Інші праці КЛ
Permanent URI for this collection
RU: Другие труды
EN: Other Works
EN: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КЛ by Title
Now showing 1 - 20 of 154
Results Per Page
Sort Options
Item Автоматична система регулювання кута випередження подачі палива у дизельних двигунах(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Боднар, Борис Євгенович; Кислий, Дмитро Миколайович; Дудко, Сергій Петрович; Петрівський, Дмитро РомановичUKR: Автоматична система регулювання кута випередження подачі палива у дизельних двигунах, яка включає робочий циліндр з камерою згоряння та встановленою у ній форсункою, містить паливовприскуючий насос, плунжер, встановлений у втулці, розподільчий вал з встановленими на ньому паливними шайбами та датчик вимірювання тиску у циліндрі, яка відрізняється тим, що містить датчик вимірювання частоти обертання колінчатого вала, встановлений на колінчатому валу дизельного двигуна, датчик вимірювання температури відпрацьованих газів, встановлений у випускному колекторі дизельного двигуна, зв'язані за допомогою дротів з блоком підсумовування сигналів, блок перетворення електричного сигналу у механічний,з встановленим у ньому штоком, та блок регулювання кута випередження подачі палива, що включає ведену шестірню, ведучу шестірню, шліцевий ведучий вал, встановлені на дизельному двигуні.Item Автоматична система регулювання кута випередження подачі палива у дизельних двигунах(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Сердюк, Володимир Никандрович; Макаревич, Дмитро Миколайович; Вантух, Никита Олександрович; Кислий, Дмитро МиколайовичUKR: Автоматична система регулювання кута випередження подачі палива у дизельних двигунах містить робочий циліндр з камерою згоряння та встановленою у ній форсункою, паливний насос високого тиску, плунжер, встановлений у втулці, розподільчий вал зі встановленими на ньому паливними кулачками, датчик вимірювання тиску у циліндрі, датчик вимірювання частоти обертання колінчатого вала, датчик вимірювання температури відпрацьованих газів, блок підсумовування сигналів, блок перетворення електричного сигналу у механічний і блок регулювання кута випередження подачі палива. Блок регулювання кута випередження подачі палива розміщений на двигуні і складається з штока, веденої шестірні, ведучої шестірні і шліцьового ведучого вала.Item Автономний інвертор напруги(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2003) Сердюк, Володимир НикандровичUKR: Автономний інвертор напруги містить міст основних тиристорів, два комутуючих дроселі, комутуючі конденсатори, коректуючий контур, що складаються з паралельно з'єднаних ємності та індуктивності.Item Аналіз експлуатаційної надійності та удосконалення технології ремонту компресорів локомотивів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Павленко, Микола ВолодимировичUKR: Магістерська робота загальним обсягом 6 креслень та 78 аркушів розрахунково-пояснювальної записки, яка складається з 4 розділів. Проект містить 29 ілюстрацій, 11 таблиць та список літературних джерел з 13 найменувань. Об'єктом дослідження в магістерській дипломній роботі виступають гальмівні поршневі компресори локомотивів, а метою – аналіз експлуатаційної надійності та удосконалення технології ремонту компресорів. Предмет дослідження – експлуатаційна надійність та технологічні операції діагностування й ремонту. При розробці теми магістерської дипломної роботи розглянуто одне з основних питань безпеки руху поїздів, оскільки компресор є першою ланкою, яка відповідає за забезпечення поїзда гальмами. При виконанні аналізу пошкоджень та експлуатаційної надійності компресорів локомотивів ми проаналізували несправності та пошкодження компресора. На підставі аналізу даних про відмови компресорів в експлуатації ми виконали первинний аналіз статистичних даних про надійність з визначенням основних характеристик та закону розподілу напрацювання компресорів до відмови. Визначення кількісних характеристик надійності за статистичним даними про відмови компресорів локомотивів дозволило визначити певні терміни для діагностування компресорів та виконання планових ремонтів. Для удосконалення технології обкатувальних випробувань компресорів локомотивів ми проаналізували індикаторну діаграму компресора. Для теоретичного моделювання струму привідного двигуна ми обрали та обґрунтували математичну модель при узгодженні основних параметрів роботи компресора з параметрами привідного електродвигуна й запропонували варіант модернізації стенду обкатки компресорів