Кафедра "Електротехніка та електромеханіка" <br>(в 2013 році злиття кафедри "Теоретичні основи електротехніки" та кафедри "Автоматизований електропривод")
Permanent URI for this community
RU: Кафедра "Электротехника и электромеханика" в 2013 году слияние каф.
"Теоретические основы электротехники" и " Автоматизированный электропривод"
EN: Department "Electrical Engineering and Electromechanics" in 2013 the Merger of the Departments
"Theory of Electrical Engineering" and "Automatic Electric"
"Теоретические основы электротехники" и " Автоматизированный электропривод"
EN: Department "Electrical Engineering and Electromechanics" in 2013 the Merger of the Departments
"Theory of Electrical Engineering" and "Automatic Electric"
Browse
Browsing Кафедра "Електротехніка та електромеханіка" <br>(в 2013 році злиття кафедри "Теоретичні основи електротехніки" та кафедри "Автоматизований електропривод") by Subject "algorithm"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Вибір електропривода поворотного круга та дослідження його енергетичних показників(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Ліньов, Олександр ВолодимировичUKR: Дипломна бакалаврська робота виконана на 48 сторінках, містить 15 ілюстрацій, 3 таблиці та 18 використаних джерел. В роботі проведено аналіз можливих схемних та компонувальних рішень електроприводів поворотного кругу для розвороту локомотиву в умовах обмеженого простору. Конструкція поворотного круга виконана у вигляді платформи, яка центральною частиною опирається на стандартний крановий опорно-поворотний пристрій, краї платформи лежать на стандартних кранових візках з колесом діаметром 400 мм. Таке рішення дозволяє уніфікувати несучу конструкцію круга, що дозволяє суттєво зменшити капітальні затрати. Привод платформи редукторний і має два асинхронних двигуна, по одному на візок. Живлення двигунів забезпечує керований напівпровідниковий перетворювач, система керування якого тісно інтегрована в систему керування механізмом в цілому. Застосування сучасного контролера в купі з регульованим електроприводом та з безконтактними давачами положення платформи дозволило побудувати високоефективну, функціональну та надійну систему. Мета дослідження ‒ вибір електропривода поворотного круга та дослідження його енергетичних показників. Об’єкт розробки ‒ електропривод поворотного круга рейкового транспорту.Item Дослідження перехідних процесів у колах керування зарядного комплексу електромобіля(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Ковальов, Ярослав ІгоровичUKR: Магістерська робота виконана на 55 сторінках, містить 40 ілюстрацій, 5 таблиць та 7 використане джерело. В магістерській роботі проведена розробка та побудова блок-схем для напруги пілот сигналу. Написаний код, побудована фізична схема підключення до Arduino UNO, проведення працездатності написаного коду, заміри напруги для переконання коректності правильно написаного коду. Наведені основи охорони праці та безпеки в електричних установках.Item Енергозбереження засобами електроприводу на підприємствах залізниць(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Трушина, Тетяна ЮріївнаUKR: Магістерська робота виконана на 70 сторінках, містить 4 рисунка, 5 таблиць та 30 літературних джерел. Об’єкт розробки — запропонований алгоритм (методика) досліджень по ефективності енергозбереження шляхом перемикання статорної обмотки з трикутника на зірку. Мета роботи – розробка рекомендацій по енергозбереженню в електродвигунах електроприводів нестандартного обладнання на підприємствах залізниць з ремонту декількох видів рухомого складу Метод дослідження — з використанням запропонованого алгоритму проведені розрахунки по кількісній оцінці ефективності обраного заходу по енергозбереженню.Item Енергоощадність шляхом застосування енергоефективних трифазних двигунів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Білик, Андрій ОлександровичUKR: Кваліфікаційна робота магістра виконана на 61 сторінках, містить 3 ілюстрації, 3 таблиці та 16 використаних джерел. Об’єкт розробки — запропонований алгоритм (методика) досліджень з ефективності енергозбереження шляхом заміни двигунів серії AIP на енергоефективні. Мета роботи — дослідження доцільність застосування в якості двигунів електроприводів одношвидкісних трифазних асинхронних енергоефективних двигунів з точки зору покращення показників ефективності роботи в енергетичному аспекті. Метод дослідження — з використанням запропонованого алгоритму проведені розрахунки по кількісній оцінці ефективності обраного заходу з енергозбереження.