Факультет Комп'ютерних технологій і систем (ДІІТ)
Permanent URI for this community
RU: Факультет "Компьютерных технологий и систем"
EN: Faculty of Computer Technologies and Systems
EN: Faculty of Computer Technologies and Systems
Browse
Browsing Факультет Комп'ютерних технологій і систем (ДІІТ) by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 1261
Results Per Page
Sort Options
Item Удосконалення технології обслуговування нейтральних реле залізничної автоматики на основі автоматизації вимірювання їх параметрів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2002) Профатилов, Володимир ІвановичUK: В диссертационной работе изучается вопрос повышения безопасности релейных систем железнодорожной автоматики, усовершенствование технологического процесса их обслуживания и снижение эксплуатационных расходов за счет разработки методов и способов автоматизированного измерения параметров и характеристик нейтральных реле железнодорожной автоматики.Item Удосконалення проектування кривих залізничної колії в плані(Дніпропетровський державний технічний університет залізничного транспорту., 2002) Лагута, Василь ВасильовичUK: Робота присвячена проектуванню раціональної виправки багатоградіусних геометрично правильних кривих, а також перехідних кривих для ділянок залізничної колії. Проаналізовано геометричні та динамічні умови, що стосуються кутового прискорення, що накладаються на залізничний екіпаж і перехідну криву.Item Підвищення безпеки руху поїздів шляхом удосконалення пристроїв підрахунку вісей рухомого складу(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна., 2002) Гончаров, Костянтин ВікторовичUK: Робота присвячена підвищенню достовірності підрахунку вісей рухомого складу, удосконаленню пристроїв підрахунку вісей. Вирішення даних задач дозволить підвищити безпеку руху поїздів при використанні методу підрахунку вісей для контролю вільності колійних ділянок.Item Оценка электромагнитной совместимости централизованного энергоснабжения пассажирских поездов и устройств СЦБ(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта им. академика В. Лазаряна, 2002) Разгонов, Адам Пантелеевич; Вислогузов, Виктор ТихоновичRU: В статье приведена оценка электромагнитной совместимости централизованного электроснабжения пассажирских поездов (ЦЕП) и рельсовых цепей систем железнодорожной автоматики; определены допустимые уровни действующих значений гармоник обратного тока ЦЕП; приведен анализ спектра гармоник при различных режимах работы вагонного преобразователя напряжения; предоставлены аналитические расчеты потенциалов и токов в рельсах, которые образуются системой ЦЕП; сделаны выводы по проблеме.Item Прогнозирование показателей движения вагонов иностранных собственников на основе нечетких моделей исходных данных(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003) Андрющенко, Вадим Александрович; Скалозуб, Владислав Васильевич; Цейтлин, Семен Юльевич; Великодный, В. В.UKR: Побудовано аналоги топологічних рівнянь Мейсона для нечітких потокових графів. Розглянуто питання прогнозування строків руху іновагонів на основі нечітких даних про процеси перевезень.Item Аналіз електромагнітного впливу тягового електропостачання на роботу рейкових кіл і моделювання протікання тягового струму в рейках(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003) Гаврилюк, Володимир ІллічUK: На основі аналізу літературних даних наведено уточнену математичну модель, що описує електромагнітні процеси в рейкових колах під час проходження по ним електрифікованого рухомого складу. Модель враховує індуктивний вплив струму в контактному проводі та розтікання струму в землі. Проведено розрахунки зворотного тяглового струму в рейках і потенціалу рейок на ділянці між локомотивом та тягловою підстанцією. Наведено аналіз результатів.Item Метод автоматизированного измерения контактного давления реле железнодорожной автоматики(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003) Профатилов, Владимир ИвановичUK: У даній статті запропоновано метод автоматизованого вимірювання контактного тиску реле залізничної автоматики. Метод грунтується на особливостях конструкції електромагнітних реле залізничної автоматики, в яких відпадання якоря здійснюється під дією власної ваги якоря. Даний метод дозволяє вирішити комплексну задачу автоматизації вимірювання механічних параметрів електромагнітних реле залізничної автоматики без зняття кожуха відповідно до експлуатаційно-технічних вимог до реле першого класу надійності.Item Пристрій для контролю положення гостряка залізничної стрілки (патент 61691)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2003) Парфьонов, Володимир Іванович; Парфьонов, Сергій ВолодимировичUA: Пристрій для контролю положення гостряка залізничної стрілки, який містить зв'язаний з гостряком індуктивний датчик, підключений до генератора, з'єднаного з підсилювачем, вихід якого через фільтри, смугові підсилювачі та електронні ключі підключений до блоків індикації крайніх положень гостряка. Пристрій додатково має селективний фільтр, з'єднаний з смуговим підсилювачем, вихід якого через електронний ключ підключений до блока індикації небезпечного відходу гостряка від рамної рейки.Item Оптимізація витрат підприємств вугільної промисловості по транспортуванню та переробці сировини(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003) Михайлова, Тетяна Федорівна; Піскунова, О. В.; Рядно, О. А.; Приходько, П. І.UK: За допомогою математичної моделі лінійного програмування розглянута задача оптимізації затрат по переробці та транспортуванню вугільної сировини.Item Пристрій автоматичного контролю робочого стану світлодіодної матриці світлофора(ТОВ "Міжнародний науковий комітет", м. Київ, 2003) Товчигречко, Юрій Григорович; Гаврилюк, Володимир ІллічUA: Пристрій автоматичного контролю робочого стану світлодіодної матриці світлофора містить пасивний елемент, вузол гальванічного розділення схем, вузол логічної обробки