Бакалаврські випускні роботи
Permanent URI for this community
ENG: Bachelor Thesis
Browse
Browsing Бакалаврські випускні роботи by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 347
Results Per Page
Sort Options
Item Проєкт модернізації колії на довгостроково закритому перегоні на ділянці К-Л Львівської залізниці(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Белоусов, Нікіта МиколайовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 70 сторінках, містить 25 ілюстрацій, 3 додатках та 16 використаних джерел. В бакалаврській роботі розроблено проєкт модернізації колії на довгостроково закритому перегоні на ділянці К-Л Львівської залізниці з використання колійної техніки. Виконано огляд закордонних та вітчизняних досліджень щодо взаємозв’язку між якістю геометрії залізничної колії, станом баластного шару та міжремонтними термінами. Обрано для порівняння дві основні стратегії утримання колії, а саме з постійним та конформним значенням допустимої глибини нерівності, яка характеризує розладнання баластного шару. На основі виконаних розрахунків встановлено, що кількість підбивок можна зменшити на 20% власне при застосуванні конформного, тобто змінного значення допустимої глибини нерівності, і це, в свою чергу дозволяє подовжити міжремонтні терміни. Приведені вимоги охорони праці під час заміни рейко-шпальної-решітки. Розроблено схеми огородження місця робіт сигналами зупинки з обох боків. Схеми огородження місця виконання робіт розроблено відповідно до ЦП0273. Також наведені вимоги щодо безпеки виконання робіт із застосуванням колійної техніки. Мета роботи – розробити проєкт модернізації колії на довгостроково закритому перегоні та дослідження процесу розладнання баластного шару. Об’єкт дослідження – технологічний процес модернізації колії на довгостроково закритому перегоні та баластний шар. Методи дослідження – використання методів на основі типових технологічних процесів модернізації колії з урахуванням характеристик ділянки К-Л Львівської залізниці та дослідження процесу розладнання баластного шару.Item Розробка мобільного додатку для навчання дітей математиці(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Алєксєєнко, Вадим ОлександровичUKR: Бакалаврська робота виконана на 192 сторінках, містить 54 ілюстрації, 9 таблиць та 20 використаних джерел. В бакалаврській роботі був розроблений мобільний додаток. Проведено проектування мобільних додатків у якому проведений огляд та аналіз аналогів, огляд вхідних та вихідних даних, проектування прототипу мобільного додатку, розробка мобільного додатку, тестування мобільного додатку методами чорної та білої скриньки. Мета роботи – розробити кросплатформовий мобільний додаток для навчання дітей математиці, який буде працювати на платформах Android та IOS. Метод дослідження – розробка кросплатформового додатку з використанням компонентного підходу та фреймворку React Native.Item Розробка додатку для виконання лабораторних робіт у режимі інтерактивної симуляції на тему "Дослідження магнітного поля"(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Сербеюнк, Андрій ВасильовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 104 сторінках, містить 15 ілюстрацій, 6 таблиць та 6 використаних джерел. В бакалаврській роботі виконано аналіз предметної області експерименту із вимірювання магнітного поля колових витків із струмом, виконано проєктування системи для програмної симуляції цього експерименту, за результатами проєктування розроблено програмний продукт. Розроблена система представляє симуляцію у вигляді графу, який описує окремі параметри симуляції, та залежності між ними, тому під час проєктування системи було враховано можливість циклічних залежностей параметрів одне від одних. Мета роботи – розробка програмного середовища для проведення експерименту вимірювання магнітного поля колових витків із струмом.Item Удосконалення системи експлуатації електровозів депо Мукачево на міжнародному тяговому плечі(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Спондич, Юрій ІгоревичUKR: Бакалаврська робота виконана на 48 сторінках, містить 4 ілюстрації, 4 таблиці та 27 використаних джерел. В бакалаврській роботі проаналізовано географічне розташування тягових пліч локомотивного депо Мукачево у прив’язці до міжнародних транспортних коридорів, що проходять територією України, вибрано найбільш переспективне міжнародне тягове плече з точки зору теперішньої