Факультет "Управління процесами перевезень"
Permanent URI for this community
UKR: Факультет "Управління процесами перевезень"
ENG: Faculty "Managing Transportation Processes"
ENG: Faculty "Managing Transportation Processes"
Browse
Browsing Факультет "Управління процесами перевезень" by Title
Now showing 1 - 20 of 57
Results Per Page
Sort Options
Item Вибір раціональної схеми перевезень негабаритних вантажів автомобільним транспортом у міжнародному сполученні(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Студенікін, Богдан ВячеславовичUKR: Магістерська робота складається зі вступу, 6 розділів, висновків та 4 додатків, містить 22 ілюстрації, 8 таблиць та 29 літературних джерел. Об’єктом розробки дипломної роботи є процес перевезення негабаритних вантажів у міжнародному сполученні. Предметом розробки дипломної роботи є взаємозв’язок параметрів схеми доставки вантажу автомобільним транспортом з транспортними витратами та ризиками. Метою даної роботи є підвищення ефективності міжнародного автомобільного перевезення негабаритного вантажу за рахунок оптимізації схеми перевезення з врахуванням ризиків. В роботі визначені виконаний аналіз публікацій, статистичних даних та нормативних документів з організації автомобільних перевезень негабаритних вантажів, виконано вибір рухомого складу та маршруту перевезення, проведено оцінку транспортних витрат за маршрутами перевезень з врахуванням ризиків.Item Визначення економічно обґрунтованого варіанту примикання нової лінії до станції Н(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Малявін, Антон ОлександровичUK: Об’єктом розробки дипломної роботи є конструкція та технологічні процеси роботи дільничної станції Н. Метою проекту є удосконалення конструкції дільничної станції Н у зв’язку з примиканням нового підходу із К. В проекті визначені обсяги роботи дільничної станції Н, виконано аналіз недоліків її конструкції та технології, визначено технологічні норми, перевірено відповідність колійного розвитку визначеним обсягам роботи, вибрано кращий варіант примикання нового підходу із К, детально розроблено два варіанти горловин нового приймально-відправного парку, виконано їх економічне порівняння, визначено вартість спорудження цього парку за варіантами та вибрано кращий із них за мінімумом модифікованих витрат. Також були розглянуті питання забезпечення охорони праці та безпека руху на станції Н.Item Визначення раціональних техніко-технологічних параметрів залізничних станцій на основі імітаційного моделювання їх роботи(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Недогарський, Роман ОлександровичUK: В роботі виконано аналіз наукових робіт стосовно проблеми підвищення ефективності функціонування залізничних станцій та методів імітаційного моделювання їх роботи. Виконана техніко-експлуатаційна характеристика роботи сортувальної станції К. Розглянуто декілька варіантів удосконалення колійного розвитку вказаної станції та технології обробки поїздів у розформування. Для оцінки ефективності запропонованих проектних рішень використана ергатична модель залізничних станцій. В роботі розглянуто її структуру, виконано її ідентифікацію та перевірено адекватність імітаційної моделі. За результатами імітаційного моделювання визначено економічний ефект від впровадження ефективного варіанту проектного рішення. Галуззю застосування результатів дипломної роботи є залізничні станції мережі залізниць України. Метою дослідження є підвищення ефективності функціонування залізничних станцій за рахунок визначення раціональних техніко-технологічних параметрів на основі науково обґрунтованих методів комплексної оцінки їх технічного забезпечення та технології роботи. Об’єктом дослідження є процес функціонування залізничних станції. Методи дослідження: математична статистика, кореляційний аналіз, регресійний аналіз, теорія графів, теорія скінчених автоматів, сітьове планування та управління, імітаційне моделювання.Item Визначення раціонального варіанту удосконалення колійного розвитку дільничної станції у зв’язку з примиканням нової лінії(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Кравчук, Дмитро ВалерійовичUKR: Магістерська робота виконана на 108 сторінках, містить 9 рисунків, 35 таблиць та 56 використаних джерел. В магістерській роботі визначені обсяги роботи дільничної станції Д, виконано аналіз недоліків її конструкції та технології, визначено технологічні норми, перевірено відповідність колійного розвитку визначеним обсягам роботи, вибрано кращий варіант примикання нового підходу із М, детально розроблено два варіанти горловин нового приймально-відправного парку, виконано їх економічне порівняння, визначено вартість спорудження цього парку за варіантами та вибрано кращий із них за мінімумом