Випуск 36
Permanent URI for this collection
UK:
Зі статтями авторів, що не працюють в ДНУЗТ, можна ознайомитится на сайті Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського або на сайті журналу "Наука та прогрес транспорту."
EN:
Articles of authors who are not employees DNURT, is available online at Vernadsky National Library of Ukraine or on the website of the journal " Science and Transport Progress "
Browse
Browsing Випуск 36 by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 40
Results Per Page
Sort Options
Item Імовірнісна модель параметричної надійності силових електромагнітних контакторів рухомого складу залізниць(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Костін, Микола Олександрович; Маренич, Олександра ОлександрівнаUKR: Пропонується імовірнісна модель параметричної надійності силових електромагнітних клапанних контакторів рухомого складу залізниць, використання якої дозволяє визначити ймовірність порушення умови включення контактора (тягова сила протягом усього процесу включення повинна бути більшою за результуючу протидіючу силу).Item Економічний критерій для порівняння конкурентоспроможності послуг, що надаються пасажирськими видами транспорту(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Чаркіна, Тетяна ЮріївнаUKR: Робота присвячена розробці економічного критерію для порівняння конкурентоспроможності різних видів пасажирського транспорту з урахуванням їх негативного впливу на довкілля та утримання власної інфраструктури.Item Сек'юритизація банківських активів у системі ризик-менеджменту(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Бобиль, Володимир Володимирович; Сторожик, Г. О.UK: У статті досліджується механізм сек’юритизації банківських активів у якості сучасного інструменту управління фінансовими ризиками кредитної установи.Item Нормативи утримання бокового напрямку стрілочних переводів по ширині колії та за напрямком у плані(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Рибкін, Віктор Васильович; Каленик, Костянтин ЛеонідовичUK: В даній статті наведено результати досліджень, що стосуються розробки нормативів утримання бокового напрямку стрілочних переводів по ширині колії та за напрямком у плані за критеріями безпеки руху та впливу на колію.Item Рекомендації щодо проектування конструкцій нижньої будови залізничної колії(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорта імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Бондаренко, Ірина ОлександрівнаUKR: Розглянуто проблеми забезпечення якості проектування конструкцій нижньої будови залізничної колії.Item Використання лазерно-інтерференційних методів для аналізу напружено-деформованого стану залізобетонних шпал(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Кесарійський, О. Г.; Заяць, Юрій Львович; Пшінько, Павло ОлександровичUK: В статті наведено результати дослідження залізобетонного елементу за допомогою методу лазерної інтерферометрії.Item Вплив структурного стану вуглецевої сталі на процес утворення аустеніту при нагріві в двофазну (a + y)-область(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Вакуленко, Ігор Олексійович; Кіндрацький, Б. І.; Яковлєв, Сергій Олександрович; Крамар, Ігор Євгенович; Шаптала, Олександр ІвановичUKR: На основі аналізу результатів дослідження кінетики процесу аустенізації визначається порядок розташування вихідних структур в напрямку зростання швидкості утворення аустеніту.Item Дослідження перегріву електродвигуна (ДК-409) компресора (ЭК-7Б) електропоїзду постійного струму (ЭР-1, ЭР-2) за допомогою теплової схеми заміщення(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Краснов, Роман ВолодимировичUKR: В статті показано методику дослідження теплових процесів, що протікають у електродвигуні компресора електропоїзда з метою визначення величин перегріву, які в подальшому будуть використані для оцінки ступеню їх впливу на стан ізоляції.Item Номінальні режими роботи тягового трансформатора підвищеної частоти(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Муха, Андрій МиколайовичUK: У статті представлені результати дослідження режимів роботи трифазного тягового трансформатора підвищеної частоти.Item Визначення структури витрат і доходів пасажирських компаній у залізничних приміських перевезеннях(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Задоя, В’ячеслав ОлександровичUKR: У статті розглянуто основні підходи до визначення та оптимізації структури витрат і доходів пасажирських приміських компаній у залізничному сполученні, наведено розрахунок експлуатаційних витрат приміської пасажирської компанії, що входять до локомотивної складової собівартості тарифу з визначення економічного ефекту.Item Математичне моделювання перехідних процесів у системі змінного струму "тягова мережа - електровоз". 