ситуації з перевезеннями вантажів, розраховано показники використання локомотивів. Запропоновано організаційні та технічні заходи з покращення системи експлуатації локомотивів. Результати роботи можуть стати основою для подальших дослдіжень у напрямку організації міжнародних перевезень.Item Підвищення надійності роботи електричних апаратів пасажирського електровозу постійного струму(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Астахов, Микита ОлеговичUKR: Бакалаврська дипломна робота виконана на 81 сторінці, містить 28 ілюстрації, 6 таблиці та 15 джерел та 15 сторінок додатків. Загальна кількість 96 сторінок. Об’єктом досліджень є контактні електричні апарати. Предмет дослідження: забезпечення безпеки рухомого складу. Метою роботи є підвищення безпеки руху за рахунок винайдення достовірного методу оцінки працездатності електричних апаратів під час проведення приймально-здавальних випробувань. Галузь застосування – залізничний транспорт, підприємства по ремонту електричного рухомого складу, локомотивні депо. У дипломній бакалаврській роботі розглянуто технічні несправності роботи електричного обладнання електровозів, виконаний аналізу виходу з ладу електричних апаратів електровозів постійного струму, аналіз головних причин порушення працездатності, виникнення іскріння в контактах електричних апаратів, визначена роль електричного контакту в процесі комутації силового кола і характер дії різних чинників електромагнітної і механічної природи на стан роботи апаратів. Крім того, наведені вимоги до підвищення надійності електричної апаратури, розглянуто основні вимоги та забезпечення надійності контакторів, а також наведено вимоги до системи діагностування. З метою підвищення точності знаходження поломок, приведена розробка структурних логічних схем виявлення пошкоджень та ліквідації несправностей, наведена розробка діагностичних моделей щодо виявлення несправностей по колах силового струму і по електричних апаратах управління, запропоновано методи підвищення надійності роботи електровозів. Наприкінці роботи обґрунтована розробка методики випробування електричних апаратів, вибір параметрів діагностичного сигналу для оцінки міри іскріння зношування контактів електричних апаратів.Item Проєкт капітального ремонту колії в умовах Ковельської дистанції колії Львівської залізниці(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Міндер, Ангеліна ОлександрівнаUKR: Бакалаврська робота виконана на 58 сторінках, містить 23 ілюстрацій, 2 додаток та 12 використаних джерела. В бакалаврській роботі розроблено технологічний процес капітального ремонту колії заданої ділянки колії. Вибрано довжину фронту робіт рівну 1 км. Основні роботи виконуються в одне «вікно» тривалістю 8 год 15 хв. Розроблено графіки виконання основних робіт у «вікно», підготовчих, опоряджувальних та графік виконання робіт «по днях». Також виконано дослідження підвищення стійкості колії у кривих малого радіусу та запропоновано спосіб підвищення стійкості колії у кривій методом виконання ребер у підошві шпали по всій довжині шпали. З проведеного розрахунку оцінки стійкості колії на удосконаленій шпалі та типовій встановлено, що удосконалена шпала підвищує стійкість колії на 36 %. Наведені робочі операції під час виконання капітального ремонту колії з переліком шкідливих та небезпечних факторів при їх виконанні. Розроблено схемою огородження місця робіт. Також було описано дії працівників у разі настання аварійної ситуації. Об’єкт дослідження – технологічний процес капітального ремонту колії та поперечна стійкість шпал залізничної колії. Мета роботи – розробити технологічний процес виконання капітального ремонту колії та дослідження підвищення стійкості колії у кривих малого радіусу. Методи дослідження – використання методів на основі типових технологічних процесів виконання капітального ремонту з урахуванням характеристик та умов заданої ділянки колії та дослідження поперечної стійкості залізобетонних шпал з використанням скінченно-елементного аналізу.Item Підвищення надійності залізничних конструкцій шляхом покращення якості зварних з’єднань(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Карпинка, Тарас ОлеговичUKR: Бакалаврська робота виконана на 34 сторінки, містить 6 ілюстрацій та 8 використаних джерел. В бакалаврській роботі проведені дослідження для визначення технологічні шляхи підвищення довговічності та надійності зварних з’єднань у