Випуск 37
Permanent URI for this collection
UK:
Зі статтями авторів, що не працюють в ДНУЗТ, можна ознайомитится на сайті Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського або на сайті журналу "Наука та прогрес транспорту."
EN:
Articles of authors who are not employees DNURT, is available online at Vernadsky National Library of Ukraine or on the website of the journal " Science and Transport Progress "
Browse
Browsing Випуск 37 by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 40
Results Per Page
Sort Options
Item Расширение возможностей пакета AutoCAD 2009 для оптимизации трехмерного моделирования в приложении к строительному моделированию(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2011) Краснюк, Андрей Витальевич; Ульченко, Татьяна Владимировна; Нетеса, Андрей Николаевич; Нетеса, Константин НиколаевичUKR: У статті розглядаються можливості пакету AutoCAD 2009 в побудові тривимірних твердотільних моделей і аналізуються оптимальні способи проектування для будівельного креслення. Наведено приклади і обґрунтування вибору способу побудови твердотільної моделі.Item Вплив конструктивних особливостей на жорсткість стін–діафрагм в каркасних будівлях з ЛСТК(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Савицький, Микола Васильович; Зінкевич, Андрій Миколайович; Зінкевич, О. Г.UK: Отримані залежності впливу конструктивних особливостей діафрагм каркасних будівель з ЛСТК на їх жосткість. На основі залежностей розроблено методику оцінки жорсткості діафрагми будь-якої конфігурації, яка дозволяє приймати конструктивні рішення для забезпечення просторової жорсткості будівлі.Item Теоретические основы моделирования технологии доставки груза(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2011) Харченко, Олеся ИвановнаRU: В статье предложены теоретические основы моделирования технологии доставки груза на основе определения зависимости затрат от времени доставки грузов.Item Технология ремонта гидротехнических сооружений(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2011) Ануфриева, Елена ВикторовнаRU: В статье изложены основные положения разработанной технологии восстановления несущей способности конструкций транспортных и гидротехнических сооружений. Предложенный пневмоструйный способ ремонта и восстановления несущей способности транспортных и гидротехнических сооружений позволяет экономить 30…40 % цемента, увеличить плотность бетона, а, следовательно, уменьшить массу конструкций.Item Роль поточных методов при организации вагоноремонтного производства и их влияния на рост производительности труда(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, 2011) Мямлин, Владислав ВитальевичRUS: Показаны преимущества поточной формы организации производства. Даны примеры становления потоков в различных отраслях промышленности. Представлены основные характеристики поточного производства. Отмечена важная роль в разработке новых структур вагоноремонтных потоков, способствующих повышению эффективности производства и росту производительности труда. Огромные резервы в этом направлении видятся в создании многопредметных гибких асинхронных систем с высоким уровнем механизации и автоматизации производства.Item Умови розвитку процесів динамічного деформаційного старіння в сталі(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Вакуленко, Ігор Олексійович; Надеждін, Юрій ЛьвовичUK: В порівнянні з односпрямованим деформуванням, попереднє навантаження стискуванням супроводжується зсувом моменту формування першого зриву напруження при розтяганні у бік більш великих деформацій. Величини попередньої деформації стискуванням і виникнення першого зриву напруження при розтяганні практично дорівнюють одне одному.Item Щодо забезпечення якості проектування конструкції земляного полотна залізничної колії(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Бондаренко, Ірина ОлександрівнаUKR: Розглянуто проблеми забезпечення якості проектування конструкцій нижньої будови залізничної колії.Item Аналіз аналітичних функцій для апроксимації універсальної магнітної характеристики тягових двигунів постійного та пульсуючого струму(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Гетьман, Геннадій Кузьмич; Марікуца, Сергій ЛеонідовичUK: Розглянуто ряд функцій для апроксимації універсальної магнітної характеристики та її похідної, оцінено їх точність та відповідність висунутим вимогам.Item Роль структури в процесах зношування ферито-перлітних сталей(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Кузін, Олег Анатолійович; Кузін, Микола Олегович; Мещерякова, Тетяна МиколаївнаUK: Представлено результати досліджень впливу структури на механічні властивості й поведінку ферито-перлітних сталей при дії контактних навантажень. Показано, що формування відманштеттової структури має негативний вплив на працездатність сталей при статичних навантаженнях, але позитивно впливає на їх зносостійкість.Item Математична модель системи автоматичного регулювання напруги низьковольтних кіл електровоза(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Білухін, Дмитро СергійовичUK: Пропонується математична модель для дослідження системи автоматичного регулювання напруги низьковольтних кіл електровоза з генераторним джерелом живлення.Item Управління