Магістерські роботи кафедри Інтелектуальні системи електропостачання (КІСЕ)
Permanent URI for this collection
UKR: Магістерські роботи кафедри "Інтелектуальні системи електропостачання"
ENG: Master Thesis "Power supply of railways"
ENG: Master Thesis "Power supply of railways"
Browse
Browsing Магістерські роботи кафедри Інтелектуальні системи електропостачання (КІСЕ) by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 60
Results Per Page
Sort Options
Item Накопичувач сонячної електростанції для балансування виробітку електроенергії(Дніпровський національний університет транспорту ім. акад. В. Лазаряна, 2020) Песцов, Владислав ВадимовичUKR: У дипломної роботі йдеться про вирішення проблеми балансування виробітку електроенергії за допомогою накопичувачів сонячної електростанції. Існуючі в енергосистемі генеруючі джерела фактично знаходяться на стадії вичерпання фізичних можливостей для забезпечення добового регулювання та раціональних режимів роботи електростанцій, тому вже найближчим часом необхідне виконання їх реконструкції, а також введення нових високоманеврових потужностей. Мета дослідження – проаналізувати та вирішити сучасних проблем об’єднаної енергетичної системи України. Предмет дослідження - інтеграція систем накопичення в систему сонячних електростанцій, визначення їх ефективності, надійності, та фінансової доцільності. Методологія і методи дослідження - при вирішенні поставлених завдань в роботі виконані узагальнення і аналіз матеріалів науково - технічної літератури, використані методи математичного аналізу та імітаційного моделювання в програмних пакетах Matlab / Simulink, методи обробки статистичних даних, методи теоретичних та експериментальних досліджень.Item Дослідження методів визначення місця короткого замикання в обмотках тягового трансформатора.(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Височанський, Артем ВікторовичUKR: В даному дипломному проекті було приділена увага до такого питання як досліждення методів визначення місця короткого замикання в обмотках тягового трансформатора, дослідження несправностей що виникають в обмотках, та вирішення цих важливих проблем. Проведення експериментальних досліджень на різних трансформаторах та усунення дефектів які в них виникають.Item Оптимізація електроспоживання в системі електропостачання змінного струму в умовах підвищення швидкостей руху(Дніпровський національний університет транспорту ім. акад. В. Лазаряна, 2020) Кононенко, Віктор ВолодимировичUKR: У дипломній роботі досліджується проблема підвищення енергоефективності та енергетичної безпеки на залізничному транспорті, електрифікованому на однофазному змінному струмі 25 кВ 50 Гц з ЕРС різних поколінь і сучасних магістралей зі швидкісним і високошвидкісним рухом. У даній роботі вирішувалося завдання вдосконалення в умовах застосування традиційних систем ЕРС. Поява на ЕРС нового покоління перетворювального електрообладнання на базі унікальних напівпровідникових приладів - силових транзисторів з ізольованим затвором (БТІЗ - IGBT) розширило простір наукових досліджень. Мета дослідження - дослідити показники системи електричної тяги в залежності від характеристик тягового електроприводу з різними типами перетворювачів. Об’єкт дослідження - електрифіковані залізничні лінії України з електротяговою мережею однофазного змінного струму 25 кВ 50 Гц і ЕРС з зонно-фазовим і імпульсним управлінням вхідними перетворювачами в умовах роботи з підвищеними швидкостями. Предмет дослідження - виявлення чинників, що впливають на показники якості електроспоживання, енергетичні залежності, що характеризують надійність, енергоефективність та безпеку при роздільній і спільній експлуатації по схемотехнічному виконанню вхідних перетворювачів електричного тягового електроприводу. Методи дослідження - при вирішенні поставлених завдань в роботі виконані узагальнення і аналіз матеріалів науково - технічної літератури, використані методи математичного аналізу та імітаційного моделювання в програмних пакетах Matlab / Simulink, методи обробки статистичних даних, методи теоретичних та експериментальних дослідженьItem Покращення режиму напруги електрифікованої ділянки постійного струму із застосуванням накопичувача енергії(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Сьомін, Олександр ВолодимировичUKR: У роботі досліджується проблема рівня напруги в системі тягового електропостачання постійного струму. Одним з найбільш ефективних методів