конструкціях рухомого складу. Об’єкт розробки – зварні конструкції рухомого складу. Мета роботи – підвищення надійності зварних конструкцій рухомого складу. Методи дослідження – порівняльні та описові методи аналізу літературних джерел.Item Проектування слюсарно-механічної дільниці комплексного АТП з відновлення вала водяного насоса вантажного автомобіля(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Євдокимов, Петро ОлеговичUKR: Бакалаврська кваліфікаційна робота виконана на 71 сторінці, містить 18 ілюстрацій, 21 таблицю та 8 використаних джерел. Актуальність роботи зумовлена необхідністю відновлення великої кількості деталей газорозподільчого механізму на підприємствах та організації технологічних процесів для подібних робіт. У кваліфікаційній роботі представлена розробка технологічного процесу з відновлення деталі на основі вихідних даних, розробка кожної операції з визначенням режимів роботи, штучного та штучно-калькуляційного часу, призначенням робітників необхідної кваліфікації та підбором необхідного обладнання та пристроїв. Наведено основні вимоги з охорони праці робітників, та принципи організації роботи. В економічній частині викладено співставлення собівартості відновлення деталі порівняно з новою, визначено строки окупності дільниці. На основі табелів обладнання та з урахуванням вимог щодо розміщення обладнання та охорони праці було складено план дільниці з обладнанням, підведенням води, відведенням стоків, необхідним рівнем освітлення та відповідною організацією робочих місць працюючих. Мета кваліфікаційної роботи – визначення найбільш доцільного та ефективного способу відновлення деталі та проектування відповідної дільниці згідно з вибраним процесом.Item Розрахунки та аналіз енергетичних показників електроприводу електровозів ДЕ1(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Коваль, Володимир ВолодимировичUKR: Дипломна бакалаврська робота виконана на 48 сторінках, містить 15 ілюстрацій, 2 таблиць та 17 використаних джерел. В бакалаврській роботі виконано імовірнісно-статистичну обробку статистичних даних живлячої напруги і тягового струму електровоза ДЕ1, були проведені розрахунки та проаналізовані коефіцієнти потужностей тягового електроприводу. Також визначено втрати активної потужності в електродвигуні приводу та розраховано коефіцієнт корисної дії електроприводу електровоза ДЕ1. Сформульовані основні вимоги охорони для захисту навколишнього середовища та обслуговуючого персоналу. Мета дослідження ‒ розробка методики розрахунку та аналізу таких енергетичних показників як коефіцієнт корисної дії і коефіцієнтів потужностей для тягового електроприводу електровоза ДЕ1 з урахуванням імовірнісного (стохастичного) характеру зміни живлячої його напруги та тягового струму.Item Кондуктивний вплив зворотного тягового струму на режими роботи рейкових кіл(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Бухрєєв, Роман ІгоровичUKR: У роботі проведено дослідження кондуктивного впливу зворотного тягового струму на нормальний та шунтовий режими роботи рейкових кіл. В результаті дослідження виявлено, що великі рівні тягового струму в рейках погіршують умови виконання режимів роботи рейкових кіл. При постійному струмі опір рейок в реальних умовах змінюється приблизно в 2 рази. Проте при цьому критерії нормального та шунтового режиму роботи рейкових кіл залишаються більшим одиниці, що свідчить про виконання режимів роботи в таких умовах. Мета роботи: дослідити кондуктивний вплив зворотного тягового струму на режими роботи рейкових кіл. Об’єкт дослідження: електромагнітні процеси в системі «рейкове коло – контактна мережа».Item Мобільний додаток - агент "Помічник спортсмена"(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Клименко, Даниїл ОлександровичUKR: Пояснювальна записка до дипломного проєкту: 9 розділів, 122 сторінки, 23 рисунки, 56 таблиць, 4 літературних джерела та 1 додаток. Об’єктом розроблення є мобільний додаток з клієнт-серверною структурою. Метою кваліфікаційної роботи є розробка спеціалізованого мобільного додатку для структуризації та контролю тренувального процесу спортсменів. Задачі: – проєктування об’єктної моделі мобільного додатку; – проєктування структури бази даних для мобільного додатку; – розробка інтерфейсу мобільного додатку; – розробка функціональної частини мобільного додатку; – розробка серверної частини.Item Аеродинамічний розрахунок елементів гальмівного