Бакалаврські випускні роботи кафедри Транспортна інфраструктура (КТІ)
Permanent URI for this collection
ENG: Bachelor thesis "Transport infrastructure"
Browse
Browsing Бакалаврські випускні роботи кафедри Транспортна інфраструктура (КТІ) by Subject "bridges"
Now showing 1 - 8 of 8
Results Per Page
Sort Options
Item Обґрунтування конструкції та технологія спорудження нерозрізної металевої прогонової будови під навантаження С14 прогоном 150 м(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Петрова, Дар’я ВасилівнаUKR: В бакалаврській роботі виконано складання варіантів металевого мосту та порівняння варіантів металевих ферм 150 м. Виконується розрахунок балок проїзної частини та головних ферм та в’язів між ними. Далі було розглянуто технологію спорудження опори та перевезення прогонових будов на плавучих опорах. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета роботи – обґрунтування конструкції та технологія спорудження нерозрізної металевої прогонової будови під навантаження С14 прогоном 150 м.Item Обґрунтування параметрів капітального ремонту залізобетонного мосту(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Юдаков, Андрій ВіталійовичUKR: Бакалаврська робота представлена на 79 сторінках та містить 38 рисунків, 5 таблиць, 13 літературних джерел, 1 додаток. У бакалаврській роботі був розроблений проєкт реконструкції автомобільного мосту. В процесі дослідження було проведено техніко-економічне порівняння різних варіантів реконструкції мосту, що включали збереження початкової довжини мосту та збільшення розрахункового навантаження під сучасні вимоги. Для варіанту, що було прийнято для подальшої розробки, запроєктовано монолітну залізобетонну плиту проїзду та головні балки прогонової будови. Для обох елементів прийнято геометричні розміри та розраховано необхідну арматуру, стрижневу ненапружувану та дротову напружувану з канатів К-7. Також для обраного варіанту ескізно виконано проєкт організації будівництва мосту. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета роботи – визначення оптимальної схеми реконструкції мосту.Item Обґрунтування параметрів реконструкції автодорожнього залізобетонного мосту(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Бутинський, Петро ПетровичUKR: В бакалаврській роботі виконано проєкт реконструкції автодорожнього мосту. В рамках роботи було виконано техніко-економічне порівняння варіантів реконструкції мосту, що передбачали незмінну довжину мосту та збільшення розрахункового навантаження. Серед варіантів розглянуто залізобетонні мости з балковими розрізними прогоновими будовами та сталезалізобетонний міст з балковими розрізними прогоновими будовами. Для варіанту, що було прийнято для подальшої розробки, запроєктовано монолітну залізобетонну плиту проїзду та головні балки прогонової будови. Для обох елементів прийнято геометричні розміри та розраховано необхідну арматуру, стрижневу ненапружувану та дротову напружувану з канатів К-7. Також для обраного варіанту ескізно виконано проєкт організації будівництва мосту. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета роботи – визначення оптимальної схеми реконструкції аварійного мосту.Item Обґрунтування параметрів реконструкції автодорожнього залізобетонного мосту(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Безручко, Андрій МиколайовичUKR: Бакалаврська робота представлена на 65 сторінках та містить 36 рисунків, 6 таблиць, 15 літературних джерел, 1 додаток В бакалаврській роботі виконано проект реконструкції автодорожнього мосту. В рамках роботи було пророблено три варіанти ремонту мосту також, виконано техніко-економічне порівняння варіантів ремонту мосту. Далі був обраний на основі техніко-економічного порівняння один варіант мосту та прораховано його несучу здатність. За аналітичним розрахунком при заданих навантаженнях кількість напружуваних канатів періодичного профілю Вр-ІІ із проволоками діаметром 7 мм у нижньому поясі становить 8 штук по 5 дротів в кожному. За виконаними перевірками на міцність за загинальним моментом та поперечної сили, а також витривалістю, запроектований переріз задовольняє умови міцності без змін в типових опалубних розмірах плити. Також для обраного варіанту ескізно виконано проект організації будівництва мосту. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета роботи – визначення оптимальної схеми реконструкції аварійного мосту.Item Порівняльний аналіз роботи збірних та монолітних плит проїзної частини сталезалізобетонних залізничних мостів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Сторчеус, Ірина МиколаївнаUKR: В бакалаврській роботі виконано аналіз збірних та монолітних плит проїзної частини. Проведене варіантне проєктування сталезалізобетонного моста та виконане техніко-економічне порівняння. Проведений розрахунок прогонової будови та балатного корита. Обґрунтовано конструкційні характеристики залізобетонної балкової конструкції залізничних мостів. Обґрунтовано світовий досвід будівництва залізобетонних мостів. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета роботи – є порівняльний аналіз збірних та монолітних плит проїзної частини сталезалізобетонних мостів. Порівнюється використання збірної плити та монолітної, при яких умовах доцільніше використовувати ту чи іншу плиту. Метод дослідження – дослідження робляться теоретично та за допомогою програмного забезпечення ANSYS методом скінчених елементів. Аналітична перевірка конструктивних елементів за впровадженими в Україні Єврокодами (ДСТУ-Н Б EN) та Національним будівельним стандартом (ДБН).Item Проєкт автодорожнього мосту через несудносплавну річку(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Махмудова, РіанаUKR: Бакалаврська робота представлена на 66 сторінках та містить 19 рисунків, 11 таблиць, 18 літературних джерел, 1 додаток В бакалаврській роботі виконано проект автодорожнього мосту. В рамках роботи було виконано техніко-економічне порівняння варіантів мосту, що передбачали створення трьох варіантів нового мосту. Перший варіант це однопрогоновий міст через не судноплавну річку довжиною прогону 18 м тип прогонової будови плитний. Другий варіант однопрогоновий міст через не судноплавну річку з використанням балкової прогонової будови. Третій варіант однопрогоновий міст через не судноплавну річку довжиною прогону 18 м з використанням стале залізобетонної прогонової будови. Далі був обраний на основі техніко-економічного порівняння один варіант мосту та прораховано його несучу здатність. Також для обраного варіанту ескізно виконано проект організації будівництва мосту. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета роботи – визначення оптимального варіанту будівництва мосту.Item Проєкт капітального ремонту залізобетонного мосту(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Коваль, Олексій СергійовичUKR: Дипломна робота представлена на 67 сторінках та містить 51 рисунок, 5 таблиць, 13 літературних джерел, 1 додатки У бакалаврській роботі виконано проєкт капітального ремонту залізобетонного мосту. В рамках роботи було розроблено 3 варіанти капітального ремонту мосту. Перший варіант це ремонт та підсилення прогонової будови мосту. Другий варіант це заміна арки на балкову прогонову будову. Третій варіант це заміна арки на сталезалізобетонну прогонову будову. Було виконано техніко-економічне порівняння варіантів реконструкції мосту, та обрано оптимальний варіант ремонту мосту. Далі для обраного варіантну було виконано розрахунки перевірок несучої здатності.Item Проєкт реконструкції автодорожнього мосту через несудносплавну річку(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Пеленьо, Віталій ВолодимировичUKR: Бакалаврська робота виконана на 69 сторінках та містить 27 рисунків, 5 таблиць, 18 літературних джерел, 1 додаток. В бакалаврській роботі виконано проект реконструкції автодорожнього мосту. В рамках роботи було пророблено три варіанти ремонту мосту також, виконано техніко-економічне порівняння варіантів ремонту мосту. Далі був обраний на основі техніко-економічного порівняння один варіант мосту та прораховано його несучу здатність. Також для обраного варіанту ескізно виконано проект організації будівництва мосту. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета роботи – визначення оптимального варіанту ремонту та розробка визначеного варіанту.