Випуск 32
Permanent URI for this collection
UK:
Зі статтями авторів, що не працюють в ДНУЗТ, можна ознайомитится на сайті Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського або на сайті журналу "Наука та прогрес транспорту."
EN:
Articles of authors who are not employees DNURT, is available online at Vernadsky National Library of Ukraine or on the website of the journal " Science and Transport Progress "
Browse
Browsing Випуск 32 by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 35
Results Per Page
Sort Options
Item Визначення раціонального зменшення втрат активної електроенергії в трансформаторах при їх паралельній роботі(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Маренич, Оксана ЛеонідівнаUKR: Проведено дослідження, які дають можливість запропонувати методику визначення коефіцієнта завантаження, при якому один з двох паралельно працюючих живлячих силових трансформаторів доцільно відключити з метою зменшення втрат активної електроенергії в трансформаторах.Item Експлуатаційні та екологічні переваги теплоізоляції із застосуванням модифікованого піноскла(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Щербак, Андрій СвятославовичUK: В статті розглянуто екологічні та експлуатаційні переваги теплоізоляції на основі піноскла. Описано вплив різник факторів, таких як деформація, окислення, ерозія, перепали температури, а також показано такі властивості, як негорючість, екологічна, санітарна, хімічна і біологічна безпека.Item Дослідження впливу деформаційних характеристик шару підсилення на НДС залізничного насипу при під'їзді до мостового переходу(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Петренко, Володимир Дмитрович; Гузченко, Віктор Трохимович; Алхдур, Ахмад Муса МахмудUKR: В роботі представлено результати впливу деформаційних характеристик шару підсилення на напружено-деформований стан залізничного насипу. Порівняльний МСЕ-аналіз дозволив з'ясувати, що такий тип підсилення не має позитивного впливу.Item Математичне моделювання перехідних аварійних електромагнітних процесів в системі електричної тяги постійного струму. 2. Коротке замикання з електрорухомим складом(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Михаліченко, Павло ЄвгеновичUK: У статті викладено математичну модель системи тягового електропостачання з навантаженням у режимі короткого замикання, а також результати розрахунків цього аварійного процесу. Визначено перехідні величини та характер їх зміни, які можна використовувати для визначення аварійних режимів.Item Розробка принципів оцінки екологічного збитку і екологічного ризику при аваріях з нафтопродуктами на залізнічному транспорті(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Зеленько, Юлія ВолодимирівнаUK: Запропоновано принципи оцінки збитків, що спричиняються аварійними розливами нафтопродуктів компонентам навколишнього середовища, і методичні підходи до оцінки екологічного ризику функціонування залізничних магістралей.Item Підвищення ефективності тягового асинхронного електропривода(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Бондаренко, Юрій Сергійович; Хорошко, О. А.; Безрученко, Валеріан МиколайовичUK: Показано використання асинхронного частотнорегульованого тягового електропривода при значному збільшенні потужності та швидкості електровоза.Item Оптимизация режимов расформирования составов на сортировочных горках(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2010) Бобровский, Владимир Ильич; Кудряшов, Андрей ВадимовичUKR: Розроблено метод вирішення задачі оптимізації режиму розформування составу, що дозволяє врахувати багаторазові розділення його відчепів.Item Повышение надежности работы силовой схемы электропоездов ЭР2Т и ЕПЛ2Т(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2010) Висин, Николай Григорьевич; Власенко, Борис Трофимович; Соколов, Сергей АлександровичUK: Розглянуто перехідні процеси в шунтувальному колі тягових двигунів, якорі та обмотки збудження яких включені в непровідному напрямку по відношенню до силового струму, що протікає. Запропоновано зміни в колах управління гальмівним перемикачем і в шунтувальному силовому колі тягових двигунів з додатковою установкою резистора з опором 0.5 Ом. Уся ця модернізація дозволить значно підвищити надійність роботи силової схеми електропоїздів ЭР2Т і ЕПЛ2Т у період експлуатації.Item Показники якості електричної енергії в системі електричної тяги постійного струму(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Петров, Андрій ВолодимировичUK: Викладено результати досліджень, що вказують на можливість використання деяких додаткових показників якості електроенергії в системі електричної тяги постійного струму на вході та виході тягової підстанції. Показано, що ці показники істотно спрощують аналіз якості електроенергії, яка поступає в тягову мережу.Item Выбор методов определения механических потерь в тяговьгх электродвигателях постоянного и пульсирующего тока(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2010) Афанасов, Андрей