обладнання тягового рухомого складу(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Жук, Олег ВасильовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 31 сторінці, містить 24 ілюстрації та 9 використаних джерел. В бакалаврській роботі проведені дослідження для визначення ряду особливостей поведінки аеродинамічних процесів, які мають місце при різних параметрах функціонування трубопроводів. Об’єкт розробки – технологія математичного моделювання аеродинамічних процесів, що мають місце у гальмівних системах рухомого складу. Мета роботи – розрахунок повітропроводів при різних їх параметрах функціонування. Методи дослідження – метод скінчених елементів аеродинамічних процесів.Item Конструктивно - технологічне рішення двоповерхового котеджу за адресою Дніпропетровська обл., смт Слобожанське(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Олійник, Андрій ІгоровичUKR: У дипломній роботі бакалавр розробляється конструктивно - технологічне рішення, організаційно-технічні рішення та охорона праці для зведення двоповерхового котеджу. Метою дослідження є Визначення ефективного архітектурно-конструктивно-технологічного варіанту побудови двоповерхового котеджу. Методи дослідження – бібліографічний пошук, аналіз представлених проектних рішень, аналітичний метод дослідження технологічних процесів виконання будівельно-монтажних робіт, розрахункові методи визначення основних техніко-економічних показників будівництва.Item Розробка сайту ветеринарної клініки(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Кроль, Микита ЄвгеновичUKR: Бакалаврська робота виконана на 116 сторінках, містить 82 ілюстрацій, 19 таблиць та 4 використаних джерел. В бакалаврській роботі створено сайт ветеринарної клініки, який представляє собою особистий кабінет ветеринара. Мета дипломного проекту – створення сайту, що являє собою систему керування записами про пацієнтів ветеринарної клініки для окремо взятого лікаря. Об’єкт дипломної роботи – швидка розробка сайтів на мові C#, використовуючи її можливості для роботи з базою даних через вбудовані можливості, такі як: міграція – спеціальна можливість, завдяки якій таблиці бази даних будуються відносно створених класів у програмі; спеціальне – API ASP.Net Identity, яке виконує дії по керуванню користувачами, паролями, даними профілю, ролями, підтвердженням електронною поштою, авторизації через сторонні сервіси. Предмет дипломної роботи – сайт, що використовується для ведення інформації про пацієнтів клініки та створення розкладу їх прийомів.Item Шляхи модернізації систем керування вітчизняних локомотивів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Червінський, Андрій РомановичUKR: Бакалаврська робота виконана на 49 сторінках, містить 10 ілюстрацій, 1 таблицю та 9 використаних джерел. Об’єкт дослідження – системи керування вітчизняних локомотивів. Мета роботи – дослідження та пошук шляхів модернізації систем керування вітчизняних локомотивів, забезпечуючи при цьому безпеку руху та попереджуючи невідповідності дій членів локомотивної бригади вимогам нормативних документів. Методи дослідження – методи аналізу та синтезу систем забезпечення безпеки руху поїздів, інженерні методи теоретичного рівня щодо пошуку шляхів удосконалення та модернізації систем керування вітчизняних локомотивів. Проаналізовано вітчизняний та закордонний досвід особливостей впровадження та використання систем забезпечення безпеки руху поїздів. Розглянуто структурну схему КЛУБ, її модулі та функції. Проведено порівняння системи КЛУБ з різними пристроями безпеки, що використовуються на локомотивах. Запропоновано шляхи удосконалення системи управління вітчизняним електровозом шляхом використання крана машиніста №130 з дистанційним керуванням. Результати роботи можуть бути використані при проектуванні нових та модернізації існуючих електровозів.Item Оцінка негативного впливу металургійного заводу на довкілля(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Кравченко, Валерія ОлегівнаUKR: Бакалаврська робота виконана на 40 сторінках, містить 2 формули, 23 ілюстрації, 6 таблиць та 17 джерел. Об’єктом дослідження є діяльність металургійного заводу з точки зору його впливу на навколишнє природне середовище. Метою даної роботи є надання характеристики роботи металургійного підприємства з точки зору впливу на довкілля. Методи дослідження - бібліографічний метод, для побудови графіків і діаграм використовували