Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Permanent URI for this community
UK:
В даному репозітарії представлені електронні версії статей, автори яких є членами спільноти університету.
Повний випуск кожного "Вісника ..." доступний в Національній бібліотеці України імені В. І. Вернадського або на сайті журналу "Наука та прогрес транспорту."
З 2013 року виходить під назвою "Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна"
RU:
В данном репозитарии представлены электронные версии статей, авторы которых являются членами сообщества университета.
Полный выпуск каждого "Вісника..." доступен в Национальной библиотеке Украины им. В. И. Вернадского или на сайте журнала "Наука и прогресс транспорта"
С 2013 года выходит под названием "Наука и прогресс транспорта. Вестник Днепропетровского национального университета железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна"
EN:
This repository contains e-articles whose authors are members of the community of the university.
Full version of each "Vesnik ..." is available at the Vernadsky National Library of Ukraine or on the website of the journal " Science and Transport Progress "
Since 2013, under the title of " Science and Transport Progress. Bulletin of Dnipropetrovsk National University of Railway Transport"
Browse
Browsing Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна by Title
Now showing 1 - 20 of 1305
Results Per Page
Sort Options
Item № 30 Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009)UK: У статтях наведені наукові дослідження, виконані авторами в Дніпропетровськом національному університеті залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна та інших організаціях. Статті присвячені вирішенню актуальних питань залізничного транспорту по наступних напрямках: автоматизовані системи керування, екологія на транспорті, економіка транспорту, електричний транспорт, залізнична колія, моделювання задач транспорту та екології, ремонт та експлуатація засобів транспорту, рухомий склад і тяга поїздів, транспортне будівництво. Вісник становить інтерес для працівників науково-дослідних організацій, викладачів вищих навчальних закладів, докторантів, аспірантів, магістрантів та інженерно-технічних працівників.Item Aлгоритм вирішення задачі контакту колеса і рейки(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2006) Савчук, Орест Макарович; Рейдемейстер, Олексій Геннадійович; Савченко, Костянтин Борисович; Шикунов, Олександр АнатолійовичUK: Наведений алгоритм вирішення контактної задачі силової взаємодії пари «колесо–рейка» у сучасній постановці з використанням детального математичного моделювання колеса і рейки методом скінченних елементів.Item Cпеціалізована модель задачі про призначення дія складання розкладу занять вищих навчальних закладів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Разумов, Сергій Юр'євичUK: Розглянуто метод моделювання складання розкладу занять ВНЗ як задача про призначення з обмеженнями з неоднорідними параметрами, основні напрямки розробки.Item Cпіввідношення між силами тертя реборди і кочення колеса крана: експериментальна оцінка(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2006) Радкевич, Анатолій Валентинович; Яковлєв, Сергій Олександрович; Бондаренко, Леонід Миколайович; Степаненко, Олександр ОлексійовичUKR: Для визначення коефіцієнта тертя реборд запропоновано експериментально-аналітичний спосіб, який об’єднує аналітичну величину для коефіцієнта тертя кочення та його експериментальну величину, отриману згідно з законом затухання коливань при сухому терті. Кінцева експериментально-аналітична формула має шість параметрів і дозволяє робити висновок про їх вплив на величину тиску реборд на рейки і проводити заходи щодо його зниження.Item Numerical Simulation of the Black Sea Pollution for the Case of the Mine Waters Dischargev(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Biliaiev, Mykola M.; Kirichenko, Pavlo S.EN: The 3D numerical model was developed and used to simulate the sea pollution after mine waters discharge. The model is based on the numerical integration of the K-gradient transport model and the model of potential flow. The results of numerical experiment are presented.Item Oпределение расходов, связанных с торможением вагонов на сортировочных горках(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2006) Рогов, Н. В.; Божко, Николай ПавловичUK: Запропоновано методику розрахунку енергетичних витрат, пов'язаних з гальмуванням вагонів на сортувальних гірках. Встановлено існування режимів гальмування з мінімальною витратою енергії, що забезпечують виконання вимог інтервального і прицільного регулювання швидкості відчепів.Item Авария на химически опасном объекте: численное моделирование процесса нейтрализации токсичного газа над крышей здания(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Беляев, Николай Николаевич; Лисняк, Владимир МихайловичRUS: На основе 2D разработанной численной модели выполнен расчет процесса нейтрализации токсичного газа при его выходе через пролом в крыше. Для подачи нейтрализатора используется вертолет. Модель основывается на численном интегрировании уравнения конвективно-диффузионного переноса примеси и на модели невязкой несжимаемой жидкости. Приводятся результаты вычислительного эксперимента.Item Автоматизация мониторинга и управления эксплуатацией парка электродвигателей железнодорожных стрелочных переводов на основе параметров текущего технического состояния(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Скалозуб, Владислав Васильевич; Швец, Олег МихайловичRUS: Разработана технология