Інші праці КБЖД
Permanent URI for this collection
RU: Другие труды
EN: Other Works
EN: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КБЖД by Title
Now showing 1 - 20 of 80
Results Per Page
Sort Options
Item Reliability of Systems. Part 1. Statics of Failures(LAP LAMBERT Academic Publishing, Saarbrucken, Germany, 2016) Kravets, Viktor V.; Kravets, Vladimir V.; Burov, OlexiyEN: We consider in-depth mechanical, geometric, analytic models of assessment the reliability of systems based on the use of the scheme of cases, Euler-Venn diagrams, generating functions, state diagrams. The methods of qualitative and quantitative assessment of the reliability on the established time interval, based on structural reliability, the importance of a structural element, the sensitivity of the reliability of the system taking into account the duplication of most significant and unreliable elements. Common approaches are illustrated by solving problems of the analysis and synthesis of reliable systems. This book is recommended for engineers, teachers and students of high educational institutions, who in their practice pose and solve problems of reliability of technical systems. The book contains a number of new materials developed by the authors in the last years that have not been published before.Item Reliability of Systems. Part 2. Dynamics of Failures(LAP LAMBERT Academic Publishing, Saarbrucken, Germany, 2016) Kravets, Viktor V.; Kravets, Vladimir V.; Burov, OlexiyEN: The “Reliability of Systems. Dynamics of failures” covers the basic provisions of systems reliability assessment in dynamic run-time. A symmetrical structure discrete Markov chains are being considered for modeling random processes, such as failures and recoveries in technical and biological systems. The criterion of stability of random Markov process was established. An algorithm for determining the marginal probabilities of system states was developed. A method for evaluating the economic efficiency of the simulated discrete Markov chains was proposed. The matrix of transition prices was introduced, the appropriate mathematical conversions price expectations and the expectation of price transition system throughout possible states. The method is illustrated on the biological system and the Smart house system. This book is recommended for engineers, teachers and students of high education institutions, who in their practice pose and solve problems of reliability of systems. The book contains a number of new materials developed be the authors in the last years that have not been published before in full.Item Аналіз впливу людського фактору на виникнення транспортних ризиків(Приазовський державний технічний університет, Маріуполь, 2021) Нестеренко, Галина Іванівна; Музикін, Михайло Ігорович; Бібік, Світлана ІгорівнаUKR: Людина є центральним елементом безпеки залізничної системи. Тим не менш, це одночасно і сильна і слабка ланка. Насправді людина стоїть за розробкою, виготовленням і експлуатацією системи в цілому. Але вона також є джерелом помилок і неправильного розуміння, що нерідко призводить до інцидентів чи аварій. Ця слабкість людини компенсується її здатністю передбачити різні ситуації і враховувати різні множинні фактори.Item Аналіз причин виробничого травматизму працівників транспортних підприємств(Видавець Кушнір Г. М., Івано-Франківськ, 2021) Музикін, Михайло Ігорович; Воронов, Дмитро Олегович; Швед, Владислав СергійовичUKR: Найбільш характерними причинами виникнення травматизму на автомобільному транспорті є: відсутність або проведений в недостатньому обсязі інструктаж працюючого щодо вимог охорони праці; порушення технологічного процесу; несправність обладнання, пристроїв та інструменту або його невідповідність умовам виконуваних робіт; відсутність огороджень, попереджувальних або забороняючих написів; невідповідність виконуваній роботі або недбале використання спецодягу; недостатнє освітлення; низький рівень технічної культури виробництва.Item Арматурний елемент для дисперсного армування бетону(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2010) Панасенко, Віталій Якович; Косяк, Вікторія Миколаївна; Левченко, Олександр ЮрійовичUK: Арматурний елемент для дисперсного армування бетону виконаний у вигляді стальної стружки. Стружка має вигляд пружини з порваною поверхнею та є легованим металобрухтом від обточки поверхонь кочення залізничних коліс.Item Будівельна суміш(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2006) Пшінько, Олександр Миколайович; Коваленко, Сергій Володимирович; Шейніч, Леонід Олександрович; Заяць, Юрій Львович; Щербина, Станіслав Петрович; Коваленко, Валентина Володимирівна; Решетняк, Тетяна ПавлівнаUK: Будівельна суміш містить портландцемент та комплексну бактерицидну домішку. Домішка містить пластифікатор або іншу комплексну пластифікувальну складову, та солі на основі хлориду магнію при масовому співвідношенні комплексних або простих пластифікувальних складових до комплексу солей хлориду магнію з бактерицидними властивостями від 2:1 до 1:4.Item Буксовий вузол(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: Буксовий вузол, який має буксу колісної пари, на яку опирається боковина візка, який відрізняється тим, що боковина опирається на буксу через кінематичну пару третього роду, наприклад опорний підшипник кочення, роль якого виконують жорстко закріплені високої твердості пластини, одна з яких знаходиться у верхній частині буксового прорізу боковини, а друга - між приливками корпуса букси, з якими контактують кульки, розміщені в отворах обойми, жорстко закріпленої між приливками корпуса букси, при цьому діаметр кульки більше висоти приливків букси, а товщина обойми менше діаметра кульки. 