2013
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2013 by Subject "converter"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Електромагнітна сумісність перетворювачів підвищеної частоти електрорухомого складу з системи залізничної автоматики дільниць електрифікованих постійним струмом(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені акдеміка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2013) Муха, Андрій МиколайовичUKR: У статті представлені результати дослідження, за допомогою імітаційної моделі, впливу процесів у тяговому перетворювачі підвищеної частоти для асинхронного приводу на системи автоматики електрифікованих постійним струмом ділянок залізниць. Актуальність. Вплив на надійність роботи кіл сигналізації, централізації, блокування (СЦБ) проявляється в тому, що у вторинну обмотку дросельтрансформаторів індукуються гармоніки тягового струму і при неточному налаштуванні захисного фільтра потрапляння їх у колійне реле може призвести до спотворення його коду та перекриття сигналу. Крім того, амплітуда цих гармонік значно зростає при струмозніманні через дугу під час ожеледі, величина якої може значно перевищувати допустимі значення. Таким чином, тема роботи пов'язана з дослідженням електромагнітної сумісності перетворювачів підвищеної частоти електровозів з системами залізничної автоматики є актуальною задачею. Результати. Досліджуваний перетворювач підвищеної частоти у номінальному режимі роботи, фактично не впливає на суміжні кола системи автоматики електрифікованих постійним струмом ділянок залізниць, оскільки отримані під час моделювання значення амплітуд гармонік пульсуючого вхідного струму не перевищують їх допустимі значення, які встановлені діючими нормативними документами, щодо безпеки на залізничному транспорті.