Магістерські роботи ОП Інтероперабельність
Permanent URI for this collection
UK: Магістерські роботи ОП Інтероперабельність
EN: Master Thesis "OP Interoperability"
EN: Master Thesis "OP Interoperability"
Browse
Browsing Магістерські роботи ОП Інтероперабельність by Subject "ballast layer of a railway track"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Оцінка ступеню ущільнення щебеневого баласту залізничної колії при використані машини ВПО-3000 відповідно до вимог інтероперабельності(Український державний університет науки і технологій, м. Дніпро, 2022) Пархуць, Руслан ВолодимировичUKR: Дипломна магістерська робота складається з 4 розділів та загальних висновків. Робота включає 43 рисунка та 1 таблицю. Загальний обсяг дипломного проекту становить 68 сторінок. Кількість використаних літературних джерел – 48. Об'єктом досліджень є баласт залізничної колії. У магістерській роботі виконано аналіз конструкцій колії на щебеневому баласті та проаналізувати технологію ущільнення баласту колії машиною ВПО-3000. Проведено експериментальні дослідження ущільнення баласту прототипом машини ВПО-3000 у лабораторних умовах. Розроблено рекомендації, щодо підвищення довговічності баласту в експлуатації. У результаті досліджень встановлено, що по швидкості та формі поширення хвилі можна судити про ступінь ущільнення баластного шару залізничної колії. При збільшенні ступеню ущільнення баластної призми збільшується швидкість поширення пружної хвилі у баласті. Встановлено, що після підбиття баласту машиною ВПО-3000 отримуємо більш однорідний розподіл баласту під шпалою, на відміну від технології Plasser&Theurer, яка виконує локальне підведення баласту. Встановлено, що швидкість поширення пружних хвиль удару при неущільненому баласті становить 171 м/с, при проміжному ущільненні – 207 м/с та при максимально ущільненому баласті швидкість поширення пружної хвилі удару становить 318 м/с.