Випуск 42
Permanent URI for this collection
UK:
Зі статтями авторів, що не працюють в ДНУЗТ, можна ознайомитится на сайті Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського або на сайті журналу "Наука та прогрес транспорту."
EN:
Articles of authors who are not employees DNURT, is available online at Vernadsky National Library of Ukraine or on the website of the journal " Science and Transport Progress "
Browse
Browsing Випуск 42 by Title
Now showing 1 - 20 of 42
Results Per Page
Sort Options
Item Аналіз впливу зміни режиму роботи на ступінь нагріву ізоляції обмотки якоря електродвигуна поршневого компресора(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Устименко, Дмитро Володимирович; Краснов, Роман Володимирович; Мазур, А. В.UKR: Стаття присвячена питанню дослідження факторів, що впливають на зміну режиму роботи електродвигуна компресора, які в свою чергу впливають на ступінь нагрівання ізоляції обмотки якоря ЕД.Item Аналіз залізничної інфраструктури з паралельними ходами напрямку Знам’янка–Одеса(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Вернигора, Роман Віталійович; Папахов, Олександр Юрійович; Логвінова, Наталія ОлександрівнаUKR: Вступ: Обгрунтування оптимізації перевізної роботи на напрямку Знам'янка - Одеса пов'язане з розподілом процесу перевезень по паралельним ходам та впровадженням технологій енергозбереження. Аналіз динаміки змін вантажопотоків та поїздопотоків на адресу портів Одеського регіону: Аналіз основних номенклатурних вантажів, які відправляються з портів Одеського регіону на експорт. Організація вагонопотоків у вантажні поїзда визначає рівень завантаження технічних засобів транспорту, розподіл сортувальної та маневрової роботи між станціями і пунктами відправлення. Організація пропуску вагонопотоків характеризується нерівномірним співвідношенням пробігу порожніх вагонів до загального вантажного руху. Аналіз густоти вагонопотоків. Аналіз залізничної інфраструктурі на напрямку з паралельним ходам Знам’янка–Одеса: Інфраструктура залізничного напрямку Знам’янка–Одеса дозволяє організовувати рух поїздів сумісно по ділянці Знам’янка–Помічна з подальшим розділенням на два паралельних напрямках: Помічна–Колосівка–Одеса-Сортувальна та Помічна–Котовськ–Роздільна–Одеса-Застава-1. Проведений аналіз розмірів руху пасажирських та вантажних поїздів по паралельним ходам напрямку за період з 2000 по 2011 роки. Висновок: Виявлена необхідність перерозподілу поїздопотоків з основного напрямку на допоміжний, що дозволить виділити резерв пропускної спроможності для організації руху швидкісних пасажирських поїздів.Item Вибір критеріїв для оцінки електромагнітної сумісності тягових перетворювачів перспективних електровозів(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Бондаренко, Юрій СергійовичUK: Стаття присвячена обґрунтуванню та вибору, серед існуючих, критеріїв для визначення електромагнітної сумісності статичного перетворювача підвищеної частоти, що входить до складу сучасного електрорухомого складу, з системами електрифікованих залізниць.Item Визначення струму автоматичної локомотивної сигналізації при централізованому розміщенні апаратури автоблокування(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Романцев, Іван ОлеговичUK: Запропонована математична модель та метод дистанційного визначення струму автоматичної локомотивної сигналізації, що спрощує та дозволяє автоматизувати процес його визначення при централізованому розміщенні апаратури автоматичного блокування.Item Визначення часових характеристик циклу роботи двигунів пристроїв, які використовуються при ремонті локомотивів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Дубинець, Леонід Вікторович; Маренич, Оксана Леонідівна; Матко, О. Н.UKR: Доведена доцільність визначення часових характеристик циклу роботи двигунів в залежності від особливостей технологічного процесу, який виконується за допомогою певного пристрою. Наводиться відповідна методика.Item Вип. 42 Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012)UK: У статтях наведені наукові дослідження, виконані авторами в Дніпропетровськом національному університеті залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна та інших організаціях. Статті присвячені вирішенню актуальних питань залізничного транспорту по наступних напрямках: автоматизовані системи керування, екологія на транспорті, економіка транспорту, електричний транспорт, залізнична колія, моделювання задач транспорту та екології, ремонт та експлуатація засобів транспорту, рухомий склад і тяга поїздів, транспортне будівництво. Вісник становить інтерес для працівників науково-дослідних організацій, викладачів вищих навчальних закладів, докторантів, аспірантів, магістрантів та інженерно-технічних працівників.Item Влияние скорости