експлуатацією і ремонтом техніки(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Радкевич, Анатолій Валентинович; Яковлєв, Сергій Олександрович; Крамар, Ігор Євгенович; Шаптала, Олександр Іванович; Боренко, Микола ВіталійовичUKR: Розглянуто шляхи налагодження диспетчерської служби в процесі управління експлуатацією і ремонтом техніки, що дозволяє значно полегшити управління рухомими ремонтними засобами та підвищити ефективність їх використання.Item Вип. 37 Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011)UK: У статтях наведені наукові дослідження, виконані авторами в Дніпропетровськом національному університеті залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна та інших організаціях. Статті присвячені вирішенню актуальних питань залізничного транспорту по наступних напрямках: автоматизовані системи керування, екологія на транспорті, економіка транспорту, електричний транспорт, залізнична колія, моделювання задач транспорту та екології, ремонт та експлуатація засобів транспорту, рухомий склад і тяга поїздів, транспортне будівництво. Вісник становить інтерес для працівників науково-дослідних організацій, викладачів вищих навчальних закладів, докторантів, аспірантів, магістрантів та інженерно-технічних працівників.Item Металеві матеріали з підвищеною міцністю для виготовлення вагонів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Вакуленко, Ігор Олексійович; Анофрієв, Василь ГригоровичUKR: Розглянуто питання по застосуванню низьколегованих сталей з підвищеною міцністю після різноманітних термомеханічних обробок для виготовлення залізничних вагонів.Item Обґрунтування вибору діагностичного параметра для віброакустичного методу діагностування залізобетонних опор контактної мережі(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Кузнецов, Валерій Геннадійович; Полях, Олександр МиколайовичUK: Виконано наукове обґрунтування вибору діагностичного параметра для нового методу діагностування залізобетонних опор контактної мережі на основі середньої інформації про стан опори.Item Реологічні властивості багатошарових матеріалів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Артемчук, Віктор ВасильовичUK: У статті розглянуто питання, пов’язані з відновленням зношених деталей рухомого складу шаруватими покриттями. При побудові математичної моделі зношення багатошарового матеріалу як об’єкту реології зроблено певні припущення, що дає можливість використовувати методи механіки і механіки суцільних середовищ.Item Нові принципи формування витрат на перевезення пасажирів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Бараш, Юрій Савелійович; Пінчук, Олена ПетрівнаUK: В роботі розроблено нові принципи формування витрат на перевезення пасажирів у приміському сполученні в окремому поїзді з урахуванням особливості рухомого складу, швидкості руху та комфорту.Item Метод оценки технологической стабильности электротяговой и противодействующей сил контакторов подвижного состава(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2011) Маренич, Александра Александровна; Костин, Николай АлександровичRUS: Предлагается новый, более точный метод определения дисперсии нелинейной функции нескольких случайных величин-аргументов в применении к тяговой и противодействующей характеристикам электромагнитных контакторов подвижного состава. Определен параметр, наиболее существенно влияющий на стабильность тяговой и противодействующей характеристик электромагнитных клапанных контакторов.Item Дослідження характеру і величини зносу трибосистем дизелів спеціального самохідного рухомого складу залізниць(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Мямлін, Сергій Віталійович; Барановський, Денис МиколайовичUK: У роботі наведено результати експериментальних досліджень характеру та величини зносу відповідальних трибосистем циліндропоршневої групи та кривошипно-шатунного механізму дизелів спеціального самохідного рухомого складу залізниць. Показано, що характер зносу гільз циліндрів та шийок колінчастого валу негативно впливають на техніко-експлуатаційні параметри і лімітують ресурс дизелів у цілому. Величина зносу пропорційна напрацюванню дизелів, але спостерігаються випадки значних відхилень значень величини та інтенсивності зносу деталей відповідальних трибосистем, які впливають на встановлений ресурс дизелів до капітального ремонту.Item Методика визначення цін на додаткові послуги, що надаються пасажирам на вокзалах і в поїздах(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) П’ятигорець, Ганна СергіївнаUK: Розглянуто порядок складання калькуляцій на додаткові послуги, що надаються пасажирам на вокзалах, пропонується методика розрахунку прямих витрат.Item Математичне моделювання перехідних процесів у системі змінного струму «тягова мережа −електровоз». 2. Вмикання силового трансформатора електровоза в режимі холостого ходу; визначення й аналіз кидка струму намагнічування(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Міщенко, Тетяна МиколаївнаUK: Стаття є продовженням аналізу математичних моделей систем змінного струму, в які поступово підключаються елементи тягової мережи та вмикання силового трансформатора в режимі холостого ходу. Виконано чисельні розрахунки та аналіз струму намагнічування трансформатора.