Поліпшення енергетичної ефективності підшипникових вузлів ходової частини вантажних автомобілів

Loading...
Thumbnail Image
Date
2022
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Український державний університет науки і технологій, Дніпро
Abstract
UKR: Бакалаврська кваліфікаційна робота виконана на 101 сторінках, містить 42 ілюстрації, 2 таблиці та 28 використаних джерел. Актуальність роботи обумовлена тим, що тенденція розвитку автомобільних перевезень потребує вдосконалень та проектування нових типів авто, їх вузлів та механізмів, які здатні сприймати більші навантаження, витримувати важчі режими роботи та мати більшу довговічність за свої попередні аналоги. У кваліфікаційній роботі виконано огляд зразків, які використовувались раніше, використовуються в наш час та які можуть використовуватись в майбутньому, представлені та проаналізовані фундаментальні показники, що впливають на довговічність підшипникових вузлів і на їх енергетичний показник. Також виконаний аналіз аналогів різних сфер проєктування підшипників для огляду їх недоліків та переваг. Представлені вимірювальні установки, методи обчислення, критерії, якими керуються при проектуванні та удосконаленні підшипникових вузлів у наш час та які мають тенденцію удосконалення в майбутньому. На основі матеріалів, що надаються в роботі, зроблено висновки і надано пропозиції, щодо подальшого напряму розвитку дослідження. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження підшипникових вузлів ходової частини вантажних автомобілів для поліпшення їх енергетичної ефективності.
ENG: The bachelor's thesis is done on 101 pages, contains 42 illustrations, 2 tables and 28 sources used. The urgency of the work is due to the fact that the trend of road transport needs improvement and design of new types of cars, their components and mechanisms that can withstand higher loads, withstand heavier modes of operation and have greater durability than their previous counterparts. The qualification work reviews the samples that were used before, are used today and can be used in the future, presented and analyzed the fundamental indicators that affect the durability of bearing assemblies and their energy performance. The analysis of analogues of different spheres of bearing design is also performed to review their disadvantages and advantages. Measuring installations, calculation methods, criteria that are guided by the design and improvement of bearing assemblies in our time and which tend to improve in the future are presented. Based on the materials provided in the work, conclusions were made and suggestions were made on the further direction of research development. The purpose of the qualification work is to study the bearing assemblies of the chassis of trucks to improve their energy efficiency.
Description
Keywords
автомобіль, вантажівка, ходова частина, підшипник, вузол, рух, динаміка, схема, навантаження, сила, параметри, режим, розрахунок, потужність, швидкість, car, truck, chassis, bearing, unit, motion, dynamics, circuit, load, power, parameters, mode, calculation, power, speed, КПММ
Citation
Хоменко В. С. Поліпшення енергетичної ефективності підшипникових вузлів ходової частини вантажних автомобілів : дипломна робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 274 – Автомобільний транспорт / наук. керівник К. Ц. Главацький ; Укр. держ. ун-т науки і технологій. Дніпро, 2022. 101 с.