Інші праці КОіО ДІІТ
Permanent URI for this collection
EN: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КОіО ДІІТ by Title
Now showing 1 - 20 of 41
Results Per Page
Sort Options
Item Економіка залізничного транспорту(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, 2014) Кулаєв, Юрій Федорович; Бараш, Юрій Савелійович; Гненний, Микола ВасильовичUKR: У підручнику послідовно розкрито питання ролі залізничного транспорту для економіки України, описано його організаційні структури управління, а також методологічні, організаційні та правові основи економічної діяльності, основні напрямки й особливості розвитку та реформування цієї галузі. Для студентів, аспірантів, викладачів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також працівників Укрзалізниці, компаній, фірм, установ та організацій, що займаються залізничною діяльністю.Item Економічна ефективність високошвидкісних пасажирських залізничних перевезень в Україні(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2015) Бараш, Юрій Савелійович; Момот, Алла ВолодимирівнаUK: Монографія присвячена розробці теоретико-методологічних підходів і практичних рекомендацій щодо визначення економічної ефективності високошвидкісних пасажирських перевезень з урахуванням транзитного потенціалу України. Досліджено сутність економічної категорії «швидкість пасажирських перевезень» та її вплив на термін активного життя людини (пасажира) і на підвищення конкурентоспроможності й ефективності функціонування пасажирського залізничного транспорту. Розвинуто науковий підхід щодо визначення економічної ефективності будівництва та експлуатації високошвидкісних магістралей в Україні з урахуванням конкурентних переваг та впливу зовнішніх факторів на діяльність компанії. Для наукових працівників, аспірантів та магістрів, які займаються проблемами високошвидкісних залізничних перевезень.Item Економічна ефективність високошвидкісних пасажирських залізничних перевезень в Україні(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2014) Момот, Алла ВолодимирівнаUK: Дисертація присвячена вирішенню наукового завдання, що полягає в розробці теоретичних, методичних та практичних підходів до визначення економічної ефективності пасажирських високошвидкісних перевезень в Україні з урахуванням усіх можливих факторів, які впливають на їх конкурентоспроможність на ринку транспортних послуг. У дисертаційній роботі досліджено розвиток швидкісного та високошвидкісного пасажирського залізничного руху в країнах світу, зроблено аналіз науково-дослідних робіт та наукових праць щодо розвитку швидкісного та високошвидкісного руху в Україні, обґрунтовано необхідність впровадження високошвидкісного руху в Україні. Визначено місце швидкісного та високошвидкісного руху на ринку транспортних послуг, виконано аналіз пасажирських швидкісних перевезень в Україні, досліджено основні фактори, що впливають на підвищення мобільності населення та швидкості його подорожі, запропоновані принципи оптимізації швидкісних пасажирських залізничних перевезень та підвищення їх ефективності. Визначено раціональні швидкості руху та зони курсування пасажирських поїздів, розроблено принципи залежності попиту на перевезення від швидкості руху пасажирських поїздів, розроблені методичні підходи до визначення ефективності будівництва та експлуатації швидкісних та високошвидкісних магістралей, удосконалена методика визначення економічної ефективності будівництва та експлуатації високошвидкісних магістралей в Україні.Item Економічна ефективність високошвидкісних пасажирських залізничних перевезень в Україні (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2014) Момот, Алла ВолодимирівнаUKR: Дисертація присвячена вирішенню наукового завдання, що полягає в розробці теоретичних, методичних та практичних підходів до визначення економічної ефективності пасажирських високошвидкісних перевезень в Україні з урахуванням усіх можливих факторів, які впливають на їх конкурентоспроможність на ринку транспортних послуг. У дисертаційній роботі досліджено розвиток швидкісного та високошвидкісного пасажирського залізничного руху в країнах світу, зроблено аналіз науково-дослідних робіт та наукових праць щодо розвитку швидкісного та високошвидкісного руху в Україні, обґрунтовано необхідність впровадження високошвидкісного руху в Україні. Визначено місце швидкісного та високошвидкісного руху на ринку транспортних послуг, виконано аналіз пасажирських швидкісних перевезень в