Інші праці КТМЕХ
Permanent URI for this collection
RU: Другие труды
EN: Other Works
EN: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КТМЕХ by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 25
Results Per Page
Sort Options
Item Исследование продольных усилий в поезде, вызванных переломами продольного профиля пути и управляющими воздействиями(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1979) Маслеева, Людмила ГригорьевнаRU: В данной работе разработана методика определения продольных усилий, возникающих в длинносоставных грузовых поездах в процессе их движения по участкам со сложным очертанием продольного профиля пути при наличии управляющих воздействий.Item Визначення навантаженності вагонів-самоскидів при ударі падаючим вантажем з метою забезпечення міцності(Днепропетровский государственный технический университет железнодорожного транспорта, 2001) Султан, Олександр ВасильовичUK: У результаті вирішення динамічної задачі про удар падаючим зосередженим вантажем обчислювалися значення параметрів ударного процесу, поля переміщень досліджуваної конструкції вагона-самоскида. За результатами розрахунків було дано рекомендації заводам-виробникам щодо вибору конструкції верхньої рами і настилу помосту.Item Спосіб визначення напружень в диску залізничного колеса(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2006) Рейдемейстер, Олексій Геннадійович; Вакуленко, Ігор Олексійович; Рейдемейстер, Геннадій Валеріанович; Перков, Олег Миколайович; Лашко, Анатолій ДмитровичUK: Спосіб визначення напружень в диску залізничного колеса, по якому проводять аналіз розподілу виникаючих еквівалентних напружень залежно від форми диска. Напруження в диску визначають за допомогою розв'язання кубічного полінома, який описує геометричну сукупність точок, які окреслюють переріз диска колеса.Item Спосіб виготовлення порожнистої осі колісної пари рухомого складу(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2006) Пименов, Анатолій Романович; Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег Миколайович; Рейдемейстер, Геннадій Валеріанович; Анофрієв, Василь Григорович; Ілюкович, Олександр Будимирович; Донченко, Анатолій Володимирович; Лашко, Анатолій Дмитрович; Костенко, Анатолій Олександрович; Кукуй, Давид ПетровичUKR: Спосіб виготовлення порожнистої осі колісної пари рухомого складу, при якому виконують гарячу профілюючу деформацію заготовки та чистову токарну обробку наскрізного отвору. Отвір піддають чистовій токарній обробці з обох торців лише на відстань 22-23 % від загальної довжини осі, а збільшення діаметра складає 9-10 % від діаметра отвору після гарячої деформації.Item Стопорна шайба(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2006) Жаковський, Олександр Дмитрович; Колбун, Віктор Вікторович; Свінухов, Віктор Павлович; Шатунов, Олександр ВасильовичUK: Стопорна шайба виконана у вигляді плоского розрізного кільця, з'єднаного з хвостовиком. Шайба виконана із пружного матеріалу, хвостовик виконаний у вигляді частини кільця, з'єднаного перемичкою з розрізним кільцем, утворюючи з ним одне ціле. Між шайбою та її хвостовиком по обидві сторони від перемички існує зазор.Item Спосіб охолодження при термічному зміцненні бандажів для залізничних коліс(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег Миколайович; Анофрієв, Василь Григорович; Іващенко, Ірина Михайлівна; Донський, Анатолій Іванович; Грищенко, Микола МиколайовичUKR: Спосіб охолодження при термічному зміцненні бандажів для залізничних коліс, при якому після гарячої формоутворюючої деформації бандажі складають на бокові поверхні один на одний у стопи, завантажують у печі, аустенітизують та переносять у бак з водою. Між боковими поверхнями бандажів у стопі утворюють зазор.Item Спосіб визначення твердості по Брінелю(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег Миколайович; Грищенко, Микола Анатолійович; Перков, Борис ОлексійовичUKR: Спосіб визначення твердості по Брінелю вуглецевих сталей, за яким вимірюють швидкість розповсюдження звукових коливань в металі. Величину НВ визначають з обернено пропорційного співвідношення між поточними значеннями НВ і V для визначеної марки сталі.Item Спосіб визначення критичного значення коефіцієнта інтенсивності напружень при руйнуванні(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Вакуленко, Ігор Олексійович; Мямлін, Сергій