енергозбереження є локальне накопичування електроенергії на різних стадіях її доставки до споживача, тобто введення в електроенергетичну систему транспорту накопичувачів енергії, здатних понизити капітальні вкладення на основне тягове електротехнічне устаткування і заощадити електроенергію, що витрачається на тягу потягів. У магістерській роботі викладені основні можливості енергозбереження на залізничному транспорті з використанням різних типів накопичувачів енергії. Метою роботи є обґрунтування доцільності застосування накопичувачів електричної енергії в системах електричної тяги постійного струму для підвищення режиму напруги в тяговій мережі. Об'єкт дослідження - система тягового електропостачання залізниці постійного струму, в яку входять тягові підстанції, тягова мережа, електрорухомий склад склад і різного роду накопичувачі електричної енергії. Методи дослідження – аналіз моделі, порівняння різних типів накопичувачів електричної енергії . Предмет дослідження – показники якості електроенергії в тяговій мережі.Item Модернізація сонячного трекера із застосуванням штучного інтелекту(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Хімоненко, Владислав ГеннадійовичUKR: У дисертації розробляється фізичний макет сонячного трекера та досліджується ефективность перетворення електроенергії. Мeтoд прямoгo пeрeтвoрeння сoнячнoгo випрoмiнювaння в eлeктричну eнeргiю є, пo-пeршe, нaйбiльш зручним для спoживaчa, пoдругe, цeй мeтoд ввaжaється eкoлoгiчнo чистим спoсoбoм oтримання eлeктрoeнeргiї нa вiдмiну вiд викoристaння пaливa, ядeрнoї сирoвини чи гiдрoрeсурсу. У справжній роботі викладені методи збельшення ефективності перетворення сонячної енергії в електроенергію. Об'єкт дослідження - процес перетворення електроенергії у фотоелектричних джерелах, в яку входять СЕС, сонячні панелі, перетворювачі, трекерні установки та їх модифікації. Методи дослідження – аналіз проблем застосування віновлюваних джерел енергії, аналіз технічних рішень при перетворенні фотоелектричної енергії.Item Інтелектуальні системи регулювання напруги на шинах тягової підстанції постійного струму(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Федянович, Станіслав ЮрійовичUKR: У роботі досліджується проблема незалежного регулювання і стабілізація напруги по кожному фідеру окремо, яке б дозволило зменшити втрати від зрівняльних струмів, а також до мінімуму зменшити провали напруги при проходженні швидкісних поїздів. Це говорить про те, що при оптимальному алгоритмі управління рівнем напруги, можливо організувати процес перевезення вантажів і пасажирів з мінімальними втратами електроенергії. Мета дослідження– Забезпечення стабільного рівня напруги у тяговій мережі при впровадженні швидкісного руху. Об’єкт дослідження – Система тягового електропостачання постійного струму. Предмет дослідження – Незалежне регулювання і стабілізація напруги по фідерам міжпідстанційної зоні. Методи дослідження – Методи статистичного аналізу, аналітичне дослідження режимів напруги. Обробка результатів експериментальних досліджень виконана на ЕОМ з використанням програмних засобів Excel, MathCAD. Для моделювання роботи системи стабілізації з програмних пакетів обрана OrCAD 9.2Item Підвищення ефективності діагностування опор контактної мережі електрифікованих залізниць(Дніпровський національний університет транспорту ім. акад В. Лазаряна, 2020) Шлапак, Максим ІвановичUKR: В дипломному проекті розглянуто можливість застосування різних систем діагностування, для достовірного визначення стану опор контактної мережі. Проаналізовано основні види корозійних процесів які відбуваються в бетоні і арматурі та представлено класифікацію пошкоджень опор за ступенем їх небезпеки. Проаналізовано технічний стан опор контактної мережі та приведено загальні методи діагностування опор контактної мереж. Проведено аналіз небезпеки електрокорозії арматури та проаналізовано можливості визначення процесів руйнування стійок опор ультразвуковим методом діагностування. Представлено можливості діагностування за допомогою сучасних діагностичних приладів. Розкрито спосіб визначення стану опор контактної мережі за допомогою віброакустичного методу, електрохімічного методу та методу індуктивного контролю. Розроблено нейромережеву прогнозну модель в програмному комплексі STATISTICA, яка відрізняється від існуючих можливістю миттєвого аналізу, в ході діагностування стійок опор з використанням віброакустичного методу, отриманого масиву даних, для