Україні, досліджено основні фактори, що впливають на підвищення мобільності населення та швидкості його подорожі, запропоновані принципи оптимізації швидкісних пасажирських залізничних перевезень та підвищення їх ефективності. Визначено раціональні швидкості руху та зони курсування пасажирських поїздів, розроблено принципи залежності попиту на перевезення від швидкості руху пасажирських поїздів, розроблені методичні підходи до визначення ефективності будівництва та експлуатації швидкісних та високошвидкісних магістралей, удосконалена методика визначення економічної ефективності будівництва та експлуатації високошвидкісних магістралей в Україні.Item Менеджмент. Частина 1(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2015) Бараш, Юрій СавелійовичUK: У першій частині посібника висвітлено основні засади менеджменту: його сутність та значення, етапи розвитку, внутрішнє та зовнішнє середовище організації, комунікації та прийняття рішень у менеджменті, моделі та методи прийняття рішень, стратегічне планування та планування реалізації стратегії. Посібник містить лекційний матеріал, питання до перевірки знань, тести та список рекомендованих джерел. Адресовано студентам вищих навчальних закладів, слухачам системи перекваліфікації та перепідготовки кадрів, менеджерам, підприємцям, усім, хто цікавиться наукою про менеджмент.Item Менеджмент. Частина 2(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2016) Бараш, Юрій СавелійовичUK: У другій частині посібника висвітлено принципи побудови організацій, види повноважень та їх делегування, питання мотивації, описано форми і види контролю, способи управління конфліктами, питання управління підприємством та лідерства. Посібник містить лекційний матеріал, питання до перевірки знань, тести та список рекомендованих джерел. Адресовано студентам вищих навчальних закладів, слухачам системи перекваліфікації та перепідготовки кадрів, менеджерам, підприємцям, усім, хто цікавиться наукою про менеджмент.Item Методика організації обліку та аналізу поточних зобов’язань виробничого підприємства(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Овчаренко, Юлія ВасилівнаUKR: Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, переліку посилань та додатків. Обсяг основного тексту – 76 сторінок, у тому числі 23 таблиці, 10 рисунків, крім того, вступ на 3 сторінках, висновки на 4 сторінках, перелік посилань з 63 джерел, 13 додатків. У першому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто теоретико-методологічні основи обліку поточних зобов’язань, зокрема, сутність поточних зобов’язань як об’єкту бухгалтерського обліку, їх класифікацію та оцінку, нормативно-правове забезпечення даного питання; проведено техніко-економічний аналіз ПАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ». У другому розділі кваліфікаційної роботи розглянуті питання організації бухгалтерського обліку поточних зобов’язань ПАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ», впорядковано правила документообігу та відображення операцій з обліку поточних зобов’язань в системі рахунків бухгалтерського обліку. У третьому розділі роботи виконано аналіз поточних зобов’язань ПАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ» та запропоновано шляхи удосконалення організації обліку й аналізу поточних зобов’язань виробничого підприємства. На основі отриманих результатів дослідження зроблено ґрунтовні висновки.Item Механізм забезпечення економічної безпеки підприємств транспорту в умовах фінансової нестабільності (дисертація)(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Дехтяр, Сергій СергійовичUKR: Метою дисертаційного дослідження є теоретико-методичне обґрунтування та розробка механізму забезпечення економічної безпеки підприємств транспорту в умовах фінансової нестабільності. Розроблено науково-методичні підходи до прийняття управлінських та інвестиційних рішень в умовах невизначеності та непередбачуваності. Удосконалено наукові підходи до створення та впровадження механізму забезпечення економічної безпеки транспортних підприємств. Розроблено економіко-математичні моделі застосування заходів економічної безпеки в умовах фінансової нестабільності. З використанням розроблених методичних підходів з урахуванням факторів невизначеності та ризиків виконано оцінку стану економічної безпеки підприємств транспорту. Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що основні наукові положення та рекомендації можуть вирішувати завдання щодо формування дієвих напрямів удосконалення механізму забезпечення економічної безпеки підприємств транспорту в умовах фінансової нестабільності. Практичну цінність мають результати аналізу стану економічної безпеки досліджуваних підприємств транспорту, на підставі яких запропонований план створення механізму забезпечення економічної безпеки в умовах фінансової нестабільності.Item Наукові та прикладні аспекти обліково-аналітичного забезпечення ризикорієнтованого управління(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Марценюк, Лариса Володимирівна; Дронь, Марина Анатоліївна; Бобиль, Володимир Володимирович; Топоркова, Олена Анатоліївна; Ломтєва, Ірина Миколаївна; Сначов, Микола ПавловичUKR: У монографії досліджуються теоретико-економічні, організаційні та прикладні основи формування інформаційного забезпечення бухгалтерського обліку та ризик-орієнтованого управління в різних галузях економіки. Теоретичною і методологічною базою наведених в монографії досліджень є наукові концепції і теоретичні розробки провідних вітчизняних і закордонних вчених в галузі управлінського обліку, ризик-менеджменту, а також чинне законодавство, нормативно-правові акти з питань господарської діяльності, обліку та оподаткування, в тому числі результати досліджень міжнародних професійних організацій бухгалтерів та аудиторів. Монографія розрахована на широке коло вітчизняних фахівців, науковців, державних службовців у сфері управлінського обліку та ризик-менеджменту, студентів, аспірантів та викладачів, що цікавляться даною сферою.Item Облік у банках(Видавництво Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2011) Бобиль, Володимир ВолодимировичUK:Розкриваються теоретичні та практичні основи бухгалтерського обліку у банках. Висвітлюються предмет, принципи, методи та методичні прийоми обліку, технології відображення на бухгалтерських рахунках господарських операцій кредитних установ. Посібник устаткований завданнями для самостійної роботи – тестами, задачами, питаннями для самоконтролю, які допоможуть студентам сформувати необхідні практичні навички. Структура посібника відповідає навчальній програмі дисципліни «Облік у банках», яка є нормативною для студентів економічних спеціальностей. Розраховано на студентів та аспірантів, викладачів, бухгалтерів – практиків, економістів, менеджерів кредитних установ. Структура посібника відповідає навчальній програмі дисципліни «Облік у банках», яка є нормативною для студентів економічних спеціальностей. Розраховано на студентів та аспірантів, викладачів, бухгалтерів – практиків, економістів, менеджерів кредитних установ. RU: Раскрываются теоретические и практические основы бухгалтерского учета в банках. Освещаются предмет, принципы, методы и методические приемы учета, технологии отображения на бухгалтерских счетах хозяйственных операций кредитных учреждений. Руководство оснащено задачами для самостоятельной работы - тестами, задачами, вопросами для самоконтроля, которые помогут студентам сформировать необходимые практические навыки. Структура пособия соответствует учебной программе дисциплины «Учет в банках», которая является нормативной для студентов экономических специальностей. Рассчитано на студентов и аспирантов, преподавателей, бухгалтеров - практиков, экономистов, менеджеров кредитных учреждений.Item Оптимізація облікової системи підприємства малого бізнесу(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Охременко, Катерина МихайлівнаUKR: Дана робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків до кожного розділу та переліку посилань. Обсяг основного тексту – 73 сторінки, у тому числі 24 таблиці, 8 рисунків, крім того, вступ на 3-х сторінках, висновки на 5-х сторінках, перелік посилань з 59 джерел. У першому розділі роботи розглянуто теоретико-методологічні основи підприємницької діяльності, зокрема, законодавчі засади підприємницької діяльності в Україні, державну підтримку малого бізнесу в Україні та закордоном. Також виконано макроекономічний аналіз будівельної галузі та надано характеристику приватного підприємства «Шляховик Шостка» (ПП Шлях-буд). У другому розділі роботи розглянуто організацію бухгалтерського обліку у суб’єктів малого підприємництва, а саме складові облікової політики. Також розглянуто ведення бухгалтерського обліку документообігу на підприємстві ПП «Шлях-буд» та досліджена інформація щодо інтегрованої облікованої системи малого підприємства. У третьому розділі роботи системи