з можливістю діагностування роботи окремого циліндра.Item Аналіз напрямків удосконалення електрорухомого складу залізниць України(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Камалдінов, Костянтин ДмитровичUKR: Магістерська дипломна робота на тему «Аналіз напрямків удосконалення електрорухомого складу залізниць України» загальним обсягом 5 плакатів демонстраційного матеріалу та 91 аркушів розрахунково-пояснювальної записки, яка складається з 4 розділів. Проект містить 28 ілюстрацій, 8 таблиць та список літературних джерел з 25 найменувань. Об'єктом дослідження в магістерській дипломній роботі виступає аналіз теоретичних та практичних аспектів удосконалення електрорухомого складу залізниць, а метою – підвищення ефективності експлуатаціії локомотивного парку за рахунок впровадження двосистемних електровозів. В роботі виконано аналіз стану локомотивного парку, подано пропозіції щодо впровадження двосистемних електровозів, також були розраховані експлуатаційні показники локомотивного парку, що доводять значну ефективність використання одночасно електровозів і змінного і постійного струмів. В залежності від кількості плеч та довжини ділянок можливий приріст обсягу перевезень до 30% за рахунок більш ефективного використання локомотивів та зменшення експлуатаційних витрат на перевезення.Item Аналіз шляхів та розробка заходів економії енергоресурсів на тягу поїздів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Вдовиченко, Олександр СергійовичUKR: Магістерська дипломна робота на тему «Аналіз шляхів та розробка заходів економії енергоресурсів на тягу поїздів» загальним обсягом 6 аркушів демонстраційного матеріалу, 81 аркуш розрахунково-пояснювальної записки, яка складається з 3 розділів. Робота містить 10 ілюстрацій, 17 таблиць, 1 додаток та список літературних джерел з 27 найменувань. Об'єктом дослідження в магістерській дипломній роботі виступає енергоресурси, які витрачаються на тягу поїздів, а метою – аналіз шляхів та розробка заходів їх економії. Предмет дослідження – тягові властивості локомотивів, методики тягових розрахунків. Для досягнення мети роботи ми розробили заходи економії енергоресурсів на тягу поїздів з підвищенням ефективності використання локомотивів, які враховують вибір раціональної швидкості руху; раціоналізацію ділянок обертання локомотивів; підвищення маси поїзда; підвищення середньодобового пробігу локомотивів та середньодобової продуктивності локомотивів; автоматизацію процесу ведення поїзда та автоматизацію керуванням локомотивним парком. Більш детально розглянули питання автоматизації процесу ведення поїзда з розрахунком енергооптимальних режимів ведення із застосуванням ЕОМ, які б враховували сформовану на даний момент поїзну ситуацію й адекватно реагували на неї. Виконали розрахунки з математичного обґрунтування розроблених заходів економії енергоресурсів на тягу поїздів. Вони складаються з розрахунку режимів ведення поїзда класичним методом; визначення фактичної витрати електроенергії поїздом на ділянці на підставі фактичної поїздки; розрахунку режимів ведення вантажного поїзда з використанням програмного пакету та порівняння результатів тягових розрахунків за різними методами. Для цього був запропонований показник, який враховує витрату електроенергії на тягу, час у дорозі, масу складу та протяжність ділянки.Item Безконтактний тахометричний блок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Гета, Сергій Миколайович; Сердюк, Володимир НикандровичUKR: Безконтактний тахометричний блок складається з послідовно з'єднаних насичувального трансформатора, компенсуючого трансформатора, випрямляючого моста і згладжувального фільтра. Фільтр складається з двох резисторів і конденсатора, з паралельним підключенням навантаження до бази транзистора.Item Вибір конструкції тяговогоо приводу вантажного пасажирського електровоза та визначення параметрів зубчатої передачі локомотива(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Гладкий, Дмитро ВіталійовичUKR: У дипломні й роботі проведений аналіз відомих тягових передач та за результатами розрахунків вибрана конструкція тягового привода для вантажопасажирського електровоза. Розраховані параметри тягового редуктора. В економічній частині розрахована техніко-економічна ефективність від впровадження чотирьохвісного вантажопасажирського електровоза змінного струму з асинхронним тяговим двигуном.Item Впровадження засобів діагностування паливної апаратури тепловоза ЧМЕ3(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Крикун, Олег