Магістерські роботи кафедри Автоматика та телекомунікації (КАТ)
Permanent URI for this collection
UK:Магістерські роботи кафедри Автоматика та телекомунікації (КАТ)
EN: Master Thesis " Automation and Telecommunications"
EN: Master Thesis " Automation and Telecommunications"
Browse
Browsing Магістерські роботи кафедри Автоматика та телекомунікації (КАТ) by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 66
Results Per Page
Sort Options
Item Дослідження електромагнітної сумісності рейкових кіл з системою тягового електропостачання змінного струму на Одеській залізниці(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Роздорожний, Віталій ВікторовичUK: Завданням дипломної магістерської роботи є дослідження електромагнітної сумісності системи тягового електропостачання змінного струму з пристроями залізничної автоматики. В першому розділі проаналізовано причини виникнення електромагнітних завад в рейкових колах при електротязі змінного струму. В другому розділі удосконалено математичну модель системи тягового електропостачання змінного струму для дослідження розподілу електромагнітних завад в контактній і рейковій мережах, визначення струму електровозу. В третьому розділ дослідження впливу системи тягового електропостачання на якість електроенергії і оцінено параметри якості електроенергії в розподільчих мережах. В четвертому розділі оцінено електромагнітну сумісність електрорухомого складу на пристрої СЦБ та зв’язку.Item Дослідження електромагнітної сумісності електрорухомого складу зі схемами на IGBT транзисторах з пристроями залізничної автоматики(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Гайченко, Дмитро ЛеонідовичUK: Завданням дипломної магістерської роботи є дослідження електромагнітної сумісності рухомого складу на IGBT транзисторах з пристроями залізничної автоматики. В першому розділі проаналізовано схеми випрямлення, їх переваги, недоліки, в тому числі і на IGBT-транзистори. В другому розділі виконано моделювання роботи схем випрямлення в системі тягового електропостачання, в тому числі коефіцієнту спотворення синусоїдальності кривої напруги на первинній обмотці тягового трансформатору електровозу. В третьому виконано моделювання розподілу гармонійних складових тягового струму за фідерною зоною. В четвертому розділі оцінено електромагнітний вплив системи тягового електропостачання на роботу пристроїв СЦБ та зв’язку. В п’ятому розділі розроблено засоби захисту рейкових кіл від електромагнітних завад.Item Дослідження та розробка системи контролю стану ліній зв’язку на залізничному транспорті(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Скалько, Віктор ВолодимировичUK: У дисертації досліджується проблема розробки підсистеми контролю та діагностування каналів і кабельних ліній зв'язку. Відмови в цифрових каналах зв'язку і пошкодження кабельних лінії зв'язку вимагають значного часу на їх усунення і призводять до великих економічних витрат і серйозних транспортних інцидентів. Мета дослідження розробка підсистеми контролю та діагностування каналів зв'язку і кабельних ліній зв'язку на мережі оперативно - технологічного зв'язку Укрзалізниці. Об'єкт дослідження – технологія обслуговування кабельних та оптоволоконних ліній зв’язку. Предмет дослідження – телекомунікаційні мережі оперативно - технологічного зв'язку Укрзалізниці. Методи дослідження – статистичний аналіз існуючих програм діагностування каналів зв’язку, дослідження якості каналів за допомогою прогнозування і діагностування, розробка структурної та принципової схеми вимірювального комплексу для контролю кабельних ліній зв’язку.Item Підвищення безпеки залізничних переїздів шляхом контролю автотранспорту в межах переїзду(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Барзіков, Андрій СергійовичUK: У дисертації проведені дослідження щодо підвищення безпеки залізничних переїздів шляхом контролю автотранспорту в межах переїзду. Метою роботи є виявлення ключових факторів на підставі яких можна підвищити безпеку залізничних переїздів шляхом контролю автотранспорту в межах переїзду. Об’єкт дослідження – безпека залізничних переїздів. Для вирішення поставлених задач було проведено аналіз безпеки на залізничних переїздах, проведено моделювання, наведені можливі шляхи вирішення задачі підвищиння безпеки на залізничних переїздах, розроблено датчики