модифікованих витрат. Мета дослідження полягає в удосконаленні конструкції дільничної станції Д у зв’язку з примиканням нового підходу із М. Об’єкт дослідження – конструкція та технологічні процеси роботи дільничної станції Д.Item Визначення раціонального плану маневрової роботи при формуванні подач вагонів на вантажні фронти(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Хміль, Сергій ВолодимировичUK: Об’єктом розробки дипломної роботи є конструкція та технологічні процеси роботи сортувальної станції. Метою даної роботи є удосконалення технології роботи сортувальної станції Н в умовах збільшення обсягів роботи. В роботі визначені обсяги роботи сортувальної станції н, виконано аналіз недоліків її конструкції та технології, перевірено відповідність колійного розвитку визначеним обсягам роботи, проаналізовані варіанти технології формування багатогрупних составів на станції і вибрана краща із них, розглянуто питання вибору раціонального варіанту розташування спеціалізованого безгірочного сортувального пристрою, перевірено працездатність станції за допомогою добового плану-графіку. Галузь застосування – інфраструктура залізничного транспорту України.Item Визначення раціональної конструкції приймально-відправного парку дільничної станції К.(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Рикунов, Олег МихайловичUK: Об’єктом дослідження є процес функціонування дільничної станції К. Метою дипломної роботи є підвищення ефективності роботи дільничної станції за рахунок реконструкції її колійного розвитку в умовах будівництва другої головної колії. У дипломній роботі наведена техніко-експлуатаційна характеристика станції К та визначені розрахункові обсяги її роботи. Виконано перевірку відповідності колійного розвитку парків станції розрахунковим обсягам роботи. Розроблено три варіанта горловин приймально-відправного парку «Б» станції. За допомогою спеціалізованого програмного забезпечення визначена техніко-технологічна оцінка кожного варіанту. Економічно обґрунтована раціональна конструкція плану колійного розвитку парку «Б». Розроблені заходи з реконструкції дільничної станції і технологія її роботи; при цьому розраховано тривалість виконання основних технологічних операцій. Виконано дослідження впливу параметрів вхідного потоку поїздів на переробну спроможність приймально-відправного парку «Б». Для дослідження використано методи імітаційного моделювання. На основі розробленої технології побудовано добовий план-графік роботи станції К та розраховані його показники. Аналіз графіку показав відповідність розробленої технології та нового технічного оснащення станції розрахунковим обсягам роботи. Галузь застосування – інфраструктура залізничного транспорту України.Item Дослідження варіантів організації руху та забезпечення безпеки в окремому районі міста(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Пушкарь, Микола ІвановичUK: В магістерській роботі виконано аналіз сучасного стану питання організації руху автомобільного транспорту; дослідження та аналіз роботи автомобільного транспорту України; дослідження варіантів організації та забезпечення безпеки руху на перехрестях; визначення оптимального маршруту руху автотранспорту при обслуговуванні торгової мережі; екологічні аспекти роботи автомобільного транспорту. Метою дипломної роботи є дослідження можливих варіантів організації руху на перехрестях та при розвезенні вантажів. Об’єкт дослідження – процес організації руху автомобільного транспорту. Предмет дослідження – взаємозв’язки інтенсивності автомобілепотоків та пропускної спроможності перехресть; організація руху при розвезенні вантажів. Метод дослідження – аналітичний.Item Дослідження впливу конструкції гіркової горловини сортувального парку сортувальної станції Б на показники її роботи(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Береза, Денис ВіталійовичUK: Об’єктом розробки дипломної роботи на тему «Дослідження впливу конструкції гіркової горловини сортувального парку сортувальної станції Б на показники її роботи» є конструкція та технологічні процеси роботи сортувальної станції. Метою даної роботи є вибір раціонального варіанту конструкції гіркової горловини сортувального парку. В дипломній роботі виконано аналіз існуючих публікацій з питання реконструкції гіркових горловин сортувального парку; наведено коротку характеристику сортувальної станції Б, виконано аналіз недоліків її конструкції та технології в контексті розформування составів; вивчено основні рекомендації щодо проектування сортувальних пристроїв; розроблено два варіанта плану гіркової горловини сортувального парку, наведено їх основну характеристику; визначені варіанти профілю для кожного із варіантів плану; для кожного варіанту були визначені