Кафедра "Електротехніка та електромеханіка" <br>(в 2013 році злиття кафедри "Теоретичні основи електротехніки" та кафедри "Автоматизований електропривод")
Permanent URI for this community
RU: Кафедра "Электротехника и электромеханика" в 2013 году слияние каф.
"Теоретические основы электротехники" и " Автоматизированный электропривод"
EN: Department "Electrical Engineering and Electromechanics" in 2013 the Merger of the Departments
"Theory of Electrical Engineering" and "Automatic Electric"
"Теоретические основы электротехники" и " Автоматизированный электропривод"
EN: Department "Electrical Engineering and Electromechanics" in 2013 the Merger of the Departments
"Theory of Electrical Engineering" and "Automatic Electric"
Browse
Browsing Кафедра "Електротехніка та електромеханіка" <br>(в 2013 році злиття кафедри "Теоретичні основи електротехніки" та кафедри "Автоматизований електропривод") by Subject "alternating current"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Підвищення терміну служби допоміжних машин електропоїздів змінного струму(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2015) Балійчук, Олексій ЮрійовичUK: Дисертація присвячена питанню підвищення терміну служби допоміжних машин електропоїздів змінного струму серії ЕР9М шляхом підвищення якості електричної енергії, якою живляться допоміжні машини, та підвищення точності спрацьовування теплового захисту цих машин за рахунок використання пристроїв захисту на сучасній мікропроцесорній елементній базі. За допомогою розробленої теплової математичної моделі допоміжних машин електропоїзда ЕР9М визначено перегрів обмоток статорів допоміжних машин в умовах реальної експлаутації з урахуванням навантаження допоміжних машин, коефіцієнта несиметрії живлячої напруги та відхилення її від номінального значення. Визначено гранично допустимі значення коефіцієнта несиметрії живлячої напруги, дія яких не призводить до перегріву обмоток статорів допоміжних машин понад допустимі значення температури для певних класів ізоляції. Розроблено принципові схеми пристрою контролю і підвищення якості електричної енергії та пристрою теплового захисту допоміжних машин електропоїздів змінного струму серії ЕР9М та подібних. На основі результатів математичного моделювання отримано ряд параметрів необхідних для налаштування цих пристроїв. Отримані наукові результати дозволили розробити рекомендації щодо вибору раціональних запасів за потужністю приводних двигунів для типових допоміжних машин електропоїздів серії ЕР9М, які компенсують шкідливу дію низької якості електричної енергії, що живить ці машини, а також визначити межі значень коефіцієнта несиметрії напруги, дія якої компенсується наявністю проектного запасу за потужністю приводних двигунів, які зараз встановлені на електропоїздах.Item Підвищення терміну служби допоміжних машин електропоїздів змінного струму (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2015) Балійчук, Олексій ЮрійовичUKR: Дисертація присвячена питанню підвищення терміну служби допоміжних машин електропоїздів змінного струму серії ЕР9М шляхом підвищення якості електричної енергії, якою живляться допоміжні машини, та підвищення точності спрацьовування теплового захисту цих машин за рахунок використання пристроїв захисту на сучасній мікропроцесорній елементній базі. За допомогою розробленої теплової математичної моделі допоміжних машин електропоїзда ЕР9М визначено перегрів обмоток статорів допоміжних машин в умовах реальної експлаутації з урахуванням навантаження допоміжних машин, коефіцієнта несиметрії живлячої напруги та відхилення її від номінального значення. Визначено гранично допустимі значення коефіцієнта несиметрії живлячої напруги, дія яких не призводить до перегріву обмоток статорів допоміжних машин понад допустимі значення температури для певних класів ізоляції. Розроблено принципові схеми пристрою контролю і підвищення якості електричної енергії та пристрою теплового захисту допоміжних машин електропоїздів змінного струму серії ЕР9М та подібних. На основі результатів математичного моделювання отримано ряд параметрів необхідних для налаштування цих пристроїв. Отримані наукові результати дозволили розробити рекомендації щодо вибору раціональних запасів за потужністю приводних двигунів для типових допоміжних машин електропоїздів серії ЕР9М, які компенсують шкідливу дію низької якості електричної енергії, що живить ці машини, а також визначити межі значень коефіцієнта несиметрії напруги, дія якої компенсується наявністю проектного запасу за потужністю приводних двигунів, які зараз встановлені на електропоїздах.Item Термін служби допоміжних машин електропоїздів змінного струму(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2015) Балійчук, Олексій ЮрійовичUK: Мета. В роботі необхідно проаналізувати підвищення працездатності допоміжних машин електропоїздів змінного струму серії ЕР9М при експлуатації в реальних умовах. Методика. Запропоновано інженерний метод із визначення відносного скорочення терміну служби асинхронних двигунів, обраних із певним проектним запасом потужності, в нормальних експлуатаційних умовах та при зниженні показників якості живлячої електроенергії в бортових колах рухомого складу, що має місце при реальній експлуатації на ділянках Укрзалізниці. Результати. У результаті проведених автором досліджень встановлено, що тривала робота асинхронних двигунів, обраних із достатнім коефіцієнтом запасу потужності kз = 1,6, при несиметрії живлячої напруги 16…20 % призводить до скорочення їх терміну служби на 9,5…33,2 % в залежності від типу двигуна. Цим доведено, що вибір допоміжних машин із більшим запасом потужності не є раціональним способом підвищення працездатності допоміжних машин на електропоїздах серії ЕР9М. Зроблені рекомендації стосовно впровадження симетро-компенсуючих та захисних пристроїв, побудованих на сучасній мікропроцесорній та мікроконтролерній елементній базі. Вони роблять неможливою роботу допоміжних машин при низькому рівні якості електричної енергії у бортових колах електропоїздів змінного струму в цілому та на електропоїздах серії ЕР9М зокрема. Наукова новизна. Вперше висвітлено питання аналітичного дослідження впливу якості живлячої енергії на термін служби допоміжних машин електропоїздів змінного струму серії ЕР9М через визначення відносного скорочення терміну служби допоміжних машин (в залежності від температури загального перегріву). Враховано вплив коефіцієнту запасу потужності двигуна на середній перегрів та процес нагрівання електричних машин в цілому. Практична значимість. Отримані в ході досліджень результати дозволяють критично оцінити існуючий захист допоміжних машин електропоїздів змінного струму та розробити рекомендації щодо впровадження комплексу організаційно- технічних заходів із підвищення працездатності допоміжних машин електропоїздів змінного струму серії ЕР9М.