контролю автотранспорту в межах переїзду та проведені їх випробування. Методи дослідження – теорія електричних кіл, математичні пакети комп‘ютерного моделювання, , методи проектування структурних і принципових схем.Item Дослідження та розробка інтелектуалізованої системи моніторингу сигналів автоматичної локомотивної сигналізації(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Нікитенко, Богдан ОлеговичUK: У дисертації проведено дослідження електромагнітного впливу тягового струму та дестабілізуючих факторів на автоматичну локомотивну сигналізацію. Метою роботи є визначення діагностичних ознак основних дефектів спотворених кодових сигналів АЛСН, розроблення методу діагностування на основі вейвлет перетворень та дослідження методів класифікації дефектів на основі класифікаторів штучних нейронних мереж. Об’єкт дослідження – електричні процеси в рейковій лінії та в тракті передачі кодів АЛСН та їх вплив на достовірність передачі сигналів АЛСН. Предмет дослідження – методи та засоби моніторингу сигналів автоматичної локомотивної сигналізації. Для вирішення поставлених задач було проведено аналіз електричних процесів в рейковій лінії та в тракті передачі кодів АЛСН, проведено їх моделювання, наведені можливі шляхи вирішення задачі моніторингу сигналів автоматичної локомотивної сигналізації. Методи дослідження – теорія електричних кіл, математичні пакети комп‘ютерного моделювання, , методи проектування структурних і принципових схем.Item Цифрова система діагностування рейкових кіл на перегоні 50 Гц(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Тонкошкур, Ілля ГеннадійовичUK: У роботі розроблена математична модель розрахунку рейкового кола з частотою 50 Гц й оснований на даній моделі метод діагностування рейкових кіл з частотою 50 Гц, а також спроектовано цифрову систему діагностування рейкових кіл на перегоні 50 Гц. Мета роботи - розробити цифрову систему діагностування РК на перегоні з частотою 50 Гц. Об'єкт проектування - рейкові кола на перегоні з частотою 50 Гц. Предмет проектування – діагностика рейкових кіл на перегоні з частотою 50 Гц. Методи дослідження – теорія чотирьохполюсників, аналіз електричних кіл з довгими лініями. У роботі розглядається математична модель розрахунку рейкового кола з частотою 50 Гц й заснування на даній моделі методу діагностування рейкових кіл з частотою 50 Гц.Item Розробка системи визначення координати та швидкості поїзду на дільниці наближення до переїзду(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Акостьолов, Євген КостянтиновичUK: У дисертації досліджується можливості розробки системи визначення місця розташування та швидкості поїзда на ділянці прилеглої до переїзду, що базується на залежності вхідного імпедансу на виконавчих приладах автоматики від координати розташування шунта рейкового кола на ділянці наближення до переїзду. Об’єкт дослідження – процеси в поширених на залізницях України системах автоматичного блокування змінного струму частотою 50 Гц на ділянках постійного тягового струму, а також дільниць на яких використовуються системи тональних рейкових кіл. Предмет дослідження - визначення як параметри швидкості поїзда та протяжність рейкового кола прилеглої до переїзду ділянки впливають на нелінійність характеристики імпедансу рейкового кола та з’ясувати в який межах можливо використовувати вище зазначену систему. Мета дослідження - довести доцільність використання системи визначення координати і швидкості поїзда для зниження кількості аварійних випадків на переїздах та зменшення часу очікування проходження поїзда водіями автотранспорту. Методи дослідження - математичні методи розрахунку часу очікування проходження поїзда, залежність імпедансу рейкового кола від координати накладання шунта, співвідношення між отриманими розрахунками для максимальної швидкості поїзда на дільниці перегону з переїздом і протяжністю рейкового кола прилеглої ділянки до переїзду.Item Цифрова система діагностування рейкових кіл на перегоні 25 Гц(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Тугарєв, Андрій ОлександровичUK: Об’єкт проектування: система автоматизованого діагностування рейкових кіл кодового автоблокування з частотою 25 Гц. Мета магістерської роботи: розробка методу автоматизованого діагностування рейкових кіл кодового автоблокування з частотою 25 Гц. У першому розділі