інформації і вузол світлової індикації аварії. Пристрій складається з послідовно з’єднаного з узгоджуючим трансформатором світлофора пасивного елемента, до якого ввімкнені послідовно з’єднані вузол гальванічного розділення схем та вузол формування кодованого сигналу, вихід якого ввімкнений до входу вузла розшифровування коду.Item Пристрій для дистанційної індикації відстані між гостряком і рамною рейкою стрілочного переводу(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2003) Аніщенко, Михайло В'ячеславович; Парфьонов, Володимир ІвановичUA: Пристрій для дистанційної індикації відстані між гостряком і рамною рейкою стрілочного переводу містить встановлений біля електроприводу автогенератор, живлячий індуктивний датчик переміщення гостряка, вихід якого через підсилювач, перетворювач, передаючий узгоджувальний пристрій, лінію живлення електроприводу, приймальний узгоджувальний пристрій підключений до компаратора і цифрового індикатора. На вихід компаратора додатково підключені перетворювач подвійного коду і суматор.Item Определение эффективной структуры пассажирского поезда(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003) Босов, Аркадий Аркадьевич; Момот, Е. А.RU: Предложена методика определения вариантов рациональной структуры пассажирского поезда.Item Пристрій для контролю положення гостряка стрілочного переводу (патент 61688)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2003) Парфьонов, Володимир Іванович; Парфьонов, Сергій ВолодимировичUA: Пристрій для контролю положення гостряка стрілочного переводу містить автогенератор з блоками змінної ємності, підключений до змішувача з гетеродином, вихід якого через підсилювач високої частоти, полосові фільтри та обмежувачі з'єднаний з двома частотними детекторами, виходи яких через підсилювачі низької частоти, тригери Шмідта, підключені до блоків індикації крайніх положень гостряка. Блок змінної ємності автогенератора жорстко зв'язаний з гостряком стрілочного переводу, а на виходах частотних детекторів додатково підключені підсилювачі низької частоти і тригери Шмідта, з'єднані з блоками індикації крайніх положень гостряка стрілочного переводу.Item Пристрій для контролю положення гостряка стрілочного переводу(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2003) Барденштейн, Ігор Іонович; Зіненко, Анатолій Евдокимович; Парфьонов, Володимир Іванович; Ельперін, Ігор ВолодимировичUK: Пристрій для контролю положення гостряка стрілочного переводу містить корпус, в якому розміщені барабан з тросом та контрольний важіль. Контрольний важіль розміщений з можливістю його взаємодії з гостряком стрілочного переводу. До важеля рухомо прикріплені дві контрольні лінійки з датчиком. Трос під’єднаний до однієї з контрольних лінійок. На барабані розміщений пружинний демпфер. Барабан, демпфер та датчик розташовані на одній осі. Як датчик використовують потенціометр.Item Спосіб контролю положення гостряка стрілкового переводу(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2003) Парфьонов, Володимир ІвановичUA: Спосіб контролю положення гостряка стрілкового переводу, при якому перетворюють, виділяють, підсилюють та індикують частоти коливань автогенератора, зв'язаного з гостряком. В перетворювачі коливання частотно модулюють в перешкодозахищеному діапазоні, безпосередньо біля гостряка, а далі виділяють, підсилюють та індикують частоти генератора тільки в кінцевих положеннях гостряка стрілкового переводу.Item Індуктивний параметричний генератор(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2004) Разгонов, Адам Пантелійович; Разгонов, Сергій АдамовичUK: Індуктивний параметричний генератор містить первинну обмотку, послідовно з'єднану з вторинною обмоткою і конденсатором, утворюючи з ними резонансний контур, настроєний на частоту джерела живлення. Магнітопроводи виконані без зазорів, розташовані вздовж однієї діагоналі основного магнітопроводу і охоплюють обидві первинні обмотки і виготовлені із сталі з більшою магнітною індукцією насичення, ніж у сталі, з якої виготовлено основний магнітопровід.Item О высокоскоростной сети на железных дорогах Украины(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2004) Кирпа, Георгий Николаевич; Босов, Аркадий Аркадьевич; Корженевич, Иван ПетровичRU: В статье рассмотрена математическая модель сети высокоскоростных железных дорог Украины и предложен метод формирования рациональных вариантов.Item Спосіб визначення змін ширини жолоба стрілкового переводу(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2004) Парфьонов, Володимир ІвановичUK: Спосіб визначення змін ширини жолоба стрілкового переводу, при якому лінійні зміни ширини жолоба за допомогою диференційного трансформаторного датчика перетворюють в електричні сигнали, причому на вимірювальну котушку датчика впливають рівномірно розподіленим магнітним полем, виробленим стабілізованим і високочастотним джерелом коливань, при цьому лінійні відхилення ширини жолоба визначають за алгебраїчною різницею, наведеною у вимірювальній котушці електрорухомої сили.Item Эконометрический анализ деятельности дорог Украины и Укрзалізниці в целом за период 1991–2001 гг.(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2004) Босов, Аркадий Аркадьевич; Кодола, Г. Н.RU: Проведен анализ выбора структуры математической модели, описывающей работу по перевозке грузов отдельных дорог Украины и Укрзалізниці.Item Автоматизированная система для контроля параметров кодового тока в рельсах(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2004) Сердюк, Татьяна Николаевна; Гаврилюк, Владимир ИльичRU: В данной статье приведены результаты разработки автоматизированной микропроцессорной системы, которая позволяет контролировать и измерять параметры кодового тока автоматической локомотивной сигнализации в рельсовых цепях и определять спектральный состав тягового тока. Система может быть использована на базе вагона-лаборатории или при проведении измерений на перегоне.