Випуск 09
Permanent URI for this collection
UK:
Зі статтями авторів, що не працюють в ДНУЗТ, можна ознайомитится на сайті Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського або на сайті журналу "Наука та прогрес транспорту."
EN:
Articles of authors who are not employees DNURT, is available online at Vernadsky National Library of Ukraine or on the website of the journal " Science and Transport Progress "
Browse
Browsing Випуск 09 by Title
Now showing 1 - 20 of 35
Results Per Page
Sort Options
Item Аналитическое исследование колебаний вант при кинематическом возмущении(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2005) Волкова, Виктория Евгеньевна; Мисюра, Е. А.RU: Исследовано влияние кинематического возмущения на динамическое поведение вант. Кинематическое возмущение представлено в виде колебаний вершины пилона. Построена математическая модель колебаний ванты. В качестве основного метода исследования принят метод гармонического баланса. Получены и оценены выражения для определения амплитуды и частоты вынужденных колебаний.Item Аналіз беззбитковості виробництва підприємств залізничного транспорту(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2005) Полішко, Тетяна ВалеріївнаUK: Аналіз беззбитковості побудований на підставі розподілу витрат на змінні та постійні. Найбільш сприйнятливим для цього є метод маржинального доходу. Пропонується використовувати маржинальний підхід обліку витрат для оперативного управління, ціноутворення, моделювання ситуацій зі спецзамовленнями.Item Використання граф-моделей у задачах діагностування несправностей в колах управління електровоза ЧС7(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2005) Петрович, Леонід Вікентійович; Голік, Сергій МиколайовичUK: Наведено пропозиції щодо модернізації бортових діагностичних пристроїв електровоза ЧС7 на підставі використання граф-моделей електричних кіл управління для розрахунку мінімальної кількості і місця розташування контрольних точок.Item Вимірювання нейтральної температури рейкової пліті безстикової колії(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2005) Рибкін, Віктор Васильович; Арбузов, Максим АнатолійовичUKR: Актуальною проблемою сьогоднішнього дня на залізниці є утримання безстикової колії. Зараз на залізницях України використовується неточний метод контролю напруженого стану рейкової пліті, що не дає безпосередньої та правдивої картини розподілу величини напружень вздовж колії. Тому виникає необхідність застосування нового методу контролю, за допомогою якого визначаються напруження не лише температурні та напруження від угону, але й початкові та залишкові, тобто сумарні поздовжні напруження. Враховуючи той факт, що рейка виготовлена із феромагнітного матеріалу, в основу вимірювання механічних напружень покладене явище магнітної пружності. На цьому явищі побудований прилад для контролю сумарних поздовжніх напружень статичного характеру в рейці. Технічний результат використання нового методу – підвищення точності, швидкості, зручності та надійності вимірювання механічних напружень.Item Вип. 9 Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2005)UK: У статтях наведені наукові дослідження, виконані авторами в Дніпропетровськом національному університеті залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна та інших організаціях. Статті присвячені вирішенню актуальних питань залізничного транспорту по наступних напрямках: автоматизовані системи керування, екологія на транспорті, економіка транспорту, електричний транспорт, залізнична колія, моделювання задач транспорту та екології, ремонт та експлуатація засобів транспорту, рухомий склад і тяга поїздів, транспортне будівництво. Вісник становить інтерес для працівників науково-дослідних організацій, викладачів вищих навчальних закладів, докторантів, аспірантів, магістрантів та інженерно-технічних працівників.Item Вопросы повышения надежности и безопасности металлических пролетных строений железнодорожных мостов(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2005) Савчинский, Борис ВасильевичRU: Обобщены основные критерии оценки надежности металлических пролетных строений железнодорожных мостов. Предложены рекомендации по повышению надежности и безопасности эксплуатации мостов.Item Вторинні структури поверхні тертя контактного проводу(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2005) Аулін, А. В.; Барановський, Денис Миколайович; Кузнецов, Валерій ГеннадійовичUKR: Досліджено процес утворення вторинних структур на поверхнях тертя контактних проводів у процесі експлуатації. Показана можливість отримання та модифікації вторинних структур матеріалу трибосистеми «контактний провід – струмоз’ємний матеріал» за допомогою лазерних технологій. Виявлено, що в матеріалі в зоні лазерного впливу протікають окисно-відновні реакції вуглекислого газу міддю, інтенсивні дифузійні процеси вуглецю в мідну матрицю.Item Деякі аспекти розвитку залізниць Китаю(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2005) Тесленко, Тетяна Вікторівна; Нин, ЧжанUK: Запропоновано аналіз основних напрямків розвитку і реформування системи управління залізницями Китаю.Item Динамічна інтерпретація системи навантаження «вагон-колія-земполотно» в розрахунках транспортних відкосів методом скінченних елементів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2005) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Петренко, Володимир Дмитрович; Цепак, Станіслав ВладиславовичUKR: Запропоновано