ОлександровичUKR: Об’єктом дослідження у кваліфікаційній роботі є процес діагностування паливної апаратури тепловозів серії ЧМЕ3. Метою роботи є зменшення витрат на експлуатацію, підвищення надійності та забезпечення безпеки тепловозів шляхом впровадження засобів технічного діагностування. Методи дослідження – математичне моделювання процесу згоряння палива в циліндрі ДВЗ, методи технічного діагностування, функціонально-логічні моделі, розрахунок інформативності діагностичних перевірок. Проаналізовано технічний стан елементів тягового привода локомотивів депо регіональних філій «Придніпровська залізниця», «Одеська залізниця» та «Львівська залізниця». Робота спрямована на підвищення надійності та оптимізацію обслуговування тепловозів, враховуючи сучасні вимоги транспортної системи. У магістерській роботі досліджено ефективність діагностування паливної апаратури тепловозів, визначаючи ключові аспекти їх надійності та функціональності. Вибір вібраційного методу для діагностування, без зняття паливної апаратури, обґрунтований його високою ефективністю. Розроблена діагностична функціонально-логічна модель та алгоритм пошуку несправностей дозволяють точно визначати проблемні вузли. Пропонований переносний прилад для діагностування в депо, заснований на датчиках тиску, визначає новий підхід, забезпечуючи швидке та надійне діагностування без необхідності демонтажу форсунок.Item Впровадження засобів діагностування дизеля Д50(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Александров, Дмитро ВікторовичUKR: Пояснювальна записка складається з: 98 с., 36 рис., 4 табл., 16 джерел. Об’єктом дослідження у кваліфікаційній роботі є процес діагностування дизеля типу Д50. Метою роботи є зменшення витрат на експлуатацію, підвищення рівня надійності та забезпечення безпеки експлуатації тепловозів можливі завдяки впровадженню засобів технічного діагностування. Методи дослідження – методи імітаційного моделювання. Магістерська робота присвячена комплексному дослідженню методів та засобів діагностики тепловозних дизелів для забезпечення їхньої надійності та ефективності в експлуатації. Робота детально розглядає реостатні випробування, враховуючи їх характеристики та екологічні аспекти для зменшення шкідливих викидів. Діагностика дизель-генераторів під час реостатних випробувань виявила ключові аспекти, такі як технічний стан циліндро-поршневої групи та форсунок. Застосування віброакустичного методу дозволило виявити та усунути потенційні дефекти. Математичне моделювання форсунок в середовищі Autodesk Inventor надало глибоке розуміння їхньої роботи при різних умовах та дефектах, визначаючи оптимальні заходи для підтримання ефективності. Впровадження засобів діагностики, таких як обладнання та експертна система для форсунок, забезпечує індивідуалізацію оцінки стану дизелів протягом всього періоду експлуатації.Item Впровадження засобів діагностування електричного обладнання тепловоза ТЕМ2(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Васильєв, Сергій МиколайовичUKR: Пояснювальна записка складається з: 70 с., 13 рис., 15 табл., 11 джерел. Об’єктом дослідження у кваліфікаційній роботі є процес діагностування електричного обладнання тепловозів ТЕМ2. Метою роботи є скорочення експлуатаційних витрат, підвищення надійності і безпеки експлуатації тепловозів за рахунок впровадження засобів технічного діагностування. Методи дослідження – методи побудови таблиці несправностей, розрахунку інформативності контрольних перевірок при виконанні технічного діагностування. Проведено аналіз існуючих методів та засобів діагностування електричного обладнання тепловозів, виконано аналіз напрямків розвитку засобів діагностування. Запропоновано впровадження стаціонарних та переносних засобів діагностування. Виконано вибір технічних засобів діагностування в цеху з ремонту рухомого складу. Розроблено функціонально-логічну модель схеми пуску дизеля тепловоза ТЕМ2, обрано контрольні точки за якими можливо побудувати фізичну модель стенду, який дозволяе діагностувати роботу електричної схеми пуску дизеля. Результати роботи можуть бути застосовані в роботі локомотивних депо.Item Відцентровий вимірювач частоти обертів колінчастого валу дизеля тепловоза(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2017) Сердюк, Володимир Никандрович; Михайлов, Олексій Олександрович; Станішевський, Роман ВікторовичUKR: Відцентровий вимірювач частоти обертів колінчатого валу дизеля тепловоза містить двоплечі важелі та вантажі. З метою зменшення габаритів і маси, вантажі виконані