основні показники та вибрано найкращий варіант; виконано графічне моделювання роботи сортувальної станції Б. Галузь застосування – інфраструктура залізничного транспорту України.Item Дослідження ефективності контейнерних перевезень зернових вантажів на експорт(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Литвин, Сергій СергійовичUK: В роботі розглянуті проблеми вдосконалення логістики залізничних перевезень зернових вантажів у міжнародному сполученні на експорт через морські порти. Для підвищення ефективності перевезення зерна в порти запропонована технологія його транспортування в контейнерах. Апробація запропонованих заходів виконана для реальної логістичного ланцюга поставок зернових вантажів від великої станції навантаження зерна в морський термінал Одеського регіону. В роботі наведено комплексний аналіз існуючої технології доставки зерна, визначені його показники, а також виявлені недоліки в роботі та запропоновано шляхи їх усунення. Для оцінки економічної ефективності запропонованих заходів виконані відповідні розрахунки. Метою дослідження є підвищення ефективності логістики доставки зернових вантажів залізничним транспортом за рахунок впровадження мультимодальних технологій. Об’єктом дослідження є процес перевезення зерна у морські порти. Предметом дослідження є взаємозв’язки між системою залізничних перевезень зернових вантажів і показниками ефективності логістичної ланцюга експорту зерна через порти. Метод дослідження – аналітичний.Item Дослідження та аналіз впливу параметрів сортувального комплексу станції Н на його переробну спроможність(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Розберг, Оксана ІванівнаUK: В роботі виконано аналіз технічного забезпечення сортувальних станцій та характеристик вагонопотоків, що на них переробляються, для виконання роботи використовувалася модель скочування відчепів, проведено дослідження впливу швидкості розпуску составів на умови прицільного та інтервального регулювання швидкості скочування відчепів, проведено дослідження факторів, що впливають на переробну спроможність, та визначення переробної спроможності сортувального комплексу при різних варіантах виконання маневрової роботи в сортувальних комплексах. Метою дипломної роботи є підвищення ефективності функціонування сортувальних комплексів станцій за рахунок визначення раціональних техніко-технологічних параметрів. Об’єкт дослідження – процес розформування-формування составів поїздів на сортувальних станціях. Предмет дослідження – процес переробки вагонопотоків на сортувальних станціях та взаємозв’язки параметрів вагонопотоку, що переробляється на гірці, та параметрів сортувальної гірки з показниками роботи сортувального комплексу. Метод дослідження – аналітичний.Item Дослідження та вибір варіантів перевезення продукції підприємств автотранспортом(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Цоцко, Ірина ВолодимирівнаUKR: Магістерська робота виконана на 97 сторінках, містить 15 рисунків, 12 таблиць та 43 використані джерела. В магістерській роботі виконано аналіз сучасного стану питання моделювання та прогнозування руху автотранспорту; аналіз роботи автомобільного транспорту України; вибір варіанту організації перевезення продукції автотранспортом; розрахунок техніко-економічних показників обраного варіанту перевезення; безпеки та охорони праці при перевезенні вантажу автомобільним транспортом. Метою роботи є дослідження варіантів організації перевезень вантажу автотранспортом. Об’єкт дослідження – процес перевезення продукції автомобільним транспортом. Предмет дослідження – взаємозв’язки показників транспортних засобів при розвезенні вантажів.Item Дослідження та удосконалення варіантів організації руху в окремому районі міста(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Гайдук, Артур ЛеонідовичUKR: Магістерська робота виконана на 117 сторінках, містить 9 рисунків, 16 таблиць та 63 використаних джерел. В роботі було проведено дослідження функціонування гілки системи міського пасажирського транспорту на прикладі найбільш завантаженого автобусного маршруту одного з районів міста. На основі аналізу проблем, які виникають під час проектування мережі та її роботи були сформовані критерії ефективності функціонування системи громадського транспорту з точок зору усіх учасників перевізного процесу. Були досліджені обсяги пасажиропотоків за напрямками та часом доби і розрахована собівартість використання рухомого складу різної місткості, досліджений вплив зміни інтервалу на завантаженість маршруту і економічні показники його роботи. На основі отриманих результатів була обґрунтована доцільність та надані пропозиції щодо проведення реорганізації функціонування маршруту. Об’єкт дослідження - процес функціонування