Статті КЕТЕМ
Permanent URI for this collection
RU: Статьи
EN: Articles
EN: Articles
Browse
Browsing Статті КЕТЕМ by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 197
Results Per Page
Sort Options
Item Імовірнісне прогнозування параметричної надійності корпусів букс електровозів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003) Костін, Микола Олександрович; Артемчук, Віктор ВасильовичUKR: Виконано імовірнісне прогнозування параметричної надійності корпусів букс колісних пар електровозів за критерієм зносу. Знайдено закон розподілу величини діаметра D корпуса при будь-якому значенні пробігу l електровоза. Виконано прогнозування величини імовірності відмови корпусів букс різних типів електровозів за пробіг до ПР 3, тобто за Lk – L0. При цьому розрахунки виконано для нових корпусів, відновлених наплавкою і залізненням.Item Математична модель форми зношених деталей системи спряження «шийка осі колісної пари – внутрішнє кільце підшипника»(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2004) Костін, Микола Олександрович; Михаліченко, Павло ЄвгеновичUKR: У статті викладено математичну модель та результати імовірнісних експериментальних та теоретичних досліджень величини зносу внутрішньої поверхні внутрішнього кільця підшипника та шийки осі колісної пари електровозів серії ВЛ. Запропоновано нову технологію відновлення натягу системи шляхом електролітичного осадження цинку імпульсно-реверсивним струмом. Наведено параметри струму та результати попередніх лабораторних досліджень міцності пресового з’єднання.Item Математическая модель тягового привода постоянного тока(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2004) Кедря, Михаил Михайлович; Чумак, И. В.RUS: На основе известной методики построена математическая модель тягового привода электровоза ДЭ1. Приводятся уравнения, структурная схема двигателя как нелинейного объекта регулирования, постоянные времени звеньев структуры, индуктивность и другие характеристики.Item Викиди напруги на струмоприймачі електровоза ДЕ1(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2004) Міщенко, Тетяна МиколаївнаUA: Проведено теоретичне дослідження викидів напруги на струмоприймачі електровоза ДЕ1. Наведено порівняльні результати теоретичних та експериментальних розрахунків.Item Система автоматического регулирования тормозной силы при рекуперации электровозов постоянного тока, выполненная на современной элементной базе(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2004) Устименко, Дмитрий ВладимировичRU: Предлагается система автоматического регулирования тормозной силы при рекуперации электровозов постоянного тока, в которой необходимое тормозное усилие формируется решающим устройством, построенным на базе микроконтроллера, в соответствии с заданным законом, который обеспечивает увеличение объема энергии рекуперации в сравнении с существующими вариантами. Приведен расчет переходных процессов для наиболее характерных случаев работы системы.Item Моделирование динамических процессов в тяговых приводах локомотивов для различных эксплуатационных режимов(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2004) Кийко, Анатолий ИвановичRU: В статье приведены некоторые результаты моделирования на ЭОМ динамических процессов в тяговом приводе грузовых и пассажирских електровозов при реализации предельных сил сцепления и их взаимодействия с противобоксовочной системой предупреждения боксования.Item Вплив структури відновлювальних шарів на міцність пресового з’єднання буксового вузла рухомого складу(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2006) Михаліченко, Павло Євгенович; Костін, Микола ОлександровичUKR: Викладено результати експериментальних досліджень міцності з’єднання з гарантованим натягом буксового вузла рухомого складу залізниць, внутрішня поверхня внутрішніх кілець підшипників яка була відновлена електролітичним цинкуванням на імпульсно-реверсивному струмі. Проведено порівняльний аналіз структури відновлювального шару та міцності нерухомого з’єднань, кільця яких були відновлені за запропонованою технологією з кільцями відновленими на постійному струмі, а також невідновленими взагалі.Item Уніфікація реле – ефективний шлях підвищення надійності систем керування рухомим складом у сучасних умовах(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2006) Дубинець, Леонід Вікторович; Карзова, Оксана Олександрівна; Маренич, Оксана Леонідівна; Момот, Олександр ІвановичUKR: Показаний рівень уніфікації реле у схемах керування діючим рухомим складом, можливість суттєвого його підвищення, що важливо як з точки зору зменшення витрат в експлуатації на утримання систем керування, так і з точки зору покращення ремонтопридатності релейних пристроїв.Item Обґрунтування вибору потужності тягового перетворювача багатосистемних електровозів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Муха, Андрій МиколайовичUKR: У статті проведений аналіз впливу виду тягового двигуна на потужність тягового статичного