Віталійович; Перков, Олег Миколайович; Громик, Олександр АнатолійовичUK: Спосіб визначення критичного значення коефіцієнта інтенсивності напружень (К1с) при руйнуванні включає руйнування зразка та обчислення К1с з урахуванням енергії зростання осередків руйнування. При визначенні К1с додатково враховують величину енергії зародження осередків руйнування.Item Спосіб визначення коефіцієнта інтенсивності напружень(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег Миколайович; Грищенко, Микола Анатолійович; Громик, Олександр АнатолійовичUKR: Спосіб визначення коефіцієнта інтенсивності напружень ( ), при якому виконують статичне навантаження зразка до межі плинності, визначають рівень опору границь зерен розповсюдженню смуг ковзання ( ) та розраховують.Item Пристрій для зняття, повороту і установки бічної рами візка вантажного вагона(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Жаковський, Олександр Дмитрович; Колбун, Віктор Вікторович; Смірнов, Борис Миколайович; Свінухов, Віктор Павлович; Шатунов, Олександр ВасильовичUK: Пристрій для зняття, повороту і установки бічної рами візка вантажного вагона включає каретку, мотор-редуктор, пристосування для кантування, захвати, раму, гідро- або пневмоприводи, платформу, ротор.Item Стенд для дослідження сили тертя у ковзанах візка вантажного вагона (патент 31842)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Коротенко, Михайло Леонідович; Блохін, Євген Петрович; Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина Володимирівна; Грановський, Роман Беркович; Федоров, Євген ФедоровичUK: Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона містить рейки, нерухому платформу, П-подібну стійку, закріплену на фундаменті, органи вертикального та горизонтального навантаження, поворотну навколо вертикальної осі опору кочення, пульт керування, пристрій для записування результатів досліджень. На нерухомій основі, розміщеній нижче рівня головок рейок, по вертикальній осі стенда змонтовано орган вертикального навантаження, на рухомій частині якого жорстко зафіксовано основу опорного підшипника кочення, в центрі її знаходиться другий підшипник кочення, який служить центром повороту рухомої частини опорного підшипника, що має балку та захвати за середню частину осей колісних пар візка, а поперечна балка П- подібної стійки імітує конструкції шворневої балки кузова вагона з п'ятником, ковзанами, верхня частина опорного підшипника виконана з можливістю повертання навколо вертикальної осі органом горизонтального навантаження подвійної дії, закріпленого до неповоротної частини опорного підшипника, а його шток шарнірно закріплений до поворотної частини опорного підшипника, при цьому до нерухомої частини закріплено упор для контакту з виступом рухомої частини підшипника, положення якого визначає кут з вершиною на осі шворня візка, визначений площиною контакту між ковзунами, та кінцевий вимикач органа горизонтального навантаження, крім того стенд обладнано пристроєм центрування та фіксації візка відносно вертикальної осі стенда та пристроєм виштовхування візка зі стенда.Item Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона (патент 87752)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Коротенко, Михайло Леонідович; Блохін, Євген Петрович; Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина Володимирівна; Грановський, Роман Беркович; Федоров, Євген ФедоровичUK: Винахід належить до випробувальної техніки і може бути використаний для дослідження сил тертя у ковзунах - бокових опорах кузова на візки вантажного вагона при його обертанні відносно кузова вагона. Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона має рейки, нерухому платформу, П-подібну стійку, закріплену на фундаменті, органи вертикального та горизонтального навантаження, поворотну навколо вертикальної осі опору кочення, пульт керування, пристрій для записування результатів досліджень. На нерухомій основі, розміщеній нижче рівня головок рейок, по вертикальній осі стенда змонтовано орган вертикального навантаження, на рухомій частині якого жорстко зафіксовано основу опорного підшипника кочення, в центрі її знаходиться другий підшипник кочення, який служить центром повороту рухомої частини опорного підшипника, що має балку та захвати за середню частину осей колісних пар візка, а поперечна балка П-подібної стійки імітує конструкції шворневої