№ 08 (ЕТ)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 08 (ЕТ) by Subject "alternating current"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Modeling the Coefficient of Energy Losses in a Contact Line Based on the Monte-Carlo Method(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2014) Kirilyuk, Tatiana I.EN: Distribution laws and the basic characteristics of the factors influencing the coefficient of energy losses were identified during the study. These factors are the wear (reduction of the area) of contact line, the number of trains on railway section, the environment temperature, speed and current of trains. The law of statistical distribution of the loss coefficient was established for the first time. This makes it possible to evaluate its borders and make recommendations on regulations change it. The average value the loss coefficient is determined by which it will be possible to adjust meter.Item Ефективність впровадження нових типів електровозів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2014) Курган, Микола Борисович; Хмелевська, Неля Петрівна; Байдак, Сергій ЮрійовичUK: В даній статті розглянуто питання зміни енергоємності вантажного поїзда, що рухається на різних за крутизною підйомів ділянках залізниці. Досліджуються умови за яких слід впроваджувати електричну тягу замість тепловозної, а також ефективність заміни застарілого парку електровозів як змінного, так і постійного струму. Для досягнення мети дослідження проаналізовано парк локомотивів, які експлуатуються на даний час, використано математичне моделювання руху поїздів та визначено основні тягово-енергетичні показники для різних серій локомотивів. За результатами розрахунків зроблено висновок про доцільність переведення магістральних ліній (особливо одноколійних) на електричну тягу та умови, за яких впровадження сучасних локомотивів ефективне.