Інші праці КВВГ
Permanent URI for this collection
EN: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КВВГ by Subject "acceleration of processes of burn-in"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Розвиток наукових основ підвищення довговічності дизелів спеціального самохідного рухомого складу залізниць(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2012) Барановський, Денис МиколайовичUK: Дисертація присвячена питанням розробки наукових основ підвищення довговічності дизелів ССРС залізниць. У дисертації наведено результати досліджень працездатності, ефективності експлуатації та довговічності дизелів ССРС залізниць. Математичне моделювання довговічності дизелів проведено на основі синергетичного принципу з використанням термодинамічного аспекту. Отримано модель для прогнозування довговічності дизелів на основі синергетичного підходу та кінетичної концепції руйнування матеріалів ТС, яка враховує показники безвідмовності, систему ТОР і умови роботи ССРС залізниць, застосування різних технологічних методів підвищення довговічності та процеси припрацювання в ТС. Модель включає вираз для прогнозування залишкового ресурсу дизелів при наявності даних про їх технічний стан, проходження процесів самоорганізації в ТС та від розподілення часу їх роботи; а також залежність інтенсивності зносу ТС дизелів з урахуванням експлуатаційних факторів при використанні різних методів підвищення їх довговічності, яка дозволяє обрати раціональний технологічний метод для відповідних умов експлуатації ССРС залізниць при забезпеченні найнижчого значення інтенсивності зносу ТС. Для підвищення працездатності та довговічності дизелів, теоретично обґрунтовано та експериментально підтверджено застосування лазерного модифікування поверхонь відповідальних ТС із подачею у зону опромінення вуглекислого газу чи природного графіту з ніобієм. При цьому, показники працездатності та довговічності дизелів збільшились до 37 %. Запропоноване прискорення процесів припрацювання у дизелях ССРС дозволяє забезпечити їх високий рівень працездатності та ефективності експлуатації. При додаванні природного графіту з ніобієм до моторного масла, ресурс дизелів до капітального ремонту підвищується до 14 %, а при експлуатаційній модифікації – до 20 %. При проведенні запропонованих заходів показано, що система ТОР дизелів змінює свою структуру. Крім того, для дизелів запропоновано новий підхід до визначення термінів проведення технічного обслуговування та ремонту в залежності від їх експлуатаційних параметрів та отримано математичні моделі термінів проведення ТОР, міжремонтного ресурсу та довговічності дизелів ССРС залізниць у залежності від експлуатаційних параметрів: годинної, питомої витрати палива і ефективної потужності з урахуванням ймовірності безвідмовної роботи, фіксуючи які в процесі експлуатації та порівнюючи із значенням їх граничної величини можна визначити терміни проведення ТО, а знаючи кількість номерних ТО та КР – надати оцінку міжремонтному ресурсу та довговічності дизелів.Item Розвиток наукових основ підвищення довговічності дизелів спеціального самохідного рухомого складу залізниць (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2012) Барановський, Денис МиколайовичUKR: Дисертація присвячена питанням розробки наукових основ підвищення довговічності дизелів ССРС залізниць. У дисертації наведено результати досліджень працездатності, ефективності експлуатації та довговічності дизелів ССРС залізниць. Математичне моделювання довговічності дизелів проведено на основі синергетичного принципу з використанням термодинамічного аспекту. Отримано модель для прогнозування довговічності дизелів на основі синергетичного підходу та кінетичної концепції руйнування матеріалів ТС, яка враховує показники безвідмовності, систему ТОР і умови роботи ССРС залізниць, застосування різних технологічних методів підвищення довговічності та процеси припрацювання в ТС. Модель включає вираз для прогнозування залишкового ресурсу дизелів при наявності даних про їх технічний стан, проходження процесів самоорганізації в ТС та від розподілення часу їх роботи; а також залежність інтенсивності зносу ТС дизелів з урахуванням експлуатаційних факторів при використанні різних методів підвищення їх довговічності, яка дозволяє обрати раціональний технологічний метод для відповідних умов експлуатації ССРС залізниць при забезпеченні найнижчого значення інтенсивності зносу ТС. Для підвищення працездатності та довговічності дизелів, теоретично обґрунтовано та експериментально підтверджено застосування лазерного модифікування поверхонь відповідальних ТС із подачею у зону опромінення вуглекислого газу чи природного графіту з ніобієм. При цьому, показники працездатності та довговічності дизелів збільшились до 37 %. Запропоноване прискорення процесів припрацювання у дизелях ССРС дозволяє забезпечити їх високий рівень працездатності та ефективності експлуатації. При додаванні природного графіту з ніобієм до моторного масла, ресурс дизелів до капітального ремонту підвищується до 14 %, а при експлуатаційній модифікації – до 20 %. При проведенні запропонованих заходів показано, що система ТОР дизелів змінює свою структуру. Крім того, для дизелів запропоновано новий підхід до визначення термінів проведення технічного обслуговування та ремонту в залежності від їх експлуатаційних параметрів та отримано математичні моделі термінів проведення ТОР, міжремонтного ресурсу та довговічності дизелів ССРС залізниць у залежності від експлуатаційних параметрів: годинної, питомої витрати палива і ефективної потужності з урахуванням ймовірності безвідмовної роботи, фіксуючи які в процесі експлуатації та порівнюючи із значенням їх граничної величини можна визначити терміни проведення ТО, а знаючи кількість номерних ТО та КР – надати оцінку міжремонтному ресурсу та довговічності дизелів.