Еволюція готичного роману (препринт)

Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний авіаційний університет, Київ
Abstract
UK: Стаття Мунтян А. О. присвячена актуальній проблемі дослідження еволюції готичного роману. В ході дослідження авторка аналізує ряд готичних романів з погляду трансформації жанру під впливом часу. Мунтян А.О. доходить висновків, що наприкінці 19 століття готичний роман видозмінюється: готична атрибутика стає фоновою, на тлі сумраку на перший план виходять філософські проблеми, а з приходом 20 століття готика втрачає позиції домінування в літературі.
RU: Статья Мунтян А. А. посвящена актуальной проблеме исследования эволюции готического романа. В ходе исследования автор анализирует ряд готических Романов с точки зрения трансформации жанра под влиянием времени. Мунтян А.А. приходит к выводам, что в конце 19 века готический роман видоизменяется: готическая атрибутика становится фоновой, на фоне сумрака на первый план выходят философские проблемы, а с приходом 20 века готика теряет позиции доминирования в литературе.
EN: The given article by Muntian A. O. is devoted to the issue of the evolution of the Gothic novel. In the study, the author examines a number of Gothic novels in terms of genre transformation under the influence of time. Muntian A.O. concludes that in the end of the 19th century the Gothic novel modified: gothic paraphernalia is restricted to the background and on the background of darkness and horror the philosophical problems are on the forefront; and with the advent of the 20th century the Gothic novel lost dominance in the literature.
Description
А. Мунтян: ORCID 0000-0001-8375-4067
Keywords
готичний роман, трансформація жанру, література, сюжетна лінія, почуття, готический роман, трансформация жанра, литература, сюжетная линия, чувства, gothic novel, transformation of genre, literature, story line, feelings, КІМ
Citation
Мунтян, А. О. Еволюція готичного роману: [препринт] / А. О. Мунтян // Гуманітарна освіта в технічних вищих навчальних закладах : зб. наук. пр. – Київ, 2014. – Вип. 30. – С. 197–207.