Факультет "Промислове та цивільне будівництво"
Permanent URI for this community
RU: Факультет "Промышленное и гражданское строительство"
EN: Faculty "Industrial and Civil Construction"
EN: Faculty "Industrial and Civil Construction"
Browse
Browsing Факультет "Промислове та цивільне будівництво" by Title
Now showing 1 - 20 of 62
Results Per Page
Sort Options
Item Вибір раціонального конструктивно-технологічного рішення елементів монолітного залізобетонного каркасу громадської будівлі(Дніпровський національний університет транспорту ім. акад В. Лазаряна, 2020) Сітра, Есмеральду Де Жезуж КаяUK: В магістерській дипломній роботі проаналізовані особливості конструктивно-технологічних рішень елементів монолітних залізобетонних каркасів, зокрема конструкцій перекриттів. Опрацьовані варіанти конструктивно-технологічних рішень елементів монолітного залізобетонного каркасу громадської будівлі з перекриттями з монолітними плитами суцільного перерізу та монолітними плитами з пустотоутворювачами. На основі аналізу та співставлення при варіантному проектуванні визначено раціональне конструктивно-технологічне рішення каркасу запроектованої будівлі. Мета дослідження - визначити раціональне конструктивно-технологічне рішення елементів монолітного залізобетонного каркасу, на прикладі вибору раціонального конструктивно-технологічного рішення перекриття громадської будівлі у м. Дніпрі. Об’єкт дослідження - конструктивно-технологічні рішення монолітних залізобетонних каркасів будівель. Предмет дослідження - визначення раціонального конструктивно-технологічного рішення елементів монолітного залізобетонного каркасу, на прикладі громадської будівлі у м. Дніпрі. Методи дослідження - варіантне проектування, метод скінченних елементів.Item Вибір раціональної конструкції сталевого каркасу складської будівлі залізничної станції м. Дніпро(Дніпровський національний університет транспорту ім. акад. В. Лазаряна, 2020) Шукатка, Дмитро АнатолійовичUK: В дипломній магістерській роботі об’єктом дослідження є конструкція будівлі складського приміщення залізничної станції. Метою дослідження є вибір раціональної конструкції сталевого каркасу складської будівлі. В даній роботі розглядається складська будівля, розташована в місті Дніпро. Призначення складського приміщення – зберігання невеликого вантажу. У дослідженні за допомогою програмного комплексу розраховується два варіанти каркасу складської будівлі. • 1й варіант – колони з двутавру, покриття – ферма; • 2й варіант – колони з двутавру, покриття – прокатні балки.Item Вивчення методів утилізації технологічних шламів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Новикова, Катерина БорисівнаUKR: Магістерська дисертація виконана на 93 сторінках, містить 29 ілюстрацій, 7 таблиць та 101 джерело. Нафтошлами різного виду та складу є характерними відходами багатьох підприємств та компаній. У сучасному світі гостро стоїть проблема поводження з цими небезпечними відходами. Об`єкт дослідження – утворення нафтошламів на підприємствах залізничного транспорту та принципи їх утилізації. Мета роботи - дослідження та розробка принципів і технологічних рішень щодо раціонального поводження з нафтошламами. Методологія та методи дослідження – бібліографічний метод, методи лабораторного та натурного експериментів, стандартні методи фізико-хімічного аналізу, для побудови графіків і діаграм використовували стандартний програмний пакет MS Office Excel; статистичне опрацювання результатів експериментів виконували за допомогою спеціалізованого програмного продукту SPSS Statistics 17.0.Item Вивчення ступеню антропогенного навантаження на ландшафт міста Біла Церква(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Шульгін, Олександр ОлександровичUK: У дипломній роботі досліджується ступінь антропогенного навантаження на ландшафт міста Біла Церква. Моделювання ступеню антропогенного навантаження на ландшафт є складним завданням з тої причини, що міста приділяють мало уваги цій проблемі, даних у вільному доступі мала кількість. Мета роботи – дослідити стан ґрунтового покриву міста, проаналізувати ступінь антропогенного навантаження на ландшафт, зробити висновки та надати рекомендації для покращення ситуації. Об’єкт дослідження – ґрунтовий покрив міста Біла Церква. Предмет дослідження – рівень впливу забудови, промислових комплексів, автотранспорту та ін. на ландшафт міста. Методи дослідження – аналіз діяльності міста, порівняння планів розвитку міста на шляху до сталого розвитку з реальним прогресом на сьогоднішній день. Наукова новизна отриманих результатів: вперше проведено дослідження ступеню антропогенного навантаження на ландшафт м. Біла Церква за допомогою веб-сервісу GlobeLand30; вперше складена карта гемеробності ґрунтів