стандартний програмний пакет MS Office Excel. Одержані результати - отримана всебічна екологічна характеристика металургійного заводу.Item Проектування електроприводу мостового крану вантажопід’ємністю 10 т(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Сівак, Назар ГеннадійовичUKR: Дипломна кваліфікаційна робота виконана на 50 сторінках, містить 17 ілюстрацій, 10 таблиць та 9 використаних джерел. В дипломній кваліфікаційній роботі проведено виконано розробку електроприводів мостового крану вантажопід‘ємністю 10 т, та надано відповідні рекомендації щодо поліпшення цих характеристик. Розраховано та обрано двигуни механізму підйому, механізму переміщення моста та механізму переміщення візка. Графо — аналітичним способом розв‘язав рівняння електропривода та знайшов час пуску. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета дослідження — проектування електроприводу мостового крану вантажопід’ємністю 10 т. Об’єктом дослідження енергоефективності мостового крана є асинхронний двигун з фазним ротором.Item Дослідження робочих характеристик асинхронних двигунів опосередкованим методом(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Риженко, Микита ВолодимировичUKR: Дипломна бакалаврська робота виконана на 43 сторінках, містить 19 ілюстрацій, 6 таблиць та 12 використаних джерел. В ході бакалаврської роботи було проаналізовано існуючі методи визначення робочих характеристик асинхронного двигуна. В результаті аналізу встановлено, що серед них виділяються два – метод безпосереднього навантаження та опосередковані методи, які базуються на дослідах неробочого ходу і короткого замикання. Для вирішення поставленої в роботі задачі було обрано один із опосередкованих методів – побудова кругової діаграми, оскільки, наприклад, для методу безпосереднього навантаження необхідно мати дві однакові машини, що на практиці є не досить зручним. Далі було виконано лабораторні дослідження двигуна АК-61-6 в режимі неробочого ходу та режимі короткого замикання на основі яких було отримано вихідні дані для побудови спрощеної кругової діаграми, з урахуванням відомих припущень отримано сукупність робочих характеристик названого двигуна. Сформульовані основні вимоги охорони праці при експлуатації стенду, а також в схемі керування стендом передбачені апаратні засоби безпеки (сигналізація, блокування). Мета дослідження ‒ вивчення опосередкованих методів отримання робочих характеристик асинхронних двигунів на основі дослідження режимів неробочого ходу і короткого замикання.Item Організація експлуатаційної роботи дирекції залізничних перевезень(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Возний, Микола АндрійовичUKR: Кваліфікаційна (бакалаврська) робота виконана на 53 сторінках, містить 13 ілюстрацій, 11 таблиць та 15 використаних джерел. Об’єктом дослідження є технологія організації експлуатаційної роботи дирекції залізничних перевезень. Метою роботи є комплексне вирішення основних задач з організації перевезень вантажів і ув’язування роботи всіх підрозділів залізниці, покращення технології роботи одноколійної ділянки в умовах зниження обсягів перевезень. Методи дослідження – тягові розрахунки для визначення маси поїздів, теорія організації експлуатаційної роботи залізниць для вибору способу організації місцевої роботи і побудови графіка руху поїздів, техніко-економічне обгрунтування доцільності електрифікації напрямку К-Л. Результати роботи дають можливість покращити роботу дирекції залізничних перевезень в умовах зниження обсягів перевезень на одній із ділянок.Item Удосконалення колійного розвитку дільничної станції М з метою покращення обслуговування пасажирів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Гладчук, Віталій АндрійовичUKR: Кваліфікаційна (бакалаврська) робота виконана на 42 сторінках, містить 1 ілюстрацію, 10 таблиць та 9 використаних джерел. Об’єкт розробки є колійний розвиток дільничної станції М. Мета роботи – удосконалення колійного розвитку і організації технології роботи дільничної станції М з метою покращення обслуговування пасажирів. Методи дослідження – визначено обсяги перевезень на станції, розраховано кількість колій на станції, методом графічного проєктування виконано реконструкцію технічного оснащення дільничної станції М в програмі AutoCAD, розроблені рекомендації по організації технології її роботи. Результати роботи можуть бути використані для покращення роботи дільничної станції.