Інші праці КТМЕХ
Permanent URI for this collection
RU: Другие труды
EN: Other Works
EN: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КТМЕХ by Author "Вакуленко, Ігор Олексійович"
Now showing 1 - 10 of 10
Results Per Page
Sort Options
Item Спосіб виготовлення порожнистої осі колісної пари рухомого складу(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2006) Пименов, Анатолій Романович; Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег Миколайович; Рейдемейстер, Геннадій Валеріанович; Анофрієв, Василь Григорович; Ілюкович, Олександр Будимирович; Донченко, Анатолій Володимирович; Лашко, Анатолій Дмитрович; Костенко, Анатолій Олександрович; Кукуй, Давид ПетровичUKR: Спосіб виготовлення порожнистої осі колісної пари рухомого складу, при якому виконують гарячу профілюючу деформацію заготовки та чистову токарну обробку наскрізного отвору. Отвір піддають чистовій токарній обробці з обох торців лише на відстань 22-23 % від загальної довжини осі, а збільшення діаметра складає 9-10 % від діаметра отвору після гарячої деформації.Item Спосіб виготовлення суцільнокатаного залізничного колеса(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2015) Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег Миколайович; Болотова, Дар’я Михайлівна; Пройдак, Світлана ВікторівнаUKR: Спосіб виготовлення суцільнокатаного залізничного колеса, за яким при температурах 1200- 1250 °C обтискують заготовку на пресах, прокатують для формування ободу і гребеня, прошивають отвір в маточині, після цього здійснюють вигинання диска в напрямку внутрішньої бокової поверхні ободу. В місці переходу від диска до ободу і маточини, диск вигинають спочатку в сторону зовнішньої бокової поверхні ободу, а потім в протилежному напрямку, до остаточної форми за нормативною документацією на геометричні розміри залізничного колеса.Item Спосіб виготовлення суцільнокатаного залізничного колеса (патент 103564)(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2015) Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег Миколайович; Болотова, Дар’я Михайлівна; Пройдак, Світлана ВікторівнаUKR: Спосіб виготовлення суцільнокатаного залізничного колеса, за яким при температурах 1200- 1250 °C обтискують заготівку на пресах, при температурах 1000-1050 °C прокатують для формування ободу і гребеня, прошивають отвір в маточині, здійснюють вигинання диска, охолодження на рольгангу до температури навколишнього середовища, колесо повторно нагрівають до температури 820-860 °C терміном 1,5 години, прискорено охолоджують обід водою до температури 400-450 °C і здійснюють відпуск колеса при температурах 500-550 °C тривалістю 2,5 години. Для підвищення міцності і тріщиностійкості металу ободу та збереження енергоносіїв, після завершення прокатки ободу і гребеня поверхню кочення колеса піддають прискореному охолодженню до температури 400-450 °C, прошивають отвір в маточині, вигинають диск і здійснюють відпуск колеса при температурах 500-550 °C тривалістю 2,5 год.Item Спосіб виготовлення суцільнокатаного залізничного колеса (патент 107282)(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2016) Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег Миколайович; Болотова, Дар’я Михайлівна; Пройдак, Світлана ВікторівнаUKR: Спосіб виготовлення суцільнокатаного залізничного колеса, за яким при температурах 1200- 1250 °C обтискують заготівку на пресах, при температурах 1000-1050 °C прокатують для формування обода і гребеня, піддають поверхню кочення обода та бокові поверхні обода прискореному охолодженню до температур 400-450 °C, прошивають отвір в маточині, здійснюють вигинання диска, здійснюють відпуск колеса при температурах 500-550 °C тривалістю 2,5 години.Item Спосіб визначення коефіцієнта інтенсивності напружень(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег Миколайович; Грищенко, Микола Анатолійович; Громик, Олександр АнатолійовичUKR: Спосіб визначення коефіцієнта інтенсивності напружень ( ), при якому виконують статичне навантаження зразка до межі плинності, визначають рівень опору границь зерен розповсюдженню смуг ковзання ( ) та розраховують.Item Спосіб визначення критичного значення коефіцієнта інтенсивності напружень при руйнуванні(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Вакуленко, Ігор Олексійович; Мямлін, Сергій Віталійович; Перков, Олег Миколайович; Громик, Олександр АнатолійовичUK: Спосіб визначення критичного значення коефіцієнта інтенсивності напружень (К1с) при руйнуванні включає руйнування зразка та обчислення К1с з урахуванням енергії зростання осередків руйнування. При визначенні К1с додатково враховують величину енергії зародження осередків руйнування.Item Спосіб визначення напружень в диску залізничного колеса(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2006) Рейдемейстер, Олексій Геннадійович; Вакуленко, Ігор Олексійович; Рейдемейстер, Геннадій Валеріанович; Перков, Олег Миколайович; Лашко, Анатолій ДмитровичUK: Спосіб визначення напружень в диску залізничного колеса, по якому проводять аналіз розподілу виникаючих еквівалентних напружень залежно від форми диска. Напруження в диску визначають за допомогою розв'язання кубічного полінома, який описує геометричну сукупність точок, які окреслюють переріз диска колеса.Item Спосіб визначення твердості по Брінелю(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег Миколайович; Грищенко, Микола Анатолійович; Перков, Борис ОлексійовичUKR: Спосіб визначення твердості по Брінелю вуглецевих сталей, за яким вимірюють швидкість розповсюдження звукових коливань в металі. Величину НВ визначають з обернено пропорційного співвідношення між поточними значеннями НВ і V для визначеної марки сталі.Item Спосіб охолодження при термічному зміцненні бандажів для залізничних коліс(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег Миколайович; Анофрієв, Василь Григорович; Іващенко, Ірина Михайлівна; Донський, Анатолій Іванович; Грищенко, Микола МиколайовичUKR: Спосіб охолодження при термічному зміцненні бандажів для залізничних коліс, при якому після гарячої формоутворюючої деформації бандажі складають на бокові поверхні один на одний у стопи, завантажують у печі, аустенітизують та переносять у бак з водою. Між боковими поверхнями бандажів у стопі утворюють зазор.Item Спосіб оцінки стабільності горіння електричної зварювальної дуги(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2017) Вакуленко, Ігор Олексійович; Плітченко, Сергій Олександрович; Макаревич, Дмитро Миколайович; Попко, Віктор Вікторович; Кирєєнко, Ярослав ДмитровичUKR: Спосіб оцінки стабільності горіння електричної зварювальної дуги плавким стрижнем (електродом), за яким збуджують дугу між нерухомим металевим стрижнем (електродом) і металевою пластиною з попереднім заповненням міжелектродного проміжку дрібнодисперсним порошком речовини. З метою підвищення достовірності отриманих результатів хімічні речовини спресовуються.