обращения денежной массы на эффективность национальной экономики(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Пшинько, Александр Николаевич; Мямлин, Владислав Витальевич; Мямлин, Сергей ВитальевичRUS: Рассмотрены некоторые положения принципиально новой экономической модели хозяйствования, в основу которой положена «Теория высокоэффективной национальной экономики». Критически рассмотрены отдельные функции денег в современном мире и указано на противоречие между ними. Показано, как скорость обращения денежной массы в государстве влияет на эффективность национальной экономики. Указаны пути увеличения скорости обращения денежной массы. Предложена принципиально новая схема функционирования денежной системы в государстве.Item Влияние условий эксплуатации на внутреннее строение металла железнодорожных колес(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Мямлин, Сергей Витальевич; Вакуленко, Леонид ИгоревичRU: Формирование повреждений железнодорожных колес в процессе эксплуатации связано с возникновением повышенных внутренних напряжений от совместного влияния деформации по поверхности катания и циклической смены температур при торможении тормозными колодками.Item Вплив залізничного транспорту на розвиток національної економіки України(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Марценюк, Лариса ВолодимирівнаUKR: У статті розглянуто завдання залізничної галузі в світі реалізації економічної реформи України на 2010-2014 роки, етапи реформи та принципи реформування залізничної галузі для реалізації урядової Програми.Item До питання надійності та довговічності безбаластного мостового полотна(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Пристинська, Вікторія ВікторівнаUK: В статті розглянуто основні причини виникнення дефектів у плитах безбаластного мостового полотна під час їхньої експлуатації. Проаналізовано недоліки, які заважають вважати конструкцію цих плит досконалою і підвищити надійність та довговічність пролітних будов мостів.Item Дослідження впливу зворотного тягового струму на режими роботи тональних рейкових кіл(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Щека, Вадим Ігорович; Романцев, Іван Олегович; Ящук, Катерина ІванівнаUK: Вступ: Із впровадженням швидкісного руху спостерігається підвищене споживання тягових струмів новими типами рухомого складу. Ця проблема є актуальною, так як високі рівні тягових струмів можуть здійснювати не тільки заважаючий, але і небезпечний вплив на апаратуру пристроїв залізничної автоматики. Тому виникла необхідність дослідити характер розповсюдження тягових струмів і потенціалів вздовж рейок. Мета: Дослідження розповсюдження тягових струмів і потенціалів вздовж рейок, визначення їх критичних значень, при яких можливе невиконання режимів роботи тональних рейкових кіл. Методи: Для проведення досліджень використовувалася розроблена математична модель, а також методика розрахунку режимів роботи тональних рейкових кіл. Результати: За допомогою математичної моделі були отримані епюри розповсюдження струмів і потенціалів вздовж рейок для електричної тяги постійного і змінного струму при знаходженні на фідерної зоні декількох рухомих одиниць при різних опорах рейок і ізоляції. Проведено порівняльний аналіз експериментальних даних і результатів дослідження. На основі отриманих рівнів тягових струмів було проведено дослідження їх впливу на режими роботи рейкових кіл. Висновки: Рівень зворотного тягового струму поблизу підстанції та рухомого складу може становити більше 600 А. Великі рівні тягових струмів впливають і на роботу тональних рейкових кіл, а саме на нормальний і шунтовий режими роботи. Внаслідок дослідження було встановлено, що при досягненні тягових струмів 200 А може спостерігатися зниження критеріїв роботи ТРК.Item Дослідження фізико-хімічних характеристик крупних заповнювачів бетону для виробництва залізобетонних шпал(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Рибкін, Віктор Васильович; Коваленко, Валентина Володимирівна; Заяць, Юрій Львович; Пшінько, Павло Олександрович; Лисняк, Володимир Петрович; Яришкіна, Лариса Олександрівна; Васильєва, С. В.; Коваленко, Сергій ВолодимировичUK: В роботі проведено аналіз реакційної здатності та фракційного складу крупних заповнювачів для виробництва залізобетонних шпал.Item Застосування матриць та графів до розрахунків систем електропостачання(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Полях, Олександр МиколайовичUK: Викладається метод розрахунку електропостачання складно-замкнутих електричних мереж. Математичний опис системи базується на застосуванні графів та матриць.Item Зменшення експлуатаційних витрат за допомогою енергооптимального руху поїздів(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Логвінова, Наталія