визначення їх дефектності та прийняття рішень щодо подальшої заміни.Item Дослідження режимів споживання навантаження малого непобутового споживача(Дніпровський національний університет транспорту ім. акад В. Лазаряна, 2020) Власенко, Владислав ВікторовичUKR: Прогнозування електроспоживання є важливою задачею ефективного управління підприємством, що обумовлено його технологічними та економічними потребами. Великим непобутовим споживачам точний прогноз потрібен для наближення заявлених обсягів споживання до фактичних, що дозволяє завчасно закупити електроенергію у постачальник за більш вигідною ціною. Для розподільчих компаній, до яких відноситься АТ «Укрзалізниця», інформація про обсяги передачі електроенергії споживачам у довгостроковій перспективі дозволяє завчасно забезпечити необхідну пропускну здатність мереж, що зменшує значення технологічних втрат електроенергії та попереджує понаднормоване завантаження електротехнічного обладнання. Оцінка енерговитрат повинна визначатись за адекватними математичними моделями об’єктів дослідження, які враховують багато впливаючих чинників. Однак часто діаграми споживання електроенергії мають складні закономірності, що заважає використовувати класичні підходи до прогнозування та обумовлює використання нейронних мереж для виконання цих задач. Метою роботи є підвищення точності довгострокового прогнозу споживання електроенергії, що передається розподільними мережами залізниці. Об’єкт дослідження – режим споживання електроенергії малого непобутового споживача. Предмет дослідження – обсяг споживаної електричної енергії непобутовими споживачами. Дослідження проводилися з використанням теорії математичного моделювання, теорії штучних нейронних мереж та теорії комп'ютерного моделювання та обробки даних з використання пакету STATISTICA.Item Напрямки удосконалення методів діагностування ізоляторів контактної мережі електрифікованих залізниць.(Дніпровський національний університет транспорту ім. акад В. Лазаряна, 2020) Заремба, Андрій АндрійовичUKR: Безпека системи електропостачання безпосередньо залежить від надійної роботи електричної мережі, одним із прикладів якої є контактна мережа електрифікованих залізниць. При наявності запасу по електричної міцності повне пошкодження одного з ізоляторів в гірлянді може не викликати відразу порушення нормальної роботи електричної мережі. Однак поступове накопичення дефектних ізоляторів веде до перекриття, особливо в грозовий період і виникненню аварійних ситуацій. Так як існуючі пристрої діагностування стану ізоляції контактної мережі не відповідає умовам дистанційного діагностування ізоляції, у зв'язку з цим, вдосконалення методів діагностування ізоляції електричної мережі є актуальною проблемою на сьогоднішній день.Item Підвищення якості електроенергії в лінії ДПР(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Хоменко, Валентина РоманівнаUKR: В дисертації досліджується проблема ефективного використання енергетичних ресурсів та забезпечення надійності роботи обладнання. В електроенергетиці одним із способів вирішення вказаних проблем є зниження технологічних втрат електроенергії та забезпечення електромагнітної сумісності працюючих пристроїв. Отримані аналітичні вирази показників несиметрії напруги для схем одностороннього та двостороннього живлення ліній «два проводи-рейка» у вигляді сукупності статистичних законів розподілу та рівнянь регресії дозволяють кількісно оцінити несиметрію напруги при реалізації окремої схеми живлення та показують зниження несиметрії при реалізації двосторонньої схеми живлення. Об’єкт дослідження – лінії, що гальванічно зв’язані з тяговою мережею. Метод дослідження - математична модель, порівняння різних схем підключення підстанцій до живлячої мережі.Item Несиметрична система тягового електропостачання постійного струму(Дніпровський національний університет транспорту ім. акад В. Лазаряна, 2020) Козіна, Ірина ЮріївнаUKR: В даному дипломному проекті було розглянуто новий підхід щодо підсилення тягової мережі для підвищення ефективності існуючої системи тягового електропостачання, що забезпечить необхідного рівня напруги на струмоприймачах електрорухомого складу при впровадженні швидкісного руху.Item Дослідження хаотичних процесів в системах тягового електропостачання змінного струму.