Випуск 37
Permanent URI for this collection
UK:
Зі статтями авторів, що не працюють в ДНУЗТ, можна ознайомитится на сайті Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського або на сайті журналу "Наука та прогрес транспорту."
EN:
Articles of authors who are not employees DNURT, is available online at Vernadsky National Library of Ukraine or on the website of the journal " Science and Transport Progress "
Browse
Browsing Випуск 37 by Title
Now showing 1 - 20 of 40
Results Per Page
Sort Options
Item Адаптація метода Т. Демарка для прогнозування векторних інтервальних часових рядів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Клименко, Иван ВикторовичUK: В статті запропоновано використання методу Т. Демарка для побудови оперативного прогнозу основних показників діяльності підприємств залізничного транспорту.Item Актуальні проблеми удосконалення процесу просування вагонних парків власності іноземних держав на мережі залізниць України(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Германюк, Юлія МиколаївнаUK: У статті розглянуто основні проблеми організації транзитних міжнародних перевезень. Виконано статистичний аналіз затримок вагонів на прикордонних станціях. Зроблено висновки про необхідність розробки математичної моделі просування транзитних вагонопотоків по мережі залізниць України з використанням методу імітаційного моделювання.Item Аналіз аналітичних функцій для апроксимації універсальної магнітної характеристики тягових двигунів постійного та пульсуючого струму(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Гетьман, Геннадій Кузьмич; Марікуца, Сергій ЛеонідовичUK: Розглянуто ряд функцій для апроксимації універсальної магнітної характеристики та її похідної, оцінено їх точність та відповідність висунутим вимогам.Item Визначення напружено-деформованого стану конструкцій інженерних споруд. Оптимізація конструктивних рішень(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Волкова, Вікторія Євгенівна; Олійник, М. С.UK: Промислові труби є невід’ємною частиною комплексу споруд підприємств металургійної, хімічної й ряду інших галузей промисловості з моменту їх виникнення. Їх призначення полягає у викиді на значну висоту відходів виробництва із залишковим змістом шкідливих речовин. У статті представлено результати моделювання напружено-деформованого стану башти на основі методу скінченних елементів. Розглянуто та проаналізовано 6 варіантів конструктивного рішення башти, серед яких варіанти з використанням полімерів.Item Використання цифрової вимірювальної техніки для експериментальних досліджень взаємодії колії і рухомого складу(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Бондаренко, Ірина Олександрівна; Курган, Дмитро Миколайович; Патласов, Олександр Михайлович; Савлук, Віталій ЄвгеновичUKR: Показано тенденції застосування сучасної цифрової техніки для проведення експериментальних досліджень впливу на колію рухомого складу. Розглянута можливість визначення модуля пружності підрейкової основи за результатами вимірювань напружень в рейках.Item Вип. 37 Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011)UK: У статтях наведені наукові дослідження, виконані авторами в Дніпропетровськом національному університеті залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна та інших організаціях. Статті присвячені вирішенню актуальних питань залізничного транспорту по наступних напрямках: автоматизовані системи керування, екологія на транспорті, економіка транспорту, електричний транспорт, залізнична колія, моделювання задач транспорту та екології, ремонт та експлуатація засобів транспорту, рухомий склад і тяга поїздів, транспортне будівництво. Вісник становить інтерес для працівників науково-дослідних організацій, викладачів вищих навчальних закладів, докторантів, аспірантів, магістрантів та інженерно-технічних працівників.Item Вплив конструктивних особливостей на жорсткість стін–діафрагм в каркасних будівлях з ЛСТК(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Савицький, Микола Васильович; Зінкевич, Андрій Миколайович; Зінкевич, О. Г.UK: Отримані залежності впливу конструктивних особливостей діафрагм каркасних будівель з ЛСТК на їх жосткість. На основі залежностей розроблено методику оцінки жорсткості діафрагми будь-якої конфігурації, яка дозволяє приймати конструктивні рішення для забезпечення просторової жорсткості будівлі.Item Дослідження роботи рейкових кіл та системи автоблокування на перевальних ділянках з крутим профілем(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Разгонов, Адам Пантелійович; Ящук, Катерина ІванівнаUK: В статті проведено дослідження роботи рейкових кіл та системи автоблокування на перевальній ділянці з крутим профілем. Проведено тягові розрахунки, здійснено оцінку теплових режимів роботи дросельтрансформаторів, розраховано режими роботи рейкових кіл при встановленні двох дросель-трансформаторів на живлячому та релейному кінцях.Item Дослідження роботи стрілочного переводу проекту КС1002.00.000 у безстиковій колії(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Рибкін, Віктор Васильович; Лисак, Володимир Андрійович; Бурдюжа, О. Л.UK: В даній статті наведені результати досліджень щодо можливості використання стрілочних переводів у безстиковій колії без зрівнювальних приладів.Item Дослідження характеру і величини зносу трибосистем дизелів спеціального самохідного рухомого складу залізниць(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Мямлін, Сергій Віталійович; Барановський, Денис МиколайовичUK: