Інші праці КККГ
Permanent URI for this collection
EN: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КККГ by Author "Бондаренко, Ірина Олександрівна"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Надійність залізничної колії(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2015) Бондаренко, Ірина Олександрівна; Курган, Дмитро Миколайович; Арбузов, Максим АнатолійовичUKR: У посібнику наведено терміни й визначення показників надійності. Розглянуто причини порушення працездатності елементів верхньої будови колії, моделі та методи, що застосовуються для оцінки їх безвідмовності й довговічності. Для студентів напряму «Залізничні споруди та колійне господарство» денної та заочної форм навчання, які вивчають дисципліну «Надійність та технічна діагностика залізничної колії».Item Підвищення якості оцінки працездатності залізничної колії за рахунок удосконалення розрахункових характеристик підрейкової основи(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2006-04-14) Бондаренко, Ірина ОлександрівнаUKR: У даній роботі дослідження виконані з використанням системного підходу, що враховує різноманітність існуючих конструкцій залізничної колії в межах України. Науково обгрунтована розробка нової розрахункової методики з визначення інтервалу значень модуля пружності колії у вертикальній площині для різних конструкцій колії.Item Розвиток наукових основ оцінки роботи залізничної колії під впливом рухомого складу(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2017) Бондаренко, Ірина ОлександрівнаUKR: Дисертація присвячена проблемі створення основ нормативної бази для оцінки життєвого циклу роботи залізничної колії за умов забезпечення надійності залізниць. Завдяки формалізації поняття та критерію деформативної роботи і сформованій класифікації станів надійної та функціонально безпечної роботи залізничної колії за допустимими відхиленнями колії при її улаштуванні та утриманні, що запропоновані в роботі, розроблено метод теоретичної оцінки деформативної·роботи колії за параметрами взаємодії колії та рухомого складу, який дозволяє дослідити зв'язок між фактичними умовами експлуатації колії, періодичністю міжремонтних схем та технічними станами елементів і конструкції колії. Розроблено метод опису передачі впливу рухомого складу на колію засобами теорії розповсюдження пружних хвиль. Механізм впливу рухомого складу на колію представлено імпульсами, які збуджують площадки контакту рейок з колесами, що розташовані за траєкторією руху колісної пари, з урахуванням часу появи та дії навантажень в них, що залежать від швидкості руху поїздів та надалі поширюється силовими хвилями. Поширення силової хвилі в елементах конструкції колії описано як процес виникнення (збудження) та розповсюдження об' ємних поздовжніх та поперечних сферичних хвиль, з урахуванням їх властивостей. Показано можливість спрямованого регулювання процесу деформативності залізничної колії шляхом зміни характеристик матеріалів та конструкції елементів залізничної колії.Item Розвиток наукових основ оцінки роботи залізничної колії під впливом рухомого складу (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2017) Бондаренко, Ірина ОлександрівнаUKR: Дисертація присвячена проблемі створення основ нормативної бази для оцінки життєвого циклу роботи залізничної колії за умов забезпечення надійності залізниць. Завдяки формалізації поняття та критерію деформативної роботи і сформованій класифікації станів надійної та функціонально безпечної роботи залізничної колії за допустимими відхиленнями колії при її улаштуванні та утриманні, що запропоновані в роботі, розроблено метод теоретичної оцінки деформативної·роботи колії за параметрами взаємодії колії та рухомого складу, який дозволяє дослідити зв'язок між фактичними умовами експлуатації колії, періодичністю міжремонтних схем та технічними станами елементів і конструкції колії. Розроблено метод опису передачі впливу рухомого складу на колію засобами теорії розповсюдження пружних хвиль. Механізм впливу рухомого складу на колію представлено імпульсами, які збуджують площадки контакту рейок з колесами, що розташовані за траєкторією руху колісної пари, з урахуванням часу появи та дії навантажень в них, що залежать від швидкості руху поїздів та надалі поширюється силовими хвилями. Поширення силової хвилі в елементах конструкції колії описано як процес виникнення (збудження) та розповсюдження об' ємних поздовжніх та поперечних сферичних хвиль, з урахуванням їх властивостей. Показано можливість спрямованого регулювання процесу деформативності залізничної колії шляхом зміни характеристик матеріалів та конструкції елементів залізничної колії.