мережі громадського транспорту міста. Мета роботи - дослідження ефективності функціонування гілки мережі міського пасажирського транспорту в окремому районі міста.Item Дослідження та удосконалення системи транспортного обслуговування міста(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Сентюрін, Сергій СергійовичUK: В магістерській роботі виконано аналіз системи транспортного обслуговування міста, проаналізовано статистичні дані роботи автомобільного транспорту, визначено причини необхідності впровадження зон заспокоєння дорожнього руху, запропоновано розташування однієї з зон, виконано оптимізацію взаємодії автомобільного міського пасажирського транспорту з іншими видами транспорту у транспортних вузлах, проаналізовано проблеми безпеки дорожнього руху Метою дипломної роботи є дослідження та удосконалення системи транспортного обслуговування міста пасажирським транспортом. Об’єкт дослідження – процес взаємодії автомобільного міського пасажирського транспорту з іншими видами транспорту. Предмет дослідження – технологія транспорного обслуговування міста автомобільним транспортом, можливі варіанти підвищення безпеки дорожнього руху. Метод дослідження – аналітичний.Item Оптимізація доставки дрібнопартійних вантажів автомобільним транспортом у міжнародному сполученні(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Солод, Валерія КостянтинівнаUKR: Магістерська робота складається зі вступу, 6 розділів, висновків та 3 додатків, містить 29 ілюстрацій, 13 таблиць та 20 літературних джерел. Об’єктом розробки дипломної роботи є процес перевезення дрібнопартійних вантажів у міжнародному сполученні. Предметом розробки дипломної роботи є взаємозв’язок витрат з параметрами схеми перевезення та рівнем ризиків. Метою даної роботи є мінімізація витрат вантажовласників за рахунок удосконалення схеми перевезення дрібнопартійних вантажів у міжнародному сполученні з врахуванням ризиків. В роботі виконаний аналіз публікацій, статистичних даних та нормативних актів в сфері організації міжнародної доставки дрібнопартійних вантажів, розроблені альтернативні схеми доставки, визначені тривалість та вартість перевезення, оцінені ризики затримки вантажів.Item Оптимізація логістичного забезпечення ритейлу(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Волошко, Костянтин СергійовичUKR: Магістерська робота складається зі вступу, 6 розділів, висновків та 5 додатків, містить 37 ілюстрацій, 27 таблиць та 48 джерел у літературному списку. Об'єктом дослідження є логістичний процес в ритейлинговій мережі. Метою магістерської дипломної роботи є удосконалення техніко-технологічних параметрів логістичної системи забезпечення доставки продукції в точки роздрібного продажу. В роботі розроблено порядок зберігання продукції та її розвезення автомобільним транспортом по пунктах роздрібної торгівлі. В ході вирішення вказаної задачі визначені раціональні об’ємно-планувальні характеристики складу та економічно обґрунтовано оптимальну систему управління запасами в умовах ризиків затримки поставок. Також був проведений аналіз показників роботи торговельної мережі, розроблено варіанти маршрутів розвезення вантажів та виконано їх техніко-економічне порівняння. В результаті розроблено графік роботи вантажного автомобілів. Крім того, в роботі розглянуті питання впливу автомобільного транспорту на навколишнє середовище.Item Оптимізація функціонування сортувального комплексу станції з метою скорочення витрат на переробку вагонопотоків(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Демченко, Ольга ВасилівнаUK: Об’єктом дослідження є конструкція та технологія роботи сортувального комплексу. Предметом дослідження є взаємозв’язок техніко-технологічних параметрів сортувального комплексу з показниками роботи та пов’язаними з цим витратами на переробку вагонопотоків. Метою даної роботи є мінімізація витрат на переробку вагонопотоків за рахунок визначення раціональних техніко-технологічних параметрів сортувальних комплексів станцій. В роботі визначені обсяги роботи сортувальної станції О, виконано аналіз наявного технічного оснащення сортувального комплексу, перевірено відповідність колійного розвитку визначеним обсягам роботи, виконано їх техніко-економічне порівняння та вибір раціонального, що дозволило визначити оптимальні техніко-технологічні параметри, а також було розглянуто екологічні аспекти та питання безпеки руху при розформуванні составів на сортувальній гірці. Галузь застосування – інфраструктура залізничного транспорту України.Item Організація роботи сортувальної станції Л у зв'язку зі збільшенням місцевого вагонопотоку(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Грущак, Ольга ІгорівнаUK: В дипломній роботі визначені обсяги переробки вагонів