оподаткування суб’єктів малого підприємництва, розкрита інформація щодо фінансової звітності малих підприємств: склад, умови розкриття, порядок подання та запропоновано шляхи оптимізації облікової системи малого підприємства. На основі отриманих результатів дослідження зроблено ґрунтовні висновки.Item Оптимізація обліку та аудиту кредитних операцій на прикладі АТ "АКБ Конкорд"(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Мала, Інна СергіївнаUKR: Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, переліку посилань та додатків. Обсяг основного тексту – 89 сторінок, у тому числі 30 таблиць, 17 рисунків, крім того, вступ на 3 сторінках, висновки на 4 сторінках, перелік посилань з 63 джерел, 14 додатків. У першому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто теоретико-методологічні основи обліку і аудиту кредитних операцій комерційного банку, зокрема, сутність та види кредитних операцій банку, нормативно-правове забезпечення даного питання; проаналізовано сучасний стан кредитних операцій банківських установ; також надано організаційно-економічну характеристику АТ «АКБ «КОНКОРД». У другому розділі роботи розглянуто організацію фінансового обліку кредитних операцій; визначено складові первинного обліку кредитних операцій та порядок їх відображення в системі рахунків бухгалтерського обліку; досліджено особливості проведення аудиту кредитних операцій. У третьому розділі роботи проведено аналіз кредитного портфеля АТ «АКБ «КОНКОРД»; розглянуто шляхи удосконалення автоматизованої системи обліку кредитних операцій; запропоновано шляхи удосконалення процедур аудиту кредитних операцій та шляхи удосконалення кредитної політики банку в сучасних умовах. На основі отриманих результатів дослідження зроблено ґрунтовні висновки.Item Оптимізація обліку та структури доходів і витрат на залізничному транспорті(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Капшук, Ольга ВасилівнаUKR: Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, переліку посилань та додатків. Обсяг основного тексту – 80 сторінок, у тому числі _23__ таблиці, _4__ рисунки, крім того, вступ на 2 сторінках, висновки на 3 сторінках, перелік посилань з 55 джерел, 13 додатків. У першому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто теоретичні засади обліку доходів та витрат, зокрема, сутність доходів і витрат як облікових категорій, нормативно-правове забезпечення обліку доходів і витрат. Також надано техніко-економічну характеристику АТ «Укрзалізниця». У другому розділі роботи розглянуто організацію бухгалтерського обліку у АТ «Укрзалізниця», досліджено первинний, аналітичний та сінтетичний облік доходів і витрат. У третьому розділі кваліфікаційної роботи надано аналіз доходів і витрат АТ «Укрзалізниця» за 2018 – 2020 рр., розглянуто питання оптимізації обліку і шляхи покращення фінансового результату товариства.Item Оптимізація обліку і аналізу виробничих запасів на прикладі локомотивного депо(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Мовчан, Марина ІванівнаUKR: Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, переліку посилань та додатків. Обсяг основного тексту – 97 сторінок, у тому числі 19 таблиць, 18 рисунків, крім того, вступ на 3 сторінках, висновки на 4 сторінках, перелік посилань з 57 джерел, 13 додатків. У першому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто теоретико-методологічні основи обліку виробничих запасів, зокрема, сутність виробничих запасів як об’єкту бухгалтерського обліку, нормативно-правове регулювання обліку виробничих запасів; виконано техніко-економічний аналіз Дніпровського локомотивного депо. У другому розділі роботи розглянуто організацію бухгалтерського обліку у локомотивному депо, досліджено особливості первинного обліку виробничих запасів та правила документообігу, впорядковано правила обліку виробничих запасів в системі рахунків бухгалтерського обліку. У третьому розділі роботи проведений аналіз структури та ефективності використання виробничих запасів, розглянуто процедури контролю наявності та використання запасів в депо, запропоновані шляхи вдосконалення організації обліку і контролю виробничих запасів. За результатами проведених досліджень зроблено ґрунтовні висновки.Item Організаційні засади обліку оплати праці в умовах структурних змін залізничної галузі(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Кучер, Катерина ОлексіївнаUKR: Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, переліку посилань . Обсяг основного тексту – 96 сторінок, у тому числі 17 таблиць, 9 рисунків, крім того, вступ на 4 сторінках, висновки на 5 сторінках, перелік посилань з 40 джерел. У першому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто теоретико-методологічні основи обліку оплати праці, зокрема, сутність обліку оплати праці як об’єкту бухгалтерського обліку, нормативно-правове регулювання обліку оплати праці; виконано техніко-економічний аналіз Дніпровського моторвагонного депо. У другому розділі роботи розглянуто організацію бухгалтерського обліку у моторвагонному депо, досліджено особливості первинного обліку оплати праці та правила документообігу, впорядковано правила обліку оплати праці в системі рахунків бухгалтерського обліку. У третьому розділі роботи проведений аналіз структури та ефективності використання обліку оплати праці, розглянуто процедури контролю наявності та використання оплати праці в депо. За результатами проведених досліджень зроблено ґрунтовні висновки.Item Організація управлінського обліку за центрами відповідальності банку(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2019) Бобиль, Володимир ВолодимировичUK: У монографії досліджуються теоретико-економічні, організаційні та прикладні основи формування інформаційного забезпечення бухгалтерського обліку, оподаткування та аудиту у різних галузях економіки. Монографія розрахована на широке коло вітчизняних фахівців, науковців, державних службовців у сфері бухгалтерського обліку, оподаткування та аудиту, студентів, аспірантів та викладачів, що цікавляться даною сферою.Item Підвищення ефективності приміських пасажирських перевезень в умовах реформування залізничної галузі(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2012) Пінчук, Олена ПетрівнаUK: Дисертаційна робота присвячена розробці теоретичних і методичних підходів до підвищення ефективності приміських пасажирських перевезень в умовах реформування залізничного транспорту за рахунок: • розробки економічних підходів до обґрунтування доцільності впровадження нових та удосконалення існуючих методів організації руху приміських поїздів; • розробки нових принципів формування собівартості перевезень окремого пасажирського поїзда в приміському та регіональному сполученнях, що дозволить ефективно впливати на зниження їх збитковості; • побудови науково обґрунтованих соціально спрямованих тарифів на перевезення пасажирів у приміському сполученні. Для мінімізації експлуатаційних витрат приміської пасажирської компанії в роботі запропоновано нову економічно обґрунтовану схему курсування зонних поїздів приміського сполучення на окремих напрямках руху, уведення яких дозволить знизити термін їх обороту й тим самим вивільнити певну кількість дефіцитного моторвагонного складу, а також організувати додаткові поїзди на напружених напрямках руху. Розроблено новий теоретико-методологічний підхід до визначення витрат окремого приміського пасажирського поїзда з урахуванням виду рухомого складу, категорії поїзда за швидкістю, рівнем комфорту та класності вагонів, що дозволило визначити його реальну збитковість та надати пропозиції стосовно зниження собівартості перевезень на певному напрямку руху. Удосконалено принципи побудови тарифів на перевезення пасажирів у приміському сполученні.Для мінімізації експлуатаційних витрат приміської пасажирської компанії в роботі запропоновано нову економічно обґрунтовану схему курсування зонних поїздів приміського сполучення на окремих напрямках руху, уведення яких дозволить знизити термін їх обороту й тим самим вивільнити певну кількість дефіцитного моторвагонного складу, а також організувати додаткові поїзди на напружених напрямках руху. Розроблено новий теоретико-методологічний підхід до визначення витрат окремого приміського пасажирського поїзда з урахуванням виду рухомого складу, категорії поїзда за швидкістю, рівнем комфорту та класності вагонів, що дозволило визначити його реальну збитковість та надати пропозиції стосовно зниження собівартості перевезень на певному напрямку руху. Удосконалено принципи побудови тарифів на перевезення пасажирів у приміському сполученні.Item Підвищення ефективності приміських пасажирських перевезень в умовах реформування залізничної галузі(Вид-во Маковецький, Дніпропетровськ, 2014) Пінчук, Олена ПетрівнаUK: Монографія присвячена проблемі підвищення ефективності функціонування приміських пасажирських перевезень в умовах реформування залізничної галузі. У дослідженні діяльності