у вигляді лопатей.Item Вітряний генератор енергії(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2012) Івін, Віталій Федорович; Боднар, Борис Євгенович; Стеценко, Іван Дмитрович; Горбатюк, Валентин ВалерійовичUKR: Вітроустановка має башту з юбкою, вітряний двигун, генератор, тепловий насос, пристрій для завихрення повітряного потоку.Item Гідравлічні передачі локомотивів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Боднар, Борис Євгенович; Бобирь, Дмитро ВалерійовичUKR: Навчально-методичні рекомендації призначені для використання студентами всіх форм навчання спеціальності 273 «Залізничний транспорт» ОПП «Локомотиви та локомотивне господарство» під час практичних занять з дисципліни «Гідравлічні передачі локомотивів». Навчально-методичні рекомендації містять загальні вимоги, розрахункові нормативи, довідкові данні та методику виконання практичних робіт.Item Гідравлічні передачі локомотивів(ТОВ підприємство «Дріант», 2021) Боднар, Борис Євгенович; Бобирь, Дмитро Валерійович; Капіца, Михайло ІвановичUKR: У підручнику викладено відомості про передачі потужності тепловозів, розглянуті принципи устрою, роботи та регулювання гідромуфт і гідротрансформаторів, описана методика розрахунку і побудови їх характеристик. Дано опис гідропередач, що застосовуються на тепловозах і систем їх автоматичного регулювання. Наведено методики розрахунку гідропередач і тягово-економічних характеристик тепловозів з гідропередачею, правила їх експлуатації та випробування. Ліцензовано за ліцензією Creative Commons Attribution (CC BY-NC-SA 4.0).Item Гідравлічні передачі локомотивів методичні рекомендації до виконання розрахунково-графічної роботи та дипломного проєктування(Український державний університет науки і технологій, 2022) Боднар, Борис Євгенович; Капіца, Михайло Іванович; Бобирь, Дмитро ВалерійовичUKR: Методичні рекомендації до виконання розрахунково-графічної роботи з дисципліни «Гідравлічні передачі локомотивів» та дипломного проєктування містять методику й вихідні дані до розрахунку характеристик узгодженої роботи дизеля та гідродинамічних апаратів передачі тепловоза, тягової та техніко-економічних характеристик тепловоза з гідравлічної передачею.Item Датчик вимірювання напруги(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2017) Сердюк, Володимир Никандрович; Кислий, Дмитро Миколайович; Свиридов, Віталій ЮрійовичUKR: Датчик вимірювання напруги складається з ізоляційної конструкції, первинного масштабного перетворювача струму, первинного масштабного перетворювача напруги (високоомного дільника напруги), аналого-цифрового перетворювача з оптичним виходом, світловода, приймального пристрою, блока живлення, швидконасичуючого трансформатора струму з додатковою обмоткою та тригерного пристрою. Додатково під'єднані диністор, який перетворює рівень напруги в частотний сигнал, струмообмежувальний резистор, конденсатор, оптрон з тригером, для захисту елементів схеми, та стабілізатор.Item Датчик вимірювання струму(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2017) Сердюк, Володимир Никандрович; Кислий, Дмитро Миколайович; Свиридов, Віталій ЮрійовичUKR: Датчик вимірювання струму складається з магнітопроводу, охоплюючого провідника зі струмом, напівпровідникового перетворювача та струмопровідного шунта. Під'єднані операційний підсилювач, мультивібратор та цифрова оптопара.Item Датчик переміщення рейок паливних насосів(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Сердюк, Володимир Никандрович; Кислий, Дмитро Миколайович; Коренюк, Роман Олександрович; Решетняк, Ілля Костянтинович; Медуха, Вадим ДмитровичUKR: Датчик переміщень рейок паливних насосів складається з зубчатої рейки, яка з'єднана зі штоком серводвигуна з можливістю лінійного переміщення. Він додатково містить датчик Холла та датчик напрямку, до яких підключений аналого-цифровий перетворювач, який з'єднаний з вихідним буферним регістром.Item Датчик температури(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Сердюк, Володимир Никандрович; Кислий, Дмитро Миколайович; Коренюк, Роман Олександрович; Бовкун, Костянтин Сергійович; Мазур, Сергій ВалерійовичUKR: Датчик температури складається з корпуса, в якому розміщений перемикач, що забезпечує замикання і розмикання електричного ланцюга системи автоматичного регулювання температури теплоносіїв дизеля тепловоза. В корпусі розміщений перетворювач сигналів, з'єднаний з електричним приводом перемикача, датчик має чутливий елемент поза корпусом, який з'єднаний за допомогою дротів з перетворювачем сигналів.