м. Біла Церква. Практичне значення одержаних результатів: надана загальна характерис-тика місту Біла Церква та вивчений екологічний стан міста; надані рекомендації для поліпшення екологічної ситуації в місті; отримані результати дослідження можна застосувати при розробці заходів для покращення екологічного стану міста, для виконання та удосконалення вже існуючого плану сталого розвитку Білої Церкви.Item Визначення ефективних варіантів окремих конструктивно-технологічних рішень житлового будинку за адресою м. Дніпро бульвар Слави,2. Улаштування фасаду(Дніпровський національний університет транспорту ім. акад В. Лазаряна, 2020) Кочеткова, Юлія МаксимівнаUK: В дипломній магістерській роботі визначається раціональний варіант оздоблення фасаду багатофункціонального будинку за адресою бульвар Слави,2 м. Дніпро за основними техніко-економічними показниками та доступними джерелами інформації. Предметом досліджень є технологічне рішення оздоблення фасаду житлового будинку за адресою бульвар Слави, 2 м. Дніпро та його основні техніко-економічні показники. Зокрема ресурсні показники, цінові показники, терміни виконання робіт двох варіантів розглянутого варіанту фасаду, технологію виконання робіт, їх аналіз та визначення найбільш ефективного. Об’єктом досліджень є конструкція фасаду житлового будинку за адресою бульвар слави, 2 м. Дніпро. Даний об’єкт оздоблений вентильованим фасадом з керамогранітних плит. Результатом дипломної роботи є відображення переваг основних фасадних систем – «мокрого» та вентильованого фасаду, які розрізняють по таких критеріях, як корисна вартість, вартості 1м2, витратах праці та терміну виконання робіт.Item Визначення ефективного архітектурного конструктивно-технологічного варіанту каркасу житлового будинку за адресою м.Дніпро Бульвар Слави, 2. «Влаштування збірно-монолітного каркасу»(Дніпровський національний університет транспорту ім. акад В. Лазаряна, 2020) Положечко, Андрій ЮрійовичUK: В дипломній магістерській роботі визначається найефективніший інноваційний конструктивно-технологічний варіант каркасу на основі порівняння проектних ресурсів для зведення будівлі на житловому масиві «Перемога» у місті Дніпро. Предметом дослідження є конструктивно-технологічне рішення каркасу багатоповерхового житлового будинку на житловому масиві «Перемога» та його основні техніко-економічні показники. Зокрема ресурсні показники, цінові показники, терміни виконання робіт двох варіантів розглянутого варіанту каркасу, технологію виконання робіт, їх аналіз та визначення найбільш ефективного. Об’єктом дослідження є каркас ЖК «Салют» на житловому масиві «Перемога», що розташований в місті Дніпро. Даний об’єкт вже збудований із цегляної кладки на 10 поверхів. В дипломної роботі відображено економічну ефективність варіанту збірно-монолітного каркасу, що проявляється у зменшенні тривалості будівництва; збільшення поверховості будівлі; збільшення корисної площі забудови, що призводить до збільшення прибутку.Item Визначення ефективного архітектурного конструктивно-технологічного варіанту каркасу житлового будинку на житловому масиві «Перемога» у місті Дніпро»(Дніпровський національний університет транспорту ім. акад. В. Лазаряна, 2020) Стефанців, Олексій ВасильовичUK: В дипломній магістерській роботі визначається найефективніший інноваційний конструктивно-технологічний варіант каркасу на основі порівняння проектних ресурсів для зведення будівлі на житловому масиві «Перемога» у місті Дніпро. Предметом дослідження є конструктивно-технологічне рішення каркасу багатоповерхового житлового будинку на житловому масиві «Перемога» та його основні техніко-економічні показники. Зокрема ресурсні показники, цінові показники, терміни виконання робіт двох варіантів розглянутого варіанту каркасу, технологію виконання робіт, їх аналіз та визначення найбільш ефективного. Об’єктом дослідження є каркас ЖК «Салют» на житловому масиві «Перемога», що розташований в місті Дніпро. Даний об’єкт вже збудований із цегляної кладки на 10 поверхів. В дипломної роботі відображено економічну ефективність варіанту монолітного каркасу, що проявляється у зменшенні тривалості будівництва; збільшення поверховості будівлі; збільшення корисної площі забудови, що призводить до збільшення прибутку.Item Визначення ефективного варіанту влаштування відокремленого підземного паркінгу на житловому масиві Перемога у м. Дніпро(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Демідов, Олександр СергійовичUK: В дипломній магістерській роботі досліджується проблема недостатньої кількості паркувальних зон у місті. Актуальність роботи визначається необхідністю збільшення використання підземного простору, що дозволить більш ефективно використовувати території міста, зробить систему