динамічну інтерпретацію та розширений аналіз комп’ютерної презентаційної графіки розрахунку земляного залізничного полотна.Item Застосування комбінаційних епюр при визначенні екстремальних факторів у конструкціях мостів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2005) Артьомов, Віталій ЄвгеновичUK: Метод комбінаційних епюр використовується для уточнення значень деформаційних або силових факторів в конструкціях автодорожніх мостів, запроектованих під багатосмуговий рух автомобілів.Item Исследование и разработка полимерных составов на основе эпоксидных смол для ремонта и защиты бетонных и железобетонных сооружений(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2005) Краснюк, Андрей Витальевич; Корейко, Алексей Леонидович; Харченко, Е. С.RU: Приведены результаты исследований полимерных составов на основе эпоксидных смол для ремонта и защиты бетонных и железобетонных сооружений. Разработаны модели отражающие физико-механические и реологические свойства композита. Проведен анализ полученных результатов.Item Исследование собственных колебаний квазирегулярной трехпролетной балки(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2005) Железняк, Глеб Сергеевич; Солдатов, Ким ИвановичRU: В работе на примере трехпролетной нерегулярной балки исследовано влияние нерегулярностей линейных, жесткостных и массовых параметров на изменение собственных частот. Показано, что при определенных параметрах нерегулярности в практических расчетах можно использовать простые решения для регулярных систем, получены приблизительные зависимости, графики и номограммы.Item Колебания континуальных балок с промежуточными опорами(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2005) Распопов, Александр СергеевичRU: Результаты исследований, основанных на применении логических моделей, использованы для учета промежуточных опор неразрезных многопролетных балок. Полученные матрицы учитывают любые возможные сочетания упругих закреплений как концевых, так и промежуточных участков континуальных балок. При этом исключаются дополнительные решения для частей стержня в местах расположения сосредоточенных масс, упругих опор или шарниров.Item Математическое моделирование влияния толчков случайной функции напряжения на токоприемнике на переходные электромагнитные процессы в электровозе ДЭ 1(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2005) Мищенко, Татьяна НиколаевнаRU: Разработана математическая модель электровоза постоянного тока ДЭ 1 для исследования влияния толчкообразного изменения напряжения на токоприемнике на переходные электромагнитные процессы. Произведен численный расчет магнитного потока, токов.Item Математическое моделирование распределения электромагнитного поля вблизи рельсовой нити(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2005) Астраханцев, Д. Б.; Гаврилюк, Владимир Ильич; Завгородний, Александр ВикторовичRU: Разработана математическая модель, описывающая распределение электромагнитного поля вокруг рельса и учитывающая наличие поверхностного эффекта в рельсовой стали, проведены экспериментальные измерения напряженности магнитного поля.Item Методика визначення допустимих напружень в рейках(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2005) Рибкін, Віктор Васильович; Баль, Олена МиронівнаUK: Наведена методика визначення допустимих напружень в рейках на основі аналізу їх одиночного виходу з колії. Пропонується диференціація допустимих напружень в рейках залежно від категорії лінії.Item Методические аспекты определения уровней опасного и мешающего влияния подвижного состава на работу рельсовых цепей(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2005) Завгородний, Александр Викторович; Гаврилюк, Владимир Ильич; Сыченко, Виктор ГригорьевичRUS: Проведен анализ электромагнитного влияния подвижного состава и системы тягового электроснабжения на работу рельсовых цепей и автоматической локомотивной сигнализации непрерывного типа. Предложена методика определения допустимых уровней опасного и мешающего электромагнитного влияния тягового тока на РЦ и АЛСН на основе компьютерного моделированияItem Модернизация грузового парка электровозов переменного тока ВЛ80т и ВЛ80с на железных дорогах Украины(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2005) Гетьман, Геннадий Кузьмич; Висин, Николай Григорьевич; Власенко, Борис Трофимович; Кийко, Анатолий ИвановичRU: Кратко излагается содержание технического проекта на модернизацию электровозов ВЛ80Т и ВЛ80С на плавное тиристорное регулирование напряжения на тяговых двигателях с единой системой автоматического управления.Item Обґрунтування оптимальної моделі управління залізничним транспортом(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2005) Бараш, Юрій СавелійовичUK: Запропоновано п’ять організаційних моделей, за якими можна виконувати структурну реформу залізничного транспорту в різних країнах Європи.Item Определение параметров рельсовой цепи при проведении измерений с вагона-лаборатории(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2005) Сердюк, Татьяна Николаевна; Гаврилюк, Владимир ИльичRU: Предложен метод для определения параметров рельсовых цепей при проведении измерений с помощью автоматизированной измерительной системы, расположенной в вагоне-лаборатории. Эта система позволяет контролировать и измерять параметры кодового тока в рельсовых цепях. Значения первичных и вторичных параметров рельсовых цепей определяются по данным измерений кодового тока в рельсах.