1. Вмикання силового трансформатора електровоза в режимі холостого ходу; оцінка параметрів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Міщенко, Тетяна Миколаївна; Кійко, Анатолій ІвановичUK: В статті наведено електричну схему заміщення і математичну модель системи змінного струму «тягова підстанція − тягова мережа − електровоз ДС 3» при вмиканні його силового трансформатора в режимі холостого ходу. Виконані чисельні визначення параметрів тягової підстанції, рейок, контактної мережі і трансформатора, при цьому особливу увагу приділено оцінці індуктивності розсіювання первинної обмотки трансформатора.Item Моделювання динаміки спеціалізованих вантажних вагонів з урахуванням контргребеня(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Мямлін, Сергій Віталійович; Мямлин, Сергей Витальевич; Myamlin, Serhiy V.; Дегтярьова, Л. М.UK: В статті запропоновано математичний опис взаємодії колеса спеціалізованого вантажного вагона і рейки, при цьому розглядається поверхня кочення колеса особливої конфігурації. З використанням варіанта колісної пари з контргребенем для немагістральних спеціалізованих вантажних вагонів запропоновано результати моделювання руху екіпажу.Item Анализ расхода электроэнергии на тягу карьерных поездов(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2011) Гетьман, Геннадий Кузьмич; Васильев, Вячеслав ЕвгеньевичUK: У статті наведено методику визначення складових витрати електроенергії на тягу кар’єрних потягів, а також проаналізовано ступінь їх взаємозв’язку з режимом руху потягу.Item Численное моделирование затекания токсичного газа в помещение при аварии на промплощадке химически опасного объекта(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2011) Беляев, Николай Николаевич; Гунько, Елена Юрьевна; Решетняк, Татьяна ПавловнаUK: Розроблено тривимірну чисельну модель розрахунку процесу поширення токсичного газу на проммайданчику та затіканні токсичного газу у приміщення при аварійному викиді на підприємстві. Модель базується на чисельному інтегруванні рівняння конвективно-дифузійного переносу домішки та моделі течії нестислої рідини. Наводяться результати обчислювального експерименту.Item Повышение уровня системности экономики - основной путь выхода из кризиса(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2011) Пшинько, Александр Николаевич; Мямлин, Владислав Витальевич; Мямлин, Сергей ВитальевичUKR: Показано необхідність використання системного підходу при побудові працюючої моделі економіки. Говориться про необхідність підвищення рівня системності економіки. В якості основної причини «фінансово-економічної» кризи, яка порушує баланс між пропозицією товарів і платоспроможним попитом на них, називається категорія «прибутку». Дається посилання на розроблену в інституті «модель високоефективної національної економіки», яка дозволить усунути всі негативні явища, притаманні сучасній моделі господарювання і збільшити ВВП у кілька разів.Item Висвітлення проблеми підвищення ефективності приміських пасажирських перевезень в наукових працях(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Пінчук, Олена ПетрівнаUK: В даній роботі подано аналіз пропозицій науковців та фахівців щодо підвищення ефективності пасажирських перевезень у приміському сполученні, зроблено критичний аналіз цих заходів.Item Дослідження впливу показників транспортного потоку на втрати електроенергії в тяговій мережі(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Кузнецов, Валерій Геннадійович; Полях, Олександр Миколайович; Полях, А. О.UKR: Виконано дослідження впливу коефіцієнта варіацій міжпоїзнного інтервалу на втрати електроенергії в тяговій мережі.Item Розробка системи захисту рейкових кіл від електромагнітного впливу контактної мережі суміжної колії(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Щека, Вадим Ігорович; Завгородній, Олександр ВікторовичUK: В статті розглянуто побудову та принцип дії системи захисту рейкових кіл від електромагнітних завад. Проведена оцінка економічна ефективність впровадження системи.Item Вплив модифікування трибосистем дизелів спеціального самохідного рухомого складу на інтенсивність їх зносу(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Мямлін, Сергій Віталійович; Барановський, Денис МиколайовичUK: Теоретично доведено, що інтенсивність зносу трибосистем дизелів спеціального самохідного рухомого складу залізниць при лазерному модифікуванні буде зменшуватись при зростанні концентрації надлишкових вакансій у поверхневих шарах. При цьому буде спостерігатись процес вакансійно-дислокаційного переповзання у сполучених поверхневих шарах трибосистем дизелів, тобто протікання процесів самоорганізації. Останнього можна досягти при застосуванні дискретного лазерного модифікування робочих поверхонь трибосистем дизелів з основним елементом вуглецем у вигляді вуглекислого газу чи природного графіту з ніобієм.Item Побудова математичної моделі на основі пасивного експерименту(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Босов, Аркадій Аркадійович; Горбова, Олександра ВікторівнаUKR: Запропоновано алгоритм побудови математичних моделей на основі пасивного експерименту.