приведений аналіз існуючих сучасних систем діагностики. Проаналізована робота рейкових кіл за період з 2010 р. по теперішній час, а також виконаний аналіз несправностей, які виникають у пристроях автоматики та у рейкових колах. У другому розділі виділені основні вимоги до рейкових кіл, проведений вибір точок для контролю параметрів сигнальних точок систем автоблокування, а також розроблена математична модель розрахунку рейкового кола 25 Гц й оснований на даній моделі автоматизований метод діагностики рейкових кіл 25 Гц. Крім цього в даному розділі проведена експериментальна перевірка розробленого методу. В третьому розділі розроблена структурна схема автоматизованої системи діагностики рейкових кіл, розроблена принципова схема лінійного контролера. Галузь застосування: системи керування рухом поїздів на залізничному транспорті. Висновок. Впровадження методу автоматизованого діагностування рейкових кіл кодового автоблокування з частотою 25 Гц дозволить знизити експлуатаційні витрати, підвищити надійність роботи рейкових кіл та підвищити безпеку руху поїздів на перегонах.Item Автоматизація вимірювання механічних параметрів реле залізничної автоматики(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Осняч, Аліна ОлегівнаUK: В першому розділі проведено аналіз існуючої технології перевірки електромагнітних реле залізничної автоматики, перевірка їх часових, електричних і механічних параметрів. Виявлені такі недоліки існуючої технології перевірки реле на РТД: застосовуються застарілі стенди; низька точність вимірювань; від електромеханіка вимагає постійної зорової напруги; практично всі операції перевірки параметрів реле виконуються вручну, а це вимагає значних затрат часу; ряд параметрів оцінюються візуально Другий розділ включає в себе розробку вимірювального комплексу для перевірки параметрів електромагнітних реле залізничної автоматики. В дипломному проекті було розроблено структурну схему автоматичного вимірювального комплексу, а також принципові схеми його блоків. За допомогою автоматизованого вимірювального комплексу можливо виміряти часові, електричні та механічні параметри реле залізничної автоматики. В третьому розділі був розроблений метод автоматизованого вимірювання контактного тиску який дозволить вимірювати механічні параметри електромагнітних реле залізничної автоматики без зняття кожуху реле, що значно скоротить час перевірки реле. Мета дослідження – розробка автоматизованого методу вимірювання механічних параметрів реле. Об’єкт дослідження – електромагнітні релн першого класу надійності. Методи дослідження – диференційні рівняння, статистичний аналіз експериментальних даних, чисельні методи.Item Розширення функціональних можливостей гіркової централізації по автоматизації розпуску(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Ліштван, Володимир СергійовичUK: У дисертації досліджується аналіз роботи сортувальних гірок в Україні з визначенням оптимальних методів підвищення ефективності їх роботи; розробка методів та засобів контролю ваги відчепа на сортувальній гірці для автоматизації процесів розпуску; розробка методів та засобів контролю довжини відчепу на сортувальній гірці для автоматизації процесів розпуску; розробка підсистеми автоматичного керування уповільнювачами на сортувальних гірках в системах ГАЦ КР. Метою дослідження є розробка методів та засобів для підвищення функціональних можливостей гіркової централізації по автоматизації розпуску. Об’єкт дослідження – процес розпуску рухомого складу на сортувальній гірці. Предмет дослідження – методи та засоби покращення ефективності роботи сортувальної гірки. Для вирішення поставлених задач було проведено аналіз роботи сортувальних гірок України, розглянуті способи роботи уповільнювачів закордоном, наведені можливі шляхи вирішення задачі автоматичного вимірювання ваги відчепу, розроблені методи визначення автоматично довжини відчепу, розроблена підсистема для автоматичного керування роботою реле уповільнювачів. Методи дослідження – статистичний аналіз систем, електротехнічні розрахунки датчиків ваги, проектування структурних і принципових схем.Item Розробка автоматизованої системи оцінки стану ізоляції ТЕД НБ-406(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Хілько, Владислав АнатолійовичUK: У дисертації досліджується розробка автоматизованої системи