Випуск 21
Permanent URI for this collection
UK:
Зі статтями авторів, що не працюють в ДНУЗТ, можна ознайомитится на сайті Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського або на сайті журналу "Наука та прогрес транспорту."
EN:
Articles of authors who are not employees DNURT, is available online at Vernadsky National Library of Ukraine or on the website of the journal " Science and Transport Progress "
Browse
Browsing Випуск 21 by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 35
Results Per Page
Sort Options
Item Організаційно-технологічні рішення улаштування буронабивних паль у водонасичених ґрунтах(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Радкевич, Анатолій ВалентиновичUKR: У даній статті викладені матеріали дослідження технології та організації улаштування буронабивних паль в водонасичених ґрунтах.Item Вероятностная оценка причинно-следственных связей в конструкции рельсовых экипажей(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Приходько, Владимир Иванович; Босов, Аркадий Аркадьевич; Мямлин, Сергей ВитальевичUK: В статті наводиться обґрунтування існування причинно-слідчого зв’язку між різними елементами рейкових екіпажів. Наводиться ймовірна оцінка взаємного зв’язку між технічним станом окремих елементів.Item Исследование режимов ведения поездов с учетом стоимости активной и реактивной электроэнергии(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Иванов, Александр ПетровичUKR: Розроблено уточнену модель розрахунку режимів тяги з урахуванням вартості як активної, так і реактивної енергії в умовах застосування змінних тарифів оплати електроенергії.Item Перспективи розвитку техніки кондиціювання повітря(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Христян, Євген Васильович; Титаренко, Ігор ВалерійовичUK: У пропонованій статті розглянуті системи кондиціювання повітря випарного та розпилювального (водяні та повітряно-водяні) типів, проаналізовані їхні переваги і недоліки, запропонована нова схема кондиціонера.Item Нормування витрат електроенергії на власні потреби тягових підстанцій(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Кузнецов, Валерій Геннадійович; Іванов, М. О.; Фічоряк, Ф. О.UK: Запропоновано методи визначення норм витрат електроенергії на власні потреби тягових підстанцій постійного струму.Item Розробка та дослідження комплексу ідентифікації аутентифікації в інформаційних системах(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Остапець, Денис Олександрович; Лапін, В.UK: Розглянута організація підсистем ідентифікації / аутентифікації в інформаційних системах, виконано аналіз їх недоліків. Показана доцільність використання систем генерації одноразових паролів. Описане програмне забезпечення комплексу генерації одноразових паролів, проведене дослідження його характеристик (часового вікна та вимог до апаратної бази).Item Теоретичні розрахунки потрібного габаритного розширення міжколійя в кривих(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Корженевич, Іван ПетровичUK: Розглядається можливість визначення потрібного габаритного розширення не за таблицями, а за формулами.Item Вплив підвищення швидкості руху поїздів на витрати, пов’язані із зносом колійної інфраструктури(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Корженевич, Іван Петрович; Курган, Микола Борисович; Бараш, Юрій СавелійовичUK: Розглядається вплив підвищення швидкості руху поїздів на витрати, пов’язані із зносом колійної інфраструктури.Item Використання методу імітаційного моделювання для оцінки впливу параметрів структури на зносостійкість підшипників ковзання двигунів магістральних електровозів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Мещерякова, Тетяна Миколаївна; Кузін, Микола ОлеговичUK: З використанням методу імітаційного моделювання структури проведено аналіз впливу кількості твердої фази на параметри зносостійкості антифрикційного сплаву Б16. Розроблена методика оптимізації лінійної інтенсивності зношування в залежності від кількісного співвідношення між структурними складовими матеріалу, отримані розрахункові дані корелюють з результатами випробовувань на зносостійкість.Item Напрямки удосконалення ґрунтоущільнюючих машин і технологій їх застосування для ущільнення будови колії(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Главацький, Казимир ЦезаровичUK: Наведені напрямки поєднання робочих органів ґрунтоущільнюючих машин і технологій їх застосування для прискорення ефективного ущільнення ґрунту основи колії.Item Особенности ликвидации аварий, сопровождающихся масштабными эмиссиями нефтепродуктов(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Зеленько, Юлия Владимировна; Чжу, ЖуйUK: Наведено принципи та вимоги до проведення ліквідаційних заходів при аварійних емісіях нафтопродуктів. Розроблено пристрій для проведення локальної очистки ґрунту від легких нафтопродуктів з їх утилізацією.Item Оптимізація руху пасажирських поїздів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Лобойко, Леонід Михайлович; Бараш, Юрій Савелійович; Карась, Олена ОлександрівнаUK: В даній роботі подані методика організації руху денно-нічних поїздів, різні види кільцювання пасажирського рухомого складу, їх недоліки та переваги.Item Підвищення коефіцієнта потужності електродвигунів пристроїв на підприємствах з ремонту залізничної техніки(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Маренич, Оксана Леонідівна; Маренич, Олександра ОлександрівнаUKR: Розглянуті шляхи підвищення коефіцієнта потужності електроприводів устаткування підприємств з ремонту залізничної техніки з урахуванням специфічних умов технологічних процесів.Item Аналіз причин виникнення дефектів на поверхні кочення залізничних коліс(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег Миколайович; Анофрієв, Василь Григорович; Крот, В. С.UKR: Виникнення руйнування залізничного колеса обумовлено формуванням високих локальних напружень від неоднорідної пружно-пластичної деформації за рахунок циклічної зміни температур під час гальмування.Item Використання термоелектричних модулів у кондиціонерах повітря випарного типу(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Христян, Євген Васильович; Титаренко, Ігор ВалерійовичUK: Розглянуто існуючі схемні рішення комбінованих систем кондиціювання повітря випарного типу, запропоноване рішення з використанням термоелектричного блоку. Представлено математичну модель і експериментальну установку.Item Целочисленная векторная оптимизация в задаче определения рациональной композиции пассажирских поездов(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Босов, Аркадий Аркадьевич; Кодола, Г. Н.UK: Запропонований алгоритм для визначення цілочисельного розв’язання задачі векторної оптимізації для опуклих функцій.Item Анализ параметров модуляции информационных сверхнизкочастотных составляющих (кинем) речевого сигнала(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Журавлев, В. Н.; Архипов, А. Е.; Жуковицкий, Игорь ВладимировичUK: Проведено аналіз інформаційних параметрів модуляції зверхнизькочастотних складових (кінем) мовного сигналу для шепоту. Експериментально доведено, що в рівноартикуляційних смугах найбільший індекс кутової модуляції, який обумовлює стохастичність амплітудного спектру потужності фонем, є суттєво більшим за одиницю.Item Исследование действительной работы металлоконструкций висячего мостового перехода для аммиакопровода через р. Днепр пролетом 720 м(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Тарнопольский, А. А.; Ротмистровский, М. М.; Казакевич, Михаил ИсааковичRU: В статье представлены результаты более чем тридцатилетнего мониторинга за состоянием и исследованием действительной работы металлоконструкций уникального висячего мостового перехода, сданного в эксплуатацию в 1978 г. Приводятся основные проблемы и сложности, выявленные в процессе эксплуатации сооружения, а также авторские проектно-конструкторские решения по их ликвидации.Item Ще один погляд на історію колеса і технічний аспект(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Радкевич, Анатолій Валентинович; Бондаренко, Леонід Миколайович; Яковлєв, Сергій ОлександровичUKR: Прослідковано історію колеса в початковий період його розвитку з точки зору фізичних можливостей приручених людиною тварин. Також доведено, що, виходячи із останніх досліджень віку колеса, історія людства повинна бути переглянута.Item Структурные изменения в углеродистой стали в течение длительных выдержек при субкритических температурах(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Вакуленко, Игорь АлексеевичUK: Сфероїдізація та коалесценція цементиту вуглецевої сталі залежить від формування нових та переміщення існуючих меж розподілу.