Інші праці КВВГ
Permanent URI for this collection
EN: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КВВГ by Title
Now showing 1 - 20 of 207
Results Per Page
Sort Options
Item Автогальма вагона(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2017) Бабаєв, Анатолій Максимович; Смирнов, Андрій СергійовичUKR: Автогальма вагона складаються з гальмової магістралі, яка з'єднана з повітророзподільником, запасним резервуаром, повітропроводом, який під'єднує два авторежими, гальмового циліндра, шарнірно з'єднаного з горизонтальним важелем. При цьому кожний з авторежимів з'єднаний з гальмовим циліндром безпосередньо через вирівнювач середнього тиску.Item Автогальмо вагона(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Бабаєв, Анатолій МаксимовичUK: Автогальмо вагона, яке містить гальмівну магістраль, повітророзподільник з запасним резервуаром, два гальмівних циліндри з авторежимом до кожного, важелі з тягами та вузли тертя. Для зменшення гальмівних дефектів поверхонь кочення коліс і колодок, що виникають в разі гальмування вагона, гальмівна магістраль безпосередньо з'єднана з повітророзподільником, гальмівні циліндри змонтовані як одне ціле співвісно на поздовжній осі з протилежним напрямком висування їх штоків, утворюючи при цьому здвоєний циліндр, кінці штоків шарнірно з'єднані з горизонтальними важелями, а поміж горизонтальних важелів розміщений авторегулятор важільної передачі.Item Автогальмо вагона (патент 102706)(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2015) Бабаєв, Анатолій Максимович; Шапошник, Владислав ЮрійовичUKR: Автогальмо вагона складається з гальмової магістралі, яка безпосередньо з'єднана з повітророзподільником, запасним резервуаром, повітропроводом, який під'єднує два авторежими, штоки гальмових циліндрів шарнірно з'єднані з горизонтальними важелями, поміж яких розміщений авторегулятор, що регулює довжину тяг. Кожний з авторежимів з'єднаний з окремим індивідуальним уніфікованим гальмовим циліндром, опозитно розташованим на поздовжній осі.Item Автоматичний регулятор(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2017) Шапошник, Владислав Юрійович; Мацюк, Антон Сергійович; Оберняк, Сергій Миколайович; Шатунов, Олександр Васильович; Міщенко, Андрій АнатолійовичUKR: Автоматичний регулятор складається з корпусу авторегулятора, передньої та задньої кришок, захисної труби, регулювального гвинта, тягового стрижня. При цьому на не різьбовій частині регулювального гвинта нанесені контрольні мітки (індикатори, покажчики тощо).Item Автоматичний регулятор (патент 120886)(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2017) Шапошник, Владислав Юрійович; Мацюк, Антон Сергійович; Оберняк, Сергій Миколайович; Міщенко, Андрій Анатолійович; Рейдемейстер, Олексій ГеннадійовичUKR: Автоматичний регулятор складається з корпусу авторегулятора, передньої та задньої кришок, захисної труби, регулювального гвинта, тягового стрижня. На видимій частині тягового стрижня нанесені контрольні мітки (індикатори, покажчики тощо).Item Аналіз зусиль, що діють на кузов напіввагона при перевезенні катаного дроту в бунтах(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Яременко, Денис МиколайовичUK: Магістерська робота виконана на 82 сторінках, містить 28 ілюстрацій, 6 таблиць, список літератури з 37 джерел та одного додатку. Об'єктом дослідження в роботі є міцність кузова універсального напіввагона при перевезенні бунтів катаного дроту. Предметом дослідження є інерційні та розпірні сили при перевезені бунтів катаного дроту. Новизною даної дипломної роботи є запропоновані зміни до схеми перевезення бунтів катаного дроту та які пройшли експериментальну перевірку. В першому розділі – проведено аналіз літератури за напрямком досліджень. У другому розділі – проведено огляд рухомого складу для перевезення бунтів катаного дроту. Детально розглянуто конструкцію універсальних вагонів з точки зору розміщення та закріплення в них вантажів, наведено допустимі навантаження на ув’язувальні пристрої. В третьому розділі – проаналізовані способи кріплення стальної катаної проволоки у бунтах. Визначені основні вимоги до розміщення вантажу на рухомому складі залізниць. В четвертому розділі – проводився розрахунок засиль, що діють на кузов напіввагона при перевезенні бунтів катаного дроту. В п’ятому розділі представлені результати експериментальної перевірка описаного в роботі способу розміщення бунтів канатного дроту в напіввагоні за першим варіантом МТУ та за вдосконаленим варіантом МТУ.Item Балка надресорна візка вантажного вагона(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2015) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Кебал, Юрій Вікторович; Шатов, Віктор Анатолійович; Мямлін, Сергій Сергійович; Селезньова, Юлія Володимирівна; Фесак, Валерій ЮрійовичUKR: Балка надресорна візка вантажного вагона містить верхній пояс з підп'ятником і упорним кільцевим буртом підп'ятника, плоскі опорні майданчики