руху мобільнішою, приведе до зниження кількості шкідливих викидів та рівня шуму і, як наслідок, до поліпшення якості життя в сучасному місті. Мета дослідження – визначення ефективного архітектурно-конструктивно-технологічного варіанту влаштування підземних автостоянок в умовах ущільненої забудови та складних геологічних умовах. Об’єкт дослідження – визначення ефективного варіанту влаштування відокремленого підземного паркінгу. Предмет дослідження – варіанти технологій влаштування підземного паркінгу. У роботі розглядаються два варіанти влаштування підземного паркінгу – метод «Top-Down» та Відкритий метод.Item Визначення ефективного варіанту улаштування підземної парковки в стилобатній частині будівлі(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Іванов, Олег СергійовичUK: В дипломній магістерській роботі досліджується проблема освоєння підземного простору міста, зокрема у вигляді підземних паркінгів. Мета дослідження – визначення ефективного варіанту улаштування підземної парковки в стилобатній частині багатоквартирного житлового комплексу в складних геологічних умовах. Об’єкт дослідження – технологія освоєння підземного простору у складних геологічних умовах та ущільненої забудови, а саме улаштування закріплення «стіни в ґрунті» при будівництві підземного паркінгу на житловому масиві «Перемога-4» у м. Дніпро. Предмет дослідження – технологія влаштування та закріплення «стіни в ґрунті» для будівництва підземного паркінгу під стилобатною частиною багатоквартирного житлового комплексу. Методи дослідження – аналіз світового досвіду будівництва, вивчення інноваційних технологій та вибір найбільш ефективних варіантів технології будівництва підземних паркінгів, розрахунок ресурсів, об’ємів робіт, їх порівняння та розробка рекомендацій. У роботі розглядаються два варіанти закріплення стіни в ґрунті – за допомогою анкерних пристроїв у сумісництві з використанням технології «jet-ground» й безпосередньо за допомогою міжповерхового перекриття при використанні технології будівництва «Top-Down».Item Визначення ефективного організаційно-технологічного варіанту реконструкції адміністративно-побутового корпусу ст. Кривий Ріг-Головний(Дніпровський національний університет транспорту ім. акад В. Лазаряна, 2020) Тарасович, Ольга СергіївнаUK: В магістерській дипломній роботі визначається ефективний варіант фасадної системи для реконструкції будівлі на основі порівняння основних організаційно-технологічних показників реконструкції адміністративно-побутового корпусу ст. Кривий Ріг-Головний Об’єктом дослідження є конструкція фасаду адміністративно-побутового корпусу ст. Кривий Ріг – Головний. Предметом дослідження є організаційно-технологічні показники оздоблення фасаду адміністративно-побутової будівлі. Метою даної дипломної роботи є визначення ефективності організаційно-технологічних рішень при реконструкції будівлі шляхом улаштування фасадної системи з ефективним утеплювачем. На основі виконаних досліджень і розрахунків визначено ефективність застосування двох варіантів виконання ремонтних робіт по виду фасадної системи. Визначено, що найбільша ефективність досягається застосуванням раціональних фасадних систем типу «навісний фасад з вентильованим повітряним прошарком». Внаслідок зменшення витрат часу та праці спостерігається значне прискорення виконання робіт. Ефективність роботи утеплювача та ізоляційних мембран досягається відповідними умовами роботи при постійному видаленні вологи з стіни шляхом природнього провітрювання. Можливість розбирання елементів системи для обстеження складових створюють передумови для покращення якості будівельної продукції та підвищення основних показників енергоефективності будівлі.Item Визначення ефективного інноваційного варіанту влаштування каркасу адміністративної будівлі за адресою вулиця Теліги Олени, 4, місто Київ(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Ящук, Василь АндрійовичUK: Магістерська дипломна робота виконана на 141 сторінках, містить 27 ілюстрацій, 5 таблиці та 30 використаних джерел. Метою даної дипломної роботи є вивчення технологій, методів і систем зведення каркасів багатоповерхових будівель. Визначення найбільш перспективні з них для будівництва в місті Київ, їх порівняння і розробка власного варіанту каркасу такої будівлі . На основі проведених досліджень і розрахунків кожен з варіантів має свої позитивні якості. За основними ТЕП більш доцільним варіантом для даної будівлі є залізобетонний збірно-монолітний каркас, оскільки витрати праці й термін зведення є меншим відносно монолітного каркасу. А також вартість 1 м2 корисної площі будівлі збірно-монолітного каркасу менша, але який саме обрати варіант зведення каркасу залишається за забудовником.Item Визначення ефективного