(Дніпровський національний університет транспорту ім. акад. В. Лазаряна, 2020) Кузьмін, Роман ОлександровичUKR: У дисертації досліджується проблема дослідження хаотичних процесів в системах тягового електропостачання змінного струму. Завдання дослідження є складною проблемою, особливо у випадках, коли хаотичні процеси впливають на електропостачання тягової системи. У зв'язку з виниклою незгодою теорії динамічного хаосу і статистичними закономірностями, що з'являються при дослідженні сучасних даних, розглядаються нові методи аналізу дослідження хаотичних процесів. Мета дослідження – дослідити хаотичні процеси в системах тягового електропостачання змінного струму, тим самим підвищення ефективності електропостачання. Об’єкт дослідження – системи тягового електропостачання змінного струму. Предмет дослідження – енергоефективність режимів в системах тягового електропостачання. Методи дослідження – елементи теорії Такенса, теорія Лоренца, показники Ляпунова, інші теорії хаосу.Item Синергетичний регулятор напруги у тяговій мережі(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Бондаренко, Михайло ОлександровичUKR: У роботі досліджується обґрунтування доцільності застосування декількох регуляторів тягової напруги в системах тягового електропостачання, тим самим підвищення його ефективності роботи. Основним завданням на сьогодні це досягнення більш високих енергетичних показників системи тягового електропостачання постійного струму та підвищення енергоефективності ЕРС при високих швидкостях руху необхідно впроваджувати системи для звуження діапазону відхилення напруги на струмоприймачах швидкісного ЕРС. Основний принцип регулювання напруги повинен бути побудований на застосуванні ідей нечіткої логіки для побудови системи управління ПІД-регулятором Методи дослідження – аналіз моделі, порівняння різних типів регуляторів напругиItem Накопичувач електричної енергії в розподіленій системі постійного струму з альтернативними джерелами(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Анікєєва, Анна ОлександрівнаUKR: В даному дипломному проекті було приділена увага до такого питання як розрахунки з метою прогнозування зростання струмів короткого замикання в окремих елементах системи при збільшенні потужності ВДЕ приєднаних до даної ділянки СТЕ для її підсилення при збільшенні обсягів або швидкостей руху ЕРС на цій ділянці. Отримані показники в свою чергу дають змогу теоретично обґрунтувати необхідний обсяг модернізації тих чи інших розподільних установок в системі живленняItem Вибір раціональної конструкції сталевого каркасу складської будівлі залізничної станції м. Дніпро(Дніпровський національний університет транспорту ім. акад. В. Лазаряна, 2020) Породько, Ярослав ВіталійовичUKR: Представлені сучасні напівпровідникові прилади з використанням транзисторів, які в подальшому будуть застосовуватися на тягових перетворювачах всього діапазону потужностей. Це дозволить підвищити замикаючу здатність і величину струму, що пропускається. Заміна шестипульсних випрямлячів повністю себе виправдовує. І зайвий раз показує, що використання агрегатів з меншою потужністю, але по багато пульсовим схемам, забезпечить подальше зниження втрат електроенергії при задовільному режимі напруги в тяговій мережі, але по багатопульсовим схемам, забезпечить подальше зниження втрат, скорочення капіталовкладень при зменшенні витрат дефіцитних електротехнічних матеріалів. Мета роботи – модернізація тягових агрегатів з використанням сучасних напівпровідникових пристроїв. Предмет дослідження – методи розрахунку системи тягового електропостачання.Item Енергетичний аудит університету(Дніпровський національний університет транспорту ім. акад В. Лазаряна, 2020) Манжула, Олександр СергійовичUKR: В даному дипломному проекті було приділена увага до такого питання як дослідження проблем енергетичного аудиту університету. Завдання енергетичного аудиту це пошук шляхів надання допомоги суб'єктам господарювання для визначення напрямів ефективного енерговикористання. У зв'язку з і статистичними закономірностями, що з'являються при дослідженні сучасних даних, розглядаються нові методи аналізу енергетичного аудити в університеті – запровадження АСКОЕ та удосконалення обладнання. Мета дослідження – головною мета енергетичного аудиту є пошук шляхів надання допомоги суб'єктам господарювання для визначення напрямів ефективного енерговикористання. Об’єкт дослідження – система електропостачання Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. академіка Лазаряна. Предмет дослідження – показники споживання електричної енергії об’єктами університету. Методи дослідження – в основу роботи покладені теоретичні та експериментальні дослідження. При їх проведенні застосовувалися: методи техніко-економічного аналізу. У роботі розглядаються система АСКОЕ, енергоефективні лампи, датчики руху.Item Оцінка залишкового ресурсу високовольтних кабельних ліній зі зшитого поліетилену.