під ковзуни, нижній пояс з опорною поверхнею під пружини ресорного комплекту, вертикальні бічні стінки, ребра жорсткості, технологічні отвори, кишені для встановлення фрикційних клинів. Нижній пояс сполучається по радіусу з опорними поверхнями ресорного комплекту. Поверхня під ресорний комплект збільшується у розмірі, а верхній пояс має опорні поверхні під ковзуни, які виступають на висоту L.Item Безболтове проміжне рейкове скріплення на залізобетонній основі з пружними клемами(ДП «Український інститут промислової власності», Київ, 2018) Алексеєнко, Дмитро Володимирович; Гончар, Тимур Сергійович; Губар, Олексій ВасильовичUKR: Безболтове проміжне рейкове скріплення на залізобетонній основі з пружними клемами містить два замонолічені анкери, електроізолюючу прокладку, дві ізолюючі втулки, дві пружні клеми, комплект регулюючих вкладишів.Item Безрізьбове з'єднання трубопроводів гальмівної системи вантажного вагона(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2012) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Кебал, Юрій Вікторович; Мурашова, Наталія Геннадіївна; Романюха, Микола Романович; Неклеса, Алла Іванівна; Палій, Юрій ФедоровичUKR: Безрізьбове з'єднання трубопроводів гальмівної системи вантажного вагона складається з штуцера, 2-х опорних кілець, сальника, гайки і 2-х гвинтів. Ущільнення трубопроводу і його фіксація виконуються окремо.Item Буксовий вузол(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: Буксовий вузол, який має буксу колісної пари, на яку опирається боковина візка, який відрізняється тим, що боковина опирається на буксу через кінематичну пару третього роду, наприклад опорний підшипник кочення, роль якого виконують жорстко закріплені високої твердості пластини, одна з яких знаходиться у верхній частині буксового прорізу боковини, а друга - між приливками корпуса букси, з якими контактують кульки, розміщені в отворах обойми, жорстко закріпленої між приливками корпуса букси, при цьому діаметр кульки більше висоти приливків букси, а товщина обойми менше діаметра кульки. 2. Буксовий вузол за п. 1, який відрізняється тим, що отвори в обоймі наскрізні, але у верхній площині мають менший від основного діаметр, щоб кульки виходили з обойми, але не випадали з неї.Item Буксовий вузол (патент 92202)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2010) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина Володимирівна; Міщенко, Андрій АнатолійовичUK: 1. Об'єкт винаходу: буксовий вузол. 2. Галузь застосування: залізничний транспорт, а саме у візку вантажного вагона. 3. Суть винаходу. Буксовий вузол має буксу колісної пари, на яку опирається боковина візка. Новим є те, що боковина опирається на буксу через кінематичну пару третього роду, в якій пружний елемент циліндричної або прямокутної форми виготовлений з поліуретанового матеріалу, має вирізи у нижній своїй частині для зачеплення з ребрами опорної площини корпуса букси, розміщений між поздовжніми приливами корпуса та має висоту, котра перебільшує висоту приливів на величину можливої його деформації. 4. Альтернативне рішення. З'єднання боковини з буксою колісної пари, в якому має місце сухе тертя металу по металу. 5. Технічний результат: включення у з'єднання боковини з буксою кінематичної пари третього роду, що дозволить самовстановлюватись колісній парі на рейках та зменшить знос колісної пари і.Item Буксовий вузол з періодичною подачею мастила(ДП «Український інститут промислової власності», Київ, 2018) Кебал, Юрій Вікторович; Палій, Юрій Федорович; Мямлін, Владислав Віталійович; Смирнов, Андрій СергійовичUKR: Буксовий вузол з періодичною подачею мастила має корпус, підшипники і ущільнення. Додатково вузол має систему періодичної подачі мастила, яка складається з гнучкого масляного трубопроводу, який з'єднує буксу з автоматичним дозатором мастила.Item Буксовий вузол з температурним індикатором(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2017) Мацюк, Антон Сергійович; Міщенко, Андрій Анатолійович; Оберняк, Сергій Миколайович; Шапошник, Владислав ЮрійовичUKR: Буксовий вузол, у якого на видиму частину букси або касетного підшипника нанесено температурний індикатор.Item Буксовий вузол колісної пари (патент 102705)(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2015) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Пшенько, Валерій Олександрович; Палій, Юрій Федорович; Романюха, Микола Романович; Колесников, Сергій Романович; Кебал, Іван ЮрійовичUKR: Буксовий вузол колісної пари містить адаптер, полімерну зносостійку вставку на адаптері і касетний підшипниковий вузол. На підшипник зі стандартним зовнішнім кільцем з двох сторін запресовують упорні кільця, за допомогою яких підшипниковий вузол набуває типових розмірів.Item Бічна рама візка вагону(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2015) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Кебал, Іван Юрійович; Шатов, Віктор Анатолійович; Мямлін, Сергій