інноваційного варіанту влаштування каркасу житлового комплексу за адресою вулиця Володимира Вернадського, 25, місто Дніпро(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Ткаченко, Ігор ОлександровичUK: Магістерська дипломна робота виконана на 119 сторінках, містить 15 ілюстрацій, 14 таблиці та 23 використаних джерел. У магістерській дипломній роботі досліджуються ефективні інноваційні каракасні системи. Метою дослідження є порівняння монолітної каркасної системи та збірно-монолітної. В роботі проведено аналіз сучасних конструктивних рішень каркасних систем та створено конструктивні схеми для різних варіантів конструкцій. На основі аналізу та співставлення при варіантному проектуванні визначено раціональне конструктивно-технологічне рішення каркасу запроектованої будівлі. Аналіз результатів дозволяє підібрати конструктивну фасадну систему.Item Визначення ефективного інноваційного варіанту влаштування покрівлі адміністративної будівлі за адресою вулиця Теліги Олени, 4, місто Київ(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Таран, Олена АнатоліївнаUK: Магістерська дипломна робота виконана на 81 сторінках, містить 27 рисунків, 5 таблиць, 2 додатки, 19 використаних джерел, 11 креслень. У магістерській дипломній роботі досліджуються організаційно-технологічні показники улаштування покрівельної системи адміністративної будівлі. Метою дослідження є визначення ефективності організаційно-технологічних рішень при зведенні будівлі шляхом улаштування покрівельної системи з ефективним утеплювачем. В роботі визначено ефективність застосування двох варіантів покрівельної системи. Визначено, що найбільша ефективність досягається застосуванням інноваційної покрівельної системи на основі ТПО-мембрани. Адаптивність покрівельної системи до використання в конструкції експлуатованих покрівель забезпечує чітке слідування викликам останніх тенденцій на ринку будівельної продукції, відповідно створює передумови для покращення якості будівельної продукції та підвищення основних показників енергоефективності будівлі.Item Визначення ефективного інноваційного варіанту влаштування підземних паркінгів у адміністративній будівлі за адресою вулиця Теліги Олени, 4, місто Київ(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Токовенко, Тетяна ЮріївнаUK: Магістерська дипломна робота виконана на 146 сторінках, містить 25 ілюстрацій, 13 таблиці та 36 використаних джерел. У магістерській дипломній роботі досліджуються конструктивно- технологічний варіант для будівництва підземного паркінгу. Метою дослідження є визначення ефективного конструктивно-технологічного варіанту улаштування підземного паркінгу в умовах ущільненої забудови та складних геологічних умовах. В роботі проведено аналіз та порівняння ресурсів, визначення основних техніко – економічних показників. За розрахунками виконані графіки виконання робіт та розроблені технологічні карти на влаштування стіни в ґрунті, розробки ґрунту в котловані, улаштування каркасу за технологією «Top-Down» виступаючого в ролі розпірки,із графічними матеріалами та відображенням термінів виконання робіт.Item Визначення ефективного інноваційного варіанту влаштування підземних паркінгів у житловому комплексі за адресою вулиця Володимира Вернадського, 25, місто Дніпро(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Пасько, Руслан СергійовичUK: Магістерська дипломна робота виконана на 85 сторінок, містить 30 ілюстрацій, 3 таблиці та 23 використаних джерел. У магістерській дипломній роботі досліджуються інноваційні методи влаштування підземного паркінгу. Метою дослідження є порівняння двох методів, а саме: «Відкритий метод», «Top–Down». В роботі проведено аналіз сучасного методу, більш швидкого, та менш трудозатратного . На основі проведених підрахунків ТЕП (техніко-економічних показників), було вирішено, що метод «Top–Down» є більш раціональним, і дешевшим за «Відкритий метод».Item Визначення ефективного інноваційного варіанту влаштування підземних паркінгів у стилобатній частині житлового комплексу за адресою вул. Володимира Вернадського 25, м. Дніпро(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Кондратюк, Ігор ВіталійовичUK: Магістерська дипломна робота виконана на 146 сторінках, містить 22 ілюстрацій, 12 таблиць та 14 використаних джерел. У магістерській дипломній роботі досліджуються ефективні та інноваційні варіанти влаштування підземних паркінгів у стилобатній частині житлового комплексу. Метою дослідження є Визначення ефективного архітектурно-конструктивно-технологічного варіанту улаштування підземних паркінгів у стилобатній частині житлового комплексу в умовах ущільненої забудови та складних геологічних умовах. В роботі проведено аналіз сучасних методів розробки котловану та створені