балки кузова вагона з п'ятником, ковзунами, верхня частина опорного підшипника виконана з можливістю повертання навколо вертикальної осі органом горизонтального навантаження подвійної дії, закріпленим до неповоротної частини опорного підшипника, а його шток шарнірно закріплений до поворотної частини опорного підшипника, при цьому до нерухомої частини закріплено упор для контакту з виступом рухомої частини підшипника, положення якого визначає кут з вершиною на осі шворня візка, визначений площиною контакту між ковзунами, та кінцевий вимикач органу горизонтального навантаження. Крім того стенд обладнано пристроєм центрування та фіксації візка відносно вертикальної осі стенда та пристроєм виштовхування візка зі стенда. Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона дозволяє виявити силу тертя у ковзунах та визначити величину цієї сили, а також моменту сили тертя при вилянні візка відносно кузова.Item Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона (патент 92398)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2010) Коротенко, Михайло Леонідович; Блохін, Євген Петрович; Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина Володимирівна; Грановський, Роман Беркович; Федоров, Євген ФедоровичUK: Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона належить до випробувальної техніки. Стенд містить рейки, П-подібний стояк, закріплений на фундаменті, органи вертикального та горизонтального навантаження, поворотну навколо вертикальної осі опору кочення, опорний та центрувальний підшипники, пристрій для фіксації положення візка на стенді та його виштовхування, пульт керування та пристрій для записування результатів досліджень. На поперечній балці П-подібного стояка жорстко закріплений орган вертикального навантаження подвійної дії. По осі рухомої частини цього органу через опорний та центрувальний підшипники закріплена рухома, за рахунок розміщеного між нерухомою та рухомою частинами опорного підшипника механізму поворотної дії горизонтального навантаження, балка, яка імітує шворневу балку піввагона. Балка додатково підвішена до згаданої вище поперечної балки за допомогою податливих елементів. А нерухома частина опорного підшипника має зв'язок з цією поперечною балкою за допомогою напрямних у вигляді шліцевих з'єднань. За рахунок вдосконалення конструкції стенд дозволяє з більшою достовірністю виявляти силу тертя у ковзунах та визначати її величину.Item Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона (патент 48537)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2010) Блохін, Євген Петрович; Коротенко, Михайло Леонідович; Мархай, Володимир Вікторович; Ісопенко, Іван Васильович; Панасенко, Віталій Якович; Грановський, Роман Беркович; Клименко, Ірина Володимирівна; Федоров, Євген Федорович; Шевченко, Валентин ПетровичUK: Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона містить рейки, закріплені на поворотній навколо вертикальної осі платформі, у центрі якої розміщено центрувальний підшипник, органи горизонтального навантаження. Чотири опори розташовані у вертикальних площинах, в яких на платформу передається навантаження від коліс візка. Несуча конструкція платформи виконана у вигляді двох подовжніх балок. При цьому котки мають можливість перекочуватися по колу відносно центра підшипника по фундаментних плитах.Item Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона (патент 95829)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Блохін, Євген Петрович; Коротенко, Михайло Леонідович; Мархай, Володимир Вікторович; Ісопенко, Іван Васильович; Панасенко, Віталій Якович; Грановський, Роман Беркович; Клименко, Ірина Володимирівна; Федоров, Євген Федорович; Шевченко, Валентин ПетровичUK: Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона належить до випробувальної техніки. Стенд містить закріплені колеса візка та рейки, закріплені в центральній частині на поворотній навколо вертикальної осі платформі, у центрі якої розміщений центрувальний підшипник, та органи горизонтального навантаження. Платформа має вертикальні опори, через які на платформу передається навантаження від коліс візка. Кожна опора закінчуються котком, який має можливість перекочуватися по фундаментних плитах по колу відносно осі платформи. А органами горизонтального навантаження є домкрати з реєструючими пристроями, які закріплені на фундаменті стенда по діагоналі платформи. Стенд забезпечує зменшення навантаженості поворотної платформи, що приводить до зменшення її інерційності та витрат матеріалу, що підвищує якість випробувань.Item Удосконалення технології проектування несучих конструкцій кузовів колійних машин (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2012) Товт, Богдан МиколайовичUKR: Дисертацію присвячено удосконаленню технології проектування несучих конструкцій кузовів колійних машин. Виконано огляд і аналіз сучасного стану теорії оптимального проектування. Запропоновано чисельну процедуру оптимізації несучих конструкцій кузовів колійних машин, яка базується на спільному використанні методу скінченних елементів і методу проекцій градієнтів. Про-ведено апробацію запропонованої процедури на ряді задач оптимізації конструкцій, подібних до поширених колійних машин. Досліджено ряд математичних аспектів використання процедури, зокрема збіжність її алгоритму. Досліджено напружено-деформований стан несучих конструкцій кузовів планувальника баластної призми СПЗ-5/UA і рейкозварювальної колійної машини КРС-1 аналітичним і експериментальним шляхом. Обґрунтовано необхідність проведення оптимізації несучої конструкції кузова планувальника і оптимального вдосконалення несучої конструкції кузова машини КРС-1. За допомогою запропонованої у роботі чисельної процедури оптимізації отримано раціональні проекти несучих конструкцій колійних машин СПЗ-5/UA і КРС-1. У результатів удосконалення несучої рами планувальника СПЗ-5/UA маса основного повздовжнього елемента рами кузова зменшилася на 73%.Item Удосконалення технології проектування несучих конструкцій кузовів колійних машин(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2012) Товт, Богдан МиколайовичUK: Дисертацію присвячено удосконаленню технології проектування несучих конструкцій кузовів колійних машин. Виконано огляд і аналіз сучасного стану теорії оптимального проектування. Запропоновано чисельну процедуру оптимізації несучих конструкцій кузовів колійних машин, яка базується на спільному використанні методу скінченних елементів і методу проекцій градієнтів. Про-ведено апробацію запропонованої процедури на ряді задач оптимізації конструкцій, подібних до поширених колійних машин. Досліджено ряд математичних аспектів використання процедури, зокрема збіжність її алгоритму. Досліджено напружено-деформований стан несучих конструкцій кузовів планувальника баластної призми СПЗ-5/UA і рейкозварювальної колійної машини КРС-1 аналітичним і експериментальним шляхом. Обґрунтовано необхідність проведення оптимізації несучої конструкції кузова планувальника і оптимального вдосконалення несучої конструкції кузова машини КРС-1. За допомогою запропонованої у роботі чисельної процедури оптимізації отримано раціональні проекти несучих конструкцій колійних машин СПЗ-5/UA і КРС-1. У результатів удосконалення несучої рами планувальника СПЗ-5/UA маса основного повздовжнього елемента рами кузова зменшилася на 73%.Item Ґрунтоущільнювальна машина (патент 101518)(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2013) Главацький, Казимир Цезарович; Небесний, Михайло Костянтинович; Посмітюха, Олександр Петрович; Проскурня, Віталій Миколайович; Черкудінов, Володимир ЕдуардовичUKR: Ґрунтоущільнювальна машина включає базовий елемент (1), робочі органи коткового типу (2, 3), середній робочий орган (10, 11). Новим є те, що базовий елемент (1) встановлений за допомогою амортизаторів (6, 7) та пружин (8, 9) на двох віброкотках (2, 3) з вбудованим віброконтуром, середній робочий орган може бути виконаний у вигляді віброкотка (10) чи віброплити (11) з вбудованим віброконтуром (12, 13), який кріпиться до рамки (14), яка, в свою чергу, встановлюється за допомогою гідроциліндрів підйому (15) та демпферного пристрою (16) з обмежником ходу (17) на напрямних (18) в каретці (19), встановленій на базовий елемент (1) на роликах (20) та шарнірно приєднаній до штоків гідроциліндрів переміщення (23, 24), симетрично опозитно встановлених відносно осі симетрії каретки та шарнірно прикріплених до базового елемента. Технічний результат: підвищення ефективності використання ґрунтоущільнювальної машини при ущільненні ґрунтів, збільшення загальної товщини їх ущільнення за один прохід, створення можливості виконання кількох проходів середнього робочого органа за час одного проходу