У роботі наведено результати експериментальних досліджень характеру та величини зносу відповідальних трибосистем циліндропоршневої групи та кривошипно-шатунного механізму дизелів спеціального самохідного рухомого складу залізниць. Показано, що характер зносу гільз циліндрів та шийок колінчастого валу негативно впливають на техніко-експлуатаційні параметри і лімітують ресурс дизелів у цілому. Величина зносу пропорційна напрацюванню дизелів, але спостерігаються випадки значних відхилень значень величини та інтенсивності зносу деталей відповідальних трибосистем, які впливають на встановлений ресурс дизелів до капітального ремонту.Item Експериментально-теоретична оцінка показників міцності балок центрального підвішування дизель-поїздів ДР1А(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Бондарєв, Олександр Матвійович; Ягода, Дмитро Олександрович; Скобеленко, В. М.UK: В статті наведено результати експериментально-теоретичної оцінки показників міцності балок центрального підвішування дизель-поїздів ДР1А та запропоновано заходи модернізації з покращення показників міцності.Item Ефективність впровадження систем із частотно-керованими електроприводами насосів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Устименко, Дмитро Володимирович; Нікітенко, Анатолій ВолодимировичUK: Основна увага в статті приділяється порівнянню енергетичних втрат у приводах насосів з різними видами керування. Наведений матеріал орієнтує у визначенні тих вузлів приводних систем, де найбільш вигідне застосування частотного керування.Item Застосування фізіолого - гігєнічних досліджень для забезпечення оптимальних параметрів праці операторів залізничного транспорту(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Никифорова, Олена Анатоліївна; Соловйова, Юлія ВолодимирівнаUK: Вивчено взаємозв'язок між характером і умовами роботи операторів залізничного транспорту. Встановлено, що існуючі методи професійного добору не можуть в повній мірі осягнути оцінки ступеня придатності або непридатності спеціаліста. На основі отриманих даних основних психофізіологічних характеристик функціонального стану працівників Придніпровської залізниці рекомендовано застосування комплексу фізіолого - гігієнічних досліджень, що сприятиме підвищенню безпеки руху та збереженню здоров'я людей.Item Захист від перенапруг електротягових мереж постійного струму: методологія вибору ОПН(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Кім, Єн Дар; Сиченко, Віктор ГригоровичUKR: В статті розглядається методологія вибору обмежувачів перенапруг для тягової мережі постійного струму.Item Исследование цифрового путевого приемника тональных рельсовых цепей(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2011) Гончаров, Константин ВикторовичUK: В роботі показано доцільність використання цифрової обробки сигналів у колійних приймачах тональних рейкових кіл. На підставі результатів спектрального аналізу сигнального струму тональних рейкових кіл, а також з врахуванням діючих нормативів сформульовано вимоги до частотних характеристик цифрових фільтрів для колійного приймача, проведено синтез таких фільтрів. Імітаційне моделювання синтезованого цифрового приймача підтвердило його відповідність вимогам існуючих відомчих нормативних документів.Item Компромісно-оптимальні тягові розрахунки на множині Парето(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Лагута, Василь ВасильовичUK: Задача оптимальних тягових розрахунків розглядається як задача про оптимальне розподілення ресурсу. Рішення засновано на динамічному програмуванні. Використовується покрокове обчислення множини точок оптимальних за Парето значень цільової функції (витрати енергії) і ресурсу (час).Item Концептуальні підходи до побудови механізму управління пасажирськими приміськими перевезеннями(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Задоя, В’ячеслав ОлександровичUKR: У статті розглянуто основні підходи удосконалення механізму управління пасажирськими залізничними перевезеннями в приміському сполученні та запропоновано класифікацію моделей реформування пасажирських залізничних перевезень у приміському сполученні залежно від масштабів, ступеня самостійності, відомчої підпорядкованості та кількості власників майбутньої компанії.Item Математична модель системи автоматичного регулювання напруги низьковольтних кіл електровоза(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Білухін, Дмитро СергійовичUK: Пропонується математична модель для дослідження системи автоматичного регулювання напруги низьковольтних кіл електровоза з генераторним джерелом живлення.Item Математичне моделювання перехідних процесів у системі змінного струму «тягова мережа −електровоз». 2. Вмикання силового трансформатора електровоза в режимі холостого ходу; визначення й аналіз кидка струму намагнічування(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Міщенко, Тетяна МиколаївнаUK: Стаття є продовженням аналізу математичних моделей систем змінного струму, в які поступово підключаються елементи тягової мережи та вмикання силового трансформатора в режимі холостого ходу. Виконано чисельні розрахунки та аналіз струму намагнічування трансформатора.Item Металеві матеріали з підвищеною міцністю для виготовлення вагонів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Вакуленко, Ігор Олексійович; Анофрієв, Василь ГригоровичUKR: Розглянуто питання по застосуванню низьколегованих сталей з підвищеною міцністю після різноманітних термомеханічних обробок для виготовлення залізничних вагонів.