Олександрівна; Босий, Дмитро Олексійович; Полях, Олександр МиколайовичUKR: В статті виконані дослідження для зменшення вартості електроенергії на тягу поїздів в умовах оптового ринку електроенергії. Проведені розрахунки показують, що відомі раніше критерії оцінки ефективності електроспоживання в ринкових умовах недоречні.Item Использование гидравлического тормоза в качестве источника тепловой энергии для подвижного состава железных дорог(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Габринец, Владимир АлексеевичRU: Введение: В работе рассматривается вопросы торможения пассажирских составов при частых остановках и большой скорости движения. Эти процессы сопровождаются большими затратами и потерями энергии. Постановка задачи: Предлагается кинетическую энергию торможения превращать в тепловую энергию нагрева жидкости с помощью специального гидравлического тормоза, подключаемого к колесным парам вагона. Предлагаемое решение задачи: Процесс превращения основан на диссипации энергии вращающихся дисков с шипами в реальной, жидкости. Так как реальная жидкость обладает вязкостью, а следовательно и трением, она будет нагреваться при движении в ней механических частей гидравлического тормоза. Предлагаются конструкция, принцип работы и особенности функционирования такого гидравлического тормоза, Передача кинетической энергии движения вагона на тормоз осуществляется с помощью механической муфты, соединенной с колесной парой. Она передает энергию вращения колес на вращение в гидравлическом тормозе специально установленных дисков с шипами. Расположение шипов соответствует профилю изогнутых лопаток центробежного насоса. Поэтому наряду с нагревом жидкости при вращении дисков с шипами, будет осуществляться так же ее перекачка через внутренний оьъем тормоза. Выводы: Предварительные расчеты показывают, что, варьируя размерами и количеством шипов, можно добиться приемлимой динамики торможения пассажирского вагона. Нагретая жидкость может быть впоследствии использована для бытовых нужд и для отопления пассажирского вагона.Item Компоновка позиций гибкого вагоноремонтного потока и способ перемещения вагонов между ними при помощи транспортного агрегата(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Мямлин, Владислав Витальевич; Мямлин, Сергей Витальевич; Азимов, Р. Р.; Михальчук, Алексей МихайловичRUS: Обозначены основные причины, оказывающие сильное негативное влияние на функционирование традиционных поточных линий для ремонта вагонов. Представлена компоновка вагоноремонтного участка, использующего асинхронный гибкий поток ремонта вагонов. Рассмотрены конструктивные особенности различных транспортных устройств для перемещения подвижного состава между параллельными путями. Описан способ перемещения изделий между позициями гибкого вагоноремонтного потока. Показаны принцип работы и особенности конструкции предлагаемого транспортного агрегата.Item Логістичні методи управління ресурсами при ремонтах рухомого складу на промислових підприємствах(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Капіца, Михайло Іванович; Гненний, Микола Васильович; Пінчук, Олена Петрівна; Привалова, Любов ВасилівнаUKR: У статті розглянуто методичні підходи щодо логістичних методів управління ресурсами промислових підприємств при виконанні ремонтів рухомого складу. Запропоновано загальний алгоритм підвищення працездатності системи ремонту на основі вибору раціональної послідовності реалізації методів управління її ресурсами.Item Математическое моделирование колебаний электровоза ЧС4(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Рейдемейстер, Алексей Геннадьевич; Снитко, Н. П.RU: Приведено описание модели колебаний электровоза ЧС4. Последний рассматривается как механическая система, состоящая из 9 твердых тел (кузов, рамы двух тележек, 6 колесных пар).Item Математическое моделирование процесса очистки воды в вертикальном отстойнике(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Нагорная, Елена Константиновна; Беляев, Николай НиколаевичRU: Разработана 2D-численная модель для расчета вертикального отстойника с перегородкой. Модель основывается на численном интегрировании уравнения конвективно-диффузионного переноса примеси и модели потенциального течения. Приводятся результаты вычислительного эксперимента.Item Наближене обчислення характеристик надійності деяких резервованих систем(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Послайко, Надія Іванівна; Королевич, М. В.UK: В роботі досліджуються дві резервовані системи, елементи яких відновлюються: з теплим плинним резервом, контролями і профілактикою , і гарячим плинним резервом. Створене програмне забезпечення для наближеного обчислення деяких характеристик надійності цих систем.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »