Кафедра " Теплотехніка" <br> З 2021 ввійшла до складу кафедри "Інтелектуальні системи електропостачання"
Permanent URI for this community
RU: Кафедра "Теплотехника"
С 2021 вошла в состав кафедры "Интеллектуальные системы электроснабжения"
EN: Department of Heat Technology
Since 2021 it has become a part of the department "Intelligent power supply systems"
С 2021 вошла в состав кафедры "Интеллектуальные системы электроснабжения"
EN: Department of Heat Technology
Since 2021 it has become a part of the department "Intelligent power supply systems"
Browse
Browsing Кафедра " Теплотехніка" <br> З 2021 ввійшла до складу кафедри "Інтелектуальні системи електропостачання" by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 124
Results Per Page
Sort Options
Item Системы питания дизелей типа СМД(Пороги, Днепропетровск, 1996) Строков, Александр Петрович; Головчук, Андрей ФедоровичRU: Проведено описание устройства и работы элементов систем питания топливом и воздухом тракторных и комбайновых дизелей типа СМД. Детально рассмотрены диагностирование, техническое обслуживание и регулирование агрегатов системы питания и применяемое при этом оборудование, стенды и приспособления. Описаны возможные неисправности дизелей СМД, вызванные отказами отдельных элементов cистем питания. Представлена последовательность операций по устранению неисправностей в них. Публикуемый материал предназначен для студентов инженерных факультетов высших учебных заведений, учащихся техникумов, колледжей, а также для специалистов сельского хозяйства.Item Гаситель коливань рейкового транспортного засобу(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2003) Главацький, Казимир Цезарович; Івін, Віталій Федорович; Козак, Володимир Володимирович; Мямлін, Сергій Віталійович; Радкевич, Анатолій Валентинович; Самарець, Григорій Кирилович; Стеценко, Іван Дмитрович; Яковлєв, Сергій ОлександровичUKR: Гаситель коливань рейкового транспортного засобу має пружини, розташовані між надресорною балкою та не обресореною частиною візка, і поглинач енергії коливань. Поглинач енергії коливань розташований у корпусі, прикріпленому до не обресореної частини візка, має ведучий і ведений вали, сполучені між собою спіральною пружиною, зовнішній кінець якої з'єднаний із чашею ведучого вала, а внутрішній - з веденим валом. При цьому на ведучому валу є обгінна та запобіжна муфти, храпове колесо з підпружиненою собачкою, шарнірно прикріпленою до корпусу, а ведуча частина обгінної муфти у вигляді зубчастого колеса вільно посаджена на вал і кінематично зв'язана із зубчастою рейкою, прикріпленою до надресорної балки. При цьому ведений вал, за допомогою сполучної муфти, з'єднаний з генератором електричного струму.Item Исследование турбулентной газовой струи в системе газодинамической отсечки шлака(НМетАУ, 2003) Гичёв, Юрий Александрович; Перцевой, Виталий АлександровичRU: Представлены результаты экспериментального исследования распределения давления вдоль оси импактной газовой струи, необходимые для конструирования соплового аппарата системы газодинамической отсечки шлака.Item Спосіб видалення шлаку із топки(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2003) Бруслик, Руслан Анатолійович; Кравець, Володимир ВолодимировичUK: Спосіб видалення шлаку із топки, при якому створюють парогазовий прошарок. Парогазовий прошарок створюють на поді топки, де шлак, гранулюючись, зноситься до льотки. При цьому швидкість потоку вибирається, виходячи з охолодження частинки шлаку.Item Функціональні блоки у системах керування рухомим складом(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2004) Вікторов, В. Г.UA: Пропонується компонувати апаратуру систем керування у вигляді окремих функціональних блоків, кожен з яких керує тільки одним об’єктом. Виходячи з вимог до системи керування в цілому і необхідності виконання залежностей, які зумовлені логікою її роботи, запропоновано алгоритм розробки функціональних блоків. За математичну модель функціонального блока прийнято скінченний автомат, для аналізу роботи якого в системах керування рухомим складом доцільно використовувати таблиці переходів.Item Теплообмінний елемент(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2004) Івін, Віталій Федорович; Козак, Володимир Володимирович; Стеценко, Іван ДмитровичUA: Теплообмінний елемент має теплопровідну стінку з поверхнями нагрівання та охолодження, в якому теплопровідна стінка разом з поверхнями нагрівання та охолодження виготовлена із окремих смуг матеріалів з різними теплопровідностями, з'єднаних почергово між собою.Item Використання методу ерліфта для циркуляції розчину при хімічному очищенні від накипу котла ДКВР-4/13(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2004) Вікторов, В. Г.; Кравець, Володимир Володимирович; Холоімов, В. А.; Христян, Євген ВасильовичUK: У статті наведено практичні дослідження з використання методу ерліфта для циркуляції розчину при хімічному очищенні від накипу котла ДКВР-4/13. Описані основні технологічні схеми методу. Доведено, що використання методу дозволяє знизити час хімічного промивання котла майже в 2 рази в порівнянні з існуючими методами та відпадає необхідність застосування потужних і дорогих насосів.Item Водоуловлювач градирні(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2005) Кравець, Володимир Володимирович; Гавриш, Фелікс Дмитрович; Паршкін, Едуард Михайлович; Горбулицький, Олександр ПетровичUK: Водоуловлювач градирні містить ряд поверхонь на каркасі, встановлених на виході з корпусу градирні. Вказана конструкція, що є першим ступенем уловлювання крапель, додатково містить другий ступінь уловлювання, що містить на загальній металевій рамі вертикальні металеві площини. Між вертикальними металевими площинами на ізольованій металевій рамі натягнуті металеві гнучкі дроти за допомогою тягарів на їх кінцях. Загальна металева рама вертикальних площин встановлена безпосередньо на заземленому корпусі градирні, а ізольована металева рама - на високовольтних електроізоляторах між нею та корпусом градирні.Item Расчет температурных полей при вулканизации эластомерных изделий(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2005) Ищенко, Владимир Алексеевич; Шаптала, Максим ВалентиновичRU: Разработана методика расчета трехмерного температурного поля методом конечных элементов для определения времени вулканизации эластомерных изделий с геометрически сложными поверхностями нагрева. На примере крупногабаритной шины показано, что учет трехмерности распределения температур по сравнению с методикой плоского сечения, которая в настоящее время применяется в промышленности, позволяет на 6…8 % сократить время вулканизации, что приводит к существенной экономии тепловой энергии в условиях массового производства.Item Аэродинамика частично перекрытого межвагонного пространства скоростного поезда(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2005) Кравец, Виктор Владимирович; Кравец, Е. В.UA: Розглянуто вплив аеродинамічних процесів на опір міжвагонного простору при зміні конфігурації його огородження і збільшення швидкості руху поїзда.Item Особенности расчета звуковых и дозвуковых импактных турбулентных струй при истечении в тупик(2005) Перцевой, Виталий АлександровичRU: Приведены результаты экспериментального исследования распределения давления вдоль оси импактной газовой струи, необходимые для конструирования соплового аппарата системы газодинамической отсечки шлака.Item Результаты экспериментального исследования запирающих свойств газовой струи при газодинамической отсечке шлака(ООО «Укрметаллургинформ «Научно-техническое агентство», 2006) Гичёв, Юрий Александрович; Перцевой, Виталий АлександровичRU: Исследования связаны с разработкой системы газодинамической отсечки шлака при выпуске плавки из сталеплавильных конвертеров. Приведены результаты экспериментального исследования запирающих свойств турбулентной газовой струи при различных вариантах натекания струи на сталевыпускное отверстие.Item О переводе в водогрейный режим парового котла Е-1/9-2Г(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2006) Горбуля, Петр Григорьевич; Кравец, Виктор Владимирович; Рева, Александр НиколаевичRU: Представлено одно из возможных направлений повышения экономичной эффективности котельной ДИИТа.Item Экспериментальное исследование запирающих свойств газовой струи(ПП Грек О.С., Днепропетровск, 2006) Гичёв, Юрий Александрович; Перцевой, Виталий АлександровичRU: Приведены методика и результаты экспериментального исследования запирающих свойств турбулентной газовой струи при различных вариантах натекания струи на тупиковый канал. Исследования связаны с разработкой системы газодинамической отсечки шлака при выпуске плавки из сталеплавильных конвертеров.Item Пристрій кондиціювання повітря(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Христян, Євгеній Васильович; Титаренко, Ігор ВалерійовичUK: Корисна модель належить до систем кондиціювання повітря, переважно на транспортних засобах та мобільних машинах, у адміністративних та побутових приміщеннях.Item Обґрунтування вибору системи кондиціонування повітря для кабін локомотивів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Христян, Євген Васильович; Титаренко, Ігор ВалерійовичUK: Розглянуто існуючі системи кондиціювання повітря на мобільних машинах, виконано аналіз їх сильних і слабких сторін. Запропоновано поліпшену систему кондиціювання повітря для кабіни локомотива на базі регенеративного непрямо-випарного охолоджувача.Item Гидравлическое моделирование запирающих свойств звуковых и дозвуковых газовых струй(НМетУА, 2007) Гичёв, Юрий Александрович; Гребенюк, А. В.; Перцевой, Виталий АлександровичRU: Приводятся результаты экспериментального исследования запирающих свойств осесимметричной газовой струи, натекающей на плоскость среза модельной трубы, которая формирует встречный водяной поток. Угол между плоскостью среза модельной трубы и осью сопла составлял. Определено влияние азодинамических и геометрических параметров газовой струи на ее запирающие свойства. На основании результатов экспериментальных исследований предложена математическая модель расчета газодинамических характеристик газовой струи в области ее взаимодействия с потоком жидкости.Item Математическое моделирование запирающих свойств турбулентной газовой струи(ООО «Укрметаллургинформ «Научно-техническое агентство», 2007) Гичёв, Юрий Александрович; Перцевой, Виталий АлександровичRU: Приведены методика и результаты математического моделирования запирающих свойств турбулентной газовой струи при фронтальном натекании струи на тупиковый канал. Исследования связаны с разработкой системы газодинамической отсечки шлака при выпуске плавки из сталеплавильных конвертеров.Item Система опалення залізничного вагона(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Івін, Віталій Федорович; Боднар, Борис Євгенович; Титаренко, Ігор Валерійович; Стеценко, Іван Дмитрович; Коваленко, Ольга ВалеріївнаUKR: 1. Система опалення залізничного вагона, що включає котел та транспортувальні трубопроводи, яка відрізняється тим, що котел розташований нижче рівня підлоги вагона і в ньому розміщена крильчатка, яка закріплена на валу, з'єднаному через редуктор з віссю колісної пари, а транспортувальні трубопроводи виготовлені у вигляді термосифонів, підключених гарячими кінцями до котла.2. Система опалення за п. 1, яка відрізняється тим, що на валу крильчатки встановлена фрикційна муфта, включення якої зблоковане з системою гальмування вагона.3. Система опалення за п. 2, яка відрізняється тим, що муфта додатково має автономне включення.Item Перспективи розвитку техніки кондиціювання повітря(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Христян, Євген Васильович; Титаренко, Ігор ВалерійовичUK: У пропонованій статті розглянуті системи кондиціювання повітря випарного та розпилювального (водяні та повітряно-водяні) типів, проаналізовані їхні переваги і недоліки, запропонована нова схема кондиціонера.