оцiнки стану iзоляцiї тягового електродвигуна НБ-406. Метою роботи є автоматизація процесу виміру зворотньої напруги при діагностиці корпусної ізоляції ТЕД. Мета дослідження - побудування математичних моделей процесу старіння ізоляції на основі динаміки зворотної напруги для забезпечення надійності роботи ТЕД та продовжити термін служби. Об'єкт дослідження - процес діагностики надійності ізоляції котушок збудження ТЕД із застосуванням методу неруйнуючого контролю. Предмет дослідження - визначення найбільш інформативних показників стану якості ізоляції. Методи дослiдження-обчислювальнi дослiдження базуються на застосуваннi основних положень теорiй: ймовiрностей, математичної статистики, надiйностi i вiдновлення, автоматичного регулювання, планування експериментiв, теоретичних основ електротехнiки,теорiї електричних машин. Методологія дослiдження, на теоретичному, i емпiричному рiвнях в роботi базується на системному пiдходi до дослiджуваних змiн надiйностi корпусної iзоляцiї ТЕД. Дослiдження проведенi в роботi дозволяють класифiкувати якiсть стану iзоляцiї, з метою прогнозування її ресурсу. Вибiр характеристик здiйснено на основi iнформацiї про зворотну напругу, що мається по результатом випробувань.Item Дослідження електромагнітної сумісності систем залізничної автоматики і тягового електропостачання(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Кузін, Максим МихайловичUK: Задачею даної магістерської роботи була розробка математичної моделі системи тягового електропостачання ділянок з великою пропускною спроможністю. В першому розділу був проведений аналіз видів завад в рейкових колах та виявлені найбільш шкідливі з них. Вивчено вплив тягової мережі на роботу систем автоматики. В другому розділі проведений аналіз існуючих сучасних математичних моделей, та методів оцінки впливу тягової мережі на системи залізничної автоматики. Він показав, що зараз існує деяка кількість математичних моделей, але більшість з них не враховують або спрощують деякі параметри рельсових кіл та схеми заміщення електричних тягових мереж. Була розроблена математична модель, яка враховує більше число чинників, що впливають на розподіл гармонік струму і напруги в них. У третьому розділі на підставі експериментальних даних, які були одержані при дослідженні перегону Дніпропетровськ – Нижньодніпровськ-Вузол, зафіксований спектр частот в рейкових колах, проведений аналіз отриманих даних, причин появи гармонік різної частоти. Четвертий розділ присвячений імовірнісній оцінці розподілу гармонік тягового струму, який показав що гармоніки розподіляються по нормальному закону. П’ятий розділ призначено аналізу параметрів якості електричної енергії на тягових підстанціях.Item Підвищення безпеки руху поїздів шляхом удосконалення пристроїв локомотивної автоматики(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Міщенко, Марія ОлександрівнаUK: У дисертації запропоновано удосконалений локомотивний пристрій безпеки руху поїздів. Зараз в Україні застосовується система автоматичної локомотивної сигналізації АЛС, яка володіє низькою інформативністю, не враховує швидкісні постійні та тимчасові обмеження, виконана на старій елементній базі та взагалі морально застаріла. Сучасні локомотивні системи безпеки крім показань колійних світлофорів повинні враховувати постійні і тимчасові швидкісні обмеження, визначати місце розташування поїзда, розраховувати криву швидкості. В рамках даної роботи пропонуються наступні шляхи удосконалення системи АЛС: розробка локомотивного пристрою безпеки на сучасній елементній базі, розробка загальних принципів побудови багатозначною системи АЛС, розробка навігаційного пристрою, удосконалення методів визначення лінійної координати поїзда. Мета магістерської роботи: підвищення безпеки руху поїздів шляхом удосконалення пристроїв локомотивної автоматики. Об’єкт проектування: локомотивні пристрої забезпечення безпеки руху поїзда.Item Підвищення надійності роботи рейкових кіл шляхом розробки засобів автоматизованого контролю їх параметрів(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Масленникова, Вікторія ВячеславівнаUK: У дисертації досліджується підвищення надійності роботи рейкових кіл шляхом розробки засобів автоматизованого контролю їх параметрів. Завданням роботи є проведення аналізу існуючих рейкових кіл на перегоні та станції