Сергійович; Селезньова, Юлія Володимірівна; Фесак, Валерій ЮрійовичUKR: Бічна рама візка вагона складається з верхнього горизонтального поясу з консолями, які утворюють буксові /щелепні/ прорізи, нижнього поясу, що переходить у похилі пояси, які з'єднують верхній і нижній пояси, утворюючи ресорний отвір з опорною площадкою під ресорне підвішування, на якій розміщені бонки і бурти для фіксації пружин ресорного підвішування, на бічних стінках ресорного прорізу розміщені направляючі для обмеження зміщення фрикційних клинів. Центральна частина верхнього поясу потовщена і має пряму конфігурацію, яка за допомогою радіусу R1 переходить у похилу площадку з ухилом а відносно до центральної частини. При цьому похила площадка за допомогою радіусу R2 переходить в пряму площадку, яка в свою чергу сполучається з консоллю радіусом R3.Item Бічна рама триелементного візка з діагональними зв'язками(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2016) Рейдемейстер, Олексій Геннадійович; Шикунов, Олександр АнатолійовичUKR: Бічна рама триелементного візка з діагональними зв'язками виконана у вигляді виливка, що має верхній, нижній та похилі пояси, та колонки, що утворюють посередині отвір для розміщення дев'яти пружин ресорного підвішування, а в консольній частині двосхилий буксовий отвір, тріангелі спираються на поличку, розташовані на похилих поясах, для встановлення діагональних тяг передбачено кронштейн в технологічному отворі. При цьому з метою підвищення опору втомі збільшений радіус нижнього кута ресорного отвору, нижнього внутрішнього кута технологічного отвору з внутрішнього боку рами та кута між поличкою для встановлення діагональних тяг та вертикальною площиною бічної рами триелементного візка, верхня та нижня полички тріангеля з'єднані підсилюючим ребром.Item Важільна передача рейкового рухомого складу(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2020) Оберняк, Сергій Миколайович; Шапошник, Владислав Юрійович; Шикунов, Олександр Анатолійович; Мурадян, Леонтій Абрамович; Кирильчук, Олег Анатолійович; Кліменок, Микола Вікторович; Будній, Володимир Миколайович; Мацюк, Антон СергійовичUK: Важільна передача рейкового рухомого складу складається з важелів та тяг, з'єднаних валиками. Елементи важільної передачі виконані з полімерних та/або композитних матеріалів, що мають армуючі волокна.Item Влияние силовых характеристик амортизаторов на особенности ударных процессов в одномерных системах (Исследование продольных усилий, действующих на вагон)(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта., 1965) Манашкин, Лев АбрамовичRU: В диссертации разработаны методы изучения ударных процессов, происходящих при соударении двух вагонов (рассматриваемых, как твёрдые тела) и при переходных режимах движения поездов, а также исследовано влияния силовых характеристик амортизаторов на особенности ударных процессов в одномерных системах.Item Возможности улучшения ресурсосбережения на рельсовом транспорте(LAP LAMBERT Academic Publishing, Германия, 2017) Михайлов, Евгений Валентинович; Рейдемейстер, Алексей Геннадьевич; Семенов, Станислав АлександровичRU: Значительный вклад в общее сопротивление движению рельсовых транспортных средств вносит кинематическое сопротивление, связанное с проскальзываниями колес по рельсам. Известен ряд направленных на снижение этой составляющей сопротивления движению ресурсосберегающих технологий: лубрикация, совершенствование динамики рельсовых экипажей и др. Однако, вопросам совершенствования конструкций колес уделяется недостаточно внимания. А ведь без изменения их традиционной конструктивной схемы (с монолитным изготовлением поверхности катания и гребня) не предаставляется возможным устранить такую значительную составляющую кинематического сопротивления, как сопротивление от дифференциального проскальзывания гребней по рельсам. С целью определения эффективности использования на рельсовом транспорте колес перспективной конструктивной схемы, например, позволяющей гребню поворачиваться относительно колеса вокруг их общей оси, авторами проведены исследования процессов движения по рельсовому пути как отдельных колес различных конструктивных схем, так и рельсовых экипажей, в ходовых частях которых установлены такие колеса. Некоторые результаты этих исследований приведены в настоящей работе.Item Выбор конструктивной схемы и параметров тележки грузовых вагонов для перспективных условий эксплуатации(Днепропетровский государственный технический университет железнодорожного транспорта, 1995) Мямлин, Сергей ВитальевичRU: В диссертационной работе выполнен общий обзор научной и патентной литературы, в которой описываются конструкции тележек с улучшенными ходовыми характеристиками. Предложены оригинальные конструктивные решения реализации дополнительных связей. Разработана математическая модель для исследования пространственных колебаний вагонов с такими связями и составлена программа вычислений.