різної категорії на сортувальної станції, виконано аналіз недоліків її технології, перевірено відповідність колійного розвитку визначеним обсягам роботи, детально розроблено варіанти формування багатогрупних составів, виконано їх порівняння, розглянуті питання охорони праці та екології. Мета роботи – підвищення ефективності роботи сортувальної станції у залізничному вузлі. Об’єкт дослідження – сортувальна станція. Предмет дослідження – є конструкція та технологічні процеси роботи сортувальної станції. Метод дослідження – аналітичний, графічний.Item Оцінка надійності та ризиків процесу експлуатації об'єктів інфраструктури залізничного транспорту(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Васюра, Олена ВікторівнаUKR: Магістерська робота виконана на 104 сторінках, містить 24 рисунка, 15 таблиць та список використаних джерел з 41 найменування. В магістерській роботі обґрунтована актуальність наукової проблеми щодо оцінки ризиків та безпеки експлуатації транспортної інфраструктури. Проаналізовані основні фактори, що впливають на надійність процесу експлуатації транспортної інфраструктури. Розглянуто математичні моделі, що описують кількісні характеристики процесів виникнення та усунення різних інцидентів, пов’язаних з експлуатацією об'єктів залізничної транспортної інфраструктури. Представлена імітаційна модель процесу експлуатації, що дозволяє провести статистичний аналіз взаємозв’язку між рівнем технічних ризиків у вигляді затримок у русі поїздів протягом часу усунення відмов об’єктів залізничної транспортної інфраструктури, характеристиками виробничого процесу експлуатації та рівнем надійності об’єктів залізничної транспортної інфраструктури. Виконано обробку результатів статистичного моделювання та оцінки рівня технічних та економічних ризиків, пов’язаних із функціонуванням об’єктів залізничної транспортної інфраструктури. Вирішено практичну задачу оцінки ризику відмови елементу інфраструктури залізничного транспорту та оцінки рівня безпеки перевізного процесу на основі техніко-економічних показників. Галузь застосування – інфраструктура залізничного транспорту України.Item Підвищення експлуатаційної надійності вантажної станції Б шляхом вибору її раціональних параметрів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Васюра, Олександр СергійовичUKR: Магістерська робота виконана на 97 сторінках, містить 21 рисунок, 10 таблиць та список використаних джерел з 91 найменування. В магістерській роботі виконано аналіз наукових робіт стосовно проблеми підвищення надійності функціонування залізничних станцій та методів імітаційного моделювання їх роботи. Виконана техніко-експлуатаційна характеристика роботи вантажної станції Б. Запропоновано декілька варіантів удосконалення колійного розвитку вказаної станції, технології обробки вантажних поїздів та використання додаткового технічного оснащення. Для оцінки ефективності запропонованих рішень використана імітаційна модель залізничної станції. В роботі розглянуто її структуру, виконано її ідентифікацію. За результатами імітаційного моделювання визначено економічний ефект від впровадження ефективного варіанту використання раціональних техніко-технологічних параметрів залізничної станції. Галуззю застосування результатів дипломної роботи є залізничні станції мережі залізниць України.Item Підвищення ефективності взаємодії вантажних станцій та під’їзних колій в умовах демонополізації ринку транспортних послуг(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Слесь, Дар’я СергіївнаUKR: Магістерська робота виконана на 137 сторінках, містить 19 рисунків, 37 таблиць, бібліографія включає 74 найменування. В роботі розглянуто проблеми функціонування вантажних станцій та залізничного транспорту під’їзних колій в сучасних умовах, що характеризуються демонополізацією ринку транспортних послуг, визначені основні недоліки в роботі та напрямки їх вирішення, проаналізовано досвід науковців у розробці математичних методів дослідження та удосконалення параметрів вантажних станцій. Апробацію виконано на прикладі вантажної станції К, що обслуговує велике промислово місто та декілька під’їзних колій підприємств. В роботі проаналізоване технічне оснащення та технологія роботи станції, визначені перспективні обсяги роботи, виконане нормування тривалості виконання операцій, виконана перевірка відповідності колійного розвитку обсягам роботи, а також графоаналітичне моделювання роботи станції. При розробці технології роботи запропоновано ряд удосконалень щодо організації взаємодії станції та під’їзних колій. На основі результатів моделювання визначено найбільш раціональні варіанти організації роботи критого складу при різному вхідному вантажопотоці.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »