Випуск 21
Permanent URI for this collection
UK:
Зі статтями авторів, що не працюють в ДНУЗТ, можна ознайомитится на сайті Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського або на сайті журналу "Наука та прогрес транспорту."
EN:
Articles of authors who are not employees DNURT, is available online at Vernadsky National Library of Ukraine or on the website of the journal " Science and Transport Progress "
Browse
Browsing Випуск 21 by Title
Now showing 1 - 20 of 35
Results Per Page
Sort Options
Item Анализ параметров модуляции информационных сверхнизкочастотных составляющих (кинем) речевого сигнала(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Журавлев, В. Н.; Архипов, А. Е.; Жуковицкий, Игорь ВладимировичUK: Проведено аналіз інформаційних параметрів модуляції зверхнизькочастотних складових (кінем) мовного сигналу для шепоту. Експериментально доведено, що в рівноартикуляційних смугах найбільший індекс кутової модуляції, який обумовлює стохастичність амплітудного спектру потужності фонем, є суттєво більшим за одиницю.Item Аналіз причин виникнення дефектів на поверхні кочення залізничних коліс(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег Миколайович; Анофрієв, Василь Григорович; Крот, В. С.UKR: Виникнення руйнування залізничного колеса обумовлено формуванням високих локальних напружень від неоднорідної пружно-пластичної деформації за рахунок циклічної зміни температур під час гальмування.Item Вероятностная оценка причинно-следственных связей в конструкции рельсовых экипажей(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Приходько, Владимир Иванович; Босов, Аркадий Аркадьевич; Мямлин, Сергей ВитальевичUK: В статті наводиться обґрунтування існування причинно-слідчого зв’язку між різними елементами рейкових екіпажів. Наводиться ймовірна оцінка взаємного зв’язку між технічним станом окремих елементів.Item Використання методу імітаційного моделювання для оцінки впливу параметрів структури на зносостійкість підшипників ковзання двигунів магістральних електровозів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Мещерякова, Тетяна Миколаївна; Кузін, Микола ОлеговичUK: З використанням методу імітаційного моделювання структури проведено аналіз впливу кількості твердої фази на параметри зносостійкості антифрикційного сплаву Б16. Розроблена методика оптимізації лінійної інтенсивності зношування в залежності від кількісного співвідношення між структурними складовими матеріалу, отримані розрахункові дані корелюють з результатами випробовувань на зносостійкість.Item Використання термоелектричних модулів у кондиціонерах повітря випарного типу(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Христян, Євген Васильович; Титаренко, Ігор ВалерійовичUK: Розглянуто існуючі схемні рішення комбінованих систем кондиціювання повітря випарного типу, запропоноване рішення з використанням термоелектричного блоку. Представлено математичну модель і експериментальну установку.Item Вип. 21 Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008)UK: У статтях наведені наукові дослідження, виконані авторами в Дніпропетровськом національному університеті залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна та інших організаціях. Статті присвячені вирішенню актуальних питань залізничного транспорту по наступних напрямках: автоматизовані системи керування, екологія на транспорті, економіка транспорту, електричний транспорт, залізнична колія, моделювання задач транспорту та екології, ремонт та експлуатація засобів транспорту, рухомий склад і тяга поїздів, транспортне будівництво. Вісник становить інтерес для працівників науково-дослідних організацій, викладачів вищих навчальних закладів, докторантів, аспірантів, магістрантів та інженерно-технічних працівників.Item Вплив підвищення швидкості руху поїздів на витрати, пов’язані із зносом колійної інфраструктури(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Корженевич, Іван Петрович; Курган, Микола Борисович; Бараш, Юрій СавелійовичUK: Розглядається вплив підвищення швидкості руху поїздів на витрати, пов’язані із зносом колійної інфраструктури.Item Дослідження етапів зародження та зростання тріщин при натурному випробуванні на втомленість(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Вакуленко, Ігор Олексійович; Грищенко, Микола Анатолійович; Перков, Олег МиколайовичUKR: Для залізничної осі в залежності від стадій зростання тріщини наведені закономірні зміни структури поверхні руйнування при випробуваннях на втомлюваність.Item Енергозбереження при експлуатації електроприводів на підприємствах з ремонту залізничної техніки(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Маренич, Олександра ОлександрівнаUKR: Розглянуті шляхи підвищення коефіцієнту корисної дії електроприводів устаткування підприємств з ремонту залізничної техніки з урахуванням специфічних умов технологічних процесів.Item Исследование действительной работы металлоконструкций висячего мостового перехода для аммиакопровода через р. Днепр пролетом 720 м(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Тарнопольский, А. А.; Ротмистровский, М. М.; Казакевич, Михаил ИсааковичRU: В статье представлены результаты более чем тридцатилетнего мониторинга за состоянием и исследованием действительной работы металлоконструкций уникального висячего мостового перехода, сданного в эксплуатацию в 1978 г. Приводятся основные проблемы и сложности, выявленные в процессе эксплуатации сооружения, а также авторские проектно-конструкторские решения по их ликвидации.Item Исследование параметров процесса инъектирования полимерраствором(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Пшинько, Александр Николаевич; Краснюк, Андрей Витальевич; Ульченко, Татьяна ВладимировнаUK: Наведено теоретичне обгрунтування дослідження параметрів процесу ін’єктування та призначення режиму руху розчину по трубопроводу в струмені стиснутого повітря.Item Исследование режимов ведения поездов с учетом стоимости активной и реактивной электроэнергии(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Иванов, Александр ПетровичUKR: Розроблено уточнену модель розрахунку режимів тяги з урахуванням вартості як активної, так і реактивної енергії в умовах застосування змінних тарифів оплати електроенергії.Item Конечно-графовый подход к решению задач динамики стержневых конструкций(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Распопов, Александр СергеевичRU: На основе линейной теории графов, метода начальных параметров и ассоциированных матриц предложен универсальный аналитический подход к расчету свободных и вынужденных колебаний стержневых конструкций. Показано формальное однозначное соответствие между структурой конструкции и структурой получаемых уравнений. Исследованы особенности представления графа для моделирования совместных колебаний стержневых систем.Item Математическое моделирование нестационарных процессов загрязнения атмосферы на промплощадках(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Беляев, Николай Николаевич; Гунько, Елена Юрьевна; Сачук, С. А.RU: Разработана трехмерная численная модель расчета процесса распространения токсичных веществ на промплощадке при аварийной эмиссии из здания. Модель основывается на численном интегрировании уравнения конвективно-диффузионного переноса примеси и на модели течения невязкой несжимаемой жидкости. Приводятся результаты вычислительного эксперимента по прогнозу уровня загрязнения атмосферы.Item Методи підвищення фізико-механічних, технологічних властивостей і довговічності бетону, будівельних розчинів та залізобетону(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Коваленко, Валентина Володимирівна; Заяць, Юрій Львович; Решетняк, Тетяна Павлівна; Пшінько, Павло ОлександровичUK: В роботі наведені методи підвищення фізико-механічних, технологічних властивостей і довговічності бетону, будівельних розчинів та залізобетону. Визначено вплив основних пластифікаторів, дисперсних та комплексних добавок на експлуатаційні властивості бетонів і будівельних розчинів. Запропоновані шляхи підвищення необхідних технологічних та фізико-механічних властивостей визначають – у будь-яких випадках цілеспрямованого впливу – необхідність застосування комплексних хімічних та дисперсних добавок для досягнення найкращих результатів. Розроблені шляхи підвищення довговічності залізобетону враховують комплекс закладів, які мають контролювати антикорозійну активність добавок до бетонів по відношенню до сталевої арматури, застосовувати поверхневе покриття залізобетону спеціальними хімічними добавками та використовувати при виробництві сталевої арматури спеціальні регламентовані режими високотемпературної термомеханічної обробки з міжкліттьовим підстужуванням металу та післяпрокатного регламентованого охолодження в потоці прокатного стану.Item Напрямки удосконалення ґрунтоущільнюючих машин і технологій їх застосування для ущільнення будови колії(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Главацький, Казимир ЦезаровичUK: Наведені напрямки поєднання робочих органів ґрунтоущільнюючих машин і технологій їх застосування для прискорення ефективного ущільнення ґрунту основи колії.Item Наукові підходи до визначення меж державного втручання у перерозподіл доходів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Власюк, Валерій ЄвгеновичUK: Стаття присвячена теоретико-методичним проблемам дослідження факторів впливу державного регулювання процесів розподілу доходів. Аналізується ефективність державного регулювання перерозподілом доходів.Item Нормування витрат електроенергії на власні потреби тягових підстанцій(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Кузнецов, Валерій Геннадійович; Іванов, М. О.; Фічоряк, Ф. О.UK: Запропоновано методи визначення норм витрат електроенергії на власні потреби тягових підстанцій постійного струму.Item О построении систем станционной автоматики повышенной безопасности(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Хмарский, Юрий Иванович; Хмарський, Юрій Іванович; Khmarskyi, Yurii I.UK: Розглядається структура і принцип побудови мікропроцесорних схем низової залізничної автоматики за релейно-контактним принципом, які реалізують трирівневу фільтрацію помилок, забезпечуючи найбільш високу захищеність систем станційної автоматики від помилок.Item Оптимізація руху пасажирських поїздів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Лобойко, Леонід Михайлович; Бараш, Юрій Савелійович; Карась, Олена ОлександрівнаUK: В даній роботі подані методика організації руху денно-нічних поїздів, різні види кільцювання пасажирського рухомого складу, їх недоліки та переваги.