Випуск 32
Permanent URI for this collection
UK:
Зі статтями авторів, що не працюють в ДНУЗТ, можна ознайомитится на сайті Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського або на сайті журналу "Наука та прогрес транспорту."
EN:
Articles of authors who are not employees DNURT, is available online at Vernadsky National Library of Ukraine or on the website of the journal " Science and Transport Progress "
Browse
Browsing Випуск 32 by Title
Now showing 1 - 20 of 35
Results Per Page
Sort Options
Item Анализ отказов и методы контроля рельсовых цепей(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2010) Романцев, Иван Олегович; Гаврилюк, Владимир Ильич; Дунаев, Дмитрий ВладимировичUK: В роботі проведено аналіз відмов і існуючих методів контролю стану рейкових кіл для подальшої розробки на цій основі методів та засобів автоматизованого контролю параметрів рейкових кіл.Item Аналіз впливу оперативного формування двогрупних поїздів на окремі показники експлуатаційної роботи(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Божко, Микола Павлович; Мазуренко, Олександр ОлександровичUKR: Виконано дослідження оперативного керування організацією вагонопотоків у поїзди на залізничному напрямку. Обґрунтовано доцільність впровадження раціонального поєднання формування одногрупннх та двогрупннх поїздів з метою прискорення доставки вантажів. Умовою для прийняття рішення щодо визначення категорії окремого поїзда запропоновано величину періоду планування. Визначено економічний ефект від впровадження оперативного керування.Item Аналіз поперечних коливань колеса відносно рейки з відеозаписів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Мельничук, Василь Олексійович; Савчук, Орест Макарович; Грічаний, Микола Андрійович; Хоменко, Ірина ЮріївнаUK: У статті аналізуються відеозаписи руху колеса по рейковій колії, зроблені під час динамічних випробувань вагонів. Обробка включає в себе фіксацію положень обода колеса відносно рейки, побудову сплайн-функції переміщень та її частотної характеристики. Метою аналізу є визначити наявність гармонійних складових у поперечних переміщеннях колеса.Item Аналітичне дослідження комутації тягових двигунів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Безрученко, Валеріан Миколайович; Шаповалов, Андрій В’ячеславовичUK: Проведено аналітичне дослідження комутації тягових двигунів електровозів. Встановлено, що отримані криві зміни струму секцій, що комутують, відповідають теорії середньопрямолінійної комутації За допомогою запропонованого методу можливо на стадії проектування тягових двигунів спрогнозувати якість комутації і своєчасно її скоректувати.Item Визначення раціонального зменшення втрат активної електроенергії в трансформаторах при їх паралельній роботі(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Маренич, Оксана ЛеонідівнаUKR: Проведено дослідження, які дають можливість запропонувати методику визначення коефіцієнта завантаження, при якому один з двох паралельно працюючих живлячих силових трансформаторів доцільно відключити з метою зменшення втрат активної електроенергії в трансформаторах.Item Вип. 32 Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010)UK: У статтях наведені наукові дослідження, виконані авторами в Дніпропетровськом національному університеті залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна та інших організаціях. Статті присвячені вирішенню актуальних питань залізничного транспорту по наступних напрямках: автоматизовані системи керування, екологія на транспорті, економіка транспорту, електричний транспорт, залізнична колія, моделювання задач транспорту та екології, ремонт та експлуатація засобів транспорту, рухомий склад і тяга поїздів, транспортне будівництво. Вісник становить інтерес для працівників науково-дослідних організацій, викладачів вищих навчальних закладів, докторантів, аспірантів, магістрантів та інженерно-технічних працівників.Item Влияние жесткости обшивки на расчетную длину сжатой стойки каркаса из ЛСТК между узлами закрепления(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2010) Савицкий, Николай Васильевич; Зинкевич, О. Г.; Зинкевич, Андрей НиколаевичUK: Розглянуто вплив жорсткості обшивки каркасу з легких сталевих конструкцій на розрахункову довжину елементів між вузлами закріплення при розрахунку стійкості в площині меншої жорсткості.Item Выбор методов определения механических потерь в тяговьгх электродвигателях постоянного и пульсирующего тока(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2010) Афанасов, Андрей МихайловичUKR: Наведено аналіз експериментальних методів визначення механічних втрат потужності в тягових електричних двигунах постійного струму.Item Выделение импульсных сигналов на фоне мощных помех от силовых сетей(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2010) Сердюк, Татьяна Николаевна; Швец, Александр Владимирович; Иванов, В. К.UK: В роботі наведено методику компенсації потужних вузькосмугових гармонік, які випромінюються потужними силовими мережами, для застосування в комп'ютеризованій системі визначення та реєстрації імпульсних сигналів, які пов'язані з частковими або коронними розрядами в ізоляторах ліній електропередач. Алгоритм компенсації полягає у визначенні точних значень частоти, фази та амплітуди завади за двома точками у комплексному спектрі сигналу поблизу частоти завади та у формуванні сигналу компенсацій який віднімається з вхідного сигналу.Item Віброшумова діагностика електромагнітної апаратури(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Бондаренко, Борис Маврович; Разгонов, Адам Пантелійович; Морозов, Герман ЛеонідовичUKR: У статті розглядається один з варіантів контролю працездатності релейної апаратури залізничної автоматики з використанням методу шумової діагностики (ідентифікація шумових сигналів на основі використання моментів щільності розподілу імовірності випадкових шумових сигналів).Item Дослідження впливу деформаційних характеристик шару підсилення на НДС залізничного насипу при під'їзді до мостового переходу(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Петренко, Володимир Дмитрович; Гузченко, Віктор Трохимович; Алхдур, Ахмад Муса МахмудUKR: В роботі представлено результати впливу деформаційних характеристик шару підсилення на напружено-деформований стан залізничного насипу. Порівняльний МСЕ-аналіз дозволив з'ясувати, що такий тип підсилення не має позитивного впливу.Item Експлуатаційні та екологічні переваги теплоізоляції із застосуванням модифікованого піноскла(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Щербак, Андрій СвятославовичUK: В статті розглянуто екологічні та експлуатаційні переваги теплоізоляції на основі піноскла. Описано вплив різник факторів, таких як деформація, окислення, ерозія, перепали температури, а також показано такі властивості, як негорючість, екологічна, санітарна, хімічна і біологічна безпека.Item Математичне моделювання перехідних аварійних електромагнітних процесів в системі електричної тяги постійного струму. 2. Коротке замикання з електрорухомим складом(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Михаліченко, Павло ЄвгеновичUK: У статті викладено математичну модель системи тягового електропостачання з навантаженням у режимі короткого замикання, а також результати розрахунків цього аварійного процесу. Визначено перехідні величини та характер їх зміни, які можна використовувати для визначення аварійних режимів.Item Модальний аналіз колонної станції із врахуванням нелінійних властивостей та приєднаних мас оточуючого масиву(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Тютькін, Олексій ЛеонідовичUKR: В роботі представлено результати модального аналізу колонної станції з урахуванням нелінійних властивостей ґрунту та приєднаних мас оточуючого масиву.Item Моделювання методами інтегральних рівнянь тонких армувальних елементів підземних споруд та тунелів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Пастернак, Я. М.; Сулим, Георгій Теодорович; Лучко, Йосип ЙосиповичUK: Побудовано модель тонкого армування, що враховує розтяг, зсув та згин останнього. Розроблену модель використано в методі інтегральних рівнянь при дослідженні концентрації напружень у стінці частково зміцненого тунелю. Отримано числові результати для різних значень довжини армування та його відносної жорсткості. Здійснено їх аналіз.Item Мікропроцесорний пристрій захисту електричних двигунів від струмів короткого замикання(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Устименко, Дмитро ВолодимировичUKR: Представлено мікропроцесорний пристрій захисту кіл електричних машин від струмів короткого замикання, в якому здійснюється вимикання струму короткого замикання до досягнення ним ударного значення.Item Определение экономической эффективности использования вагонов-платформ секционного типа(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2010) Мямлин, Сергей Витальевич; Гуржи, Наталья Леонидовна; Бубнов, Валерий МихайловичUK: Стаття присвячена порівняльному аналізу витрат за повний життєвий цикл 80-футового вагона-платформи і вагона-платформи секційного типу на прикладі двох моделей фитннгових вагонів-платформ для великотоннажних контейнерів виробництва ВАТ «Азовмаш». Показники порівняльної ефективності розглядаються з погляду компанії-оператора залізничних вантажних перевезень — потенційного власника вагонів-платформ.Item Оптимизация режимов расформирования составов на сортировочных горках(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2010) Бобровский, Владимир Ильич; Кудряшов, Андрей ВадимовичUKR: Розроблено метод вирішення задачі оптимізації режиму розформування составу, що дозволяє врахувати багаторазові розділення його відчепів.Item Оптимізація складу, структури, властивостей бетонної суміші та конструкційного керамзитобетону(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Нікіфорова, Наталія Анатоліївна; Масляєв, Анатолій ФедоровичUK: У статті розглянуто взаємний вплив пружних та міцнісних властивостей розчинних складових керамзитобетону на його фізико-механічні характеристики.Item Особенности конструкции и расчета вентильного электродвигателя с когтеобразными полюсами(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2010) Друбецкий, Антон ЕфимовичUK: Розглянуто особливості конструкції та розрахунку вентильного електродвигуна з кігтеобразними полюсами.