з метою дослідження їх можливостей по додатковому контролю параметрів. Проведення аналізу факторів, що впливають на роботу рейкових кіл, дослідження роботи тональних рейкових кіл при впливі на них зворотнього тягового струму та імпульсних завад. А також розробка засобів для автоматичного контролю та діагностування стану рейкових кіл на перегоні та станції. Мета дослідження – розробка методів та засобів для підвищення надійності роботи рейкових кіл шляхом розробки засобів автоматизованого контролю їх параметрів. Об’єкт дослідження – підвищення надійності роботи рейкових кіл шляхом розробки засобів автоматизованого контролю їх параметрів. Предмет дослідження – методи та засоби покращення надійності роботи рейкових кіл шляхом розробки засобів автоматизованого контролю їх параметрів. Методи дослідження – аналіз існуючих РК та принцип їх роботи, закони електротехніки, правила матриць, методи чотириполюсників, метод програмного моделювання, методи математичної статистики, розрахунки в системі Simulink та Mathcad.Item Моделювання процесу відмов елементів залізничної автоматики на основі пасивного експерименту(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Акименко, Артем СтаніславовичUK: У дисертації розглянуто питання математичного моделювання процесів (систем) на основі спостереження відмов пристроїв залізничної автоматики та їх взаємозв'язку. Моделювання розглядається як один з інструментів дослідження структури системи залізничної автоматики, коли остання представляється деякою кількістю взаємозалежних показників. Метою дослідження є дослідження наданих алгоритмів структурного моделювання, уточнення математичної моделі з урахуванням структури відмов пристроїв залізничної автоматики. Проведення обчислених експериментів. Методи дослідження - для аналізу елементів систем залізничної автоматики використовувалась математична статистика, теорія графів, експлуатаційні основи залізничної автоматики, елементи системного аналізу. Завданням даної магістерської роботи є проведення статистичного дослідження відмов елементів СЗАТ. Результати дослідження що проведено в роботі можуть бути застосовані для удосконалення системи утримання елементів залізничної автоматики.Item Розробка автоматизованих засобів діагностування та контролю релейної електричної централізації(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Резніков, Артем ВолодимировичUK: У дисертації досліджується проблема розробки автоматизованих засобів діагностування та контролю релейної електричної централізації. На даний час зношеність систем електричної централізації викликає все більше відмов в постовій частині ЕЦ. Для їх виявлення в короткий проміжок часу необхідно обслуговуючому персоналу мати досить високу кваліфікацію. В іншому випадку більшість таких відмов призводить до затримки в русі поїздів. Мета дослідження – розробка методів та засобів для пошуку відмов в постовій частині електричної централізації. Об'єкт дослідження – процес функціонування апаратури постової частини електричної централізації. Предмет дослідження – методи та засоби для пошуку відмов в постовій частині електричної централізації. Методи дослідження – статистичний аналіз засобів діагностування апаратури систем електричної централізації на станції, методи побудови діаграм пошуку відмов в вигляді розгалужених дерев та орієнтованих графів, розробка структурної та принципової схеми діагностичного комплексу для пошуку відмов в релейній апаратурі систем електричної централізації.Item Підвищення надійності роботи стрілочних переводів в мікропроцесорній централізації шляхом розробки засобів автоматизованого контролю їх параметрів(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Петренко, Олександр ВікторовичUK: У дисертації досліджується проблема підвищення надійності роботи стрілочних переводів в мікропроцесорній централізації шляхом розробки засобів автоматизованого контролю їх параметрів. Підвищення ефективності технічного обслуговування пристроїв на станціях та зменшення експлуатаційних витрат можливе за рахунок прогнозування виникнення відмов, з організацією на цій основі безперервного контролю технічного стану пристроїв, а при виявленні відмови визначення її характеру і локалізації. До об’єктів які потребують діагностування в першу чергу відносяться стрілочні переводи, так як відмови стрілок викликають досить значні затримки в русі поїздів.