2. Буксовий вузол за п. 1, який відрізняється тим, що отвори в обоймі наскрізні, але у верхній площині мають менший від основного діаметр, щоб кульки виходили з обойми, але не випадали з неї.Item Буксовий вузол (патент 38901)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина Володимирівна; Міщенко, Андрій АнатолійовичUK: Буксовий вузол має буксу колісної пари, на яку опирається боковина візка. Боковина опирається на буксу через кінематичну пару третього роду, в якій пружний елемент циліндричної або прямокутної форми виготовлений з поліуретанового матеріалу, має вирізи у нижній своїй частині для зачеплення з ребрами опорної площини корпуса букси, розміщений між поздовжніми приливками корпуса та має висоту, котра перевищує висоту приливків на величину можливої його деформації.Item Буксовий вузол (патент 91071)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2010) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: Винахід належить до вагонобудування. Буксовий вузол має буксу колісної пари, на яку опирається боковина візка через кінематичний опорний підшипник кочення. Останній складається з пластин високої твердості, одна з яких жорстко закріплена у верхній частині буксового прорізу боковини, а друга жорстко закріплена між приливками корпуса букси. З пластинами контактують кульки, розміщені в отворах обойми, жорстко закріпленої між приливками корпуса букси. Діаметр кожної кульки більше висоти приливків букси. Товщина обойми менше діаметра кульки. Технічним результатом є самовстановлювання колісної пари на рейках при зменшенні інтенсивного зносу елементів колісної пари.Item Буксовий вузол (патент 92202)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2010) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина Володимирівна; Міщенко, Андрій АнатолійовичUK: 1. Об'єкт винаходу: буксовий вузол. 2. Галузь застосування: залізничний транспорт, а саме у візку вантажного вагона. 3. Суть винаходу. Буксовий вузол має буксу колісної пари, на яку опирається боковина візка. Новим є те, що боковина опирається на буксу через кінематичну пару третього роду, в якій пружний елемент циліндричної або прямокутної форми виготовлений з поліуретанового матеріалу, має вирізи у нижній своїй частині для зачеплення з ребрами опорної площини корпуса букси, розміщений між поздовжніми приливами корпуса та має висоту, котра перебільшує висоту приливів на величину можливої його деформації. 4. Альтернативне рішення. З'єднання боковини з буксою колісної пари, в якому має місце сухе тертя металу по металу. 5. Технічний результат: включення у з'єднання боковини з буксою кінематичної пари третього роду, що дозволить самовстановлюватись колісній парі на рейках та зменшить знос колісної пари і.Item Вплив економіко-географічних факторів на формування перевезень(Український державний університет залізничного транспорту, Харків, 2021) Нестеренко, Галина Іванівна; Музикін, Михайло Ігорович; Бібік, Світлана Ігорівна; Звяга, Денис ВіталійовичUKR: Економіко-географічні фактори перевезень мають великий вплив на формування перевезень, оскільки від географічного розташування держави залежать її потужності виробництва, а отже і здатність на імпорт та експорт, які, в свою чергу, дуже впливають на економічний стан держави.Item Гальмова важільна передача візка залізничного транспортного засобу(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Блохін, Євгеній Петрович; Мямлін, Сергій Віталійович; Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: 1. Об'єкт винаходу: гальмова важільна передача візка залізничного транспортного засобу. 2. Галузь застосування: залізничний транспорт, може бути використано в конструкції гальмової важільної передачі транспортного засобу. 3. Суть винаходу. Гальмова важільна передача візка залізничного транспортного засобу має закріплені на надресорній балці та боковинах важелі, тріангелі та закріплені на них гальмові колодки, які передають зусилля на поверхню кочення колеса колісної пари. Новим є те, що вертикальні важелі в своїй нижній частині з'єднані з розпірною тягою через кінематичні пари четвертого класу у вигляді гумової втулки. 4. Відома гальмова важільна передача візка транспортного засобу, яка використовується для збільшення зусилля від штока гальмового циліндра та для передачі цього зусилля на гальмові колодки. Передача складається з важелів, які між собою з'єднуються шарнірами, тобто обертовими кінематичними парами. 