технологічні карти для різних варіантів влаштування. На основі проведених розрахунків за двома методами влаштування, було підібрано більш економічний варіант влаштування підземного паркінгу.Item Визначення ефективного інноваційного варіанту влаштування фасаду адміністративної будівлі за адресою вулиця Теліги Олени, 4, місто Київ(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Маріньо, Марселіно ДаніелUK: Магістерська дипломна робота виконана на 108 сторінках, містить 50 ілюстрацій, 15 таблиці та 23 використаних джерел. У магістерській дипломній роботі досліджуються скляні (стійково-ригельні) фасадні системи. Метою дослідження є Технологічне рішення оздоблення фасаду адміністративної будівлі за адрескою вулиця Теліги Олени, 4 у Шевченківському районі м. Києва. В роботі проведено аналіз сучасних конструктивних рішень фасадних систем.Item Визначення ефективного інноваційного варіанту влаштування фасаду житлового комплексу за адресою вулиця Володимира Вернадського, 25, місто Дніпро(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Кукушкін, Станіслав ВячеславовичUK: Магістерська дипломна робота виконана на 100 сторінок, містить 36 ілюстрацій, 9 таблиць та 23 використаних джерела. В магістерській дипломній роботі визначається ефективний варіант улаштування фасадної системи будівлі на основі порівняння основних організаційно-технологічних показників процесу улаштування фасаду житлового комплексу за адресою вулиця Володимира Вернадського, 25, місто Дніпро. Об’єктом дослідження є конструкція фасаду житлового комплексу за адресою вулиця Володимира Вернадського, 25, місто Дніпро.. Предметом дослідження є організаційно-технологічні показники улаштування фасаду будівлі. Метою даної дипломної роботи є визначення ефективності організаційно-технологічних рішень при улаштуванні фасадної системи будівлі шляхом порівняння основних організаційно-технологічних показників процесу улаштування фасаду. На основі виконаних досліджень і розрахунків визначено ефективність застосування двох варіантів виконання ремонтних робіт по виду фасадної системи. Шляхом обчислення об’ємів робіт, калькуляції витрат праці та розробки календарних графіків встановлено, що найбільша ефективність досягається застосуванням фасадних навісних люльок. Внаслідок зменшення витрат часу та праці спостерігається деяке прискорення виконання робіт. Проте за врахування підвищення ефективності виконання робіт внаслідок застосування габаритних склопакетів, а також застосування фасадних люльок в якості вантажопідйомного механізму, очікується підвищення ефективності цього варіанту, яке можна встановити шляхом хронометражу основних операцій безпосередньо на будівельному майданчику.Item Використання міських стічних вод для технічного водопостачання(Дніпровський національний університет транспорту ім. акад В. Лазаряна, 2020) Мостовий, Олександр АнатолійовичUK: На АЕС широко використовуються води для охолодження ряду споруд,як правило це води з водоймищ. Тобто, має місце суттєве антропогенне навантаження на природні водоймища. Пропонується використовувати на АЕС міські стічні води для технічного водопостачання спеціального обладнання. Використання цих вод потребує додаткового очищення на АЕС. В роботі розглядається очистка стічних вод на АЕС.Item Дослідження вмісту важких металів у забрудненому баластному щебені(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Дулін, Максим ВіталійовичUK: Мета – оцінка вмісту важких металів у забрудненому баластному шарі, визначення потенційного екологічного ризику від забруднення та розробка природоохоронних заходів та рекомендацій на основі отриманих результатів. У магістерській роботі досліджено основні типи забруднювачів колійного баласту на пасажирській станції з високою інтенсивністю руху. Виявлено значні рівні забруднення залізом, марганцем, хромом, нікелем та міді. Не виявлено кадмію та кобальту. Встановлено високі позитивні кореляції між вмістом чотирьох важких металів. В роботі проаналізовано сучасні методи очищення та утилізації колійного щебеню. Найбільш екологічно виправданий шлях поводження з відпрацьованим баластним матеріалом – його повторне використання в якості наповнювача. Також, дрібну фракцію щебеню можна використовувати для будівництва колійних бетонних бар’єрів, які будуть захищати баластну призму від небажаної рослинності. Даний напрям поводження з відпрацьованим щебенем ще не досліджувався в Україні. Наукова новизна: найбільш екологічно виправданий шлях поводження з відпрацьованим баластним матеріалом – його повторне використання в якості наповнювача. Практична значимість: дрібну фракцію щебеню можна використовувати для будівництва колійних бетонних бар’єрів, які будуть захищати баластну призму від небажаної рослинності.