Мета дослідження – розробка методів та засобів технічної діагностики та прогнозування для покращення обслуговування стрілочних переводів. Об'єкт дослідження – процес технічного обслуговування стрілочних переводів в мікропроцесорних системах централізації. Предмет дослідження – методи та засоби контролю стану стрілочних переводів в мікропроцесорних системах централізації. Методи дослідження – методи інтегралів або площин, використання нейромережевих технологій і взаємокореляційної функції для аналізу часових та частотних характеристик струму переводу стрілок.Item Дослідження роботи автошлагбауму залізничного переїзду нового покоління(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Семененко, Любов ОлексіївнаUK: Метою дипломної магістерської роботи є впровадження в авто шлагбаумах залізничних переїздів двигунів з постійними магнітами малої потужності . В першому розділі приведено аналіз існуючих типів автошлагбауму, їх схем управління, типів двигунів, сформульовано завдання для виконання поставленої мети. В другому розділі створена математична модель двигуна постійного струму з постійними магнітами для розрахунку первинних параметрів схеми заміщення кола якоря й розрахунку робочих і механічної характеристик й дано наукове обґрунтування впровадженню планетарного редуктора. В третьому розділі розроблений технічний опис і інструкція на автошлагбаум з двигунами з незалежними збудженням і планетарним редуктором. В четвертому розділі розроблені експлуатаційні та технічні вимоги для автошлагбауму нового типу, сформульовані вимоги щодо безпеки функцій, реалізованих переїзними засобами залізничної автоматики і телемеханіки. В п’ятому розділі проаналізовані перспективи впровадження я альтернативних джерел електричної енергії в системах електроживлення переїзної залізничної автоматики.Item Визначення раціональних періодів відновлення корпусної ізоляції ТЕД НБ-406(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) В’ячало, Василь ВасильовичUK: Завданням даної магістерської роботи є визначення раціональних періодів відновлення корпусної ізоляції ТЕД НБ-406. Метою роботи є вибір показника з найбільшою інформативністю про процес старіння корпусної ізоляції. Розробка програмного забезпечення визначення залишкового ресурсу ізоляції тягових електричних машин локомотивів з урахуванням початкової її якості та питомих витрат на відновлення. В першому розділі приведено огляд літературних джерел. В другому розділі пояснювальної записки пояснюються методи відновлення опору ізоляції обмоток ТЕД обґрунтовується актуальність обраної теми дослідження. В третьому розділі описуються методи контролю изоляції, засновані наявищі абсорбції зарядів, опис лабораторної установки і обектів дослідження. В четвертому розділі приведено розрахунки періодів напрацювання ізоляції до відновлення. В п’ятому розділі описані питання з електробезпеки при виконанні робіт з електричними системами та електрозахисними засобами. Результати проведеного дослідження можуть можуть бути застосовані для удосконалення систем автоматизації діагностики ТЕД локомотивів.Item Підвищення функціональної надійності станційної системи контролю рейкових кіл(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Буряк, Тетяна ОлексіївнаUK: Темою даної дипломної роботи є підвищення функціональної надійності станційної системи контролю рейкових кіл. Пояснювальна записка до дипломного проекту складається з п’яти розділів. Першим розділом є огляд літературних джерел, що містить історію виникнення мікропроцесорної централізації та описані проблеми використання цієї системи в умовах швидкісного руху. В другому розділі приведено статистичний аналіз відмов роботи станційних пристроїв систем електричної централізації. Третій розділ є розробка станційної системи контролю тональних рейкових кіл для використання в умовах швидкісного руху. У даному розділі розглянув існуючі станційні системи контролю тональних рейкових кіл та запропонував свій варіант системи, яка усуває недолік розглянутих систем. Обґрунтування підвищення надійності запропонованої станційної системи контролю тональних рейкових кіл приведено в четвертому розділі. В п’ятому розділі розглянуто охорону праці це є досить важливий розділ для залізниці, приведено, які повинні бути заходи безпеки.