі виконано аналіз існуючих підходів при побудові стендів з випробування електричних машин. Встановлено, що енергетичним критерієм працездатності схеми взаємного навантаження є умова компенсації усіх втрат в схемі зовнішніми джерелами. Автором запропоновано енергоефективне схемне рішення стенду взаємного навантаження для випробування тягових електричних машин (ДК117ДМ/ВМ) вагонів метрополітену, лінійний генератор та вольтододаткова машина якого виконані за схемою статичного керованого напівпровідникового перетворювача, що має в своїй структурі ланку змінного струму (регулятор напруги, трансформатор) та ланку постійного струму (некерований випрямляч). Сформульовані основні вимоги охорони праці при експлуатації стенду, а також в схемі керування стендом передбачені апаратні засоби безпеки (сигналізація, блокування). Мета дослідження ‒ аналіз тенденцій розвитку способів та засобів післяремонтних випробувань тягових електродвигунів вагонів метрополітену та обґрунтований вибір схемного рішення для стенду з їх випробування.Item Визначення основних параметрів системи кондиціонування пасажирського вагона при збільшенні кількості пасажирів до 60(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Шеремета, Роман ІвановичUKR: Бакалаврська робота виконана на 54 сторінках, містить 11 ілюстрацій, 2 таблиці та 10 використаних джерел. Об'єктом дослідження в даній роботі виступають існуючі на даний момент системи кондиціонування пасажирських вагонів відповідно до нормативних документів. Метою даної роботи є перевірка роботи та забезпеченість існуючої системи кондиціонування пасажирського вагона при збільшенні кількості пасажирів до 60 осіб. Методи дослідження. метод аналізу, метод порівняння, метод співставлення, метод підбору по певним показникам, метод заміщення та інші. Результати цієї роботи можна використати при модернізації, подальших шляхів розвитку СКП та оновлення технологічних процесів ремонту пасажирських вагонів при проведенні відповідних ремонтів у відповідних підрозділах підприємств та напрямки зниження навантаження на енергетичну систему вагона.Item Визначення раціональної технологічної послідовності виконання робіт нульового циклу магазину продовольчих та непродовольчих товарів у складі торгівельного комплексу за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, 80 г(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Арехов, Антон СергійовичUKR: Бакалаврська дипломна робота виконана на 54 сторінках, містить 7 ілюстрацій, 8 таблиць та 13 джерел. Об’єктом дослідження є нульовий цикл одноповерхової будівлі. Метою дослідження є визначення раціональної технологічної послідовності виконання робіт нульового циклу для улаштування реальної будівлі торгівельного призначення. Розроблено калькуляцію трудомісткості та календарний графік улаштування робіт нульового циклу, зформовані технологічні карти виконання земляних робіт та улаштування монолітних залізобетонних фундаментів. Запроектовано будівельний генеральний план на відповідний період будівництва. Результати роботи: Виконані технологічні карти на земляні роботи та роботи з улаштування монолітних фундаментів. Передбачені заходи щодо контролю якості та безпеки виконання робіт.Item Визначення раціональної технологічної послідовності виконання робіт нульового циклу магазину продовольчих та непродовольчих товарів у складі торгівельного комплексу за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, 80 г(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Окунєв, Стефан ВалентиновичUKR: Бакалаврська дипломна робота виконана на 72 сторінках, містить 20 ілюстрацій, 18 таблиць та 10 джерел. Об’єктом дослідження є нульовий цикл одноповерхової будівлі. Метою дослідження є визначення конструктивно-технологічних рішень магазину продовольчих та непродовольчих товарів на основі реального проекту. Результати роботи: Виконані технологічні карти на земляні роботи. Розробка технологічних карт та процесу улаштування сталевих елементів (колони, ферми, балки). Передбачені заходи щодо контролю якості та безпеки виконання робіт.Item Визначення технологічної послідовності по виконанню робіт нульового та наземного циклів магазину продовольчих та непродовольчих товарів у складі торгівельного комплексу за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, 80 г(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Олійник, Владислав ВячеславовичUKR: Бакалаврська дипломна робота виконана на 55 сторінках, містить 17 ілюстрацій, 3 таблиць та 26 джерел. Об’єктом досліджень є нульовий та наземний цикли робіт одноповерхової будівлі. Метою дослідження було визначення технологічної послідовності виконання земляних робіт, а також монтаж стін із сендвіч- панелей та покрівлі. Були підраховані обсяги робіт, працевитрати. Розроблено календарний графік на земляні роботи та монтажні. Складено дві технологічні карти, земляні роботи, та монтаж сендвіч-панелей і покрівлі. Результати роботи: Виконані технологічні карти на земляні роботи та роботи з монтажу сендвіч-панелей та покрівлі. Передбачені заходи щодо контролю якості та безпеки виконання робіт.