перетворювача. Введено поняття модуль тягового перетворювача й отримані основні кількісні співвідношення для тягових перетворювачів з різним числом модулів.Item Некоторые рекомендации по дополнительной защите от токовых перегрузок силовой тяговой электрической цепи электровоза ДЭ 1(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Мищенко, Татьяна НиколаевнаRU: На основе результатов теоретических исследований предложено увеличить индуктивность шунтирующей ветви двигателей, а также применять ее отключение перед восстановлением напряжения на пантограф в режиме «снятие−восстановление».Item Система электрической тяги постоянного тока – система непостоянного тока(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Саблин, Олег ИгоревичRU: Рассматривается необходимость использования коэффициента мощности электроподвижного состава постоянного тока, как энергетической характеристики системы тяги постоянного тока. В качестве примера анализируются результаты расчета величины λ электровоза ДЭ1 в тяговом режиме.Item Дослідження перехідних процесів при пускові двигуна компресора електропоїзда ЕР2 (ЕР1)(НТУ "ХПІ", Харків, 2008) Дубинець, Леонід Вікторович; Устименко, Дмитро Володимирович; Краснов, Роман ВолодимировичUKR: Представлена математична модель системи мотор-компресор електропоїзда ЕР2 та наведені результати моделювання перехідних процесів в ній при пускові та коливаннях напруги живлення.Item Вплив підвищення напруги в контактній мережі постійного струму на величину втрат енергії(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Муха, Андрій Миколайович; Балійчук, Олексій ЮрійовичUKR: У статті представлено результати дослідження впливу підвищення напруги у контактній мережі постійного струму на величину втрат енергії у цій контактній мережі. Розрахунки виконані з використанням традиційних загальноприйнятих методик.Item Імовірнісна модель параметричної надійності силових електромагнітних контакторів рухомого складу залізниць(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Костін, Микола Олександрович; Маренич, Олександра ОлександрівнаUKR: Пропонується імовірнісна модель параметричної надійності силових електромагнітних клапанних контакторів рухомого складу залізниць, використання якої дозволяє визначити ймовірність порушення умови включення контактора (тягова сила протягом усього процесу включення повинна бути більшою за результуючу протидіючу силу).Item Спектральний аналіз перехідних електричних величин системи тягового електропостачання постійного струму в аварійних режимах її роботи(Міжнародна Академії інформатизації, 2011) Михаліченко, Павло ЄвгеновичUKR: У статті представлено гармонійний аналіз перехідних електричних величин в аварійному режимі короткого замикання тягової мережі системи електричної тяги постійного струму.Item Показники якості електроенергії та енергетичні характеристики систем електричної тяги в перехідних режимах(Національний гірничий університет, Дніпропетровськ, 2011) Михаліченко, Павло ЄвгеновичUKR: В статті представлені миттєві показники якості електроенергії та енергетичні характеристики в аварійних режимах короткого замикання в системі тягового електропостачання.Item Гармонійний склад фідерних струмів при аварійних вимиканнях швидкодіючими вимикачами різних типів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Михаліченко, Павло ЄвгеновичUKR: У статті розглядається гармонійний склад фідерних струмів при аварійних вимиканнях швидкодіючими вимикачами різних типів.Item Оцінка впливу перегріву ізоляції електродвигуна (ДК-409) компресора (ЕК-7Б) електропоїзда постійного струму ЕР-1, ЕР-2 при неномінальних режимах роботи на термін її служби(Національний гірничий университет, Дніпропетровськ, 2011) Краснов, Роман ВолодимировичUKR: У статті розглядається вплив перегріву ізоляції електродвигуна (ДК-409) компресора (ЕК-7Б) електропоїзда постійного струму ЕР-1, ЕР-2 при неномінальних режимах роботи на термін її служби.Item Метод оценки технологической стабильности электротяговой и противодействующей сил контакторов подвижного состава(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2011) Маренич, Александра Александровна; Костин, Николай АлександровичRUS: Предлагается новый, более точный метод определения дисперсии нелинейной функции нескольких случайных величин-аргументов в применении к тяговой и противодействующей характеристикам электромагнитных контакторов подвижного состава. Определен параметр, наиболее существенно влияющий на стабильность тяговой и противодействующей характеристик электромагнитных клапанных контакторов.Item Енергетичні характеристики і показники електротягових мереж системи постійного струму(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Костін, Микола Олександрович; Петров, Андрій ВолодимировичUKR: Представлено методики визначення та результати розрахунків деяких енергетичних характеристик і показників в мережах системи електричної тяги постійного струму. Проаналізовано характер та причини їх поведінки.