эксплуатации парков электродвигателей железнодорожных стрелочных переводов с использованием нечетко-статистических экспертных систем. Технология включает мониторинг и диагностику текущего технического состояния двигателей без исключения из привода, позволяет определить очередность ремонтов двигателей.Item Автоматизация планирования неоднородных динамических потоков в транспортных сетях(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Скалозуб, Владислав Васильевич; Паник, Леонид АлександровичRUS: В представленной статье выполнен анализ динамических потоков, когда единицы потока имеют индивидуальные свойства (неоднородности).Item Автоматизація планування неоднорідних динамічних потоків у транспортних мережах(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Панік, Леонід ОлександровичUK: У представленій статті виконано аналіз динамічних потоків, коли одиниці потоку мають індивідуальні властивості (неоднорідності).Item Автоматизація розрахунків з визначення класів рухомого складу і умов його пропуску по мостах(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2005) Борщов, Володимир Ілліч; Климов, В. І.UK: Розглянуто зміст і структура програми «CARRIAGE», призначеної для визначення класів будь-якого рухомого складу, який обертається або планується до введення в обертання на залізничній мережі країн СНД і Балтії.Item Автоматизированная система для контроля параметров кодового тока в рельсах(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2004) Сердюк, Татьяна Николаевна; Гаврилюк, Владимир ИльичRU: В данной статье приведены результаты разработки автоматизированной микропроцессорной системы, которая позволяет контролировать и измерять параметры кодового тока автоматической локомотивной сигнализации в рельсовых цепях и определять спектральный состав тягового тока. Система может быть использована на базе вагона-лаборатории или при проведении измерений на перегоне.Item Автоматизированная система измерения кривизны железнодорожного пути на основе гироскопа(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Кухливский, Сергей Викторович; Купрас, В. Н.; Бондаренко, Борис МавровичUKR: Пропонована автоматизована система вимірювання кривизни залізничної колії на основі гіроскопа будується, зокрема із застосуванням сучасних лазерних гіроскопів. Пропонується використовувати кільцевий лазерний гіроскоп (КЛГ), так званий квантовий гіроскоп, створений на основі лазера з кільцевим резонатором, в якому по оптичному контуру одночасно розповсюджуються стрічні електромагнітні хвилі. До достоїнств лазерних гіроскопів слід віднести перш за все відсутність ротора, що обертається, і підшипників, що створюють силу тертя, а також високу точність вимірювання.Item Автоматизированное управление эксплуатацией вагонов собственников стран СНГ и Балтии на полигоне дороги(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Андрющенко, Вадим АлександровичRUS: Предложена модель нечеткого потокового графа для прогнозирования параметров железнодорожных перевозок.Item Адаптація метода Т. Демарка для прогнозування векторних інтервальних часових рядів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Клименко, Иван ВикторовичUK: В статті запропоновано використання методу Т. Демарка для побудови оперативного прогнозу основних показників діяльності підприємств залізничного транспорту.Item Адгезійний механізм зношування при терті(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Артемчук, Віктор Васильович; Грічаний, Микола Андрійович; Лемешев, О. В.UA: У статті розглянуті питання механізму адгезійного зношування. Наведено дію даного виду зносу на прикладі роботи поглинаючого пружинно-фрикційного апарату.Item Адекватність математичних моделей для визначення техніко-експлуатаційних показників роботи станцій(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Коробйова, Руслана ГеннадіївнаUKR: Розглянуто різні методи оцінки техніко-технологічних параметрів залізничних станцій. Наведено результати порівняння показників, отриманих на підставі добового плану-графіку та імітаційного моделювання з показниками функціонування реальної станції.Item Актуальні проблеми удосконалення процесу просування вагонних парків власності іноземних держав на мережі залізниць України(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Германюк, Юлія МиколаївнаUK: У статті розглянуто основні проблеми організації транзитних міжнародних перевезень. Виконано статистичний аналіз затримок вагонів на прикордонних станціях. Зроблено висновки про необхідність розробки математичної моделі просування транзитних вагонопотоків по мережі залізниць України з використанням методу імітаційного моделювання.Item Алгоритм вычисления ординат линий влияния по экспериментальным данным(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Сухоруков, Борис ДмитриевичRU: Предложен и реализован на ЭВМ алгоритм вычисления ординат натурных линий влияния по осциллограммам загружения мостовых конструкций медленно движущейся испытательной нагрузкой.Item Алгоритм определения гироскопических сил и моментов при взаимодействии колесной пары скоростного экипажа и рельса(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2005) Кравец, Виктор ВладимировичRU: Предлагается алгоритм определения гироскопических сил и моментов, возникающих при взаимодействии колесной пары скоростного вагона и рельса. Алгоритм основан на применении нелинейных дифференциальных уравнений пространственного движения в форме Эйлера-Лагранжа и экспериментальной информации о кинематических параметрах движения колесной пары, формируемой бесплатформенной инерциальной системой.