(Дніпровський національний університет транспорту ім. акад В. Лазаряна, 2020) Кожушняк, Катерина В’ячеславівнаUKR: Надійність систем електропостачання безпосередньо залежить від стану ізоляції кабельних ліній електропередачі (КЛЕП). Однак традиційні методи контролю стану ізоляції не дозволяють повністю виключити можливість пробою ізоляції. У зв'язку з цим, в даний час актуальними є дослідження з розробки способів і пристроїв моніторингу стану ізоляції в режимі онлайн, які могли б розраховувати залишковий ресурс ізоляції КЛЕП в процесі експлуатації для коригування планово-профілактичних заходів з метою своєчасного ремонту кабельних ліній. Цього можна досягти шляхом моніторингу чинників, які чинять руйнівний вплив на ізоляцію ліній електропередачі. Аналіз даних про ступінь зносу і залишковий ресурс ізоляції дозволяє здійснювати превентивні заходи по ремонту місць пошкодження ізоляції до її пробою, а також коригувати план профілактичних ремонтних робіт залежно від ступеня необхідності обслуговування ізоляції.Item Дослідження режимів роботи сонячних електричних станцій в системах електропостачання(Дніпровський національний університет транспорту ім. акад В. Лазаряна, 2020) Мудрак, Максим ОлеговичUKR: У дипломній роботі досліджується застосування сонячних електростанцій у системах електропостачання промислових та побутових споживачів. Одним з головних векторів розвитку сучасної електроенергетики є еволюційний перехід від централізованої генерації електричної енергії до розподілених смарт-систем генерації, що використовують поновлювані джерела енергії. Їх застосування збільшує маневреність потоків енергії, що призводить до підвищення якості електропостачання в умовах нерівномірних графіків споживання електричної енергії. Застосування розподілених систем генерації і накопичення електричної енергії дозволяє понизити матеріаломісткість електроенергетичних систем, збільшити її надійність і живучість за рахунок резервної енергії, запасеної в накопичувачах. Мета дослідження – дослідити моделі режимів роботи сонячної електростанції. Об’єкт дослідження – електромагнітні процеси в електрообладнанні сонячної електростанції. Предмет дослідження – визначення параметрів режимів роботи обладнання сонячної електростанції. Методи дослідження - при вирішенні поставлених завдань в роботі виконані узагальнення і аналіз матеріалів науково - технічної літератури, використані методи математичного аналізу та імітаційного моделювання в програмних пакетах Matlab / Simulink, методи обробки статистичних даних, методи теоретичних та експериментальних досліджень.Item Впровадження енергоефективних технологій в системі живлення власних потреб тягової підстанції(Дніпровський національний університет транспорту ім. акад В. Лазаряна, 2020) Пшеничний, Антон ЮрійовичUKR: В дипломній роботі досліджується проблема економії електроенергії, що споживається власними потребами тягової підстанції. Завдання економії дуже складне, особливо у випадках, коли тягові підстанції мають застаріле обладнання. У зв’язку з виниклою проблемою розглядаються нові методи економії електроенергії – зменшення втрат електроенергії за рахунок використання енергозберігаючих технологій та підключення відновлюваних джерел електроенергії. Мета дослідження – дослідити вплив системи Smart Grid на втрати електроенергії. Об’єкт дослідження – тягова підстанція. Предмет дослідження – альтернативні джерела енергії. Метод дослідження полягає у використанні технології Powerpack для забезпечення безперебійного живлення власних потреб тягових підстанцій.Item Моделювання децентралізованої тягової системи електропостачання постійного струму(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Фалінський, Владислав ОлексійовичUKR: В даному дипломному проекті було приділена увага до такого питання як моделювання децентралізованої тягової системи електропостачання постійного струму, дослідження впровадження в систему сонячної електростанції, та вирішення цих важливих проблем. Проведення експериментальних досліджень на різних схемах живлення та усунення дефектів які в них виникають.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »