Випуск 34
Permanent URI for this collection
UK:
Зі статтями авторів, що не працюють в ДНУЗТ, можна ознайомитится на сайті Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського або на сайті журналу "Наука та прогрес транспорту."
EN:
Articles of authors who are not employees DNURT, is available online at Vernadsky National Library of Ukraine or on the website of the journal " Science and Transport Progress "
Browse
Browsing Випуск 34 by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 37
Results Per Page
Sort Options
Item Комерційний банк як мережне підприємство(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Дил, Дмитро ОлександровичUK: У статті досліджуються проблеми організації сучасних підприємств як мережних структур, що відповідає наростаючим процесам глобалізації та посиленням постіндустріальних тенденцій. Дано визначення поняття «мережа комерційного банку» та основні характеристики цієї дефініції.Item Багатовимірні матриці в задачах динаміки просторових стержневих систем(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Распопов, Олександр СергійовичUK: Розглядається динаміка просторових стержневих систем з використанням теорії графів і автоматів. Показано, що структурний склад багатовимірних моделей можна задавати за допомогою просторових матриць. Розроблено ефективний алгоритм розподілення системи на блоки та кодування станів кожної з підсистем.Item К расчету химического загрязнения атмосферы с учетом сложного рельефа местности(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2010) Беляев, Николай Николаевич; Машихина, Полина БорисовнаUK: На базі тривимірної чисельної моделі виконано розрахунок процесу поширення токсичної речовини в атмосфері з урахуванням рельєфу при аварійному розливі. Модель базується на чисельному інтегруванні рівняння конвективно-дифузійного переносу домішки та моделі потенційного руху. Наводяться результати обчислювального експерименту.Item Изменение возвышения наружного рельса вдоль кривой(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2010) Корженевич, Иван Петрович; Лыкова, С. А.; Мамитко, А. А.UK: Розглядається можливість зміни підвищення зовнішньої рейки вздовж кривої.Item Исследование условий интервального регулирования скорости скатывания отцепов на автоматизированных горках(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2010) Козаченко, Дмитрий НиколаевичUKR: В статті представлено дослідження, що пов’язані з оптимізацією режимів гальмування в умовах невизначеності інформації про відчепи, які скочуються та неточній реалізації гальмівними позиціями управляючих впливів. Запропоновано імовірнісний критерій для оцінки умов розділення відчепів.Item Программно-вычислительный комплекс для исследования продольной нагруженности наливных поездов(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2010) Блохин, Евгений Петрович; Гаркави, Наум Яковлевич; Железнов, Константин Игоревич; Урсуляк, Людмила Викторовна; Романюк, Янина НиколаевнаUK: Надано опис можливостей розробленого обчислювального комплексу та його використання для розв'язання задач безпеки і стійкості руху.Item Проблеми пасажирських перевезень у міждержавному сполученні(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Бараш, Юрій Савелійович; Гайдук, Наталія Олексіївна; Дребот, Христина ВасиліївнаUK: Висвітлено основні аспекти міждержавних пасажирських перевезень в Україні. Здійснено аналіз наявної ситуації в даних перевезеннях. Розглянуто деякі варіанти вирішення проблем пасажирських перевезень у міждержавному сполученні. EN: The basic aspects of international passenger transportations in Ukraine are represented. The analysis of present situation in these transportations is carried out. Some variants of solving the problems of passenger transportations in an international communication are considered.Item Визначення раціональних маршрутів руху поїздів на мережі доріг(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Босов, Аркадій Аркадійович; Чибісов, Юрій ВіталійовичUK: Запропоновано використання мультиграфів у раціональному розподілі поїздопотоків як задачі векторної оптимізації.Item Впровадження ресурсозберігаючих технологій при розмежуванні вантажного й пасажирського руху(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Курган, Микола Борисович; Хмелевська, Неля Петрівна; Черняков, Микола МиколайовичUK: Встановлено аналітичні залежності витрат електроенергії від середніх значень ухилів на ділянці, маси поїзда і вантажонапруженості.Item Ретроспективный анализ методов организации ремонта грузовых вагонов в депо и пути