МихайловичUKR: Наведено аналіз експериментальних методів визначення механічних втрат потужності в тягових електричних двигунах постійного струму.Item Аналітичне дослідження комутації тягових двигунів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Безрученко, Валеріан Миколайович; Шаповалов, Андрій В’ячеславовичUK: Проведено аналітичне дослідження комутації тягових двигунів електровозів. Встановлено, що отримані криві зміни струму секцій, що комутують, відповідають теорії середньопрямолінійної комутації За допомогою запропонованого методу можливо на стадії проектування тягових двигунів спрогнозувати якість комутації і своєчасно її скоректувати.Item План железнодорожного пути, проблемы его съемки, расчетов и реализации(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2010) Корженевич, Иван Петрович; Суслов, О. А.; Торопов, Б. И.UK: Розглянуто сучасні проблеми плану залізничної колії від зйомки до реалізації проекту і запропоновано напрями їх вирішення.Item Выделение импульсных сигналов на фоне мощных помех от силовых сетей(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2010) Сердюк, Татьяна Николаевна; Швец, Александр Владимирович; Иванов, В. К.UK: В роботі наведено методику компенсації потужних вузькосмугових гармонік, які випромінюються потужними силовими мережами, для застосування в комп'ютеризованій системі визначення та реєстрації імпульсних сигналів, які пов'язані з частковими або коронними розрядами в ізоляторах ліній електропередач. Алгоритм компенсації полягає у визначенні точних значень частоти, фази та амплітуди завади за двома точками у комплексному спектрі сигналу поблизу частоти завади та у формуванні сигналу компенсацій який віднімається з вхідного сигналу.Item Стохастичне моделювання вартісного фізичного зносу технічних систем, що не відновлюються(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Гненний, Олег МиколайовичUK: У статті розроблено методичний підхід до визначення вартісного фізичного зносу об'єкта оцінки, що може бути розглянутий як технічна система, що не відновлюється, який заснований на стохастичному моделюванні залишкового терміну напрацювання до відмови об'єкта оцінки та напрацювання до відмови нового об'єкта, подібного об'єкту оцінки. Коефіцієнт придатності визначається як математичне сподівання випадкової величини, що є результатом відношення відповідних випадкових величин — напрацювань до відмови. Визначені моделі для декількох типів законів розподілу.Item Про взаємозв'язок структурних перетворень при втомі вуглецевої сталі з особливостями будови поверхонь руйнування(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Вакуленко, Ігор ОлексійовичUK: Для сталі залізничної осі, в залежності від амплітуди навантаження, наведено закономірні зміни структури при випробуваннях на втомлюваність.Item Віброшумова діагностика електромагнітної апаратури(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Бондаренко, Борис Маврович; Разгонов, Адам Пантелійович; Морозов, Герман ЛеонідовичUKR: У статті розглядається один з варіантів контролю працездатності релейної апаратури залізничної автоматики з використанням методу шумової діагностики (ідентифікація шумових сигналів на основі використання моментів щільності розподілу імовірності випадкових шумових сигналів).Item Определение экономической эффективности использования вагонов-платформ секционного типа(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2010) Мямлин, Сергей Витальевич; Гуржи, Наталья Леонидовна; Бубнов, Валерий МихайловичUK: Стаття присвячена порівняльному аналізу витрат за повний життєвий цикл 80-футового вагона-платформи і вагона-платформи секційного типу на прикладі двох моделей фитннгових вагонів-платформ для великотоннажних контейнерів виробництва ВАТ «Азовмаш». Показники порівняльної ефективності розглядаються з погляду компанії-оператора залізничних вантажних перевезень — потенційного власника вагонів-платформ.Item Особенности конструкции и расчета вентильного электродвигателя с когтеобразными полюсами(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2010) Друбецкий, Антон ЕфимовичUK: Розглянуто особливості конструкції та розрахунку вентильного електродвигуна з кігтеобразними полюсами.Item Влияние жесткости обшивки на расчетную длину сжатой стойки каркаса из ЛСТК между узлами закрепления(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2010) Савицкий, Николай Васильевич; Зинкевич, О. Г.; Зинкевич, Андрей НиколаевичUK: Розглянуто вплив жорсткості обшивки каркасу з легких сталевих конструкцій на розрахункову довжину елементів між вузлами закріплення при розрахунку стійкості в площині меншої жорсткості.Item Модальний аналіз колонної станції із врахуванням нелінійних властивостей та приєднаних мас оточуючого масиву(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Тютькін, Олексій ЛеонідовичUKR: В роботі представлено результати модального аналізу колонної станції з урахуванням нелінійних властивостей ґрунту та приєднаних мас оточуючого масиву.