5. Технічний результат. Підвищення ефективності роботи гальмової важільної передачі через використання в ній технічних рішень, які технологічно обґрунтовані, а також підвищення надійності функціонування гальмової важільної передачі, особливо в кривих ділянках колії, що в свою чергу позитивно вплине на безпеку руху на залізницях.Item Гальмова важільна передача візка залізничного транспортного засобу (патент 78951)(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2013) Блохін, Євгеній Петрович; Мямлін, Сергій Віталійович; Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUKR: Гальмова важільна передача візка залізничного транспортного засобу містить закріплені на надресорній балці та боковинах важелі, тріангелі та закріплені на них гальмові колодки, які передають зусилля на поверхню кочення колеса колісної пари. Вертикальні важелі в своїй нижній частині з'єднані з розпірною тягою через кінематичні пари четвертого класу у вигляді гумової втулки.Item Гальмова важільна передача візка залізничного транспортного засобу (патент 78953)(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2013) Блохін, Євгеній Петрович; Мямлін, Сергій Віталійович; Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUKR: Гальмова важільна передача візка залізничного транспортного засобу містить тріангелі та закріплені на них гальмові колодки. Вертикальні важелі в своїй нижній частині з'єднані з розпірною тягою через кінематичні пари четвертого класу у вигляді кульового підшипника.Item Гальмова важільна передача візка транспортного засобу(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина ВолодимирівнаUK: Гальмова важільна передача візка транспортного засобу, яка має закріплений на рамі візка гальмовий циліндр, важелі, гальмові колодки, що передають зусилля на поверхню кочення колеса колісної пари, яка відрізняється тим, що на поперечині важільної передачі між колесами кожної колісної пари та в місцях приєднання важелів до рами візка з'єднання виконано сферичними кінематичними парами.Item Географія основних видів транспорту(Кондор, Київ, 2019) Нестеренко, Галина Іванівна; Литвиненко, Сергій Леонідович; Яновський, Петро Олександрович; Габріелова, Тетяна Юріївна; Авраменко, Світлана ІгорівнаUKR: У підручнику викладено географію морського, автомобільного, повітряного та трубопровідного транспорту. Для студентів спеціальності «Транспортні технології (за видами транспорту)» транспортних навчальних закладів України.Item До питання методики оцінки етапів управління ризиками на підприємствах(Видавець Кушнір Г. М., Івано-Франківськ, 2021) Нестеренко, Галина Іванівна; Музикін, Михайло Ігорович; Бібік, Світлана ІгорівнаUKR: Облік показників, аналіз та оцінка стану умов і безпеки праці спрямовані (відповідно до одержаної інформації) на розробку та прийняття управлінських рішень керівниками усіх рівнів управління (від майстра дільниці до керівника підприємства). Суть даної функції полягає у системному обліку показників стану охорони праці, в аналізі отриманих даних та узагальненні причин недотримання вимог законів та нормативно-правових актів, а також причин невиконання планів з охорони праці з розробкою заходів, направлених на усунення виявлених недоліків. Аналізуються матеріали: про нещасні випадки та професійні захворювання; результати всіх видів контролю за станом охорони праці; дані паспортів санітарно-технічного стану умов праці в цеху (на дільниці); матеріали спеціальних обстежень будівель, споруд, приміщень, обладнання тощо.Item Дослідження співробітництва ЄС та України в сфері охорони праці(Видавець Кушнір Г. М., Івано-Франківськ, 2021) Нестеренко, Галина Іванівна; Бібік, Світлана Ігорівна; Музикін, Михайло Ігорович; Мовчан, Марина ІванівнаUKR: Стан справ з охороною праці у світі стає все більш актуальною проблемою як для профспілок, так і для міждержавних структур, насамперед Міжнародної організації праці (МОП). МОП розглядає цю тему як частину своєї Програми гідної праці. Багато уваги приділяється питанням охорони праці та здоров’я на виробництві у Європейському Союзі і країнах, що входять до нього. У структурі ЄС є кілька органів, які спеціально займаються проблемами трудового життя. З числа тем, що особливо досліджуються у ЄС, відзначимо проблему стресів на робочому місці.Item Експериментально-теоретичні методи оцінки ресурсу несучих конструкцій рухомого складу залізничного транспорту(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2009) Горобець, Володимир ЛеонідовичUKR: У дисертації розроблено та удосконалено методи теоретичної і експериментальної оцінки характеристик опору втомі несучих конструкцій, в тому числі, за непрямими методами. Створено математичний опис систем випробування несучих конструкцій на натурні транспортні вібрації. Обгрунтовано вибір режимів проведення стендових випробувань несучих конструкцій.Item Загальні основи транспортної географії(Кондор, Київ, 2019) Нестеренко, Галина Іванівна; Литвиненко, Сергій Леонідович; Яновський, Петро Олександрович; Габріелова, Тетяна Юріївна; Авраменко, Світлана ІгорівнаUKR: У підручнику викладено економіко-географічні фактори формування перевезень, економіко-географічні особливості формування транспортної мережі, взаємозв'язок технічних та економіко-географічних факторів в географії перевезень. Для студентів спеціальності «Транспортні технології (за видами транспорту)» транспортних навчальних закладів України.