Інші праці КВВГ
Permanent URI for this collection
EN: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КВВГ by Subject "air conditioner"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Удосконалення систем енергетичного та холодильного обладнання пасажирських вагонів при капітальних ремонтах(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2014) Хоменко, Ірина ЮріївнаUK: Дисертація присвячена вивченню можливості покращення умов комфортності пасажирів за рахунок удосконалення енергетичного та холодильного обладнання пасажирських вагонів. Удосконалення пропонується проводити з використанням економічного кондиціонера та двогенераторної незалежної схеми енергопостачання з покращеними характеристиками. Досліджено нестаціонарні теплові процеси при різних можливих варіантах виконання системи життєзабезпечення на реальних графіках руху пасажирських потягів. Методом векторної оптимізації знайдено залежність втрат холодопродуктивності від вартості кондиціонера. Досліджено фактори, що впливають на стійкість системи енергопостачання вагона. Вирішене питання стійкої роботи ланцюга додаткового генератора. Вивчена можливість збільшення потужності генератора з приводом від торця осі колісної пари. Визначено сферу застосування теплонасосного режиму роботи кондиціонера для вагона з двогенераторною системою енергозабезпеченняItem Удосконалення систем енергетичного та холодильного обладнання пасажирських вагонів при капітальних ремонтах (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2014) Хоменко, Ірина ЮріївнаUKR: Дисертація присвячена вивченню можливості покращення умов комфортності пасажирів за рахунок удосконалення енергетичного та холодильного обладнання пасажирських вагонів. Удосконалення пропонується проводити з використанням економічного кондиціонера та двогенераторної незалежної схеми енергопостачання з покращеними характеристиками. Досліджено нестаціонарні теплові процеси при різних можливих варіантах виконання системи життєзабезпечення на реальних графіках руху пасажирських потягів. Методом векторної оптимізації знайдено залежність втрат холодопродуктивності від вартості кондиціонера. Досліджено фактори, що впливають на стійкість системи енергопостачання вагона. Вирішене питання стійкої роботи ланцюга додаткового генератора. Вивчена можливість збільшення потужності генератора з приводом від торця осі колісної пари. Визначено сферу застосування теплонасосного режиму роботи кондиціонера для вагона з двогенераторною системою енергозабезпечення