их дальнейшего развития(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2010) Мямлин, Владислав ВитальевичUKR: Представлено критичний аналіз існуючих методів ремонту вантажних вагонів. Робиться висновок, що при ймовірній природі ремонтного виробництва «класичний» тип «жорсткої» потокової лінії з регламентованим тактом в подальшій перспективі є недоцільним. Подальший розвиток потокового вагоноремонтного виробництва бачиться у розробці сучасних підприємств, обладнаних багатопредметними гнучкими асинхронними системами з високим рівнем механізації та автоматизації технологічних процесів.Item Комп’ютерні перетворення твердотільних правильних многогранників (тіл Платона) в системі AutoCAD. Тетраедр(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Бездітко, Петро Васильович; Краснюк, Андрій Віталійович; Малий, Анатолій Данилович; Бочарова, Наталя ПетрівнаUK: В статті викладено технології перетворення правильного многогранника (тетраедра) в напівправильний, зірчасті та неправильні многогранники методами комп’ютерної графіки. Автори дійшли висновку, що такі перетворення твердотільних моделей правильних многогранників найдоцільніші з відомих у нарисній геометрії та інженерній графіці.Item Сравнительная характеристика защитных полимерных покрытий при ремонте бетонных конструкций(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2010) Ульченко, Татьяна Владимировна; Клочко, Борис Григорьевич; Берегий, Ю. Г.UK: Виконано зрівняння фізико-механічних властивостей і хімічної стійкості деяких промислових покрить на основі поліуретану, вініл-ефірних смол та полікарбамідів.Item Расчет загрязнения атмосферы при авариях с химически опасными веществами на базе кода AIR-3(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2010) Беляев, Николай НиколаевичRU: Рассмотрены принципы построения пакета прикладных программ AIR-3 численного моделирования химического загрязнения атмосферы в случае аварий. Моделирование основывается на численном интегрировании уравнения конвективно-диффузионного переноса примеси. Приводятся результаты вычислительного эксперимента.Item Приложение теории графов и автоматов к решению задач динамики стержневых систем(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2010) Распопов, Александр СергеевичRU: На основе проведенного анализа научной литературы отмечается, что используемые в теориях графов и автоматов теоремы и алгоритмы могут служить основой для уточнения и развития общепринятых теорий и методов в механике стержневых систем.Item Результаты анализа параметров экспериментальных исследований армирования геотекстилем земляного полотна(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2010) Петренко, Владимир Дмитриевич; Гузченко, Виктор Трофимович; Тютькин, Алексей Леонидович; Алхдур, Ахмад Муса МахмудRUS: В работе представлены данные анализа параметров экспериментальных исследований армирования геотекстилем земляного полотна.Item Усиление автодорожных железобетонных мостов композиционными материалами(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2010) Савчинский, Борис ВасильевичRU: В статье рассматриваются вопросы проектирования и технологии усиления железобетонных мостов с применением композиционных материалов.Item Визначення можливості перегляду термінів експлуатації цистерн моделі 15-440 та 15-1597(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Шатунов, Олександр Васильович; Грічаний, Микола Андрійович; Ягода, Павло Олександрович; Підлубний, Володимир Юрійович; Андреєв, О. А.UK: У статті представлено результати теоретичних і експериментальних досліджень напруженого стану конструкції рами і кузова цистерн моделі 15-440 і 15-1597.Item Результати натурного випробування на міцність стрілочного переводу типу Р65 марки 1/11 проекту Дн 300(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Мойсеєнко, Костянтин Володимирович; Гнатенко, Василь ПавловичUKR: Наведено результати натурного випробування на міцність стрілочного переводу типу Р65 марки 1/11 проекту Дн 300.Item Реформування залізничного транспорту в країнах колишнього СРСР(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Бараш, Юрій СавелійовичUK: Статтю присвячено аналізу реформування залізничного транспорту в країнах колишнього СРСР. Визначено недоліки та переваги цього процесу.Item Визначення раціонального розподілу поїздопотоків на мережі залізниць(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Курган, Дмитро Миколайович; Заяц, Марина АнатоліївнаUKR: Наведено методику раціонального розподілу поїздопотоків на мережі залізниць за декількома показниками.