Бакалаврські випускні роботи кафедри Транспортна інфраструктура (КТІ)
Permanent URI for this collection
ENG: Bachelor thesis "Transport infrastructure"
Browse
Browsing Бакалаврські випускні роботи кафедри Транспортна інфраструктура (КТІ) by Subject "continuous span structure"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Розробка раціональної нерозрізної залізобетонної прогонової будови під залізничне навантаження С14 річки 6 класу(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Козак, Богдан ЮрійовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 108 сторінках, містить 48 ілюстрацій, 24 таблиць та 15 використаних джерел. В бакалаврській роботі у першому розділі вихідні данні для проєкту та порівняння трьох варіантів моста і вибір раціональної конструкції споруди. У другому розділі виконується розрахунок плити баластового корита раціональної нерозрізної залізобетонної прогонової будови під залізничне навантаження. У третьому розділі виконано проектування прогонової будови, побудова ліній впливу нерозрізної споруди, завантаження ліній впливу та визначення зусиль. У четвертому розділі виконується розрахунок нерозрізної прогонової будови за першою групою граничних станів. В п’ятому розділі розрахунок нерозрізної прогонової будови за другою групою граничних станів. В шостому розділі пропонується технологія монтажу прогонової будови. В сьомому розділі описані вимоги безпеки праці під час будівництва моста. Мета роботи – Розробка раціональної нерозрізної залізобетонної прогонової будови під залізничне навантаження С14 річки 6 класу. Метод дослідження – аналітичні розрахунки. Об’єкт дослідження – залізобетонна нерозрізна прогонова будова.Item Розробка раціональної нерозрізної металевої прогонової будови під залізничне навантаження С14 річки 6 класу(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Звонарюк, Денис ВолодимировичUKR: Бакалаврська робота виконана на 87 сторінках, містить 75 ілюстрацій, 16 таблиць та 11 використаних джерел. В бакалаврській роботі запропоновано 3 варіанти раціональної нерозрізної металевої прогонової будови під залізничне навантаження С14. Після аналізу трьох типів конструкції, за побудованими лініями впливу та по меншим зусиллям обрано один варіант. Далі зроблено розрахунок методом скінчених елементів та виконано перевірки підібраного перерізу. Також було розроблено проект організації будівництва мосту. Робота складається із 6 розділів. У першому розділі вихідні данні для проєкту та розробка трьох варіантів моста. У другому розділі виконується порівняння конструкції раціональної нерозрізної металевої прогонової будови під залізничне навантаження С14 річки 6 класу по лініям впливу. У третьому розділі виконано розрахунок балок проїзної частини. У четвертому розділі виконується розрахунок нерозрізної металевої прогонової будови під залізничне навантаження. В п’ятому розділі пропонується технологія спорудження опор та монтаж прогонової будови. В шостому розділі описані заходи щодо охорони праці й безпеки експлуатації спорудження. Мета роботи – розробка раціональної нерозрізної металевої прогонової будови під залізничне навантаження С14 річки 6 класу. Метод дослідження – метод скінченних елементів. Об’єкт дослідження – аркова нерозрізна прогонова будова.