машини, використання перерозподілу власної маси при переміщенні середнього робочого органа і комбіноване використання вібраційної системи та ущільнювальних робочих органів з циліндричною та плоскою робочими поверхнями.Item Робочий орган котка (патент 102017)(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2013) Главацький, Казимир Цезарович; Посмітюха, Олександр Петрович; Проскурня, Віталій Миколайович; Середа, Оксана Володимирівна; Черкудінов, Володимир ЕдуардовичUKR: Робочий орган котка містить базовий елемент - корпус циліндричної форми, і змінний профіль. Корпус циліндричної форми має подовжні крізні пази, виконані по його периметру з постійним кроком, в які встановлені змінні вставки, закріплені з торців планками і різьбовими елементами, причому в торцях корпуса по колу виконані різьбові отвори, змінні вставки можуть мати різну форму поперечного перерізу, з торців в них виконані уступи під планки, глибина яких дорівнює товщині планок, планки мають форму кільцевого сегмента, робоча поверхня змінної вставки може бути багатогранною, увігнутою, опуклою чи комбінованою, ребра змінних вставок, що знаходяться на максимальному віддаленні від осі котка, можуть бути прямими і криволінійними, а сусідні змінні вставки виконані такої форми поперечного перерізу, що вони можуть або не можуть торкатися одна одної. Технічний результат: розширення технологічних можливостей котка шляхом багатосекційної однотипної чи комбінованої заміни профілю робочого органа котка, а також створення умов блокування ґрунту.Item Робоче обладнання котка (патент 102752)(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2013) Главацький, Казимир Цезарович; Каденчук, Євгеній Олександрович; Проскурня, Віталій Миколайович; Черкудінов, Володимир ЕдуардовичUKR: Робоче обладнання котка містить базовий гладенький циліндричний барабан, стійки, раму і з'єднувальні елементи. При цьому у базовому гладенькому циліндричному барабані по всій робочій поверхні виконані у шаховому порядку крізні отвори, співвісно з якими встановлені зсередини базового гладенького циліндричного барабана у напрямному корпусі підпружинені кулачки з обмежувачами їх переміщення та фіксаторами, а в його середній внутрішній порожнині встановлений вібраційний вал з дебалансом і натискним роликом, з'єднаний з симетрично встановленими на стійках з торців базового гладенького циліндричного барабана редукторами і гідромоторами. Редуктори через підпружинені напрямні з обмежувальними елементами закріплені на стійках, вібраційний вал шарнірно з'єднаний зі штоками симетрично розміщених з торців базового гладенького циліндричного барабана привантажувачів, стійки симетрично подовжньої площини робочого органа котка закріплені на рамі роз'ємними з'єднаннями, підшипниковими вузлами приєднані до торцевих кришок базового гладенького циліндричного барабана, які, в свою чергу, прикріплені до циліндричної частини базового гладенького циліндричного барабана роз'ємними з'єднаннями. Привантажувачі виконані аналогічно пневмо- чи гідроциліндру, у внутрішній циліндричній порожнині якого встановлений шток, поршень і кришка, але в середній частині штока закріплене обмежувальне кільце, обабіч якого розміщені на штоці пружні елементи, поршень рухомо консольно розміщений на штоці, кришка приєднана до стійки роз'ємними з'єднаннями і контактує з поршнем у його верхньому крайньому положенні та має штуцер з вентилем для з'єднання з пневмо- чи гідросистемою. Напрямний корпус приєднаний до внутрішньої поверхні базового гладенького циліндричного барабана роз'ємними з'єднаннями, крім того, на кулачках обабіч напрямного корпуса встановлені обмежувачі їх переміщення з фіксаторами. Пружина знаходиться на кулачку між базовим гладеньким циліндричним барабаном і напрямним корпусом, кожна з напрямних встановлена у двох вушках стійки, одним торцем з'єднана з редуктором, в середній частині з обмежувальним елементом з фіксатором, а на її консольній різьбовій частині встановлені обмежувальні гайки. До того ж кожен з двох пружних елементів напрямної встановлений на ній між обмежувальним елементом і вушком, а натискний ролик встановлений на вібраційному валу у підшипниковому вузлі. Технічний результат: розширення технологічних умов використання робочого органа і створення умов для радіального переміщення кулачків при їх вертикальному положенні в момент ущільнення ними ґрунту.