приміських пасажирських перевезень особлива yвaга авторам приділяється аналізу наукових праць щодо проблем підвищення їх ефективності, а також досвіду реформування залізничного тpaнcпopтy в Росії, Казахстані та Естонії. Oбґpyнтовується необхідність проведення додаткових досліджень з питань підвищення ефективності приміських пасажирських перевезень. Досліджено фактори та умови ефективного розвитку приміських пасажирських перевезень. Визначено напрямок досліджень відповідно до поставленої мети, проаналізовано потенціал господарства приміських перевезень Укрзалізниці та встановлено обсяги необхідних змін для підвищення його конкурентоспроможності. Велика увага приділена питанню щодо перспектив розвитку приміських пасажирських перевезень з урахуванням дії фінансово-економічної кризи. Розроблено принципи підвищення ефективності приміських пасажирських перевезень, економічно-обгрунтовано нові методи курсування приміських поїздів, розроблено новий теоретико-методологічний підхід до визначення витрат окремого пасажирського поїзда та формування витрат на приміські перевезення, запропоновано принципи побудови тарифів на перевезення пасажирів у приміському та регіональному сполученні. Для наукових працівників, економістів, спеціалістів Укрзалізниці, викладачів, аспірантів, магістрів і студентів вищих навчальних закладів транспортної галузі.Item Підвищення ефективності приміських пасажирських перевезень в умовах реформування залізничної галузі (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2012) Пінчук, Олена ПетрівнаUKR: Дисертаційна робота присвячена розробці теоретичних і методичних підходів до підвищення ефективності приміських пасажирських перевезень в умовах реформування залізничного транспорту за рахунок: • розробки економічних підходів до обґрунтування доцільності впровадження нових та удосконалення існуючих методів організації руху приміських поїздів; • розробки нових принципів формування собівартості перевезень окремого пасажирського поїзда в приміському та регіональному сполученнях, що дозволить ефективно впливати на зниження їх збитковості; • побудови науково обґрунтованих соціально спрямованих тарифів на перевезення пасажирів у приміському сполученні. Для мінімізації експлуатаційних витрат приміської пасажирської компанії в роботі запропоновано нову економічно обґрунтовану схему курсування зонних поїздів приміського сполучення на окремих напрямках руху, уведення яких дозволить знизити термін їх обороту й тим самим вивільнити певну кількість дефіцитного моторвагонного складу, а також організувати додаткові поїзди на напружених напрямках руху. Розроблено новий теоретико-методологічний підхід до визначення витрат окремого приміського пасажирського поїзда з урахуванням виду рухомого складу, категорії поїзда за швидкістю, рівнем комфорту та класності вагонів, що дозволило визначити його реальну збитковість та надати пропозиції стосовно зниження собівартості перевезень на певному напрямку руху. Удосконалено принципи побудови тарифів на перевезення пасажирів у приміському сполученні.Для мінімізації експлуатаційних витрат приміської пасажирської компанії в роботі запропоновано нову економічно обґрунтовану схему курсування зонних поїздів приміського сполучення на окремих напрямках руху, уведення яких дозволить знизити термін їх обороту й тим самим вивільнити певну кількість дефіцитного моторвагонного складу, а також організувати додаткові поїзди на напружених напрямках руху. Розроблено новий теоретико-методологічний підхід до визначення витрат окремого приміського пасажирського поїзда з урахуванням виду рухомого складу, категорії поїзда за швидкістю, рівнем комфорту та класності вагонів, що дозволило визначити його реальну збитковість та надати пропозиції стосовно зниження собівартості перевезень на певному напрямку руху. Удосконалено принципи побудови тарифів на перевезення пасажирів у приміському сполученні.Item Рациональные пути развития технической базы для деповского ремонта грузовых вагонов(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1982) Бараш, Юрий СавельевичRUS: В работе доказано, что развитие технической базы следует рассматривать как научно обоснованную систему мер. Применение, полученных в работе вариантов реконструкции существующих и строительства новых депо, позволяет повысить работоспособность вагонов до требуемого уровня и сократить частоту их поступления в текущий ремонт.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »